Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

nu ai inteles bine preturile. sau te fura cei de la service.

Bucsa cu tot cu suport de aluminiu nici pe original nu este 800 lei. Pe aftermarket (lemforder sau delphi de exemplu ) costa 120-180 lei bucata.

 

Doar bucsa de cauciuc, ce se inlocuieste in suportul de aluminiu, costa pe original 50 lei bucata, sau 25 lei pe aftermarket

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil să nu fi înțeles eu corect, aștept un deviz să văd cât costă exact. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea sa pun leduri in locul becurilor de citit din plafoniera,astfel avand lumina ambientala pe care sa o pot opri/porni cand vreau?Vorbesc de leduri de 5mm,probabil rosii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit prețurile la bucșe, costurile sunt așa:

- bucșe O2 originale (conțin și cutia de aluminiu) : 250 lei bucata

- bucșe Fabia 50 lei bucata

(prețurile nu cred că au tva inclus)

 

Diferența între ele e colosală, dar totuși, merg fără nici o problemă cele de Fabia? Recomandă și producătorul înlocuirea doar a bucșei în acea carcasă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg cele de fabie. Au acelasi cod pe cauciuc. Am pus eu.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu le-am schimbat. Tot cele de Fabia, luate la aprox 50 lei/bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie la pozitia de montaj a bucsei in consola; daca nu este in cutie nici o documentatie, asta poate fi luata de pe site de la Febi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

producatorul ( skoda) nu recomanda din ratiuni financiare. Dar bucsele sunt indentice. Daca nu ne crezi, cere una originala si vezi codul de pe cauciucul bucsei cu suport de aluminiu, pe urma compara cu codul bucsei simple, de Fabia.

 

Sfat : cumpara Lemforder. O sa ai surpriza sa vezi codul de origine pe bucsa din cutia Lemforder.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce nu ne-ar crede... Mai ales ca discutiile pe tema lor sint vechi chiar pe la fabia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am prostul obicei de a pune doar piese originale pe mașină, chiar dacă a ieșit din garanție. Da, am verificat codurile și am văzut că sunt identice, dar dacă la presare o crapă sau ceva, mai plătesc una. 

 

Mai văd ce fac, ideea e că mașina nu are nici un fel de zgomote sau ceva să ceară schimbare din punctul meu de vedere. Cauciucul bucșelor actuale e îmbătrânit, e normal, are 7 ani mașina, după mine mai merg încă 15 000 km astea.

 

Voi ați schimbat bucșele când ați văzut materialul îmbătrânit, acele fisuri în cauciuc, sau când cedau, scotea diverse zgomote?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<<La masina din semnatura pe carcasa filtrului de motorina am gasit mai multe coduri: UFI 3C0127400D si 1K0127399CL.>>

 

Revin cu problema mea deoarece nu am rezolvat nimic legat de indentificarea filtrului de combustibil in functie de codurile de mai sus, nici chiar la magazinele de piese.

Rugaminatea mea este daca poate cineva sa-mi spuna ce filtru imi trebuie respectiv codul si dimensiunile.

Am masurat carcasa la exterior si are HxD=180x100mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
Unde se afla mufa de diagnoza la octavia2?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga, sub bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<<La masina din semnatura pe carcasa filtrului de motorina am gasit mai multe coduri: UFI 3C0127400D si 1K0127399CL.>>

Revin cu problema mea deoarece nu am rezolvat nimic legat de indentificarea filtrului de combustibil in functie de codurile de mai sus

ai incercat sa cauti pe site la ufi dupa codul tau? Poate asa vezi ce ai nevoie gasind codul original (sau goagle dupa ambele), am pe undeva prin masina un print cu cele trei tipuri de filtre utilizate pe masina, un indiciu e si capul cu racordurile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dpc

 

eu deja ti-am mentionat odata ce te interesa , cu o pagina in urma.

