Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Sigur ca merita !

O sa simti cuplul pe deplin .

Pretul este acum unul bun pentru 1.6tdi

Pt colegul cu ambreajul:

Esti sigur ca de la ambreiaj miroase ?

Ai simptome de ambreiaj uzat?

Ce stil de mers utilizezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt colegul cu ambreajul:

Esti sigur ca de la ambreiaj miroase ?

Ai simptome de ambreiaj uzat?

Ce stil de mers utilizezi ?

Este un miros ciudat. Obd tuningul l-am facut la TCM si acolo mi-au zis ca e miros de ambreiaj si ca ar fi un pic "subtiat ambreiajul (am citat exact ce mi s-a zis)" in momentul in care au ridicat capota. Insa venisem de pe vestita autostrada a soarelui si am mers in 150-170. Sincer sa fiu acum mi se pare ca nu mai miroase.

Ambreiajul masinii se comporta normal, inca nu e nici o diferenta. Probabil ar trebui sa mai rog pe cineva sa imi conduc masina dar nu "patineaza", si cupleaza in limite normale, nici prea jos dar nici prea sus.

Stilul de condus e unul normal catre sportiv, un pic peste media de viteza pe tara, cred, :) cu viteza de croaziera intre 100-130km/h, in medie fac saptamanal cam 1500-1800km, nu cu masina asta, ci cu un vw pasat.

Cum e diferenta acuma fata de 105 cp inainte, ca sunt 35 cp in plus si vreo 70 Nm daca nu ma insel, , merita resoftarea? unde ai facut si ce pret?

Diferenta sincer sa fiu este, masina trage mai frumos, se comporta mai bine la drum intins, si are o plecare de pe loc ceva mai buna. Inainte maximul de viteza era undeva pe la 180-185 km/h, iar acu am trecut de 195km/h. Ma ajuta mai mult in depasiri, iar consumul mediu la stilul meu de condus daca inainte era undeva pe la 6% acum parca e intre 5.5-5.7%.

Ca si comparatie pe cruise control la 100km/h pe drum drept aveam consum de 4.7-4.8%, iar acum e pe la 4.4-4.5%.

Sunt multumit si vreau sa le multumesc si domnilor de la TCM.

Modificat de justyn19k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant motorul asta 1.6TDi resoftat. Cand am facut test cu el nu m-a impresionat, cred ca asa cum e al tau acum ar fi super si pentru mine. In legatura cu ambreiajul, sa stii ca uneori si la mine miroase a incins, odata am parcat in panta intr-un loc stramt si clar l-am incalzit iar altadata schimbare de viteze la turatii inalte. Observ ca imediat degaja miros de incins desi nu a fost "fortat" decat 1-2 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa cumpar o Octavia 2 RS 2.0 TFSI(SH) si as dori sa stiu cum sta cu consumul de ulei. Va rog pe cei care aveti aceasta masina sa imi impartasiti din experienta voastra.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La utilizare normala, nu are probleme cu consumul de ulei.

Dar cand ai 200 cai la masa, nu te poti abtine sa nu ii biciuiesti, deci va creste si consumul de ulei proportional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,ma numesc laurentiu si am si eu cateva probleme,una din ele ar fi inchiderea centralizata la un seat toledo din 2001 tdi 110 cp,tip motor AHF,ceea ce se intampla este ca nu se mai inchide si deschide din butoanele de pe cheie,nici ledul rosu nu se mai aprinde la actionarea butoanelor inchis deschis la nici una din cele doua chei originale ale masinii,precizez ca o incui si o descui numai pe la iala de la portbagaj pt ca nici butucul usii de la sofer nu preia comenzile nici cand incerc sa o deschid manual,daca o inchid de la portbagaj si incerc sa o deschid pe la usa soferului se deschide numai usa soferului dar foarte greu,am impresia ca daca actionez putin mai cu forta se rupe cheia in butucul usii asa greu merge sa o deschid pe la usa soferului dar o deschide intrun final dar ceva tot ramane in neregula pt ca celelalte usi raman blocate iar daca incerc sa o pornesc dupa ce o deschid pe la usa soferului se activeaza alarma si incepe sa claxoneze cadentat cam din secunda in secunda si se aprind avariile cam la acelasi interval de timp.Va rog sa ma ajutati daca stiti,cea de-a doua problema si ultima ar fi ca atata timp cat masina sta pe loc cu motorul pornit se face cald inauntru dar cand plec cu ea la drum si prinde putin viteza baga aer rece,acul indicator se ridica cateodata cand sta pe loc dar coboara imediat la 60 de grade cand plec la drum si motorul nu functioneaza normal,probabil din cauza ca nu isi atinge temperatura optima de functionare,mi-ar fi de folos sfaturile dvs,va multumesc pt timpul acordat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lau0303, referitor la a doua problema, cauza este termostat blocat deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai bateti capul cu mirosul de ambreiaj daca e ceva care apare doar ocazional, iar masina merge ok..nu patineaza, nu se tureaza in gol, etc. E de ajuns sa o fortezi un pic cand urci o bordura mai inalta si imediat o sa simti mirosul ala de hoit..

