Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

personal nu cred ca am probleme cu termostatul deoarece daca merg ceva mai mult acul termometrului se duce unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BRAVO ,Andrei_221!!!

nu puneti cortoane,veti compromite sistemul de racire [electroventilator sau vascocuplaj] care nu va mai putea trage aer rece din exterior.

daca mecanicul recomanda carton,schimba-l,este un cretin!!!

 

 DragosR-nu este obligatoriu sa fie blocat,

din cauza uzurii nu mai inchide bine si atunci circuitul este deschis iar motorul se incalzeste greu.

la mine prinsese mizerie si un mecanic mi-a spus sa schimb vascocuplajul, pt. ca invarte prea repede si raceste apa mai mult decat trebuie.

am inceput sa rad si am plecat la alt mecanic unde am schimbat termostatul.

acum totul este ok.

Modificat de ralucapushuka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiecare face cum vrea eu toamna iarna o sa folosesc policarbonatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In discutia de fata adevarul este oarecum la jumatate, desi Raluca are perfecta dreptate in ceea ce spune. Termostatul inchide circuitul mare de racire, iar temperatura lichidului din radiator, pana la deschiderea termostatului, este aceeasi indiferent daca puneti sau nu carton.

Totusi, cartonul reduce volumul de aer rece care patrunde in compartimentul motor, ajutand oarecum motorul sa se incalzeasca mai repede in oras.

In fine, eu n-as pune asa ceva.

 

Cei care aveti filtre de particule si folositi un astfel de carton riscati sa afectati motorul. Daca aveti DPF, NU montati cartoane in fata radiatorului, indiferent cat de aspra este iarna.  :frigbaitata:

 

 

da valentin, nu te contrazic   nu am stat sa verific toate trebrile astea la PTC.

 

stim majoritatea ce este PTC, insa noi folosim denumirea asta pentru ca e mai scurta si toti stiu despre ce este vorba, nu se gandeste nimeni ca e vorba de tipul rezistentei

 

eu am enumerat conditiile emprice si principale, pentru marea majoritate care are climatronic pe masina (temperatura pe HI si ECON dezactivat)

Eu am fost curios si am stat. :)

Mi se pare cam peste mana sa tot dai clima pe HI, dupa care sa reduci turatia ventilatorului sa nu vajie ala. Verificati la temperaturi negative daca porneste automat. Eu nu prea umblu la temperatura iarna-vara, in 99% din timp sta la 22C.

 

Termistori PTC se folosesc in multe alte locuri: oglinzi, scaune incalzite, ventilatorul cabinei, etc. Mi se pare mai potrivita denumirea data de VW, si anume Z35.  :P 

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulyse,nu te supara,baietii au dreptate,

eu am 2 masini 1.9 tdi skoda si nu exista sa nu bage caldura iarna,indiferent de cat este de frig.

schimba termostatul, crede-ma!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar mie imi baga caldura termostatul e bun in fn nu stau sa intru in polemici. o seara buna

Modificat de Ulyse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am dat azi destul cu sapa si ma cam doare matreata dar observ ca incepe sa fie distractiv: nimeni nu se vaita de comportamente anormale in functionarea motorului :)

 

mai pe scurt: voua in 10km pe timp de iarna va salta apa la 90 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa salte apa la 90 grade asa repede,normal ca nu,

asta nu inseamna ca motorul functioneaza anormal.

noi incercam doar sa explicam de ce acel policarbonat sau carton, nu are cum sa aiba un efect benefic.

crede-ma nu ajuta la nimic,este doar autosugestie.

Modificat de Prazvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenea, se iau doua masini identice, una cu carton, alta fara. Se pleaca spre o destinatie si se monitorizeaza temperaturile si consumurile. Fac pariu ca iese invingator soferul cu improvizatia. Pariu pe o lada de bere.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu "cartonul" va salta muult mai mult decit fara; crede-ma ca stiu din experiente anterioare.

 

Degeaba explicati, daca nu veniti cu rezultate din practica:

Tiforia ca tiforia, dar praftica ne omoara

 

Eu vreau sa fiu in continuare unul dintre nebunii care arunca cu piatra in apa.

Doar ca sa pot bea un vin fiert, ca la vremea aia berea nu prea are cadere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect baieti!!!

atunci sa fie cartoane cat mai multe  :tuktuk: ,

o seara buna! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu cum sta treaba, Dragos, ca am avut dacie. SI tata ii punea la radiator un carton, ca sa nu ne inghete iarna dintii asa de mult. Matizul a avut si el linoleum (aia am avut, aia am pus la spoiler), Aveo a pupat si el niste carton pus langa radiator. Rezultate bune, mult mai rapid crestea temperatura apei. Coleg cu octavia 1 de 1,9 tdi venea de la 47 km cu apa la maxim 70 de grade, nu intelegea ce se intampla (era o iarna crunta, acum vreo 3 ani, daca nu ma insel). Benzinara mea de 1,4 litri ajungea la temparatura optima abia dupa vreo 10-12 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opa! la respectivul cu octavia inseamna ca era problema de care se tot vorbeste (pe linga) de vreo citeva pagini.

 

PS: Cartonul nu e bun ca se imbiba cu mocirla, se umfla, se inmoaie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar asa de greu nu se incalzeste nici 1.9TDI. Inseamna ca totusi multi au probleme la termostat.

 

la -20 de grade temperatura exterioara, in 10 km apa e la 90 grade. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian M- DACIA,MATIZ,AVEO,-despre ce vorbim noi aici? in masinile astea, bate vantul oricum pe la chedere.daca o opresti 2 minute e sloi!

eu fac 70k pe an, prin prisma serviciului pe care il am si nu am vazut iarna niciodata,la1.9 tdi, apa la 70grade.

voi sunteti 'gica contra',

de unde stiti ca este bun termostatul ? va indica in bord?

