Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

nicureddogsflo

nu merita la kilometri astia, cu 7500 euro iti aduci o octavia 2 din germania la 90000 km sau mai putin.

eu zic sa mai studiezi piata ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

clar nu merita.

doar daca o lasa la 1500-2000 euro, chiar cu toate alea schimbate...

e inadmisibil ca o masina rulata afara 200k km sa schimbe turbina si toata suspensia fata-spate(telescoape, bucse, etc) + ...

nici n-ai zice ca masina aia a mers prin afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se vede uneori o urma de apa pe luneta la interior. ai avut luneta schimbata. a mea a fost schimbata ca mi-a fost sparta la 3 sapt dupa ce am luat masina, si am pus pe seama montajului.

sincer nu am dat importanta insa as dori sa indeparta micul inconvenient

Nu stiu daca postez in locul potrivit, dar am observat ca mai mereu cand spal masina, pe la stergatorul de la luneta patrunde apa in interior si atunci cand ridic portbagajul sa faca si inauntru curat se prelinge apa pe luneta si mai mereu imi ramane o urma verticala dupa ce se usuca (pe unde a umblat dara de apa pe luneta). M-am uitat si inauntru si pe exterior dar nu vad nimic ne la locul lui la stergator. Pe unde poate patrunde apa?! Patrunde doar sub jet, atunci cand ploua afara nu se intampla asta. Oricum nu se uda in portbagaj sau sa curga, pur si simplu dupa ce ridic haionul la spalatorie incepe sa se prelinga apa pe luna dinspre stergator. Are cineva vreo idee ce ii pot face sau pe unde patrunde apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi cumpar un Vag-com(cablu si Cd) si nu stiu de care imi trebuie.

Am sk o2 fl din 10.2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se vede uneori o urma de apa pe luneta la interior. ai avut luneta schimbata. a mea a fost schimbata ca mi-a fost sparta la 3 sapt dupa ce am luat masina, si am pus pe seama montajului.

sincer nu am dat importanta insa as dori sa indeparta micul inconvenient

Nu, nu am avut luneta schimbata. Am masina de noua si nu am schimbat nimic la ea, este intacta :) Oricum, nu e prea placut fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi cumpar un Vag-com(cablu si Cd) si nu stiu de care imi trebuie.

Am sk o2 fl din 10.2010

Daca pui intrebarea asta mai bine apelezi la un forumist cu ceva experienta pt o diagnoza...la diesel poti face multe prostii grave daca nu stii ce faci...

Sint destui prin Iasi...

Poti lua ultima versiune, preturile sint destul de mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mari ganduri de modificat. Vreau doar sa scanez sa vad erorile si la modificari numai ce e usor.

Am tot fost la diverse persoane care parca ma intrebau pe mine ce e pe acolo si nu mai vreau.

Si tot timpul cate 50lei diagnoza, si mare lucru nu faceau.

Dar m-ar interesa si pe mine daca cunosti pe cineva bun in Iasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu 2 intrebari de natura tehnica la care n-am reusit sa aflu raspunsusl cu serach-ul poate stie cineva raspunsul :)

1) Vreau sa fac revizie la o Octavia 2 din iulie 2007 si vreau sa iau un filtru Mann.Sunt cel putin 3 modele care apar pe situl Mann ca fiin compatibile si pe magazinele de specialitate. Am lungime si diametre diferite. Merge oricare indiferent de marime ?! Care ar merge sigur fara sa stiu ce am acum ? Intreb deoarece unle sunt 75 ron, iar altele 95 ron nu as vrea sa dau 20 ron in plus daca nu e nici o diferenta sau sa dau 20 ron in pus si culmea sa nu se potriveasca

2) Vreau sa-mi achiziitonez un invertor c12V DC/230 VC care sa mearga pe mufa de bricheta. Care e puterea maxima/Amperajul la 12 V DC pe care il poate sustine "in siguranta" fara sa apara probleme ? Ca sa nu iau ceva nici prea mic nici prea mare ca putere

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

daca il schimbi pe cel de motorina iei codul de pe corpul cartusului filtrant ,pe cel de aer desfaci corpul cartusului si iei la fel codul de pe filtru .

siguranta de pe bricheta este de 15 A deci consumul pe bricheta nu trebuie sa depaseasca 12A.

invertoarele de pe piata pentru masini nu am vazut mai mari de 2A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 3 modele. Si eu a trebuit sa ma intorc la magazin sa il schimb ... A mea este august 2007, deci la fel.