1.6 TDI chiar si resoftat nu e la fel de agresiv ca 1.9TDI pe care l-a inlocuit. Eu pe 1.9 TDI am masina resoftata de cand era noua, si tot cu ambreiaj normal merg; nimic sport, iar masina de vreo 30.000 are si turbo mai mare & soft pe masura. Merg cu acelasi ambreiaj de aproape 100.000km. Un un kit LUK obisnuit, cu volant DMF. Conteaza cum mergi cu el...fara plecari tari de pe loc, fara talpa grea sub 2200 rpm, etc

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare, am observat ca am motorul in partea dreapta improscat cu motorina si cand o pornesc arunca stropi prin dreapta pe langa capacul de protectie. Posibil sa fie de la prea mult carburant? I-am facut acum 2 zile plinul ochi pana in buza rezervorului.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e zona in care e filtrul de motorina..ia vezi sa nu ai vreun furtun fisurat (alea subtiri care sunt conectate la capacul filtrului de motorina). Faptul ca i-ai facut plin ochi nu are nici o legatura cu treaba asta...

Sau, ar mai putea fi garnitura de la filtrul de motorina crapata..desi in cazul asta ar trage aer pe acolo si ai simti-o ca merge gatuit. Are ceva simptome si in mers?

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e zona in care e filtrul de motorina..ia vezi sa nu ai vreun furtun fisurat (alea subtiri care sunt conectate la capacul filtrului de motorina).

Nici un simptom..masina trage bine. Mi se pare ca "scuipa" prin locul indicat in poza atasata. Foto nu e de la mine, a mea e uda in partea dreapta. Cu cat accelerez mai tare, cu atat cantitatea e mai mare. Maine o duc la service, la ce as putea sa ma astept ?

post-14038-0-43666500-1359988335_thumb.j

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti scoate capacul motorului sau poti pune pe cineva sa vada sursa scaparii de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de motorina, lichid de parbriz, G12 plus si uneori ulei intre schimburi altceva nu i-am pus deci implicit habar nu am unde care si cum sunt, nici macar cum se scoate capacul :). Nivelul uleiului este ok, consistenta la fel. Voiam sa-mi fac o idee la ce as putea sa ma astept .. ceva domestic sau dintr-alea urate (pompa sau alte piese costisitoare).

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zona marcata in poza e partea stanga...tu ai spus initial de partea dreapta. In fine, esti sigur ca ceea ce "scuipa" pe acolo e motorina si nu ulei?

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil totusi sa fie si ulei dupa consistenta, oricum mai e o chestie, ies aburi puternic din el, nu reusesc sa-mi dau seama, imi miroase a motorina. Ce este in zona aia ? Nivelul la ulei e inca sus desi in jur e destul de ud.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-am intrebat pentru ca eu am avut odata o problema cu gatul ala de la capacul busonului de ulei; se crapase si scuipa ulei pe acolo la accelerare..

Scoate capacul, pune pe cineva sa accelereze masina si vezi pe unde scuipa mai excat. Altfel e imposibil sa vezi de unde provine. Capacul se scoate usor; pusr si simplu tragi de el in sus. El e prins in 4 puncte in niste bucse ca un fel de ventuze de cauciuc care intra pe un picior de plastic. Deci nimic complicat..nu e prin in suruburi sau mai stiu eu ce.. Incepi si tragi usor de el in sus de fiecare din cele 4 colturi si ai sa vezi ca iese usor.

Apropo: pe joja unde este uleiul acum? Este deasupra zonei indoite de pe joja cumva?

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la ulei se termina exact la inceputul zonei indoite. Are 2.000 km de la revizie. Si la relanti arunca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul e ok...uita-te atent cu o lanterna si eventual fa o poza ca sa ne putem da seama pe unde iti arunca..Desi, daca maine dimineata oricum ajungi in service, nu vad ce rost mai are sa-ti bati capul acum. Eu nu cred sa fie ceva complicat sau costisitor, dar probabil ne spui maine ce a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin maine cu detalii, multumesc pentru pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El e prins in 4 puncte in niste bucse ca un fel de ventuze de cauciuc care intra pe un picior de plastic ...

E prins in trei puncte si doar doua sunt "bucse" (spre partea din fata a motorului). Se apuca din partea laterala fata a capacului si se trage in sus dupa care se gliseaza catre fata masinii.

PS: Ma mir ca nimeni nu a spus ca fix acolo e pompa tandem, deci pe acolo trece motorina si cel mai probabil pe acolo scapa (daca e motorina) ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales la furtunul de retur , cel cu senzorul de temperatura stiu ca sunt mai pacatoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: Ma mir ca nimeni nu a spus ca fix acolo e pompa tandem, deci pe acolo trece motorina si cel mai probabil pe acolo scapa (daca e motorina) ...

Sa ma astept ca trebuie inlocuita pompa (e asta un "simptom" pentru o pompa dusa?) sau as putea scapa doar cu schimbul unui furtun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, maine ma duc si las masina si scriu aici care-i problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El e prins in 4 puncte in niste bucse ca un fel de ventuze de cauciuc care intra pe un picior de plastic ...

E prins in trei puncte si doar doua sunt "bucse" (spre partea din fata a motorului). Se apuca din partea laterala fata a capacului si se trage in sus dupa care se gliseaza catre fata masinii.

Asa e; m-am zapacit; ramasesem in minte cu sistemul de prindere de la Fabia ca am lucrat la aia in weekend :D

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!