Valentin,care este moderator va spune,ca nu este indicat se folosesti improvizatii si va da si argumente,

raluka,la fel,spune de termostat,

voi dati exemple de persoane care au dat 7000 pe o masina si nu mai au 300 lei de revizie de iarna,sau vor ca 1,2 tsi sa consume cat un scuter.

nu mai dati solutii idioate pe acest forum,aici colegii cauta rezolvari adevarate la probleme reale.

scuze moderatorilor ca am devenit :offtopic: ,dar....

Modificat de Prazvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze moderatorilor,

:offtopic: 

andrei,razvan, se pare ca masinile noastre au probleme!

se incalzesc prea repede si baga si multa caldura!

si acul nu scade sub 90 grade,

nu stiu voi...,dar eu maine ma duc la servis sa vad care este problema!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost niste friguri crunte in iarna aia.

Cat despre Aveo si Matiz, nu batea niciun vant, nu mai vorbi aiurea. Iar referitor la revizia de iarna, deja ma pregatesc sa ii schimb toate fluidele, iar in vreo 2k km vine si revizia la 193k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa incheiem polemica asta, care nu are legatura cu topicul deschis,altfel vom fi sanctionati de catre moderatori.

 

salut baieti si o seara buna!!!

 

ps. schimbati termostatul, veti avea o mare surpriza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce noroc am la golf ca am bujiile alea, altfel trebuia sa schimb termostatul :lol:


PS: daca nu e termostatul vinovat il cumperi? ca imi luai masina second dupa cum ziceai mai sus si nu am bani de aruncat ;)


nu mai dati solutii idioate pe acest forum,aici colegii cauta rezolvari adevarate la probleme reale.

ai mare dreptate


Valentin,care este moderator va spune,ca nu este indicat se folosesti improvizatii si va da si argumente,

raluka,la fel,spune de termostat,

eu sint pasnic de felul meu, nu am nimic cu ei si de cind sint in zona stiu sa fac filtrare cind trebuie sa ascult ceva ce nu stiu. 

 

si tot asa stiu cam care sint calitatile de care ai nevoie pt jobul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze moderatorilor,

:offtopic:

andrei,razvan, se pare ca masinile noastre au probleme!

se incalzesc prea repede si baga si multa caldura!

si acul nu scade sub 90 grade,

nu stiu voi...,dar eu maine ma duc la servis sa vad care este problema!!!!

da, este adevarat... iarna, la temperaturi scazute, daca masina merge pana se incalzeste iar apoi stationeaza la relanti, cu caldura pornita in interior, acul va scadea sub 90. Este firesc, motorul la relanti nu produce suficienta caldura sa acopere caldura pierduta pentru incalzirea interiorului. Insa in mers niciodata apa nu scade sub 90 de grade.

Iar caldura chiar baga, mai ales ajutat la inceput de Z35 ( cum zice Valentin) PTC cum zicem  noi si de recirculare. 

 

Si cam atat, ca deja discutia a deviat in flame aproape.

 

sa en rezumam la observatii si date reale.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta discutia...am senzatia ca totul a pornit de la mine...e deschisa discutia si la Chedere capota.

Sa inteleg ca si masina mea care tocmai a facut 2 ani are probleme la ...termostat.

 

In prima iarna cand nu am mers cu carton si am vazut consum de Raba, am zis la naiba sa-i pun ceva in fata iarna urmatoare si a rezultat un sac negru pus in fata de sus pana jos.Da , hidos, dar extrem de sanatos, motor incalzit mai repede + consum mai redus.

 

Cand in fata masinii intra aer cu -20 grade C nu cred se incalzeste mai repede sau egal decat atunci cand nu ai.

Si da, am DPF si nu am avut nici o problema.Important e ca s-a incalzit mai repede. Si, daca ii pui carton in fata cum puteti sa spuneti ca nu trage aer motorul? El intra prin toate partile ca de aia este aer si nu ...solid.

 Ca sa inchei, dupa mine, au mai pus si alti colegi cu BMW etc. dupa care mi-au multumit. Am pus si voi pune in continuare.Acum pentru grila de sus mi-am luat masca Heko pe care abia astept sa o pun. La grila de jos am pus policarbonat pe care am lipit autocolant negru decupat dupa forma grilei (adica dupa acel...zambet) prins cu niste coliere negre de grila.

Atentie cei care l-ati prins pe interior sa nu plece/zboare de acolo.

O sa revin cu niste poze mai tarziu.

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpc, nu iti zice nimeni ce sa faci cu masina ta, doar ca parerile sunt impartite, daca tu esti ferm convins ca te ajuta policarbonatul, tine`l acolo. Restul ti`au adus argumente tehnica ca nu prea ajuta, poate o fi si vreun efect de placebo la tine? oricum fiecare face ce vrea cu masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e deschisa discutia si la Chedere capota.

de asta uitasem...noroc ca deschid capota rar sa nu vad frunzele ce au intrat pe acolo

ca dupa ce o spal, cine deschide capota sa vada cum curg apele in interior si sa pateze una alta?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

        Referitor la mastile alea Heko, daca ar dauna motoarelor, nu cred ca se mai apuca cineva sa le proiecteze, sa le produca si sa se chinuie sa le vanda, ca deh, nimeni nu demareaza o afacere daca stie ca nu este viabila.

        Eu vreau doar sa stiu daca punand masca Heko pe grila de la capota, aerul ce intra in motor prin grila de la bara este suficient iarna ca sa-i asigure motorului o functionare in parametri.

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu punand acea masca in fata, nu creezi vid in compartimentul motor, el intra oricum pe langa capota sau pin alte parti.Eu am pus si sus si jos si nu a fost absolut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!