Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Salut.

Si eu caut sa cumpar o O2 combi, buget max 5500 neinscrisa :) , pana acum am vazut 5 masini ( 3 din targ) , sunt constient ca la banii astia nu e nimic real , la cele din targ sub 275.000 reali nu am vazut nici una. Punctul forte il are o octavia II ( nu e afisata pe site) are nr de inmatriculare "N 717 F" de germania , la care VAG mi-a aratat 341500 + KM :) pe bord afisati 192.000 km. :alien:

Pe mine ma intereseaza pentru cineva masina asa ca nu e graba , criteriul principal este "sa mearga bine masina" . O sa fie folosita mai mult in bucuresti si la carat diverse.

Va zic si din experienta .......ai mai multe sanse sa gasesti masini de calitate daca iei la picior orasul si vezi anunturile din geamurile masinilor sau daca te uiti in ziar "old fashion way"..........ce e pe net acum e ruleta ruseasca.

Sper ca nu va supar cu parerea mea :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci cat sa coste o octavia din 2005-2007 pe la 150.000 km cum vreau eu daca de 7500 nu pot avea pretentii mari?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 7500 uita de dsg (care e superb, pana se strica), este oferta la pretul asta, dar tine cont ca asta inseamna ca neamtul vinde cu 5500-6000 deci e masina obosita. Eu anul viitor probabil o dau cu cca 7500 (an.fab.2005/85000km probabil, dar facuti de mine). Pana atunci poti gasi la 7500 un 1.9tdi (recomand) cu cutie manuala de prin 2006-2007 dar cu peste 150000km, totusi cauta proprietar din Romania zic eu, desi surprize pot aparea la orice pas (samsareala e mare).

@doomy .. buget 5500 pentru O2? chiar ma mir cum arata masina respectiva la peste 300000km

Ideea cu cautatul in alta parte decat online e foarte buna :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la banii si km care ii vrei tu doar de la persoane private ai sanse sa gasesti........

Ce e la 150.000 km in targ sunt afisate ca mega oferta intre "80-99000 K KM" automat si pretul peste 7500 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doomy .. buget 5500 pentru O2? chiar ma mir cum arata masina respectiva la peste 300000km

Ideea cu cautatul in alta parte decat online e foarte buna :icon_thumleft:

5500 neinscris am mentionat ( la 1.9 costa cam 1600 euro , la 2.0 cam 1900 euro) deci pe la 7500 total:)

Sa stii ca in raza de pret 5500- 5800 am gasit multe O2 combi neinscrise care aratau intre "bine si foarte bine" la detalii - desigur cu peste 250.000 k !! in medie.

Maine ma duc sa mai vad o masina ( numarul l-am luat de pe geamul masinii in timp ce faceam cumparaturile din carrefour, anuntul nu l-am vazut pe net) - este a 7-a de la inceputul cautarii. Oricum plec cu VAG-ul dupa mine sa descopar singur suprizele.

Prefer oricum o masina cu peste 250.000km(diesel) ca de obicei daca s-a ajuns la acest nr de km majoritatea pieselor majore ( ambreiaj , turbina etc....) sunt deja schimbate :)

Sfatul meu pentru Vaaly este " NU TE GRABI " , nu e de joaca cu masina , mai ales luata de afara.... se poate transforma imediat in aspirator de bani........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu grabitu.... eu sunt mai grabit de felul meu :) in final am vorbit cu o ruda care e bisnitar si mi-a recomandat sa merg in germania ca ce gasesc aici sunt 90% cu probleme. Deci azi o sa sun pe cineva care merge saptamanal in germania si aduce masini. Taxa lui e de 2-300 euro cu transport inclus si imi si negociaza masina. Azi o sa am program de cautat pe mobile. Ca fapt divers am gasit una cu aripile lovite. 81.000 km 1.9tdi piele, si trapa, xenon jante de 17 plus jante de 16, din 2008. Frumoasa masina. la 7499

Modificat de Vaaly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o intrebare pentru posesorii de Skoda Octavia 2 1.6 MPI, ce scut de platic au? A mea a venit cu un scut de plastic scurt si as vrea sa stiu daca si altele au venit la fel?

Eu vroiam unul mai lung sa acopere si baia de ulei, am comandat la reprezentata in TM dar a venit tot scurt.

Multumesc,

Ciprian

Modificat de CiprianB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am vazut pe Octavia II scut scurt. Si cel de plastic, simplu, acopera inclusiv baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele noi nu acopera baia de ulei. Am ridicat-o eu sus si nu exista niciun scut la baie, de aceea am incercat sa-l comand.

Explicatia celor de Skoda: racirea uleiului se face pe baza de aer, si de aceea nu mai vin cu scut lung.

Modificat de CiprianB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

Si vara cand se ridica la ~60 grade aerul se mai raceste?

