Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Daca burduful este intreg asa cum pare din poza, atunci este simeringul .

Curata bine zona si urmareste-o sa vezi cam cit de mult si de repede se umezeste la loc... poate ai fortat tu vre-odata prea mult, si acum nu mai pierzi si atunci nu merita sa umblii la cutie-planetara

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silvestru_174

DragosR  - Multumesc

lucian.1950 - Multumesc. Da burduful este intreg; mi-a mai sugerat cineva ca problema ar fi mai veche. Oricum am sa mai urmaresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea a avut simeringurile umede din primele mii de km...  insa nu a progresat pierderea. si acum sunt doar putin umede (50.000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutam
Vin si eu cu o intrebare.

In seara asta, dupa un drum de cca 5-6km, m-am oprit intr-un magazin unde am stat cca 30min. La plecarea din magazin, dupa ce am pornit motorul nu mi sa mai stins becul din imaginea atasata(cel incercuit de mine) Din ce am citit in cartea masinii are treaba cu evacuarea gazelor, insa nu am gasit nimic despre cat de grava poate sa fie sau o rezolvare ceva. Cartea tehnuca a masinii ma trimite la service, insa pana ajung acolo(sper sa nu fie cazul) am zis sa ma interesez aici cam cat de grava poate sa fie treaba, sau daca exista vreo varianta sa fie doar o eroare. Masina functioneaza absolut normal, pe CB nu am vazut sa fi crescut consumul si motorultrage la fel de bine ca inainte sa se aprinda becul asta. Eu cred ca ar putea fi de vina faptul ca nu prea folosesc masina si atunci cand o folosesc o fac doar pe distante scurte fara a avea posibilitatea sa o ''alerg'' putin pt a mai curta turbina sau chiar catalizatorul. Doar parerea mea de nestiutor
Multumesc



Nu am reusit sa pun poza din prima

post-71411-0-51742300-1363464581_thumb.j

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie de la mai multi factori. trebuie facuta o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am gasit topicul dedicat pe care l-am studiat cu atentie

Intradevar sunt multi factori, urmeaza sa vad de la care m-i se treage

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am dat jos scutul, vrand sa inspectez uleiul din cutie, insa nu am putut desface acel "surub" cu cap hexagonal (nu am avut chef de experimente foto, ca era masina pe cric- securizata si cu o bucata de lemn- iar la 0 grade nu iti arde de poze). Dupa cum arata, nu a fost niciodata desfacut, zic eu.

Am mai gasit ulei in spatele motorului, cumnata-miu a zis ca e surplusul (sau ce o fi ala) de la EGR. Oricum, in scut daca s-au acumulat cateva picaturi- uscate de mult, insa pe blocul motor se vede cum sta uleiul. E oarecum normal sa fie ulei pe acolo? Sa fie oare de la turbo sau de la vreo garnitura? Daca ar fi problema la turbo, nu s-ar accelera cum trebuie, dar asa- ma baga in scaun daca o pisc un pic. Am vrut sa-l curat, dar pozitia in care eram a fost una idioata, riscam sa imi dau cu mizerie in ochi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin, chiar daca nu unde trebuie ca topic

Astazi, la o inspectie vizuala a motorului am gasit furtunul din poza retezat. Nu cunosc factori care au dus la asa ceva, poate varsta masinii(cca 5 ani), poate km cca 200k, nu stiu cert este ca furtunul din poza sa retezat si de aia mi-a dat eroarea(cred). Am scos borna la baterie dupa ce am remediat pt cca 20 min, insa becul din bord nu sa stins. Cred ca recomandat e sa meg undeva la cineva care are un ''laptop'' sa-mi stearga eroarea si dupa aia vad ce mai e de facut, in cazul ca eroarea reapare

Ca intrebare, este o posibila cauza ?Si o alta intrbare, care ar fi posibila cauza care a dus la retezarea acestui furtun?

multumesc

Iar probleme cu attach-ul

post-71411-0-63962400-1363550367_thumb.j

post-71411-0-73712200-1363550493_thumb.j

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

am observat ca la octavia mea la butoanele de aer si la reglajul de turatie al ventilatiei post-22192-0-37172900-1363550149_thumb.j exista portiuni in care pare ca vopseaua neagra sa exfoliat. Cateva poze cu detalii: post-22192-0-35063700-1363550189_thumb.j post-22192-0-95833700-1363550161_thumb.j post-22192-0-83333200-1363550174_thumb.j  post-22192-0-01601300-1363550184_thumb.j

 

Se gasesc oare pe undeva doar capacele butoanelor? Sau acel plastic de la reglajul ventilatiei?

Par a fi piese separate si ma ghindesc ca se pot gasii si separat.

Modificat de BogdanOnet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult mai rau decat la mine. Cred ca o sa fie cazul de imbracat cu folie de carbon, aia nu se mai cojeste la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo a cazut odorizant lichid. asta e pericolul la toate marcile. Nu am intalnit pana acum finisari de bord care sa reziste la odorizant.

