Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

pai le-am pus si aici. Temperaturike sunt similare daca nu identice. 80.1 pe motor 79 pe instruments. Mie mi se pare ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea stiu de ce sa ma iau... Am observat dimineata ca la pornire masina avea relantiul ridicat pe la 950rpm, cu un consum de 0.7l/h apoi dupa cateva minute a scazut relatiul la 800-850 cu un consum de 0.5, iar cand motorul a ajuns la 90 grade consumul a crescut la 0.7. Afara erau 15 grade sau cel putin asa imi arata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel, in special dupa un drum lung imi arata 0.7 la relanti, probabil merge ceva mai turat sa raceasca turbina (nu ma pricep) dar nu cred ca e o problema.

Intrebare pentru posesorii de O2:

In cat timp vi se incalzeste motorul la o skoda octavia 2 1.9 tdi 105cp? Pe mine ma ingrijoreaza putin, imi aduc aminte ca asta iarna pe ger cred ca-i lua 30 de km sa ajunga la 90 de grade iar daca coboram mult sa zic in care acceleram foarte rar sau deloc incepea sa scada temperatura, e normal? Acum cand e mai cald, cred ca se incalzeste in vreo 7 8 km. Ma gandeam ca ar fi termostatul de vina cu toate ca nu am vreo eroare pe tester, dar dupa ce am vazut multe persoane care pe cel nou l-au nimerit defect (chiar si OEM)... parca nu prea-mi vine sa-l schimb si sa dau de altul care imi face probleme, mentionez ca de 90 de grade nu trece niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum la 4 km.Pe ger(15g) 8 km (Dar tin masina 10 minute pe auxiliar in garaj) :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, cati litri de antigel intra in motorul BXE? Am gasit undeva valoarea de 7.7. Altcineva spunea ca au intrat 5 l. Pe unde se desface sa curga antigelul (exista vreaun buson la radiator)? Din cate stiu, aerisirea se face singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este cum ai citit, teoretic.Practic nu-ti va iesi ever toata cantitatea asta decat pompata cu vreun dispozitiv improvizat afara din bloc si din tot traseul de racire, calorifer,furtune, etc. Eu la schimbul distributiei am completat cu cca 4 litri antigel+apa. Se desface un furtun de la partea inferioara a radiatorului si curge cat curge..

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa imi spuna de unde se poate regla hayon-ul sa apese mai tare pe cheder in pozitia inchis?

Intreb deoarece am observat ca in ultima vreme atunci cand ploua imi intra apa si nu stiu pe unde ajunge pana in locasul rotii de rezerva.

Mentionez ca de cand am luat masina (noua) am avut probleme cu infiltratii de apa in chederul de la portbagaj dar niciodata nu mi-a intrat apa in interior. Am reclamat problema in garantie si nu au reusit sa o remedieze cu toate ca au schimbat chederul. Pana la urma m-am resemnat cu gandul ca apa va patrunde numai in cheder si am lasat-o asa. Din pacate acuma am si alte probleme de exemplu amortizoarele nu mai reusesc sa sustina greutatea hayonului in pozitia deschis si stiu ca atunci au umblat si la reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai stergator pe spate ? Nu cumva se uda doar dupa ce folosesti spalarea lunetei ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reglajul pentru hayon nu are treaba cu amortizoarele. daca nu mai tin hayonul ridicat, inseamna ca unu din ele sau chiar amandoua sunt uzate

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al, Am stergator pe spate si o sa incerc sa nu il mai folosesc o perioada sa vad daca e de la el sau nu dar pana in aceasta toamna nu am avut problema asta.

@ andrei_221, ce am inceract sa spun este faptul ca atunci cand am reclamat (in garantie) pobleama cu infiltratia de apa in cheder cei de la service au umblat si la reglajul hayon-ului si cand am vrut sa ridic masina din service hayon-ul trebuia trantit bine sa se inchida. Nu am acceptat si le-am spus sa il regleze astfel incat sa se inchida din cadera lui normala fara sa fie nevoie sa il trantesc. Dupa 3 ani cred ca a imbatranit cauciucul din cheder si nu mai etanseaza cum trebuie. Deci daca incerc sa reglez hayon-ul sa apese un pic mai tare cred ca scap de problema.

Referitor la amortizoare, sunt sigur ca defectarea lor se datoreaza problemei descrise mai sus deoarece, la vremea respectiva, ei mi-au zis ca au nevoie de o saptamana sa rezolve problema. Deci masina a stat la ei o saptamana plus alte 2 zile inainte, timp in care au inchis si deschis hayon-ul de sute de ori pentru a verifica atat infiltratia de apa cat si reglajul hayon-ului. Nu am cunostinte prea multe de mecanica dar cred unui amortizor nu prea ii place sa il inchizi si deschizi repetat si el sa nu isi faca cursa completa. Mai mult decat atat am vazut ca foarte putini posesori de octavia au aceasta problema si in nici un caz dupa 3 ani deci ma indoiesc ca e vreun defect de fabricatie.

