Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Un tutorial pentru demontare consolei mediane? Trebuie sa inlocuiesc cablul de la roata dreapta-spate si nu as vrea sa fac o prostie.

 

Dragos, sa nu ma bati, dar nu stiu pe unde e manualul ala care mi l-ai trimis mai demult...

 

LE: merita cumparat acest produs? Pe la service-uri cam nu prea se gasesc. E bine sa il am eu, o cheie dinamometrica e mai usor de procurat.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta ceva cu skoda workshop manual

 

care e frecventa telecomenzii (vreau sa imi iau o cheie si sa stiu ce sa caut): 433 sau 434 MHz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasit una bucata 1K0959753G are pe ea trecut 434 si in etka 433 ?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha! deci de aia s-a adaptat :lol:

 

PS: e compatibila si cu modulele de confort care raspund la 433.92 MHz? (ca as pune una de-asta si la Golf)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac o recomandare pentru anvelope:In urma unui incident nefericit,explozie(am calcat pe o coasa lasata in drum ,seara)si fiind cu trei zile inainte de plecarea la mare,am luat Barum Bravuris.Pe 1500 de km s-au comportat foarte bine,neasteptat de bine,inclusiv sosea umeda,singurul minus e zgomotul.Tin sa spun ca am condus pe Pirelli,Toyo,Continental si Fulda,nu am crezut ca Barum se ridica la nivelul astora

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai practic mergi pe cauciucuri de la Continental, nu au cum sa fie mult sub ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proaspat intors de la a 2 revizie :D . Intrebarea este, de ce am gasit putina pilitura in filtrul de combustibil si pe elementul filtrant. Mentionez ca era foarte putina, dar era.

Masina are 24100 km, luata noua, garantie etc.Sa fie oare de la rodaj ...nu stiu...

Mecanicul de la reprezentanta a spus ca e de la corpul filtrului, si niste vopsea :dry: .Totusi astept niste raspunsuri mai experimentate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce legatura are filtrul de combustibil cu rodajul ,mizeria este de la motorina .

corpul metalic al cartusului filtrant nu ar avea voie sa aiba pilitura in el .

corpul metalic din fabricatie este lucios pe dinauntru si dat cu lacuri anti corozive pentru a nu rugini, tot jegul din el este de la motorina din rezervor care acu nu mai este din tabla galvanizata ca pe vremuri si uneori ruginea e din fibre de plastic rezistente la solventi si alte chesti .

asa ca schimba furnizorul de combustibil are rezervoarele murdare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, dar pilitura se vedea cu ochiul liber, iar motorina eu o filtrez cand o bag in rezervor printr-o palnie, pentru ca am vazut ce poate intra in rezervor de la pompe(Petrom).

1.Sa fie oare chestia cu motorina prea uscata etc si sa nu se realizeze ungerea?

2.Sa-i bag ulei 2T desi are DPF si scrie clar in carte sa nu bag ulei?

3.Sa-i pun un magnet puternic la baza filtrului de combustibil (pe dinafara) pentru a atrage impuritatile metalice?

 

O gramada de intrebari.... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu magnetul mi se pare si mie o idee ok, am cateva hdd-uri pe acasa, o sa fac unul bucati sa scot un magnet si sa-l pun sub filtru.

 

Ca fapt divers, am pus ieri motorina extra de la petrom. Ghici ce diferente am simtit? Corect, niciuna. Doar la bani.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am o intrebare in legatura cu 'load signal cable' , de la alternator, deoarece am urmatoarea eroare: ' 17911/P1503 - Load signal from Alternator Term. DF: Range/Performance / Implausible Signal', si  mi se aprinde esp-ul dupa 10 minute. Am inteles ca ar fi un fir rupt, de sub masina, undeva in stanga-fata langa radiator. Am improvizat o rampa, am dat scutul jos(doar partea din fata, suruburile din spate nu le-am mai desfacut ca nu ajungeam cu rampa improvizata) si m-am uitat pe acolo, am vazut o mufa cu doua fire dar erau ok, intra in blocul motor, si nu cred ca era aia , iar alte mufe nu am vazut. Oricum, posibil sa nu ma fi uitat la care trebuie fiinca daca scoteam mufa de la alternator, nu se mai aprindea martorul de la baterie, iar cu cea la care m-am uitat eu scoasa se aprindea, plus ca nu aveau continuitate. Imi poate explica cineva unde este mai exact, e mai spre mijlocul masinii, trebiue rampa cu canal? Alternatorul incarca bine, am in jur de 14V constant indiferent de turatie sau consumatori, asa ca ma gandesc ca problema e de la firele alea, nu as schimba releul sau alternatorul pana nu sunt sigur ca de la ele e problema. Si banuiesc ca ar trebui sa aiba continuitate cu cele doua fire ce vin de la alternator, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proaspat intors de la a 2 revizie :D . Intrebarea este, de ce am gasit putina pilitura in filtrul de combustibil si pe elementul filtrant. Mentionez ca era foarte putina, dar era.

Masina are 24100 km, luata noua, garantie etc.Sa fie oare de la rodaj ...nu stiu...

Mecanicul de la reprezentanta a spus ca e de la corpul filtrului, si niste vopsea :dry: .Totusi astept niste raspunsuri mai experimentate.

