Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Bai, ce texte mai au unii... Dar iarna, cand viscoleste de rupe si TOT botul masinii este alb, de abia se mai vad farurile, atunci nu e obturata admisia? Si nu tot merge motorul fara sa faca nicio figura? Nu stiu de unde le mai scoateti. NU tot ceea ce vine din fabrica e the best. Exista loc pentru imbunatatiri. Pana si Mercedes are divizia AMG pentru upgrade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai corect decat ce ai spus tu nu cred ca a zis nimeni. Exact, cand e botul plin de zapada si mai ales cand e inghetata (cum am patit eu) si nu o poti da jos de pe capota si grila atunci nu e obturata admisia?

Eu am pus potectia si ca sa nu mai intre zapada pe la motor.

Bravo Lucian M pentru exemplul dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hihi, e mai sucar policarbonatul meu ca nu obtureaza gura de admisie a aerului :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o intrebare, nu stiu daca s-a mai discutat, am O2 fab. 2004 cu motor cod BJB (1.9 tdi), EURO 3 pe carte, din 2005 sau 2006 motoarele de 1.9tdi au EURO 4 pe carte, din cate stiu fara nici o modificare a motorului sau DPF, sau au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite tin eu minte 1.9 nu are dpf my 2008 Poate o2 fl>2009 Pe 2.0 este dpf Sper sa nu gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In romania din ianuarie 2007 au inceput sa fie Euro 4, insa e alt tip de motor si anume BXE.

 

Si exista mai multe diferente intre BJB Euro 3 si BXE Euro 4.

 

DPF are doar BLS , care este un BXE modificat si este Euro 4 + DPF

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BJB nu are DPF, insa BLS, BMN si BMM au toate. Doar primul e de 1.9l

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si completare....  BMN si BMM sunt 2.0 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze. Am uitat sa specific. Mi-ai luat-o inainte :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si BXE ce are diferit fata de BJB de are EURO 4?

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta electronica de shutoff, EGR racit cu apa, astea sunt principale.  Mai sunt si altele mai mici - alte pistoane, alta cod de chiulasa, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci am inteles, BJB e Euro3 si a fost modificat destul de mult pentru ca sa aiba Euro4 in BXE, dupa care 1.9 BLS cu DPF dupa care s-a renuntat la 1.9 si toate 2.0 au DPF

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu chiar asa.  ele au existat si concomitent pe piata, in functie de necesitati (norme de poluare). pentru Germania se folosea de exemplu BXE si BLS ( nu toti voiau reducerea suplimentara de taxe pentru DPF), pentru Romania inca se folosea BJB. 

 

la fel 1.9 a mers in paralel cu 2.0. Ambele in variante cu si fara DPF.

 

s-a renuntat la 1.9 TDI PD si 2.0 TDI PD pentru ca nu au putut fi convertite la Euro 5 (PD nu permite un control suficient al injectiei, precum CR, lucru esential pentru respectarea normelor E5)

in locul lui 1.9 TDI a fost introdus 1.6 TDI CR E5 (cuplu si putere identica 105 cai si 250 NM)

in locul 2.0 TDI PD s-a introdus 2.0 TDI CR E5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu update: 8 grade afara, mers in oras si parcat pt o ora cu acul ajuns la prima linie; mi-am amintit ca am cartonul de policarbonat la porcbagaj si la intoarcere l-am pus pe pozitie. In parcare acul era deja la jumatatea drumului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 10km de oras, parca si consumul e mai redus (tocmai sarise de la 7,9 ca am mai stat nitel in parcare cu motorul pornit) dupa tratamentul cu policarbonat:

Data viitoare iau si lectocul sa vedem ce temperaturi raporteaza ca nu ne incredem in imagini:

post-1792-0-44761200-1384805032_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu urmatoarea problema: nu mi se mai aprindeau becurile din portbagaj dar yala inchidea si dezaburirea nu mergea. Am fost la reprezentanta si cei de acolo (dupa verificari platite si nerezolvat inca nimic.. ) mi-au spus ca este de la Yala Broasca Hayon si ca sa schimb piesa ca dupa ce voi face asta va merge. Am urmatorul cod pe broasca : 1Z5827501D si am inlocuit cu 1Z5827501C (credeti ca e vreo problema?) . Specific ca becurile din portbagaj au inceput sa functioneze, masina se inchide, imi vede si pe BC. Acum vine urmatoarea intrebare.. Credeti ca yala hayon are vreo legatura cu dezaburirea masinii? Multumesc mult!

P.S. - Am verificat siguranta si este perfect functionala, am schimbat si cu alta si la fel face.

 

Este vorba despre o Skoda Octavia 2 FL din 2009. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este break?

Verifica daca nu ai apa in stanga portbagajului, dupa capitonal. pe acolo trec firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este break. Nu am apa, am verificat si eu si cei de la Service. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firele nu trec prin burdufele de cauciuc? poate ai firul intrerupt pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai avut folie pe luneta si ai dat-o jos nu-ti mai merge dezaburirea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer baietii de la reprezentanta s-au uitat si au zis ca e de la yala hayon, azi am schimbat-o si iata ca nu merge dezaburirea.

 

Legat de folie, nu am si nici nu am avut.

Modificat de ionutsssu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind apesi pe buton se aprinde ledul?

daca da, incearca sa vezi daca vin voltii pe firele pt incalzire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde butonul de dezaburire (ledul) ; O sa ma duc maine cu masina sa-mi dea niste explicatii cei de la Service neaparat ca eu zic ca m-au luat putin la misto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!