Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

bogdanpiatra

Multumesc, Al Bundy!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

seara buna.doar ce am ajuns in casa dupa un drum de vreo 300 km pana in apuseni si inapoi.la nici 500 de metrii de intrare in cartier am fost nevoit sa pun o frana brusca(a intors cineva pe line continua) iar dupa acea frana am auzit un zgomot ca de pietricica la roata.pentru ca suntetul a persistat pana cand am parcat in fata blocului,am zis totusi sa verific rotiille putin.nu mica mi-a fost mirarea cand am observat o oarecare problema la amortizoarele spate :icon_cheesygrin: cel de pe dreapta arata asa post-30503-0-07024200-1343242928_thumb.j iar cel de pe stanga asa post-30503-0-77374200-1343242928_thumb.j :vaidecapulmeu: are cineva habar cam cat de grava e problema? :pale: mai pot face 1000 km cu ele asa?mi-ar fi util sa stiu deoarece luni urmeaza sa plec in vacanta/concediu.mersi anticipat :salut:

ps vreo 5-10 km am mers pe criblura proaspat pusa peste asfalt,deci e foarte probabil ca sa imi fi intrat o pietricica,doua trei.eventual pot si amortizoarele sa zornaie ca tabla?desi nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este o problema mare. eu am mers vreo 10.000 km cu tampoanele astea rupte. Ca si cost nu sunt scumpe, undeva pe la 80 ron bucata insa trebuie desfacute amortizoarele si dureaza ceva pana se face operatiunea. Tampoanele astea sunt pentru a proteja telescopul de mizerie si in cap de tot sunt mai tari pentru socurile maxime cand telescopul se comprima pana sus (cazuri rare cand masina e incarcata si dai in vreo denivelare pe sosea ...).

Telescoapele nu aveau cum sa zornaie asa ca pietricica aia ti-a zgariat timpanul cu sunetul ei enervant.

Sa schimbi tampoanele astea (nu ca mine care a stat 10.000 km :D) ca sa nu intre praf, mizerie si alte bla bla-uri la telescoape.

PS: Dute linistit in concediu, mai poti merge 1000 km/

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut tampoanele de suprasarcina rupte inca din toamna trecuta le-am vazut , abia azi le-am schimbat , 80 ron setul

Azi le-am schimbat in sfarsit , ca si chei necesar , iti trebuie o inelara dreapta de 21 - 22 , pt partea de jos a amortizorului , tubulara de 16 pt suportul de sus al amortisorului , tot cu tubulara de 16 desfaci si capul amortizorului din suportul de sus ( ti-ar mai trebui si o fixa de 6 pt a tine contra ca axul amortizorului sa nu se invarta , dar e cam oxidata zona si nu vei reusi ,rupi tamponul de tot si cu un mox ,tii contra cat mai de sus , pt a nu distruge axul in zona de lucru ) In 20 de minute termini pe o parte

Sa ai spor , poti merge linistit in concediu

Zgomotul de care spui mai sus nu siguranta nu este de la aceste tampoane , posibil sa-ti fi intrat o pietricica undeva sa se sprijine pe etrier , placute de frana ...

Apropo , concediu placut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba fara a desface amortizorul de pe masina, doar din partea de sus unde e prins de caroserie, de jos de pe bascula nu e nevoie. Si ale mele au cedat de asta primavara, deci la 3 ani de la cumpararea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , se poate si asa , numai ca la mine ruginise/oxidase filetul axului sus si n-aveam pozitie sa-l prind cum trebuie , de aceea am fost nevoit sa-l scot cu totul de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos @ionut_slatina si @tudorache77 pentru promptitudinea raspunsurilor.mi-ati luat o piatra de pe suflet.credeam ca sunt pe duca amortizoarele.daca numa burdufele/tampoanele is distruse mi-a venit sufletul la loc.

nu este o problema mare. eu am mers vreo 10.000 km cu tampoanele astea rupte. Ca si cost nu sunt scumpe, undeva pe la 80 ron bucata insa trebuie desfacute amortizoarele si dureaza ceva pana se face operatiunea. Tampoanele astea sunt pentru a proteja telescopul de mizerie si in cap de tot sunt mai tari pentru socurile maxime cand telescopul se comprima pana sus (cazuri rare cand masina e incarcata si dai in vreo denivelare pe sosea ...).

Telescoapele nu aveau cum sa zornaie asa ca pietricica aia ti-a zgariat timpanul cu sunetul ei enervant.

Sa schimbi tampoanele astea (nu ca mine care a stat 10.000 km :D) ca sa nu intre praf, mizerie si alte bla bla-uri la telescoape.

