Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

daca lasi cursorul deasupra casutei cu -60, ce explicatie apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind senzorul e defect, ar trebui sa apara in bord "oil sensor workshop"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am Maxi Dot ca sa-mi apara ceva mesaje in bord, in rest nu am nici un martor aprins cand motorul functioneaza. De asemenea VCDS-ul nu-mi arata nici un cod de eroare. Am cautat un pic pe forum si vad ca multi au avut dileme cu prezenta senzorului astuia chiar si pe topicul acesta, mai pe la inceput. Se pare ca senzorul asta e un fel de "fata morgana" :D Daca are cineva vreo idee cum as putea sa verific existenta lui sa-mi zica.

 

 

daca lasi cursorul deasupra casutei cu -60, ce explicatie apare?

 

Buna idee, o sa verific chestia asta weekendul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai din fabrica boxe pe spate, nu ai nici cablaj.

 

 

Acum ca sa cam rezolvat problemele legate de led-urile de la stopul de frana vin si eu cu o intrebare...La Octavia 2 sunt trase firele pentru boxe in usile din spate? Sa  nu incep sa desfac fete de usa, mufe, sau chiar mp3-ul sa vad cate fire pleaca. Imi pot da seama cumva, cat de simplu si cu cat mai putine plasticuri de desfacut (risc scazut sa rup vreo clema :) ) ? Multumesc anticipat.

 

Azi am demontat HU Stream din bord si surpriza...am 8 fire in mufa iso pentru boxe. Din HU pleaca 8 fire (mov+mov cu negru, verde+verde cu negru...etc) si intra intr-o mufa de unde placa 8 fire dupa cum urmeaza: verde+portocaliu, albastru+galben, maro+mov, negru+rosu. Deci revin cu intrebarea...exista fire trase pentru boxele din spate? Unde ajung sau mai exact unde se opresc aceste fire? oare e posibil sa mearga pina in stalp? Maine desfac si fata de usa sa vad ce fire sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ar trebui sa mai fie nicio mufa intermediara

 

posibil sa ai vreun adaptor de telefon ceva intercalat ?

 

uite la pagina 5 culorile firelor pentru boxele spate.

 

S00572700043.pdf

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ups...am uitat sa mentionez ca este instalat si un adaptor Bluetooth Bury. Posibil sa fie de la el si atunsi firele defapt nu merg nicaieri. Speram sa nu trebuiasca sa trag pina in fata dar se pare ca nu scap :(

Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

cu mare groaza m-am apucat sa desfac masina, panouri de usi, plasticarae pentru a trage firele pentru boxele din usile din spate.

Intr-adevar nu sut fire trase dar nu e foarte greu de tras fiind loc suficient.

Nu este nevoie de inele distantiere, pe care de altfel le-am cumparat degeaba.

Boxele le-am prins direct pe tabla si suna foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus mufe si pini la trecerea din stalp in usa spate ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus. Cand am desfacut legatura dintre stalp si usa am vazut ca este un fel de holder de mufe din care era folosit doar un singur loc, restul fiind gol.

Practic este sufient spatiu pentru a trece multe fire si nu exista pericolul de a fi taiate pentru ca trec printr-un cadru de plastic. Am crezut ca va fi mult mai complicat dar nu e, spatiu exista, legatura dintre stalp si usa e usor de scos ( se tine cu cleme de tabla), un pic mai complicat cu plasticele de pe stalp si in zona HU unde spatiul e limitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e nevoie sa umbli la usa trebuie taiate firele. Asa cu pini bagati in mufe scoti decat priza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa tai nici un fir. Firele se scot din difuzor si ies afara din usa, nu te incurca.

Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2

Modificat de BogdanOnet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cas sa le scoti din boxe trebuie data fata de usa jos....Mai complicat. Mai simplu sa scoti o mufa decat o fata de usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ce intelegi prin umblat la usa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera la dat usa jos de pe masina.

Daca puneai mufe, nu trebuia decat sa desfaci mufa si sa o scoti din balamale. Asa, trebuie sa demontezi fata de usa, sa scoti firele de la boxe si abia atunci poti da usa jos.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haide bre, acu dezmembrati masinile ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum aflu ce model de turbina este pe 1.9Tdi BJB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreodata (sper niciodata) voi fi nevoit sa dau usa jos, cred ca cele 2 fire de la boxe nu vor fi o problema majora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haide bre, acu dezmembrati masinile ? :lol:

Poate da, poate nu. NU trebuie sa face totul cat mai aproape de OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, de acord cu tine, dar asa cu firul tras direct e aproape :lol:

La Golf exact asa am facut, nu stiu cum o fi procedat fostul cu Octa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, daca doar clemele de la panoul de usa m-au costat 3,5 ron ma ghidesc cat ar costa sa pun mufe si ce castig as avea...doar estetic si ca e aproape de OEM?

Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt luate de la reprezentanta. Probabil mai scumpe decat daca as fi cautat ceva compatibil. Sunt diferite de cele din poza. Sunt din plastic alb si o forma usor diferita. Eu am rupt doar 3 in total la cele 2 fete de usa desfacute.

Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, o sa ma interesez si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, sa-ti dau un exemplu: acum 2 ani sotia mea a atins usor usa spate la golf de bara altei masini... se poate intampla.

Nefiind zgariata ci doar infundata, am preferat sa o repar in regie proprie. Sunt ateliere unde se indreapta tabla fara sa fie nevoie de vopsit. Usa a trebuit data jos. Nu a necesitat demontarea niciunei alte componente de pe ea. Toata operatiunea a durat 2 ore. Nici daca te uiti cu lupa nu vezi unde a fost atinsa.

In aceasta situatie nu ai prefera sa scoti doar mufa din priza si cateva suruburi de la balamalele care tin usa....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate

dar pot sa te si contrazic pt ca un amic a avut acelasi fel de interventie la o capota si nu i-a demontat-o nimeni de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!