Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

@DragosR : atunci ce tipuri de motoare sunt pe O2,sunt interesat si de 2.0 TDI si de 1.9 TDI

care este cel mai bun din fiecare tip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 1,9 BKC.1,9 BLS.1,9 BJB.1,9 BXE.(Eu de 5 ani jumatate nu am avut probleme decat filtre si ulei )

Modificat de Nicu CNN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE din 2008, 130k fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa stiu daca la modelul radio SWING se poate folosi bluetooth in comunicarea cu telefonul.

L-am activat pe ON dar nu se intampla nimic.Nici telefonul nu-l gaseste la cautare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii mai trebuie un modul separat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi,ma refer la cei care sunt O2 2.0TDI BKD,de fel au probleme la masina,volant,injectoare,mananca ulei,chiulasa,pompa ulei si etc?pentru ca pe internet am gasit multe la vanzare pe 2.0,am citit ceva ca sunt mai zgomotoase de fel dar nu ma deranjeaza ba din potriva imi place sa aud cum merge motorul...de fel nu le am cu viteza,daca limita pe autostrada este de 130Km cu 130 merg...uneori mai am momente cand ii mai dau si eu in gura:))...cel de 1.9 105cp mi se pare cam puturos la 1.9 deca 105 CP...am condus Vectra C GTS 1.9CDTI 125CP si foarte buna...insa nu mai vreau Opel...precizez ca consumul nu m-ar deranja daca in oras ar fi de 6.5-7 L pentru ca mie pe vectra B 1.6 8V in oras imi lua 11:)),afara 7-8...si ca sa intru intr-o depasire trebuia sa imi iau avant...

Pana acum am condus O2 de 2.0 TDi si am ramas super incantat de putere,poate o sa am ocazia de a conduce si 1.9 sa vad cum este,sa revin la subiect,astept pareri despre 2.0 TDI...sunt nehotarat ce sa cumpar 2L sau 1.9 .!?

 

Ti-am vazut postul tirziu, asa ca te rog acum sa respecti gramatica limbii romane.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.9 bxe  my2008 cam 40000 km  din care vreo 30k sint in oras facuti Pina acum nici o problema decit filtre,ulei,motorina si talpa Consumul in oras este de 10L  bara la bara  Consumul de care zici tu il scot numai simbata /duminica sau noaptea cind este mai liber Extraurban  cam 4.8-5.2 concluzia cu un plin fac in oras cam 450-500km iar afara cam 900-1000km Daca faci multe drumuri inafara orasului merita 2.0 dar daca il tii mai mult prin oras cred ca merita 1.9 Parerea mea :Driver:

 

Te rog foloseste punctele si virgulele, nu le mai ocoli.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin 092:

 

Eu am 1.9 tdi motor BXE si sunt multumit de cum trage.Consumul il fac plin pe plin.Pe CB am avut cel mai mult 5.2% cu aproape 1100 km, iar la pompa consum real 5.6% (asta cand am fost anul trecut pe Transalpina).

In rest consumul la pompa este de 5,2 - 5.3, iar 60% din KM  ii fac in Bucuresti si restul afara, respectand limitele de viteza.

Din ce m-am documentat si eu anul trecut inainte sa o achizitionez (skoda octavia 2) , am ajuns la concluzia ca 1.9 este cel mai ok motor, iar BXE si BJB sunt cele mai fiabile (din statistica facuta de mine din ce am citit pe cam toate forumurile despre skoda).

Oricum, cu 1000 lei ii poti face stage 1, si in loc de 105 cai, o sa poti sa ai 135 cai.

Ulei nu imi consuma intre schimburi incat sa fie nevoie sa completez (schimburi facute la 11-12 k km.

Bafta la cautari.



am uitat sa mentionez:

 

Masina este fabricata in septembrie 2008 si inmatriculata in 2009.

Cumparata de mine la 34.500 km, iar acum are 51000 km.

Doar revizie cu schimb de filtre si ulei si 2 bucse posterioare fata.

In 2-3 luni ma pregatesc de schimbat placute fata-spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221 fii mai clar. Ce modul , cum se realizeaza legatura?

Daca radio SWING are BT care se poate activa si dezactiva, atunci de ce nu functioneaza? Astept niste pareri mai detaliate cum se poate realiza functionarea acestuia. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpc .. salutari, ceea ce are radioul tau este, sa zicem, o interfata pentru comunicarea cu modulul BT al masinii (dotare optionala pe care inteleg ca tu nu ai bifat-o cand ai luat masina). Fara acel modul nu o sa-ti functioneze functia din radio. Aceea exista din motive de compatibilitate si pentru ca ar fi mai scump sa se produca doua softuri diferite decat sa puna doar unul pentru toate modelele de echipare.

 

O zi buna,

 

Aurel

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: in caz ca cineva a mai intilnit o problema similara. Am observat ieri ca la skoda mea, 1.9 TDI din 2007, BXE, se aude un zgomot foarte ciudat la motor, de la 1000 de RPM cam pana la 1200, dar doar cu motorul rece. Nu stiu cum sa-l descriu, e ca un huruit atunci cand se accelereaza motorul in toate vitezele si chiar si pe liber, zgomot pe care nu pot sa-l identific de la ce ar putea fi. Cand motorul este cald acesta nu se mai aude.