Nu mai stiu exact codul dar iti dau dimensiunile (este cel cu diametrul exterior cel mai mic si este putin mai lung):

- inaltime 136 mm;

- diametru interior 12 mm;

- diametru exterior 78,5 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e din 2008, la combustibil este filtru tip UFi, adica Mann PU825x

la aer e un singur tip de filtru - Mann C35154

la ulei e un singur tip de filtru - Mann HU719/7x

la polen - mann CU(K) 2939 (k= carbon activ)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am fost la o diagnoza cu Octavia mea (1.9 TDI BKC, an 2005) pt o alta problema si cel ce mi-a facut diagnoza mi-a zis ca am 2 bujii incandescente arse si ca ar trebui sa le inlocuiesc. Ce este ciudat ca martorul de bujii din bord functioneaza normal, cum este specificat in manual. Nu ar trebui sa ramana aprins martorul de la bujii sau sa palpaie daca o bujie este defecta?

La Octavia 2 cum se verifica corect daca o bujie incandescenta functioneaza sau nu? Se verifica cu ampermentrul sau numai dupa codul de eroare ce apare la diagnoza?

Daca schimb bujiile este necesar sa le schimb toate 4 deodata, chiar daca numai 2 sunt defecte? Am auzit diferite variante, unii zic ca e recomandat sa fie schimbate toate odata, altii ca merg schimbate si numai cele defecte.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujia arsa nu aprinde martor in bord.

Se masoara curentul consumat cat si cum se inroseste electrodul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Se schimba doar cele defecte.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de informatii.

Daca fac o diagnoza cu VCDS ar trebui sa vad tot timpul codul de eroare pt bujiile nefunctionale, chiar daca a fost sters in prealabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Kim si Andrei. Masina e Iunie sau Iulie 2007 fabricata.

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost sters si afara nu a fost o temperatura care sa ceara intrarea in functiune a bujiilor la pornire, codul nu apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor de 1.6tdi pe maina mea si as vrea sa fac un upgrade safe. am inteles ca stage 1 e oky de facut.

merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

si eu sunt interesat de acest aspect.

sa ne spui daca iti faci upgrade si cum decurge treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Please help!

Imi apare eroarea 16622 (Manifold pressure/Boost sensor g31 signal too high) am verificat mufa senzorului (cel de pe tubulatura de admisie din stanga jojei). Simptomele masinii sunt: acceleratie f bleaga (doar in mers), motorul se incinge (efectiv) f repede ( ma refer la caldura pe care o emana daca ridici capota dupa 15 minute de functionare, desi lichidul de racire este in parametri), avertizare in bord Emissions workshop (e drept ca pe langa eroarea mentionata, mai apar si altele legate de MAF - o sa postez in aria erori vag-com). Mentionez ca am testat simptomele masinii folosind un MAF si un senzor g31 (=g42?) de pe o alta octavie, insa simptomele si eroarea descrise mai sus persista. Deci s-ar parea ca nu sunt de vina cele 2 componente. Multumesc anticipat pentru informatii/sfaturi.

Modificat de tutuciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la octavia 2 apare frecvent o intrerupere a firelor (se freaca firele pana se rup) de la senzorul de presiune de pe tubulatura de admisie. dai jos carcasa filtrului de aer si in zona aia verifici cablajul de la senzor spre ECU

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dark_knight_91

Buna ziua, am si eu o problema cu jetul de lichid(nu merge) de la parbriz,stergatoarele merg in schimb. Am tot fost si la skoda si la vreo 3-4 service-uri, am schimbat pompita si degeaba,dupa am pus-o pe tester si din cate am inteles ar fi o problema pe partea electrica, de bordnetz(calculatorul de comfort) mai exact.Circuit intrerut sau cam asa ceva. La Skoda mi-au zis ca mi-l schimba, dar nu e cazul, am inteles ca trebuie doar rescris softwareul.Imi puteti recomanda pe cineva care poate sa ma ajute?Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat daca ai tensiune pe firele de la pompa? Ai masurat daca pleaca tensiune din centrala electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Please help!

Imi apare eroarea 16622 (Manifold pressure/Boost sensor g31 signal too high) .....

Pana la urma se pare ca tot o problema de cablu a fost (firul mov aferent pinului nr 4 din mufa senzorului g31 era rupt). L-am reparat si se pare ca simptomele au disparut. Multumesc pentru ajutor celor care mi-au oferit informatiile necesare remedierii problemei.

Modificat de tutuciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Putin offtopic: vreau sa cumpar niste chestiuni de la skoda-parts si le-am dat un e-mail acu o luna aproape si ciu-ciu. De obicei primiti raspuns de la ei sau bagati comanda si asteptati sa vina produsele ?

Cine a comandat recent si are un feedback as aprecia interpelarea :)

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, a mai avut cineva problema asta? la gropi nu se mai aude boxa fata stanga. boxa spate dreapta nu se mai aude de ceva timp(am realizat de curand)

Cum iau o groapa cum nu se mai aude, la urmatoarea groapa isi revine si tot asa. Poate a mai avut cineva experienta asta. Sa fie de la difuzorul din usa o lipitura? sau sa fie din cupla casetofonului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!