Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Mirosul de otet e de la bacteriile ce se formeaza ca urmare a condensului ce se formeaza . Nici o vrajeala cu curatatul la doua saptamani a filtrului.Tu asa faci? Pai ce pana mea stai pemanent pe sub masina?

 

Ideal e ca inainte sa ajungi la destinatie cu cativa km sa inchizi AC. La oprirea morului radiatorul va fi uscat. Sau din cand in cand baga fierbinte cateva minute. Foloseste o solutie de igienizare de 2 ori pe an. Filtru de polen cu carbon activ mai salveaza mult din mirosuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ai partial dreptate. Filtrul de polen cu carbon activ impiedica doar mirosurile venite de afara. Bacteria Legionela se dezvolta numai dupa filtrul de polen cum bine zici de la condensul neuscat. Sfatul cu mentinerea ventilatiei oprind AC cand ne apropiem de destinatie  este excelent. (La  aerele conditionate scumpe split pentru case, birouri, dupa oprire inca se mentine ventilatia ca sa se usuce pe dinauntru si sa nu se dezvolte bacteria legionela). Am schimbat recent filtrul de polen pentru ca avea 30.000 Km si nu am gasit nici o frunza in el.

   Eu personal nu folosesc si nu cred in solutiile de igienizare indiferent ca sunt pentru acasa sau masina. Daca nu omori absolut toate bacteriile, ai reusit doar sa le selectionezi pe cele mai rezistente care se vor inmulti si asa ai reusit sa ai bacterii de rasa pura rezistente la orice. ( ca si cu antibioticele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci de ce am partial dreptate?? :sly:

 

solutiile alea de care spun trebuie sa fie de firma( de wurth in sus, ceva mai scumpute- cred ca 40-50 de lei). Solutiile ieftine de 20 de lei din Kaufland sunt asa de cica-nica( desi si eu am folosit cand nu am gasit de celelalte, a fost asa mai mult o parfumare, dar totusi prin recircularea aerului obtii un minim de efect).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Am zis ca ai partial dreptate ca ai zis ca filtrul cu carbon activ salveaza din mirosuri. Si eu am zis ca nu salveaza din mirosurile de bacterii/otet/legionela, pentru ca alea vin de dupa filtrul de polen. Salveaza doar din mirosurile care vin din afara masinii.

 

   Cat despre problema lui MAKRON la care masina scutura si da senzatia ca merge in 3 pistoane vara la mersul in coloana, eu cred ca nu este de la ambreiaj in nici un caz. Si eu am patit asa pe canicula si la mers in coloana ore intregi fara exagerare. Masina cred ca chiar merge in 3 pistoane. Incep sa se ancraseze bujiile -motor benzina-( sa se imbacseasca) si nu mai ai scanteie buna, plus nu ai aer proaspat si rece in admisie = putere mica. Bujiile se curata la turatie mare, la mers intins si poate este si timpul sa le schimbi ( 60.000 Km?).

 

   Un ambreiaj supraincalzit incepe in primul rand sa miroase, eventual sa patineze, nu sa smuceasca, mai ales la benzinare unde nu este cazul de volant bimasica.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Cat despre problema lui MAKRON ...... eu cred ca nu este de la ambreiaj in nici un caz. Si eu am patit asa pe canicula si la mers in coloana ore intregi fara exagerare. Masina cred ca chiar merge in 3 pistoane. Incep sa se ancraseze bujiile -motor benzina-( sa se imbacseasca) si nu mai ai scanteie buna, plus nu ai aer proaspat si rece in admisie = putere mica. Bujiile se curata la turatie mare, la mers intins si poate este si timpul sa le schimbi ( 60.000 Km?).

 

O ipoteză pe care nu am luat-o în calcul. Deşi e puţin probabilă, nu o exclud.

 

Am în vedere că în acea perioadă, abia ce făcusem schimbul de bujii şi un tembel de mecanic a uitat manşonul de cauciuc din cheia de bujii, pe bujia nr. 3 după care a îndesat pur şi simplu, fişa peste el.

 

În afară de primul schimb de bujii făcut la service, la 60.000 celelalte schimburi le-am făcut la 40.000

 

Simptomul se manifesta numai la ˝urnirea˝ maşinii, 3-4 secunde cât durează trecerea din starea de repaus în starea de mişcare. Dat fiind că în acele momente injectoarele pompează la maxim, posibil să fi ratat câteva aprinderi pe pistonul 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ANUNT
Scuze celor ce urmareau acest topic(47 de persoane) dar unul dintre cei ce a dat (posibil din greseala la un reply a activat automat subscirerea la topic) dar am fost obligat sa dau "clear followers" . Acel membru ce nu a dorit notificarile a raportat ca spam spre yahoo-mail serverul nostru de email. Ca sa nu se mai repete am sters lista de abonati dar o puteti reface din coltul din dreapta sus apasand pe "Follow this topic"

Va multumesc si rog fara offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se incuie usa dreapta spate, si pe tester da eroare, dar nu stiu codul. Celelalte usi se incuie. Nici geamul nu functioneaza, dar daca scot mufa din usa si o pun inapoi, merge geamul pret de 4-5 manevre. Mai deranjant e ca ramane masina descuiata, eu suspectez un switch, ca nici in bord nu arata usa deschisa, nici plafoniera nu o aprinde.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai faci o scanare si o sa stii codul. Il postezi si o sa incercam sa te ajutam...

