Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Acum nici eu nu am pus de la aceeasi pompa ca doar am fost plecat prin tara si nici nu am filtrat-o mereu. Ce sa zic, o fi fost vreo pompa cu probleme ca sa zic asa sau daca nu o fi vreo poblema.

Acum , si elementul ala filtrant are rolul de a filtra, iar particulele de pilitura pe care le-am vazut eu erau de dimensiunea granulei de zahar, adica mari. Faza e ca nici probleme nu au fost cu masina=porneste, scanteieste, nu scoate fum, alearga, s-a mai lasat consumul un pic etc. :lol:

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era pilitura de marimea granulei de zahar, e problema mare...... dar cred ca nu aproximezi bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate am exagerat un pic...cred ca nu am aproximat bine. Eram la circa 2-3m de masina.Era mai mica, dar  se vedea clar... ca a stralucit in lumina in primul moment.

Oricum, i-am pus un magnet de hard la ...fundul filtrului :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Acolo la un moment dat spune cineva ca daca schimbi filtrul de motorina si dai la cheie, atunci se duce pompa de inalte si baga pilitura pentru ca merge pe uscat. Nu se da la cheie, cica trebuie amorsata cu VAS-ul.

 ( desigur, daca vorbim de motoare TDI CR doar ).

de ce ar trebui dat la cheie cind e suficient sa pui contactul ca sa functioneze pompa din rezervor?!?!?

 

In alta ordine de idei, stie cineva daca imaginea cu masina si distanta pina la obstacol ce e afisata pe ecranul radioului cind mergi cu spatele ramine valabila si in cazul inlocuirii divaisului original cu o chinezarie veritabila care stie de toate inclusiv navi, tv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu da, chinezariile afiseaza OPS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate da, poate nu

Intrebam asa in cazul in care imi iau ceva de genul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai destule topcuri sa te documentezi in detaliu. Sunt destule avantaje si dezavantaje. de precizat ca au apartu si numele mari cu oferte (vezi ultimul link)

 

http://vwforum.ro/topic/55890-replica-rns-510/

 

http://vwforum.ro/topic/66273-zenec-ze-nc/

 

http://vwforum.ro/topic/103277-sistem-multimedia-blaupunkt-philadelphia-835-pentru-gama-volkswagen-skoda-si-seat/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul pe care m-am documentat momentan e unul chinezesc si am facut-o mai mult pentru pret

La vreo 200-250 euro cu transport asigurat parca ma cam maninca palma dreapta :D


la 3000 lei cit costa punctul albastru mai bine imi fac o vacanta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca astea ieftine au multe chestii care o sa te enerveze pe parcurs... receptie radio slaba, zgomot de fond, etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se leaga la filtrul de aer.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam uleiul (la cald, ce e drept) cu vreo 2 mm sub marcajul punctat. Am mers la Cybernet si am cumparat inca un litru de ulei de care mi-a pus la revizie (Mobil S, parca, 5w30 cu norma de rigoare) si am pus cam 600 ml. Cred ca am scapat cam multisor... Parca merge mai rotund motorul acum, sau poate e de la faptul ca am facut azi cam 100 km si motorul e cald. Pornirea e impecabila la cald (am inteles ca atunci se vede daca motorisca e ok).

Daca observ maine dimineata ca am pus prea mult, o sa mai scot prin joja cu un furtunete si o seringa (o sa ma chinui ceva :D ). E groasa tare daca are mai mult ulei in motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa asa ca nu e problema...   2-300 ml cat era nevoie cu inca 2-300 pusi de tine peste... este in limite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, m-am mai linistit. E posibil sa ii fi daunat motorului perioada in care nu a avut cantitatea specificata de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nici macar senzorul de nivel nu se aprinde la o lipsa de 200 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aia ma gandeam, daca este sau nu senzor sa tipe la mine: fraiere, pune ulei in motor!!!

 

Am pus acelasi tip de ulei, din cate am auzit eu nu e recomandat sa se completeze aiurea cu alt tip/norma etc. Fac maine o poza la bidon si o urc aici. A costat 37,4 lei la reprezentanta (m-au gasit in baza de date si mi-au dat acelasi lucru ca la revizie).

 

Andrei, maxime multumiri, ca de obicei!  :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai depinde, senzor nu gasesti la toate.

 

Dar 99% tu ai senzor la motorul tau.

 

Eu la BXE-ul meu, nu am senzor nici la placutele de frana , nici la nivelul de ulei din motor. Au mai taiat din costuri ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am senzori la placute. Dar la cat is eu de tipicar, le schimb inainte sa fie cazul cu adevarat. Cand ma uitasem in dotarile date de Gabi nu am observat sa fie si senzorul prezent, insa oricum, daca se aprinde ala, treaba nu-i a buna. Acuma na, ce sa zic, ulei de completare trebuia luat mai de demult, stiu ca PD-urile halesc lubrefiant, dar obisnuit cu benzinarul de dinainte- la care nu i-am pus decat cand arsesem garnitura de la axele cu came- parca nu am crezut ca asta o sa haleasca vreo cateva sute de ml intre revizii. Chevroletul nu s-a dat niciodata la ulei, dar ce e drept- nu pupa altceva decat opel/gm 5w30, schimbat pana in 15k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm... daca nu ai senzor la placute, nu ai nici la nivel ulei...  ciudat totusi. 

toate BJB-urile pe care le-am vazut aveau si la placute si la nivel ulei

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica e versiunea Elegance, scrie si in spate, in portbagaj, insa a fost castrata de unele dotari. Asta e, putem trai si fara unele facilitati, dar nu strica sa le aiba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, stiu si eu am tot Elegance. Dar nu are legatura nivelul de echipare cu senzorii respectivi, ci doar dotarea pentru QG1 - interval variabil de service. Insa ultimele Euro 3 si toate Euro 4 (adica ultimele BJB si toate BXE) comandate pentru Romania au venit exclusiv QG0/QG2 adica interval fix de service. De aici si lipsa acelor senzori.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boierii cu DSG au di tăti. Inclusiv incalzire in scaune.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!