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ActioneaZa stergatorul si verifica daca sub mocheta din partea stanga apar infiltratii de apa. In portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub mocheta nu era ud deloc numai in compartimentul rotii de rezerva.

La ultima ploaie am mai observat un "siroi" de apa care se prelingea pe protectia din plastic care mascheaza inelul in care se "agata" hayon-ul si care curgea prin decupajul acelui inel (unde este si o clapeta mica din plastic).

Nu stiu unde duce acest traseu dar sambata o sa demontez acel plastic sa vad. Am impresia ca tot de acolo se regleaza si cat de tare strange hayon-ul pe cheder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca iti curge pe la imbinarea furunului in stergator. desfa capitonajul de platic de pe haion si actioneaza spalatorul sa vezi pe unde curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema, numai ca la mine apa intra pe la stopuri dupa ce le-am strans nu am mai avut problema cu apa in compartimentul rotii de rezerva, nu se observa nici o urma pe unde intra .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat prin coborarea usoara a carligului in care se agata inchizatoare de pe hayon. Deci acum apasa putin mai tare pe cheder si e ok.

In alta ordine de idei, aveti o schita de ansamblu cu componentele montate pe bidonul de lichid de parbriz? Ma intereseaza deoarece am vazut ca exista o componenta montata pe bidon si ma intreb daca nu cumva este senzorul pentru nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca avea mufa cu 2 pini, era senzor de nivel. Daca era fara mufa... e doar un dop obturator

senzor : 7M0919376

dop obturator : 8E0955465A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare,

Am si eu o mare nedumerire. la masina din semnatura, o octavia2, 2.0 tdi 16V 103kw, BKD, se poate inlocui tot kitul de ambreiaj + volantul cu masa dubla cu altul de pe un golf 4, 1.9 tdi? foarte multe persoane si mecanici mi-au recomandat aceasta varianta pentru ca (zic ei) e mai de durata si mai ieftina.

voi ce spuneti?

Modificat de wakyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu nu merge ambreiaj de pe 1.9tdi

Poate ti-au recomandat volant simpla.... ca aia este mai ieftina decat cea cu masa dubla....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine mi-a spus, a specificat ca merge doar daca schimb tot kitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Septimiu, daca-l mai intereseaza, atasez schemele de rezervoare pentru spalatoare... la masinile cu stergator la luneta pompa este cu doua iesiri, una pentru fata una pentru spate, selectarea se face prin schimbarea sensului de rotatie

cu stergator spate.pdf

stergatoare numai pe fata.pdf

stergatorul spate.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru detalii. Ce am eu nu prea seamana cu schitele ataste. o sa pun o sa postez poza cand am un pic de timp sa fie mai clar.

Asa cum am spus mai sus, am observat ca pe bidon apare o componenta undeva in partea din fata si ma intrebam daca nu cumva am senzor de nivel si trebuie doar activat. Am stergator si pe spate si bidon de 3l (nu am spalatoare de faruri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aveai senzor, aveai bidon de 5 litri si instalatie trasa pana in bord si functia activata din fabrica...

Bidonul de 3 litri este standard si vine doar cu o gaura pentru pompa de spalator. Cel de 5 litri vine gaurit pentru pompa spalator parbriz, pompa spalator faruri, senzor nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Iarna asta cred ca cam terminat ambreiajul si cred ca e pe duca deoarece mi se pare ca atunci cand deschid capota miroase putin. E foarte probabil sa mai tina ceva vreme sau sa crape usor...si de curand am facut si un obd si am crescut la aprox 140hp, si cu siguranta e mai multa presiune pe el.

Doar ca si idee pana la producerea inevitabilului ce fel de ambreiaj imi recomandati si evetual cine are si idee de ceva preturi aproximative.

Masina are 67000 km, e o2 fl de 1.6 tdi din oct 2010.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Iarna asta cred ca cam terminat ambreiajul si cred ca e pe duca deoarece mi se pare ca atunci cand deschid capota miroase putin. E foarte probabil sa mai tina ceva vreme sau sa crape usor...si de curand am facut si un obd si am crescut la aprox 140hp, si cu siguranta e mai multa presiune pe el.

Doar ca si idee pana la producerea inevitabilului ce fel de ambreiaj imi recomandati si evetual cine are si idee de ceva preturi aproximative.

Masina are 67000 km, e o2 fl de 1.6 tdi din oct 2010.

Multumesc

Cum e diferenta acuma fata de 105 cp inainte, ca sunt 35 cp in plus si vreo 70 Nm daca nu ma insel, , merita resoftarea? unde ai facut si ce pret?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!