Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Daca tot ai S4, activeaza-i SVoice si raspunde cu comanda "Answer" raspunde la apel si trece direct in modul handsfree. Eu asa fac la Note2, ca il tin in suport pe parbriz pe post de dashcam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc! cred ca e cea mai ieftina metoda... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O2 FL am demontat si re-montat volanul ; la demontaj am urmarit semnul - punctul , astfel incat la re-montat sa fie in aceeasi pozitie . Totusi , la final , parca volanul sta usor inspre partea stanga . Cum as putea remedia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontezi si remontezi la diferenta de un dinte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si varianta asta : diferenta aparuta este si mai mare . Am remontat volanul asa cum trebuie dar , totusi ,  nu-mi dau seama de unde a aparut diferenta asta  mica . f usor sesizabila .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu geometria directiei, o groapa ceva......

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...faptul ca semnul de pe volan cuprinde de fapt aproape 3 dinti.... deci daca nu faci tu alt semn, cam greu sa il pui identic, mai ales ca dintii sunt faorte marunti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 dinti are? eu fotografiez sa fie la semn si marcajul dar si urma facuta de un marker fin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu volanul usor inclinat intr-o parte ( stanga ) a aparut dupa ce am demontat volanul , pana atunci totul a fost OK ; nu-mi dau seama unde si ce s-a intamplat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate va ajuta. Eu mi-am montat tempomat si sa procedat astfel: luat borna baterie, marcat pozitie volan, demontat tot ce trebuia si montat totul la loc. Pus borna si pornit masina. Mi s-au aprins in bord Esp si servo. Nimic anormal, sa facut procedura de calibrare si am plecat spre casa. In drum spre casa am observat ca masina mea trage stanga si volanul e putin spre stanga. Am refacut procedura si acum totul e ok.

 

Sensor for Steering Angle (G85)

Important Note: This applies only for Models with Conti/Teves MK70 ABS/ASR. For Conti/Teves MK60 ABS/ASR/ESP look at Vehicle specific specific Procedures in ABS System documentation.

Prerequisites:

  • Start the vehicle.
  • Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
  • Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
  • If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
  • Ensure that the steering wheel is not moved again.
  • Keep the engine running and do not switch off the ignition.
  • System voltage at least 12.0 V.
     

[select]
[44 - Steering Assist]
[Coding-II - 11] or if that function is not available then use [sec.Access - 16] instead 
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 1 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 007
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too.

 

Special Procedures Steering Limit Stop Adaptation

(Engine still running)

  • Center steering wheel (±10°) and hold it centered for 5 seconds.
  • Turn steering wheel completely to the left and hold it there for 10 seconds.
  • Turn steering wheel completely to the right and hold it there for 10 seconds.
  • Center steering wheel (±10°).
  • Switch OFF engine and ignition.
  • Switch ON ignition.
  • Wait 5 seconds.
  • Steering Assist Warning Lamp should turn OFF. If it doesn't, perform a short test drive.

If the 02546 - Steering Limit Stop 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation fault will not clear after driving the vehicle and completing the VW Golf (1K) Steering Assist procedure, increase the time in-between key cycles to 30 seconds or more.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK , multumesc ; am sa urmez procedura indicata de tine si apoi geometria rotilor ( sper sa nu mai fie nevoie ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema care nu o descurc-la octavia mea luminile ce se aprind cand pui pozitia , la comutatorul pentru faruri,buton avarie,butoanele de la espsi presiunea pneuri,inclusiv lumina la bricheta  si scrumiera -stau aprinse 8-10 sec dupa care se sting.Mentionez ca inainte cel care a avut masina a tras un plus pe contact la fiecare buton mentionat si la comutatorul de faruri pe pozitia auto se aprindea verde acum se aprinde rosu!Sunt speriat sa nu fie ceva in neregula! Va rog ajutati-ma!Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la un electrician priceput sa vada ce improvizatii sunt pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am reusit sa leg firele la loc dar tot se stinge pe pozitie.Am vazut ca are legatura totusi cu lumina ambientala.Cand activez senzorul anti-orbire  de la oglinda interioara se stinge lumina ambientala dar cum pun pozitia se aprinde ambientala singura!Ma zapaceste de tot!Mai astept  indrumari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se aprinde plafoniera, se dezactiveaza automat oglinda antiorbire.  Vezi ca mai sunt ceva probleme pe instalatia electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa imi vina vag-comul de la reparat si am sa vad ce eroari imi da!Va tin la curent dar pana atunci mai astept sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

          Ma poate ajuta cineva cu un tutorial pentru montarea butonului de control al presiunii in roti pentru o Octavia 2012? Poate s-a discutat deja. Am butonul si mufa dar imi mai trebuie si o schema sau macar un minim de indicatii ( pin centrala, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr ai cautata macar?

Ai ASR sau esp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am postat am văzut cele 3 scheme ale tale. Oricum, mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEci, o rezolvi cu ce ai gasit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper. Electricianul va da verdictul. Masina are ESP și am identificat deja care ar fi schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adus vag-com-ul si am descoperit  referitor la luminile de pozitie din interior eroarea-01064 si spune de 58d.Dupa ce am am mai citit si am si cercetat am inteles ca este vorba de becul de la bricheta si asa este cerculetul din jurul brichetei nu se aprinde cu toate ca a fost pus un led.Acum este bine sa folosesc tot led?Sau sa folosesc bec si daca da de care bec?Multumesc anticipat si astept raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58d este borna de pe bordnetz care asigura iluminarea interioara. daca da eroare inseamna ca e un scurt-circuit pe undeva. la bricheta nu e obligatoriu sa se aprinda. Nu toate masinile au bricheta iluminata ( a mea nu are) si totusi merge iluminarea. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da parca scria ceva de scurtcircuit dar care este borna de pe bordnetz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma termina aceasta problema--------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Electronica centrală        Eticheta: ROJ\3C0-937-049-23-H.lbl
   Număr VAG SW: 3C0 937 049 E    HW: 3C0 937 049 E
   Componenta comandată: Bordnetz-SG     H37 1002  
   Revizie: 00H37000    Numar serial: 00000003627392
   Codare: E18A8F331004141E0F111E1D000000000139FF065C
   Atelier: WSC 73430 790 12345
   VCID: 2B5EE95F8A953640A45

   Subsistem 1 - Număr VAG: 1Z1 955 119 A
   Componenta comandată: Wischer SK351  012  0401  
   Codare: 00065525
   Atelier: WSC 73430  

   Subsistem 2 - Număr VAG: 1K0 955 559 T
   Componenta comandată: RegenLichtSens 011  1110  
   Codare: 00208933
   Atelier: WSC 73430  

1 cod a gasit
01064 - Clema 58d: atenuare lumina interioara
            007 - scurt la masa
             împrejurări cod:
                    Starea defectului: 01100111
                    Priorit.defectului: 4
                    Frecv. defectului: 1
                    Resetare contor: 74
                    rulaj: 169047 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurări cod:
                        Con.
                    tensiune: 13.85 V
                        Con.
                        Con.
                        Dec.
                        Dec.
                        Dec.

 Si peste asta trebuie sa plec in concediu si-mi este teama sa nu apara vreo problema de la aceasta eroare si sa-mi strice toata distractia .Va rog ajutati-ma cu o indrumare.Am verificat toate sigurantele din interior si cele din compartiment motor.Toate sunt ok.Unde trebuie sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!