Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Stream-ul meu a luat-o razna: zici ca ascult placi de patefon la cum se aud piriituri

Radioul se aude ok, asa ca am zis ca e lentila cu praf si in sensul asta am luat un CD de curatat lentila dar degeaba.

Tot asa face. Sa ma orientez spre alta jucarie sau sa mai insist cu curatatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua as vrea sa dau jos bara spate ma poate ajuta cineva cu informatii ms anticipat

 

Am luat tot de pe forum pdfu.. sper sa iti fie de ajutor.

bara spate.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Mi-au furat sticla oglinzilor exterioare si as vrea sa imi pun electrocromatice si sa le inscriptionez, am senzor de ploaie si oglinda interioara electrocromatica din fabrica, ce imi mai trebuie in afara de oglinziile in sine  ?

Mufele de la ele, pini pentru calc de usa si pentru mufele de la stalpi. Posibil sa ai firele trase de la oglinda interioara pana la stalpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Sa ma orientez spre alta jucarie sau sa mai insist cu curatatul?

Daca aveti aceeasi problema, insistati cu curatatul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Sunt membru nou pe acest forum si am urmatoarea problema.

Am montat buton tpm pe masina (octavia 2 an 2008 cu esp si hild hold control), pinul 41 pentru abs la spusele colegului Cristi Albundy (caruia ii multumesc foarte mult pentru ajutorul mereu acordat). Am activat functia cu vagcomu si mi se aprinde iconita la punerea contactului dupa care se stinge. Problema consta in faptul ca la apasarea butonului de tpm nu se aude niciun sunet , in schimb imi apare urmatoarea eroare in modulul Abs :

Address 03: ABS Brakes       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 379 AE    HW: 1K0 907 379 AE
  Component and/or Version: ESP MK60EC1   H35 0104
           Software Coding: 113B201C092300FA880C04EC902200406D00
            Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
                      VCID: 75EBFF0DDCDA171
1 Fault Found:

00538 - Reference Voltage
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 68
                    Mileage: 55423 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Count: 0
                    Count: 2
                    Count: 12800
                    Count: 132
                    Count: 43776
                    Count: 257
                    Count: 0
                    Count: 0
 

 
 
Nu stiu ce sa i mai fac. Eroare o pot sterge si numai apare, decat daca apas butonul (care nu scoate niciun sunet) . Am incercat si pe pinul 27 fara rezultat..
Modificat de Andrei NSR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HAi ca s-a rezolvat si asta, masina ta era fabricata in 2008 toamna, deci dupa iulie si trebuia sa apara in acte ca fiind 2009. Dar ca sa nu se confunde cu FL, au lasat-o 2008, dar din mai 2008 e schimbat modulul de abs cu HHc si pinul este acum 35 si nu 41.

Spor la modificari.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat becul de la scrumiera ,adik cu unul original si la fel face deci exclus bec scrumiera sau comutator luminisi cel de reglare lumin bord.Cred ca poate fi ceva de soft totusi...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doresc schimbarea celor doi rulmenti la alternator pentru skoda octavia 2 1.6 mpi. Din cate cunosc, rulmentul mare e 6303 iar cel mic e 6203. Problema cu care ma confrunt este ca nu cunosc dimensiunea acestora . Sper sa ma ajute vrun coleg. Multumesc in avans. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/26415-rulmenti-alternator/?view=findpost&p=1686842&hl=rulment+alternator

 

6303 e sigur, iar cel mic este ori 6203 ori 6003, ori 6202 

 

ambii in varianta 2RS (capace de plastic) , probabil merg la fel de bine si 2Z sau ZZ (capacele sunt de tabla)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate gasi motor CR si pe octavia 2 nonfacelift ? Fie scout sau normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe skoda octavia II echipata cu xenon OEM, becul este D1S? 

Modificat de Vullpee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva ce temperatura de culoare au?

La o prima cautare parerile sunt impartite, uni spun ca e 4300k, altii ca e 5000k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a ars un bec... dar tin sa le cumpar pe amandoua pentru a le schimba, de 4300K presupun ca recomandati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele de fabrica au 4300 K

 

 

 

Electrical dataPower input 35 W
Nominal wattage 35 W
Nominal voltage 85 V
Power input tolerance ±3 %
Test voltage 13.5 V

Light technical dataColor temperature 4150 K
Luminous flux 3200 lm
Luminous flux tolerance ±15 %

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat niste chinezarii si parca mi se par cam galbene, fata de altele oem, dar ma gindesc ca e posibil sa fie si de la plasticul de pe far.

Ma gindesc sa iau unele mai albe, poate se vede ceva mai bine :)

De la yellow stau si ma gindesc: white sau cold white?!?

Si in loc de 35w sa sar la 45/50/55w?

 

La 15$ perechea merita sa fac experiente in plus? :D

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4300k White light with tinges of yellow. 5000K: PURE WHITE LIGHT. 6000K: White light with tinges of blue

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar asa.  4300 nu am observat sa aiba nici-o nuanta de galben.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca becurile originale nu au lipsa de candele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe net o masca Heko care se ataseaza pe cea a masinii impiedica intrarea aerului rece astfel ar rezulta un consum mai mic stie cineva e eficienta?

Modificat de Ulyse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea sa intrebi taximetristii care folosesc asa ceva din plin, celebrul carton pus in fata radiatorului.

 

Nu are nicio treaba cu eficienta la motoarele de generatie noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar te ajuta la incalzirea mai rapida a motorului atunci cind este rece afara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!