PS: Dute linistit in concediu, mai poti merge 1000 km/

acuma chiar 10 mii de km nu o sa le las,ci la revizia de 75 mii km o sa le inlocuiesc,ca sa nu intre prea mult/multa praf/apa.deci cam 160 lei fara manopera.bun,am notat.ceva socuri am avut in aproape 4 ani de cand e masina,ca doar drumurile sunt cum sunt.la pietricica mi-o sarit imediat gandu,pentru ca am mai avut o data problema aceasta dar pe urma mi-au dat de gandit si amortizoarele,de aia am si postat imediat aici.ok,atunci o sa merg linistit in concediu.

Si eu am avut tampoanele de suprasarcina rupte inca din toamna trecuta le-am vazut , abia azi le-am schimbat , 80 ron setul

Azi le-am schimbat in sfarsit , ca si chei necesar , iti trebuie o inelara dreapta de 21 - 22 , pt partea de jos a amortizorului , tubulara de 16 pt suportul de sus al amortisorului , tot cu tubulara de 16 desfaci si capul amortizorului din suportul de sus ( ti-ar mai trebui si o fixa de 6 pt a tine contra ca axul amortizorului sa nu se invarta , dar e cam oxidata zona si nu vei reusi ,rupi tamponul de tot si cu un mox ,tii contra cat mai de sus , pt a nu distruge axul in zona de lucru ) In 20 de minute termini pe o parte

Sa ai spor , poti merge linistit in concediu

Zgomotul de care spui mai sus nu siguranta nu este de la aceste tampoane , posibil sa-ti fi intrat o pietricica undeva sa se sprijine pe etrier , placute de frana ...

Apropo , concediu placut !

din toamna si pana acuma e cam un an...eu promit sa le schimb mai repede,in maxim o luna.sincer sa fiu,am toate cheile/sculele enumerate de tine,dar din pacate nu dispun de indemanare/pricepere la asa ceva.mai mult de filtru de aer si clima nu am schimbat la masina.sofisticareala mare din ce am citit nu ar fi,doar ca sti cum se zice:" teoria ca teoria dar practica ne omoara".decat sa stric ceva,mai bine nu insist.oricum e util diy-ul (do it your self) pentru cei ce au oarescare talent la mecanica.pietricica e sigur intre discul de frana si tabla aceea de protectie din spatele lui.ms frumos de urare.

Se schimba fara a desface amortizorul de pe masina, doar din partea de sus unde e prins de caroserie, de jos de pe bascula nu e nevoie. Si ale mele au cedat de asta primavara, deci la 3 ani de la cumpararea masinii.

daca la tine in 3 ani s-au dus,inseamna ca eu am fost norocos ca le-au trebuit 4 ani sa cedeze.desi daca stau bine sa ma gandesc,poate e rupt de ceva vreme cel de pe dreapta,atata ca nu l-am observat pana acum.

mersi @Al Bundy pt completari

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu il am pe cel de pe stanga rupt de vreo cateva luni. Nu e asa rau ca cel al lui barcea_mare. E doar sectionat la jumatate. Pana nu pica si celalat nu prea vad de ce l-as schimba atata vreme cat inca isi pastreaza forma. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea chiar merita inlocuite, protejeaza tija amortizorului de praf, apa, etc

Barcea_mare - te uiti de care sunt la masina ta (nu se vede bine din poze daca sunt rotunde sau ovale - in partea de sus unde se prind in suportul de aluminiu pe caroserie) si comanzi aftermarket, le iei la 80 lei pe amandoua.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi @andrei_221

da,o sa le inlocuiesc,cat mai repede cu putinta.pai nu stiu de care is,rotunde sau ovale.habar nu aveam,pana ai adus in discutie,ca pot fi de doua feluri.probabil dupa vin-ul masinii pot sa aflu 100%.aia era si varianta la care m-am gandit si eu,sa le comad de pe net si sa merg in service(la reprezentanta) sa mi le puna.atata ca nu stiu ce firme le produc,dar probabil ca o sa gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale mele au 8 ani si 170 000 de km si inca nu s-au rupt, dar sunt totusi coapte ca sa zic asa ... se vede pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seria de sasiu nu te ajuta in cazul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale mele au 8 ani si 170 000 de km si inca nu s-au rupt, dar sunt totusi coapte ca sa zic asa ... se vede pe ele.