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru asta trebuie scanner de pe okazii.

Ma duc la masina, poate e pastrat codul de la revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai vreun coleg in zona ta care te poate ajuta cu o diagnoza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite diagnoza de la Cybernet.

post-117502-13668679169033_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai e ceva...

Are legatura portbagajul cu usa dreapta-spate? Ce trebuie verificat?

post-117502-13668681058289_thumb.jpg

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mortii lui de mobil, pun poza cum trebuie.

post-117502-13668699461845_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirosul de otet e de la bacteriile ce se formeaza ca urmare a condensului ce se formeaza . Nici o vrajeala cu curatatul la doua saptamani a filtrului.Tu asa faci? Pai ce pana mea stai pemanent pe sub masina?

 

Ideal e ca inainte sa ajungi la destinatie cu cativa km sa inchizi AC. La oprirea morului radiatorul va fi uscat. Sau din cand in cand baga fierbinte cateva minute. Foloseste o solutie de igienizare de 2 ori pe an. Filtru de polen cu carbon activ mai salveaza mult din mirosuri.

Scuze am vrut sa zic din 2 in 2 luni "graba strica treaba"-asa io am masina acasa sub o salcie iar la servici sub un copac asa ca nu stii cite frunze am prin filtru si gainat pe masina!!! :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi dau seama ce model de Octavia 2 am (Ambition, Elegance)? Nu am cumparat-o eu de noua... ea are comenzi pe volan, incalzire in scaune, dublu climatronic, etc. care par sa o faca Elegance, dar fostul proprietar mi-a spus ca a suferit unele modificari...

 

Imi trebuie aceste informatii pentru Casco.

 

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Octavia 2 fabricatie 2004 cod motor BJB. Pe cartea de identitate numarul de omologare se termina in E3, deci este omologata Euro3. Acelasi motor cod BJB, pe Octavii din 2006 incoace, este omologat Euro4. Aceste masini (BJB/Euro4) au filtru de particule? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirosul de otet e de la bacteriile ce se formeaza ca urmare a condensului ce se formeaza . Nici o vrajeala cu curatatul la doua saptamani a filtrului.Tu asa faci? Pai ce pana mea stai pemanent pe sub masina?

 

Ideal e ca inainte sa ajungi la destinatie cu cativa km sa inchizi AC. La oprirea morului radiatorul va fi uscat. Sau din cand in cand baga fierbinte cateva minute. Foloseste o solutie de igienizare de 2 ori pe an. Filtru de polen cu carbon activ mai salveaza mult din mirosuri.

Scuze am vrut sa zic din 2 in 2 luni "graba strica treaba"-asa io am masina acasa sub o salcie iar la servici sub un copac asa ca nu stii cite frunze am prin filtru si gainat pe masina!!! :mop:

Pai nu toti tinem masinile sub salcii. Eu schimb filtrul de polen la 13000 de km, gasesc intre 0-10 frunze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba sa stii ca si fabricata in iulie 2006 tot E3 este, mortii mamii lor cu norma si taxa lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa fiecare igienizare nu imi mai miroase in masina. Igienizarea o fac la reprezentanta si costa 90 ron. Am vazut ca pornesc motorul si clima la maxim pun pe recirculare, si pun un lichid intr-un sistem de scoate un fel de abur(fum) in masina si lasa sa merga cam 15-20 min. Cred ca este ceva bactericid. Eu de la prima revizie doar filtu de polen cu carbon activ am folosit si tot primavara nu scap de miros. As vrea sa fac si o curatire mecanica a zonei. Revizia doar ce am facut-o joi. Igienizarea tot atunci. Stiu de acum ca miros nu voi mai avea, insa as vrea sa stiu daca pot face curatire mecanica.

Am inteles ca sunt ceva spray-uri pe baza de spuma activa ce curata conductele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu fac acelasi lucru, cu spray din comert. De obicei primavara, dar intr-un an am facut si toamna. Spray-ul costa undeva la 30-35 lei si-l foloseam de 2 ori, nu odata, cum scria pe eticheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu fac acelasi lucru, cu spray din comert. De obicei primavara, dar intr-un an am facut si toamna. Spray-ul costa undeva la 30-35 lei si-l foloseam de 2 ori, nu odata, cum scria pe eticheta.

Oky, insa la mine intrebarea este unde trebuie descarcat spay-ul ala. Am avut de 2-3 ori tendinta de a cumpara unul insa nu am idee unde trebuie bagat furtunul ala de la spary.

Poate ma ajuta cineva cu o fotografie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!