Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Discuri SH??? Fara sa te superi pe mine, dar daca nu-ti permiti intretinerea masinii, de ce ti-ai cumparat-o?

 

In alta ordine de idei: daca era rulmentul dus ar fi facut zgomot mare...te-ai fi simtit ca intr-o masina cu cauciucuri de offroad. Iti recomand o verificare completa a masinii, cine stie ce surprize te mai asteapta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

la mine rulmentul de pe stanga suna asa cum zicea si colegul ca si cum as avea roti de off-road. Initial am crezut ca e de la cauciucurile de iarna dar in primavara cand am trecut la cauciucuri de vara am observat ca tot asa suna. Roata nu se incalzea tare si nici nu sa rosit discul. Cred ca la tine rulmentul e victima colaterala din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa schimbi cat mai curand rulmentul daca face zgomot...asta inseamna ca au aparut niste uzuri acolo, ca a pierdut vaselina si e posibil oricand sa se sparga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discuri SH??? Fara sa te superi pe mine, dar daca nu-ti permiti intretinerea masinii, de ce ti-ai cumparat-o?

In alta ordine de idei: daca era rulmentul dus ar fi facut zgomot mare...te-ai fi simtit ca intr-o masina cu cauciucuri de offroad. Iti recomand o verificare completa a masinii, cine stie ce surprize te mai asteapta...

Da, caut un disc sh. De ce nu? Daca il gasesc in stare foarte buna, la un pret decent, merita. In cateva minute vad care e treaba cu rulmentul. Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu vesti: varza maxima!

Trebuie asa:

- placute frana;

- rulment;

- cablu frana de mana (cel care vine de la etrier spre centrul masinii).

- disc (pe ala cred ca-l iau sh)

 

Ma ajuta cineva cu niste coduri/preturi pentru octavia 2 cod BJB cu VIN-ul TMBGS41Z972026950 ?

Placutele si discule se schimba usor, pentru rulment musai trebuie mers la cineva cu presa (am menghina, dar nu cred ca ma ajuta). In rest, etrierul este ok (diagnoza facuta de un prieten mecanic). Naiba aia de cablu de frana nu revine la pozitie si tine placutele langa disc, aia a fost minunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum ti-am zis si eu, cabluri cu probleme am vazut destule, dar culise / pistonase foarte putine.

 

placute - GDB1330 ( pe trw)

rulment - FAG 713 6106 20, SKF VKBA 3644, mai ieftin .. Mapco 26768

cablu frana mana - Cofle 10.7517

discuri frana - Delphi BG3834, cam 170 lei setul de 2 bucati....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saru'mana si o bere cand ne intalnim!

Prioritare sunt rulmentul si placutele. Dracul ala de cablu il pot aduce pe calea cea buna cu un arc montat in asa fel incat sa traga tija de la etrier inapoi. Trebuie sa fac rost si de disc (luni de la dezmembrarile din jur, cred ca dau jos discul, iau masina tatei si caut unul identic, uzura minima, cum era si al meu). De placute si rulment dau comanda maine din Tg. Neamt, teoretic ar ajunge luni sau cel tarziu marti. Frumos ar fi sa gasesc pe aici, prin zona, un mecanic bun care sa-mi monteze rulmentul, sa nu merg mult cu masina, ca s-a cam scurs vaselina din el, nu multa, dar destul cat sa nu se mai auda frumos cand invart de disc.

Edi mi-a zis ca am avut bafta ca nu e si etrierul dus, eu ma bucur cel mai tare ca NU am luat foc, daca eram la un drum lung si NU aveam senzor de presiune, sigur chemam pompierii. E posibil ca discul sa fie utilizabil cat ma port pana la mecanic (cam 30-40 km), insa e sigur decalit.

 

Bine si asa, ingerul meu pazitor a avut totusi grija de mine. Nu mai iau masina fara TPS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu prea imi explic de ce s-a aprins, as presupune ca s-a supraincalzit senzor de abs si a transmis aiurea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope, a inceput sa stranga prea tare discul, deci senzorul ABS a sesizat ca o roata trage mai greu si a dat alarma. Daca nu era senzorul, o aduceam acasa inca 1 km si ma ingrozeam, mai mult ca sigur. Asa, am tras doar o sperietura zdravana si m-am abtinut cu greu sa nu dau cep la stingator. Am zis sa nu fac circ pe sosea, noaptea la 11. Bine ca nu eram in drum spre mare cine stie prin ce pustietati.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru rulment nu iti trebuie presa, ca vine cu tot cu fuzeta (butuc) , doar un imbus special pentru surubul care il tine prins (bit XZN 18). pe urma iese la ciocan (sau extractor)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si de ala, daca e similar cu asa ceva http://www.samstagsales.com/images/egspbxz-18.jpg .

