Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

stai linistit ca asa este din fabrica. trece pe langa alta piesa si este asa sa nu o atinga. daca cautai codul pe google, te-ai fi lamurit usor :)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am convins si eu, am verificat la golf, e la fel, cu aceeasi indoitura, trece o conducta pe acolo. Merci. Cu ocazia asta am spalat-o si e noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trece elicea ventilatorului mare pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

stie cineva la cit se schimba uleiul la cutie motor diesel 1.9 tdi pentruca nu am gasit nimic scris in cartea de service ,mentionez ca am 97000 Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

am intrebat de uleiul din cutie pentruca nu l-am schimbat deloc in 97KKm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai de ce sa-l schimbi...decat daca simti ca nu mai intra bine in viteze...altfel cutia e fara intretinere. Vorbim de cele manuale, ca la DSG se schimba la 60k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat la 60k si am simtit o mica imbunatatire. Cutia merge ceas. Ma gandesc sa fac acelasi lucru si la golf, dar am putini km 29k. O mai las.

Ca o remarca: cutia de skoda intra mai usor in viteze. Cutia la golf are un mic zgomot cand e pe liber, dispare cand calci ambreiajul. Cica asa sunt toate cu acea echipare si e zgomot normal de functionare. Eu il consider defect de fabricatie. In garantie am sesizat problema, dar am preferat sa o las asa decat sa se umble in ea.

La octavia incepuse sa nu mai intre bine in viteze, uneori a 4-a si a 5-a, de aceea am schimbat uleiul si totul e ok de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma e vorba tot de un ulei.. oricat de avansat ar fi, este supus uzurii. Deci se poate schimba fara probleme. Eu planuiesc sa fac asta la 100.000 km sau 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au schimbat uleiul in cutie la revizia de 45000 ca mi-au zis ca in mod normal se schimba pe la 60-70 mii numai ca ei ar recomanda ceva mai repede-nu e automata.

Oricum s-a simtit o usoara imbunatatire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte ciudat... ca uleiul la cutia manuala nu este prevazut a fi inlocuit la nicio revizie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au schimbat uleiul in cutie la revizia de 45000 ca mi-au zis ca in mod normal se schimba pe la 60-70 mii numai ca ei ar recomanda ceva mai repede-nu e automata.

Oricum s-a simtit o usoara imbunatatire.

Eu sugerez sa nu luam in considerare recomandarile facute de OpenService Iasi.

Mie mi-au zis cand am luat masina ca la motorul meu revizia se face la maxim 9000km si se schimba toate filtrele si nu care cumva sa folosesc benzina mai jos de "Alto 101" ca altfel imi apare CheckEngine.

Asadar am fost la Piatra Neamt pentru revizie.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie cu semne de intrebare: am facut revizia de 90k (masina face 5 ani si 86k) - ulei 4l Castrol (Austria) si toate filtre Mann (Germania) + manopera. Total 350 lei.

Cel la care am facut revizia mi-a zis ca periodic trebuie curatat EGR-ul, daca tii la turbina. Iar pentru distributie si setul de curele sa le schimb mai devreme de 120k. La faza cu EGR-ul nu m-am gandit pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

legat de EGR: eu am 1.5dci, are 7 ani si merge bine. EGR-ul este intr-adevar o pb daca nu e curatat periodic, mai ales daca rulezi doar in oras. Prin urmare, anual prin noiembrie-decembrie [inainte de a veni frigul mai serios] curat EGR-ul. Daca nu il curat, se infunda si apar efecte negative: nu mai trage asa de bine, creste consumul, turbina, etc.

Unii evita aceasta curatare manuala printr-o "excursie" extraurbana si turatii 3600-4000 pe distante mari [50-80km].

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de uleiul din cutia de viteze astia de la VW zic ca e lifetime. Parca l-as schimba si eu tinand cont ca are 8 ani si putin peste 170 000 km. Nu am nici o problema cu cutia de viteze, dar parca l-as schimba ca sa mai zic si eu ca am schimbat ceva la masina asta. Cat costa la reprezentanta un schimb de ulei din CV ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul te costa intre 60 si 120 lei litrul.Depinde de cutia de viteza...si asta se poate afla dupa seria de caroserie.Adevarat ,uleiul de cv se schimba la o perioada mare ..in jur de 150.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul cutiei mele este GQQ - 5 Viteze, manuala ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt GQQ uleiul este G 070726A2, necesar 2 litri

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alimentarea la bricheta este si cand scoti cheia din contact? ca mi-am luat o saracie de modulator fm si ramane display-ul aprins iar melodiile ruleaza mai departe chiar si dupa ce scot cheia din contact. se poate dezactiva cumva ?

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se scoate modulatorul din mufa brichetei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o tampenie. acum cateva zile am vrut sa verific bricheta, am apasat si am uitat de ea. citind pe forum am aflat ca bricheta se poate bloca in soclu si mi-am zis ca poate ia foc masina. din fericire nu a luat foc. am verificat siguranta si era arsa. deci trebuie sa scot modulatorul...hmm. la dacie nu e asa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti modifica instalatia electrica si se pune alimentarea brichetei pe releu comandat de contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, din contra, am modificat golful sa mearga ca la octavia tot timpul, inclusiv priza din portbagaj. Modificarea se face in tabloul de sigurante, fara releu. Mie mi-a operat-o AlBundy.

Unii vor priza pe contact, altii pe direct. Fiecare poate modifica dupa preferinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca postez in locul potrivit, dar am observat ca mai mereu cand spal masina, pe la stergatorul de la luneta patrunde apa in interior si atunci cand ridic portbagajul sa faca si inauntru curat se prelinge apa pe luneta si mai mereu imi ramane o urma verticala dupa ce se usuca (pe unde a umblat dara de apa pe luneta). M-am uitat si inauntru si pe exterior dar nu vad nimic ne la locul lui la stergator. Pe unde poate patrunde apa?! Patrunde doar sub jet, atunci cand ploua afara nu se intampla asta. Oricum nu se uda in portbagaj sau sa curga, pur si simplu dupa ce ridic haionul la spalatorie incepe sa se prelinga apa pe luna dinspre stergator. Are cineva vreo idee ce ii pot face sau pe unde patrunde apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, ce parere aveti de o skoda din 2005, 1.9, nu stiu exact modelul dar e full (maxi-dot, comenzi volan, etc), are 260 000 km si a schimbat recent toata suspensia fata-spate(telescoape, bucse, etc) , turbina, kit ambreiaj + volant, toate service-urile la reprezentanta cu facturi, inca mai are garantie la ele. Adusa in tara in 2009 si rulata si dupa prin afara. Cere 6500 euro pe ea, un prieten de al meu si am incredere in el, intrebarea e daca merita masina tinand cont de nr de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!