 

Cineva are vreo idee?

 

Multumesc

 

Baieti, ce Dumnezeu se intimpla cu voi ? Respectati , va rog, limba romana, cu toate regulile ei. Scrie clar in regulament lucrul asta. 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii. Banuiam eu ceva ceva, deci, e acolo- ca sa fie- daca trebuie... :lol: :D ...

M-am chinuit sa-l fac sa vada telefonul si invers dar nimic...OK, multumesc din nou.

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pro_niger

 

Fa o inregistrare cu zgomotul

 

Cati km are masina? Cand o tii turata in intervalul respectiv si apesi/eliberezi pedala de ambreiaj se modifica zgomotul? 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Andrei.. am uitat, nejustificat poate, sa precizez ca ambreiajul, volantul, distributia si suportii de la motor sunt noi, masina are 160 000 de km. Am depistat pana la urma de unde era zgomotul care semana cu un zgomot de toba sparta pentru cunoscatori. Era de la tubulatura/capacul filtrului de aer. Se pare ca nu erau centrate bine si intrau in rezonanta la turatia respectiva. S-a rezolvat prin aliniere romaneasca > :) si acum e liniste din nou.

 

O seara excelenta si multumesc pentru promptitudine!

 

Aurel

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit la fel cu priza filtrului de aer, cea care se prinde pe trager in fata.  Pana nu am linistit-o cu banda dublu adeziva pe la toate colturile, nu am scapat de rezonanta.

 

 

post-17228-0-39488900-1369165076_thumb.j

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact .. eu m-am gandit la o solutie de silicon pe care sa o aplic intre capac si cutia filtrului dupa fiecare schimb. Oricum se pare ca nu e o problema singulara asa cum am crezut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Masina din profil am luat-o din Germania cu intervalul de service setat pe interval flexibil QG1 ? Asta inseamna ca este dotata cu sensor de calitate a uleiului? Cum as putea afla daca are sau nu asa ceva?

 

Inca ceva, m-am uitat putin prin VCDS si la Instrument Cluster am observat ca la Oil Temperature imi afiseaza -60 grade. Asta pt ca nu am senzor de calitate a uleiului sau un alt senzor e defect?

 

post-7178-0-35753600-1369167855_thumb.pn

 

Merci.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Fiindca in ultimile doua pagini se pare ca ati uitat complet de respectarea regulamentului, tin sa vi-l reamintesc eu :

1. Forumul VWForum.ro este
deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa
sociala etc.

Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie.
Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient
pentru a întelege un text tehnic. Daca nu cunosti bine limba româna, indiferent
de motiv, dar totusi intentionezi sa te integrezi în comunitatea VWForum, esti
rugat sa precizezi aceasta cu prima ocazie sau sa contactezi un
administrator/moderator.

Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin
urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este
indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai
relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este
foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.



2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara
cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în
orice limba), dupa cum urmeaza:

- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor
în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal
iar in cazul repetarii cu warning;


- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de
punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;

- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se
lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;

- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori
suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând
la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca
exceptia sa nu devina regula;

- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera
mare (acest punct este doar o recomandare);

- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;

- scrierea cu diacritice este optionala;

- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate,
cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu
avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.

În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.

Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si
enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o
poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, in postul meu precedent am pus din greseala semnul intrebarii dupa prima propozitie. Ideea era ca masina am luat-o din Germania cu interval flexibil de service QG1 si vroiam sa aflu daca are sau nu senzor de calilate a uleiului. Nu mai pot edita postul precendent.

 

 

Salut,

 

Masina din profil am luat-o din Germania cu intervalul de service setat pe interval flexibil QG1 ? Asta inseamna ca este dotata cu sensor de calitate a uleiului? Cum as putea afla daca are sau nu asa ceva?

 

Inca ceva, m-am uitat putin prin VCDS si la Instrument Cluster am observat ca la Oil Temperature imi afiseaza -60 grade. Asta pt ca nu am senzor de calitate a uleiului sau un alt senzor e defect?

 

attachicon.giftemp.png

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cu interval QG1 (interval de service flexibil) si e luata din Germania, 99% ai respectivul senzor. Si masina mea e luata din Germania si avea interval QG1 si are senzorul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica cu VCDS-ul cumva prezenta acestui senzor? Cum? Sau in compartimentul motor il observ pe undeva?

 

Cand am luat masina am cerut o decodare dupa VIN la colegul @GABIVVX pe topicul acesta si in pdf-ul primit de la el cu toate dotarile masinii nu apare nimic specificat de vreun senzor de calitate a uleiului. Apare insa Service interval prolongation QG1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul e pe baia de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca apare QG1, obligatoriu are senzorul in baia de ulei.

senzorul nu citeste direct calitatea uleiului, doar citeste temperatura uleiului si nivelul, iar calculatorul introduce datele in niste algoritmi specifici si calculeaza gradul de depreciere al uleiului

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca la mine la Instruments in VCDS la Oil Temperature apare -60 grade. O fi defect sezorul respectiv deci? De QG1 sunt 100% sigur, pt ca apare si in cartea de service a masinii pe prima pagina, unde este lipit autocolantul cu toate codurile masinii

 

post-7178-0-94825700-1369341115_thumb.pn

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!