Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

De ce nu ai bagat de dimineata WD40? Nu aveai la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, Cristi, nu aveam decat degripant de spalat motorul.Si la munca aveam wd 40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii, o intrebare: cum as putea verifica de ce nu merg motorasele din faruri? Exceptand scoaterea farurilor si testarea pe alta masina, evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietii, cum scot plasticul ala cu fente de linga lampa fata? am vazut pe net unde sint clemele, bagat un card intre el si plafon si nu misca nimic acolo...

E doar din cauza ca e Maestro si nu are bani pe el ? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am incercat sa-l scot, ca sa-l curat mai cu talent si sa-l dotez cu ceva interior de catifea sau ceva moale, sa nu zbarnaie ochelarii. Nu am reusit, deci am abandonat ideea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am suport de ochelari acolo dar va fi suport de statie

nu am abandonat ideea, poate fac practica pe aia din schrott, daca mai e acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uiti de teava aia :D. Banii e pusi deoparte. Si de un switch :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum topicul pachet drumuri grele este inchis postez aici.

Inca o data m-a scos din necaz PDG.

1-In Croatia am ramas suspendat la 50 cm de sol.Masina nu a patit nimic.

2-Acum 1 ora fiica cea mare s-a urcat pe o teava de gaze de 70cm.(de aerisire)Masina nu a patit nimic, scutul si-a facut datoria. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, eu am "scut" de plastic, protejeaza de jeg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu ma duc in Croatia

2. nu am fata

:lol:

 

revenind la lucruri serioase, e cineva care are alarma aftermarket pe masina si a participat activ la montaj? ca eu voi participa cit de curind la demontaj si nu stiu unde sint facute legaturile pe sub bord (nu stiu daca pleaca in compartimentul motor alte fire in afara de alea de goarna si de la contactul de capota (altul decit cel oem)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am si eu: stie cineva codul de culoare pentru vopseaua Arctic Green ?

Nu am masina la indemana sa ma uit la roata de rezerva...

 

Am gasit asa ceva ca informatie: F7W-8B8B. Imi poate confirma cineva?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi schimb bucsaraia la skoda din semnatura, si am cerut informatia de la Adria Sv., ceva costuri si eventuale piese ce ar trebui schimbate.

E pur dupa ureche, adica masina nu a fost pusa pe elevator, insa am cerut doar pur informativ.

Oricum am zogomot de infundat in momentul in care trec peste un damb, sau iau o groapa la roata dreapta fata, insa as vrea sa schimb mai multe sa fie totul cum trebuie si vreau sa va cer parerea la ce imi recomanda ei, sau eventual daca trebuie schimbat si ceva in plus, sau din ceea ce mi-au recomandat ar fi poate si ceva mai bun.

Nu vreau sa ma zgarcesc si sa pun ceva ce sa crape peste 2-3 luni. Masina are 75.000km in aprox 2 ani jumatate si din astia doar 10.000 i-am facut prin alte tari, si cred ca ceea ce a fost pe masina mai bine de atat nici ca se putea la starea drumurilor noastre.

auftrag_2013001709_1.130329-1112406723.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam scump.

 

bucsele brat costa 50 lei buc pe original (fara suportul de aluminiu - se inlocuiesc la presa)

Bieletele antiruliu fata - spate le gasesti la jumate de pret pe Lemforder sau TRW  (100 lei buc)

 

totusi fa o constatare serioasa in prealabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, ca sa schimbi bucsele trebuie date jos neaparat consolele sau exista SDV sa se faca inlocuirea pe masina ?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca SDV exista la Fabia, pentru exact aceleasi bucse,... nu stiu insa daca se paote folosi si la octavia

 

Insa avantajul la octavia , ca daca demontezi consola de aluminiu (usor, prinsa in 3 suruburi) poti face operatiunea si cu o simpla menghina si niste tubulare mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca uneori este posibil ca demontarea sa fie cu probleme: ori nu se desfac suruburile, ori daca ies ies cu tot cu gangurile de aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@justyn19k cred ca pana nu dai jos sa vezi despre ce este vorba nu poti sa-ti faci o idee decat aproximativa. Ca si tine asa am sperat si eu ca scap cu cei 50 lei/buc, insa cand am desfacut sa constatat axul hexagonal al basculei pe care intra bucsa mare era praf. Dealtfel bucsele erau in stare buna, initial mecanici chiar m-au intrebat dc vreau sa le schimb. A trebuit in final sa schimb bascula(basculele) cu totul. I-mi cer scuze pt lipsa de cunostinte tehnice dar sper ca m-am facut inteles Deci mare grija

Salutam

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e distrus capatul bratului care intra in bucsa... nu are legatura cu inlocuirea bucsei...

 

 

am inteles ca uneori este posibil ca demontarea sa fie cu probleme: ori nu se desfac suruburile, ori daca ies ies cu tot cu gangurile de aluminiu.

 

demontarea consolei de aluminiu oricum trebuie facuta , indiferent daca inlocuiesti cu totul consola sau doar bucsa de cauciuc din consola.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inlocuit doar bucsele, fara ca alte probleme sa apara pe trimpul operatiunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme apar la masinile vechi, la care au fost inlocuite in urma cu multi ani bucsele respective si mecanicii au strans prea tare suruburile.

 

In rest rar apar probleme la demontarea suruburilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce as vrea eu sa mai stiu. Fata de reprezentanta ce diferenta ar fi sa merg la un meserias si sa imi iau piese originale. Merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca depide de cit de meserias e meseriasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e distrus capatul bratului care intra in bucsa... nu are legatura cu inlocuirea bucsei...

La fel ca si colegul nostru, eram convins ca zgomotul la rulare se datoreaza bucsilor, si drepturmare m-am programat sa schimb bucsele.Ca sa constatat defectul altul e alta mancare de peste. Daca se distruge acel cap hexagonal este foarte probabil sa se strice si bucsa (interiorul acesteia care intra pe acest ax, parerea mea)

 

 

 

   

Capacul de la motor care freaca in furtun. daca nu se sterge dupa 5 porniri ale motorului, atunci eroarea trebuie stearsa cu VCDS.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu m-am gandit la asta, m-am uitat azi si nu vad exact cum ar putea freca capacul da.... o fi, nu te contrazic mai ales ca eu iti apreciez cunostintele in materie. In cele din urma s-a stins si martorul fara insa a numara pornirile, dar cert este ca s-a stins :icon_thumright:

Multam fain !

In weekend am facut vreo 600km in regim de autostrada si masina a mers absolut normal

Astazi dupa un drum de cca 5 km acelasi martor aprins insa de data asta ''stan patitu'' a mers direct la furtunasul respectiv si am constatat ca era din nou retezat.

Are vreo legatura cu faptul ca eu doar am mufat vechiul furtun(care probabil este ''copt'' deacum datorita varstei si km-lor) sau poate sa existe si alta cauza ? Dc si prima data si a doua ora sa intamplat doar dupa drumuri scurte ? Sper ca nu devin paranoic !

multumesc !

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate distruge acel cap hexagonal al bratului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!