 

http://vwforum.ro/topic/5243-intrebari-octavia-2/page-219#entry2182682

 

ce e asa greu de inteles?  ti-am dat chiar si echivalente

 

mai explic odata :  codul 3C0127434 este codul OE al elementului filtrant de pe masina ta.  Era suficient si data te duceai la un magazin de piese auto si ii spuneai la cel de acolo ca iti trebuie filtru pentru versiunea UFI

iti atasez si din catalogul online Mann. mai clar de atat nu poate fi nimeni.

post-17228-0-21460100-1377022512_thumb.p

 

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ai citit bine....codurile UFI 3C0127400D si 1K0127399CL am spus ca sunt pe carcasa.

 

Inainte de a posta pe acest acest site sa stii ca incerc sa ma documentez (in comparatie cu alti utiliatori), vwforum fiind ultima solutie in incercarea de a afla ceva.

Cauta si tu aceste coduri pe care ti le-am dat, inclusiv UFI/Google/etc si vezi ce-ti da aceasta cautare. Si da, am fost si la magazine de specialitate=piese auto.

 

Echivalentele le-am vazut si eu avand in vedere dimensiunile carcasei precum si ale elementelor filtrante...dar asta este alta discutie.

 

Off topic: nu trebuia sa mi te adresei pe acest ton. Daca cineva nu intelege un lucru, ii explici mai detaliat ce si cum. Apreciez contributia ta pe acest forum atat pentru mine cat si pentru ceilalti dar controleaza-ti iesirile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mie mi te adresezi promit ca nu iti voi mai raspunde never ever, ca nu stiu ce reactie adversa ai si ce faci ulterior....

Sfatul era dat in urma experientei proprii cind am pus pe masina unul din cewle trei tipuri de filtre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzi DragosR :tuktuk: , nu despre tine era vorba ci despre andrei_221, care a avut un ton mai acid_ulat :icon_thumleft: .

 

Legat de sfatul tau, DragosR, m-am uitat pe UFI in catalogul online dar codurile prezentate de mine, nu au generat nimic.

Intuiesc dupa dimensiunile carcasei ca ar fi cel de Mann PU825X respectiv UFI 26.007.00 codul lor.

Depre tine, tot respectul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca si Andrei e baiat valabil ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tonul nu era acid. doar ca daca citeai ce a spus al bundy si ce am continuat eu, te lamureai de atunci. eu nu ma refeream la codul carcasei, ci la cel mentionat de al bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, spre casa, mi se aprinde senzorul de la presiunea rotilor. Inainte de asta ma uitam la consumul instant, cam mare fata de normal. Trag repede pe dreapta sa ma uit la roti, stanga ok, dreapta......... roata din spate avea discul ROSU. Caut o sticla de apa, ca deja fumega pe acolo, stropesc cu jumatate de litru (de atat era sticla), ma duc la un vecin si cer niste apa, ud bine, abur si fum la greu, miros la fel. Vin incet spre casa (maxim 1 km), las masina pe orizontala, fara frana de mana trasa.

Ce e drept, de cateva zile am observat ca maneta de frana de mana se ridica in gol cativa cm (cam 2-3), dupa aia tine. In curte o lasam de obicei in rampa de cca 7-8%, intr-a-ntaia. Am mai patit cu fosta masina aceeasi treaba, s-au desprins elementele de frictiune de pe ferodou.

 

Concluzie: au ramas pistonasele blocate cumva? Stau intr-o zona cu ceva praf, iar cand spal masina insist cu jetul la roti. La ce pagube sa ma astept? Am mers cam 9 km in total, maxim 110.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fi ramas cablu de la frana de mana blocat la roata respectiva. iti trebui obligatoriu discuri si placute noi. chiar si rulment daca s.a incins foarte tare si a curs vaselina din el. si verificata bineinteles cauza....

pistonase sau culise blocate foarte rar am intalnit la octavia.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine vine un prieten la mine (mecanic in CT) si ne uitam. Ma gandeam si la rulment. Dar macar discul e posibil sa fie re-utilizabil? Ma gandesc sa nu-l fi ovalizat cand am dat cu apa. Daca il lasam neudat, era mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era rosu la propriu nu mai e utilizabil...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam era...

Ma apuc de cautat la sh, sa vad ce gasesc la mine in judet.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!