Boala common rail de la Renault sa fi ajuns si la vw?? In principiu pilitura e de la pompa de motorina, frecarea paletelor e metal pe metal si ungerea se face cu motorina, care motorina poate fi mai uscata si vax ungere si rezulta pilitura, injectoare infundate, etc...........

sa speram ca nu-i chiar asta ca daca e asa e buba mare...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daca vrea sa se ingrozeasca, dar sa speram ca nu este cazul lui, poate citi si aici http://vwforum.ro/topic/90351-probleme-pompa-de-inalta-presiune/. A gasit pilitura la o masina luata din Germania, deci cade varianta cu motorina proasta.

   Acolo la un moment dat spune cineva ca daca schimbi filtrul de motorina si dai la cheie, atunci se duce pompa de inalte si baga pilitura pentru ca merge pe uscat. Nu se da la cheie, cica trebuie amorsata cu VAS-ul.

 ( desigur, daca vorbim de motoare TDI CR doar ).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat motorina proasta ci uscata, sau apa din motorina pusa de soferii de pe cisterna, de cei din statia peco, de condensul din rezervorul statiei peco sau cel din rezervorul masinii- se stie ca pe timp de iarna se recomanda rezervor mai plin de jumatate-( se stie de asemenea ca in anumita proportie molecula de apa se combina cu cea de motorina).

Groaznic fratilor, mai ales citind si topicul indicat de coleg.

Si cand stiu ca si sara mea are un Exeo cu motor de felul de mai sus, CR, de 23000 E, cam naspa. :ceuameni:

Macar la Renault consumau super putin motoarele inclusiv in oras! 

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am inceput sa citesc unpic din acel topic...dar n-am mai avut curaj :tuktuk: .

 

De ramas fara motorina nu am ramas niciodata. La revizie mi-au amorsat pompa cu VAS (dar au pornit masina fara ulei :tuktuk: :tuktuk: noroc ca am stat langa ei si le-am spus ca au uitat sa bage uleiul :tuktuk: ). Deci, prima data cand s-a desfacut filtru de combustibil si m-am uitat inautru am vazut niste chestii care straluceau un pic, adica gen pilitura.

Eu dau vina ca masina noua etc...frecari mari.Oricum o sa schimb filtrul de combustibil la fiecare revizie si o sa vad data urmatoare.
 A, si rezervorul sta tot timpul plin iarna.

 

Totusi sa-i bag niste ulei 2T chiar daca are DPF?A bagat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca e noua, nu are voie sa faca pilitura. Piesele sistemului de injectie sunt perfect finisate. Problema apare de la metalurgia proasta si motorina uscata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor CFHC fabricata in 2011.

Ma gandesc, sa fie totusi niste impuritati de la corpul filtrului?

Cineva imi spunea ca e din/de la rezervor si sa stau linistit. Masina e noua si din caua asta mai sunt unele impuritati de la rodaj.

Asta cam asa e avand in vedere ca e prima data cand schimb filtrul de combustibil(24000km).

Oricum de acum inainte il voi schimba la fiecare revizie.

 

Off:poate e vreun efect placebo sau nu, dar nu m-am gandit la asta, oricum, masina parca si-a mai dat drumul merge/accelereaza mai usor etc.Poate era mai stransa. :lol:

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stransa in corzi!

 

rezorvorul e de plastic, de unde span?

Rodajul la piesele de la injectie nu ar trebui sa existe, spanul produs poate infunda injectoarele.

Tu obisnuieste-te cu gandul ca poate fi o problema, si urmareste indeaproape evolutia, daca mai apare si la urmatoare revizie, foloseste motorina buna(vezi ca la Rompetrol candva aveau un fel de contract care daca luai motorina exclusiv de la ei, dovedita cu alimentari-bonuri, iti reparau gratuit sistemul de injectie, aveam un astfel de contract cand aveam logan diesel, nu mai stiu daca acum mai e valabila oferta.

Eventual studiaza si utilizarea acelui ulei 2T in motorina, dar afla totusi parerea unuia cat mai autorizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e "virjina" :lol: :icon_thumleft: :lol:

 

Totusi ca sa ma amagesc un pic, poate era de la capac- margine etc. Cand au scos capacul au bagat o surubelnita. Dar, oricum vedem la urmatoarea revizie care e evolutia. Pana atunci montam si un magnet din ala de hard la baza carcasei filtrului.

Am mai primit o explicatie: de la pompele de combustibil Petrom, Mol etc.

La inceput cand am luat masina bagam motorina printr-o sita pe care mi-am facut-o eu ( 3 straturi ciorap de dama :lol: :lol: ) dar curgea mai greu. Dar dupa aia am zis ce naiba, ca astia de la pompe imi spuneau ca au site etc.

Oricum, urmatoarea revizie ne va da toate raspunsurile. Erau mai mult urme de pilitura, deci nu foarte multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul raspuns pe care l-am pimit legat de pilitura in filtru de combustibil, chiar de la cineva de incredere de la reprezentanta a fost de unde pun motorina (ceea ce iese din discutie, eu filtrez motorina de la pompa) si faptul ca masina fiind noua mai sunt resturi etc pe conducte, rezervor adica din rodaj.

Oricum misterul se va elucida la urmatoarea revizie, cand voi schimba din nou filtrul de combustibil. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista pilitura pe conducte.  Sa nu te mai minta.

 

Din pompa de la statia de alimentare este posibil... dar cum iti explici ca la alte masini nu apare pilitura, chiar daca pun de la aceleasi pompe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!