Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

poate era de ajutor la motoarele ce aveau ventilator mecanic actionat permanent, care sufla astfel aer rece peste motor.

 

Dar la motoarele astea, nu influenteaza asa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa zic, eu am vazut in iarna trecuta cit de greu se incalzea motorul; iarna asta o sa ii fac un paravan la interior si o sa revin cu impresii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseam si la Matiz, dar si la Aveo metoda cartonului. Pe distante scurte e ideala alegerea, motorul se incalzeste MULT mai repede. Tractorul se incalzeste mai greu (logic, e diesel), insa ma ajuta PTC-ul sa nu diger inauntru. Iarna asta o sa ii fac o protectie, ceva, pentru grila fata, consumul e imens pana se incalzeste (iar in 9 km credeti-ma, NU SE INCALZESTE).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti raspund si eu...tocmai mi-am luat recent masca din aia , la Octavia....e super. Anul trecut imi facusem din policarbonat (vezi ca pusesem ceva poze pe undeva).

Ce am observat: in prima iarna cand grilele (sus si jos) erau libere acul nici macar nu se clintea  pe bord + consum enorm.

In iarna urmatoare i-am pus un sac "negru" la grile dupa care am confectionat din policarbonat niste aparatori pentru grile. In primul rand s-a incalzit si motorul mai repede si implicit a scazut consumul.

Dupa care, pentru grila de la capota am cumparat o masca Heko.

Cineva spunea ca nu influienteaza...il contrazic, influienteaza mult, daca mergi pe distante mai scurte si nu numai.

Masca am cumparat-o mai mult din motive estetice ...foarte bine puteam sa merg si cu policarbonatul pe care am pus autocolant neagru, dar nu pea iese bine la decupare.

Pentru grila inferioara sunt sigur ca o sa-ti iasa perfect. Si in plus, nu o sa ti se mai murdareasca motorul.

 

Iti recomand (daca o sa cumperi grila) sa-ti schimbi suruburile originale care sunt mici ca lungime, cu unele mai lungi si sa le polizezi putin capul pentru a le face plate sa nu poata fi bagata surubelnita, si sa le prinzi la interior cu niste piulite...asa, in caz ca-i va place cuiva masca ta :dry: .

 

 

Daca nu gasesti pozele,am sa le caut si o sa-ti arat cum era montat policarbonatul.

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pozele, vezi ca sunt in "Cheder capota" de la post-ul 41 pag 3. Si ai mai multe "reactii si discutii" acolo. Te astept cu ...noutati.

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le polizezi capul si oxideaza cum le mai desfaci?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vopsit capul suruburilor cu negru desigur, dupa care le-am aplicat un pic de lac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat azi la diametrul rotilor la octavia 2, jetta 5 si golf 4, in ordine au asa: 195/65 r15, 205/55 r16 si 225/45 r17. Nicio diferenta la prima vedere, doar ca ale mele is cele mai inguste, la jetta lui tata sunt mai late ca ale mele, iar la golful lui cumnata-miu is ca rotile masinilor de curse, au o aderenta de invidiat, sunt late, nene! Doar ca la gropi eu plang cel mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tine apasat cu degetul pe capul surubului si desface piulita, ca el are acces la ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca nu oxideaza in timpul iernii(4-5 luni).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand (daca o sa cumperi grila) sa-ti schimbi suruburile originale care sunt mici ca lungime, cu unele mai lungi si sa le polizezi putin capul pentru a le face plate sa nu poata fi bagata surubelnita, si sa le prinzi la interior cu niste piulite...asa, in caz ca-i va place cuiva masca ta, -raspuns mai sus.

 

"Acum ca ai vazut modul de prindere, imagineaza-ti acele suruburi un pic mai lungi care se prind de tablite la care atasezi niste piulite ca sa nu poata fi desfacute din exterior." este raspunsul pe care i l-am dat lui Ulyse pe "Cheder capota", ca ne-am mutat cu discutia acolo.

 

bogdanpiatra, am crezut ca ai vazut discutia acolo.

 

DragosR exact asa e, ai dreptate, tablitele de prindere au gaura cu filet, la care le-am atasat piulite. Tin capul surubului cu mana si strang eventual cu o cheita piulitele foarte usor. Eventual 2 piulite pe surub. Suruburile cred ca sunt de 4 mm diametrul.

 

 

La urma urmei se poate prinde cum vrea fiecare, ideea e sa nu poata fi "ciordita" masca.

Acum e mai ieftina de la 160ron s-a facut 120 ron + transportul 20 ron. La mine transportul a fost gratis :D , ca a fost soacra prin Cluj :biggrin: :biggrin:  si i-am zis sa nu vina fara "masca" :biggrin:

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''Botul'' unei o2 facelift se poate 'transforma' intr-unul non-facelift ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur, cu schimbarea elementelor adiacente plus a celor vizibile din start.....tragher, bara metal, aripi, capota, spoiler, faruri.... si ce mai difera pe dedesubt.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vreau sa revopsesc si eu pragul saptamana viitoare si din ce am vazut o sa trebuiasca o folie de protectie in coltul din spate(este jumatate pe aripa jumatate pe prag). La service mi-au spus ca e in jur de 100-150 roni ceea ce mi se pare cam mult. A gasit cineva aceasta folie de vanzare undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la o firma de colantari si-i rogi sa-ti faca una...ai dimensiunile la cea pe care o dai jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1Z0807905F - stanga

1Z0807905F - dreapta

 

este 80 lei / bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine nu le pui, eu le-am dat jos din primele zile de la cumpararea masinii ca mi se pareau hidoase. Nu s-a intamplat nimic pana acum in zona aia unde erau asa ca parerea mea e sa nu le mai pui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

foliile alea sunt acolo pt a proteja vopseaua originala, ca atunci cand vei dori sa revopsesti vreun element sa se poata citi cu aparatul ala ''smecher'' codul vopselei originale. Nu tine de design punerea foliilor alea pe pasajele respective. Fara ofensa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo arunca rotile din fata pietricele si nisip. sunt necesare pt protectie.

nu au treaba cu citirea nuantei de vopsea

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo arunca rotile din fata pietricele si nisip. sunt necesare pt protectie.

nu au treaba cu citirea nuantei de vopsea

 

corect.....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, explicatia cu folia este copilareasca chiar daca e data de unul ce activeaza in domeniu.

Nu de alta dar nu toate masinile au acea folie sau o alta zona facuta cu dedicatie pentru citirea codului de vopsea cu aparatul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eticheta de care zice December la mine parca e pe stalpul fata partea stanga. Dar presupunand ca nu o ai, dezlipita fiind in timp sau de alt proprietar, cred ca si dupa vinul masinii se poate afla, sau alte solutii, nicidecum dupa locul respectiv.

La masinile care nu au acea folie se observa in timp ca in acel loc se cam ia vopseaua, desi zona pare destul de ferita si de departe de rotile fata, dar dimanica pietricelelor, nisipului, etc acolo isi face simtita prezenta, chiar mai tare decat pe praguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate etichetele sint in portbagaj

 

stiu ca folie d-aia au passaturile B5 (ala cu care am avut de-a face pe vremuri, avea citeva bule de aer pe sub ea)

golful nu are folie dar nici probleme cu vopseaua de la pietricele, in comparatie cu bara fata care e semisablata :)

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!