Eu mi-am montat de otel, pe cel de plastic l-am rupt anul trecut prin nameti. Daca vrei, te putem ajuta cu o serie de sasiu de la una mai veche si-ti poti comanda de plastic...sau iti iei unul de metal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu urmeaza sa-l schimb cu unul metalic. Vezi ca avem chiar aici pe forum o firma care le vinde cu 250 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru info...cred ca o sa comand pana la urma unul de plastic.

Pot sa apara probleme din cauza caldurii emise de catalizator?

Modificat de CiprianB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu codul dat de gabi pentru masina mea

1K0 825 235 AB noise insulation front 1 petrol eng:1,6/75KW,1,6/85KW

1K0 825 237 L noise insulation front 1 sedan:PR-T53,T58

Astea 2 coduri sunt compatibile la masina ta.

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci recomandati Dsg-ul sau sa rama la cutie manuala? care ar fi diferenta de consum dintre cele 2? Cam pe la cati km te lasa cutia automata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de cat dispui sa platesti,intretinerea unui DSG este destul de costisitoare daca este noua(revizia la 60k la 1000ron),daca este SH pot aparea probleme care au costuri destul de mari.Ca feeling este peste cea manuala,consumul,depinde de stilul de mers al fiecaruia,DSG schimba mai de jos deci un consum sensibil mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De second este vorba, masinile care le-am vazut au 80.000 si 160.000. Cu inretinerea cutiei nu am probleme nu e asa mult la 60.000 km sa bagi 1000 lei, dar mi-e putin frica sa nu pateasca ceva dupa ce o cumpar. Desi masinile sunt din germania

Si inca ceva?

Sa ocolesc complet 2.0 Tdi? sau merita totusi vazute? sunt toate cu probleme sau cele de pe skoda nu?

Modificat de Vaaly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au injectoare piezo - siemens... daca asta intrebi, decat pe RS PD 170 cai... In rest, aceleasi probleme ca orice alte motoare

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu sunt motorarele problematice de la celelalte modele vw? Adica pot sa caut 2.0 tdi fara probleme majore de inima :D?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De preferat sa cauti masina in Germania la reprezentante cu putini km. si cu istoric curat,ai posibilitatea de garantie prelungita daca este mai tanara, este mai scumpa ca la autohouse dar face toti banii sa cunosti totul despre trecutul ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fost posesor de 2.0 TDI cuplat la o cutie DSG 6 pot sa spun ca este o combinatie foarte reusita. Cauta motorul BKD, este unul dintre cele mai reusite, dar... problema la motoarele de 2.0 TDI in general este materialul din care este fabricata chiulasa, asa ca ..... Cred ca e destul de reusita combinatia 1.9 TDI cu DSG 6. Iar legat de intretinerea DSG, nu te ajunge la 1000 daca iei piesele de la Volksparts, de aici de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Cu o mica intarziere revin cu valorile pe injectoare. Atat cu clima pornita cat si cu ea oprita. Ciudat e ca in vagcom imi arata la consum o valoare oscilanta intre 0.6 si 0.8 fara clima si 0.8-1 cu clima.

16:58:28 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)

-0.54 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1

0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2

0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3

0.24 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

16:58:28 Group 015: Fuel Consumption

840 /min Engine Speed (G28)

44.0 Nm Engine Torque

0.60 l/h Fuel Consumption

-2.0 Nm Torque Request (Driver)

16:58:28 Group 005: Start Conditions (last Engine Start)

819 /min Engine Speed (G28)

11.8 mg/str Start Injection Quantity

48.0 Start Synchronisation

80.1°C Coolant Temperature (G62)

16:57:44 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)

-0.82 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1

0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2

0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3

0.19 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

16:57:44 Group 015: Fuel Consumption

819 /min Engine Speed (G28)

50.0 Nm Engine Torque

0.80 l/h Fuel Consumption

-2.0 Nm Torque Request (Driver)

16:57:44 Group 005: Start Conditions (last Engine Start)

819 /min Engine Speed (G28)

11.8 mg/str Start Injection Quantity

48.0 Start Synchronisation

80.1°C Coolant Temperature (G62)

Valoarea lui g62 pe instrumente e apropiata.

16:55:56 Group 003: Coolant and Oil

79.0°C Coolant Temperature

OK Oil Level

76.0°C Oil Temperature

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele sunt super ok, valoarea lui g62 este interpretata un pic diferit de ECU motor si ecu din bord respectiv la valoarea din ecu motor intre 60-110 grade C la bord afiseaza constant 90 grade C. G62 este un senzor dublu care transmite informatia la ambele ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun... problema mea e cu consumul, de la ce pot avea consumul marit? Mie imi arata 0.7 la relanti cu clima oprita cand motorul ajunge la 90 de grade pe indicator si 0.5 cand e rece.. cred ca e putin cam mult. Cu clima pornita am 1.0-1.1 cand omotrul este cald si 0.9 cand motorul este rece? E posibil sa fie G62 de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi temperaturi si pe motor si pe instruments

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!