off topic .. wow felicitari! si a mea are aproape 8 ani dar numai 79000km .. 170mii km este un test de anduranta cu O2 :) buna masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! Sincer nu cred ca puteam sa cumpar o masina mai buna ca asta. Nu am schimbat un surub (in afara de ceea ce scrie in planul de service) si pot sa spun ca inca merge brici. Ce s-a degradat pana acum (vizual) este volanul care a inceput sa se toceasca in partea de sus, mansonul de la cutia de viteze care are cateva mici crapaturi, exfolierea cromului de pe sertarul de sus de la parbriz si exfoloierea acelor decoratiuni (care imita aluminiul) de pe usile laterlae. In rest masina asta e un ca un tanc. Pe partea mecanica volantul incepe sa dea semne de oboseala, dar sigur mai tine minim 30 0000 km. Tocmai ce am facut acum cateva sapt 0-100 km/h si pot sa spun ca am ramas putin socat 10.58 secunde, deci si tehnic masina e in parametrii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! Sincer nu cred ca puteam sa cumpar o masina mai buna ca asta. Nu am schimbat un surub (in afara de ceea ce scrie in planul de service) si pot sa spun ca inca merge brici. Ce s-a degradat pana acum (vizual) este volanul care a inceput sa se toceasca in partea de sus, mansonul de la cutia de viteze care are cateva mici crapaturi, exfolierea cromului de pe sertarul de sus de la parbriz si exfoloierea acelor decoratiuni (care imita aluminiul) de pe usile laterlae. In rest masina asta e un ca un tanc. Pe partea mecanica volantul incepe sa dea semne de oboseala, dar sigur mai tine minim 30 0000 km. Tocmai ce am facut acum cateva sapt 0-100 km/h si pot sa spun ca am ramas putin socat 10.58 secunde, deci si tehnic masina e in parametrii ...

ma bucur sa aud asa ceva si mai adaug inca o dovada la faptul ca masini bune s-au facut pana in 2004. sper sa fie si a mea pe lista asta desi e 07.2005 .

sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu o intrebare la voi! As vrea sa schimb cd-playerul de pe masina, un stream, deoarece imi zgariae foarte foarte tare cd-urile. Practic daca incerc sa ascult de 2-3 ori acelasi cd cand trece de la ultima la prima melodie nu mai vrea si imi afiseaza "CD ERROR" iar cd-ul este dat afara. Daca il reintroduc merge, dar sacadat din cauza zgarieturilor. as vrea sa il schimb cu ceva aftermarket, m-am orientat catre JVC sau Pioneer tot formatul 2DIN, dar Stream-ul este in forma de trapez pe cand cele after-market sunt dreptunghiulare. Trebuie sa schimb si rama? gasesc rama integrala de sus pana jos? trebuie sa o tai pe asta pe care o am acum si sa caut rama separata pentru cd-playerul nou? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc rame adaptoare in genul asteia: http://i51.tinypic.com/mtts8i.jpg

Eu unul daca l-as schimba as pune tot ceva care sa se integreze perfect in bord (bolero, alt stream, columbus, mfd2).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns! Din punctul meu de vedere adaptarea aceea arata absolut oribil, asa ca aceasta varianta cade! Initial, fara sa caut am crezut ca unitatile multiedia originale skoda sunt foarte scumpe, dar am observat ca nu e chiar asa, adica cu 200 euro pot gasi un bolero iar cu 150 un mfd2! E diferenta din punct de vedere tehnic intre ele? merita diferenta de pret? Stiu ca unitatea bolero are touchscreen, mai are si altceva in plus? Multumesc!

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bolero mai are si magazie incorporata pt 6 CD si slot card SD, care citeste SDHC pana la 32 GB.

MFD2 e depasit de situatie de mult.....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles! Multumesc pentru ajuto cat si pentru promptitudinea raspunsului! O sa-mi indrept atentia spre un cd-player Skoda Bolero. Aveti idee de cine e facut? Multumesc!

L.E. Pentru schimbarea Cd-playerului Stream cu un Bolero am nevoie de ceva adaptari sau operatiunea e plug&play?

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

operatiunea e PnP.

Bolero este fabricat de doi producatori : Delphi si Blaupunkt.

Daca Bolero provine de pe Octavia, se va potrivi inclusiv rama. Daca bolero provine de pe Superb trebuie o alta fata pentru unitate (rama ramane si in cazul acesta aceeasi).

Mai trebuie un adaptor de antena 1 la 2, pentru ca bolero are 2 mufe de radio.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sunt primul care a patit asa ceva, am reusit sa rup tetiera scaunului.

Am tetiere reglabile si cand am incercat sa o scot s-a rupt ceva in mecanismul din interior si acum nu mai sta intr-o pozitie fixa ci "flencane" dupa bunul plac.

Are cineva o idee cum as putea sa o desfac si daca e ceva care a sarit de pe pozitie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezmemebrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat dar nu gasesc. Toata lumea le da impreuna cu restul scaunului.

O sa incerc sa o desfac ca ma enerveaza sa stau cu ea asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, cand am facut putina curatenie la motor, am vazut ca racordul de plastic care duce la filtrul de aer prezinta o indoitura inspre partea motorului. Codul ei este 1k0 129 618.

Acum e prima data cand constat si intreb daca asa e piesa normal, sau am capatat indoitura la un moment dat. La voi cum e?

post-13400-0-85825200-1344448673_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!