Deci treaba se face in regie proprie, ca nu e greu deloc. Mai greu a fost de schimbat tamburii la Aveo.

 

Hmmm, cu regia proprie nu stiu cat e de indicat, vad ca trebuie cheie dinamometrica si eventual stampila service-ului autorizat RAR.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stampila pt garantie rulment? ..atunci da, e nevoie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am vazut pe forumuri si pe site-urile de piese auto ca pentru garantie trebuie stampila service autorizat si piesa fara urme de lovire.

 

Asta e bucsa de la bratul de sub bancheta din spate, care pleaca spre roata, longitudinal? E cea din locasurile alea acoperite (cele indepartate) din poza asta http://www.piesedindezmembrari.ro/imagini/93366933-76479148-54831682.jpg .

post-117502-0-02360600-1377291346_thumb.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iei discul de la sh, ia si placutele si de ce nu si rulmentul daca e ok. La pachet poate e mai ieftin, conditia fiind sa iti desfaca totul cu atentie sa recuperezi tot, inclusiv suruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M—am gandit si la asta, dar cum imi dau seama ca rulmentul e ok?

Luni ies la vanatoare, sa vad ce gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aia este bucsa.  codul OE este 1K0505541D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha, ce ma pricep! Deci ia baiatul si doua de alea, sper sa nu se monteze greu.

Chiar nu-s scumpe deloc, mai mult costa bieletele antiruliu fata, cam 90 bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba se monteaza destul de greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e, merg la nenea care mi-a schimbat bieletele si flansele+rulmentii de la amortizoare la Aveo anul trecut, ca stie el.

 

Mi-a sosit raspuns de la o dezmembrare din Piatra, vor aia 150 pe disc si 50 pe cablul de frana. I-am zis ca-i multumesc, la banii aia il iau nou http://www.autokarma.ro/disc+frana/swag-germany/skoda/octavia-ii/1-9-tdi/18248/10106/10731/1156 - iar cablul e tot pe acolo http://www.autokarma.ro/cablu+frana+mana/swag-germany/skoda/octavia-ii/1-9-tdi/18248/10106/10137/1156 (dar nu stiu sigur daca e fix ala) sau asta http://www.autokarma.ro/cablu+frana+mana/ate/skoda/octavia-ii/1-9-tdi/18248/10106/10137/3 de la ATE?

 

Eventual recomanda-mi un magazin al unui coleg de pe forum.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-ti cont pe www.pieseauto.ro si posteaza cerere de piese din dezmembrari.  o sa primesti foarte repede raspuns

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cont acolo, o sa postez o cere. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual recomanda-mi un magazin al unui coleg de pe forum.

vb cu Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa—mi fie rusine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am optat totusi, datorita pretului, pentru piese sh, iar discul... mda, cred ca e de pe un sedan, ca e mai mare cu vreo 4-5 mm in diametru, deci am lasat discul meu (usor ovalizat) si placutele mele, care vad ca se prezinta foarte bine. Cand pun alt disc, iau si alte placute. Luat si cablu de frana, urmeaza montajul, va fi o placere sa desfac consola mediana, abia astept (pe dracu').

Nu au gasit aia canelata de 27, au batut cu dalta, pus inapoi (puteam face asta pe marginea santului, daca aveam cheia) si vad ca e ok. Ramane sa mai trec pe la omulet sa ii dau discul de cap si sa imi schimbe cu piesa potrivita. Ma duceam cu masina mea, c anu mi-a mai incalzit discul, dar imi era frica sa nu se gripeze rulmentul, asa ca am luat masina tatei.

Cablul l-oi schimba zilele astea (sui masina pe diste dulapi), dar cu consola e distractie maxima. Scule am, nu-i problema.

De franat, n-are aere, merge impecabil. Nu se simte ca e ovalizat discul. Rulmentul e tot FAG, de pe echiparea originala. Umblu cu cablul de la frana de mana scos, sa nu imi mai faca figura de saptamana trecuta.

Cost piese (rulment, disc, cablu, placute, surub central si capacel)- 330 lei, manopera (cu negociere)- 50 lei, motorina- peste 100 lei. Bucuria ca masina nu mai e consemnata: priceless!

 

Nu am mai pus in ultima mie de km ulei in motorina si parca aveam Trabant, se auzea pregnant motorul, dar e drept ca am facut peste 500 km in ultimele zile cu jetta 1,6 tdi a tatei, care parca e pe electric, motorul e super-silent (deh, alta tehnologie). Am pus mai bine de jumate de rezervor de motorina azi (stau prost cu banii, de obicei fac plinul) si am adaugat 100 si ceva de ml de motorina si parca motorul tace placut.

Broblem insa, parca aud la motor, in accelerare, cu capota sus, ca la accelerare, ar scapa pe undeva presiune. Masina trage corespunzator, nu ca jetta, dar trage ca atunci cand am luat-o. Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!