 

nu se gasesc piese de schimb, doar alt modul de climatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite de asta nu tin eu odorizante atarnate prin masina. California Scents sau nimic!

 

 

LE: mai e solutia cu schrott-ul. Daca nu, colantare/vopsire in regie proprie. Mai greu insa cu inscriptiile alea, dar se poate rezolva cu ceva serigrafie sau autocolante facute de vreo firma.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin, chiar daca nu unde trebuie ca topic

Astazi, la o inspectie vizuala a motorului am gasit furtunul din poza retezat. Nu cunosc factori care au dus la asa ceva, poate varsta masinii(cca 5 ani), poate km cca 200k, nu stiu cert este ca furtunul din poza sa retezat si de aia mi-a dat eroarea(cred). Am scos borna la baterie dupa ce am remediat pt cca 20 min, insa becul din bord nu sa stins. Cred ca recomandat e sa meg undeva la cineva care are un ''laptop'' sa-mi stearga eroarea si dupa aia vad ce mai e de facut, in cazul ca eroarea reapare

Ca intrebare, este o posibila cauza ?Si o alta intrbare, care ar fi posibila cauza care a dus la retezarea acestui furtun?

multumesc

Iar probleme cu attach-ul

Capacul de la motor care freaca in furtun. daca nu se sterge dupa 5 porniri ale motorului, atunci eroarea trebuie stearsa cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri.

Acuma ca a spus Andrei_221 de deodorantul lichid picurat si ma uit la poze imi dau seama ca asa e, se potriveste la fix ca si in CSI Miami :)

Tin minte ca si la fosta fabie am patit sa picure dar am sters imediat si nici pina am vandut-o nu a aparut ceva de genul asta, probabil pentru ca am sters atunci ca alta explicatie nu gasesc iar fostul proprietar al octaviei nu a sters si asta e rezultatul.

Acuma ca solutie nu vad nici eu decat eventual mers prin dezmembrari dar slabe sanse sa-ti vanda doar plasticele ci se va vinde cu totul. Nici nu vreau sa ma ghindesc cat costa.

Modificat de BogdanOnet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

eu am patit cu butoanele de la cd-player cel OEM si remedierea a constat prin revopsire cu vopsea mata la culoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, o intebare vreau sa pun si eu. Am gasit o Skoda Octavia 2 din 2007, masina momentan e pe taxi si as vrea sa stiu daca pe usa masinii "tablita" cu autorizatia de taxi e prinsa in nituri sau e doar lipita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

unele tablite sunt cu magnet dar acu vezi sa nu fie lipita cu banda dublu adeziva.  ,

nu pune nimeni nituri ce dracu cand dai jos placuta ce ramai cu gauri in portiera nu o mai vinzi in veci masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sef, nu lua masina care a fost frecata ca taxi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul de la motor care freaca in furtun. daca nu se sterge dupa 5 porniri ale motorului, atunci eroarea trebuie stearsa cu VCDS.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu m-am gandit la asta, m-am uitat azi si nu vad exact cum ar putea freca capacul da.... o fi, nu te contrazic mai ales ca eu iti apreciez cunostintele in materie. In cele din urma s-a stins si martorul fara insa a numara pornirile, dar cert este ca s-a stins :icon_thumright:

Multam fain !

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut prima problema cu masina.De dimineata am oprit sa cumpar un pachet de tigari si intorcandu-ma la masina am constatat ca nu intra cheia in contact,dupa aproximativ 30 de minute de incercari nereusite si telefoane date cunostiintelor, am sunat la service Skoda sa vina cu platforma.La telefon mi s-a comunicat ca nu poate sa ajunga in zona respectiva decat in intervalul 8:30-9:30(era ora 7:00 AM,cu aceasta ocazie cer scuze de deranj colegilor pe care i-am deranjat).La telefon i-am spus persoanei de la service ca nu pot stationa in zona respectiva avand 30m de la semafor si atunci m-a intrebat daca sunt proprietarul masinii,spunandu-i ca da,mi-a zis sa ma urc in masina ,sa pun cheia pe pozitie si sa imping tare.Am incercat de 2-3 ori,nu vroia sa intre deloc dupa care mi-a spus sa dau cu podul palmei in cheie,dupa 3 lovituri a intrat in sfarsit cheia in contact.

Ajungand la serviciu am uns cheia cu ulei(dupa cum am fost sfatuit si de colegi si de persoana de la service)si dupa lungi repetari de bagat-scos cheia din contact(aprox 100 de ori) tind sa cred ca s-a remediat problema,acum intra foarte  usor.Multumesc inca o data colegilor! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema am avut-o si eu si la fel s-a rezolvat. Si asta acum 3 ani...

De atunci, nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar fi bine sa gresam preventiv cheile? Daca da, cu ce fel de ulei/vaselina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wd 40. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si de ala, si ulei pentru mecanisme fine, si de drujba, vaselina cu calciu pentru rulmenti si de aia siliconica, cu teflon :D. De aia intrebam, ca sa stiu cu ce sa dau :D.

Ma gandesc- nu ar fi mai bine cu de aia cu teflon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!