Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

eh nu :) eu pot trai o vesnicie cu 1.9tdi :))1.9 tdi pe orice masina ar fi nu neaparat VAG mi se pare a avea cel mai bun raport consum performanta fiabilitate.

Modificat de MihaiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh nu :) eu pot trai o vesnicie cu 1.9tdi :))1.9 tdi pe orice masina ar fi nu neaparat VAG mi se pare a avea cel mai bun raport consum performanta fiabilitate.

more or less!

Este un motor zgomotos si cam depasit fata de noile tehnologii;

Robust si fiabil ...este, adaptat tarii noastre.... este, dar nu o sa mergi la infinit pe aceasi linie;

Trebui la un moment dat sa faci pasul spre altceva;

Acum, depinde de fiecare ce buget are/aloca pentru nevoile lui!

Off topic!

@arson - nu mi se pare deloc o gluma proasta 1.2 TSI;

Dimpotriva, este o gluma buna: viata are in el, consumul este asemanator 1.9 TDI, impozitul este sensibil mai mic si... masina are aceasi greutate - 1.3 T ca si una pe disesel, mai mult sau mai putin;

Acum, nu te gandi ca daca o umpli cu bagaje/copii si alte acareturi, o sa traga la fel ca si 1.9, insa este benzina;

Si iti spun asta ca si o parere obiectiva personala;

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2Tsi -ul poate fi considerat gluma proasta, datorita numeroaselor probleme pe care le are......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca as alege mai degraba un 2.0 Tdi sau chiar un 1.4 Tsi in defavoarea motoraselor de care vorbeam mai sus. cred ca astea chiar merita un ban in plus, spre deosebire de 1.2 Tsi sau 1.6 Tdi care au aceeasi putere ca si un clasic 1.6 Mpi sau 1.9 Tdi.

la motoarele de cilindree mica, cuplul e doar pe hartie, ce pleaca din volant nu ajunge la roata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel de 2.0 Tdi common rail, e destul de ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbesc in cunostinta de cauza deoarece mai am si un 1.2 TSI pe un Seat Leon;

Seat Leon care are deja cca 8000 de km si nici una din problemele care sunt prezentate pe forum in sectiunea Skoda - @florin;

Si timp de 2 saptamani cat am avut Skoda in service, l-am avut pe mana;

In principiu, nu merg eu cu el, insa am fost placut suprins: trage liniar, consum ca 1.9, destul de silentios (aici probabil mi se pare ca vin de pe ceva ff zgomotos)...!

Nu exclud probleme, insa pana acum (8000 km) nu a dezamagit;

Apoi, acelasi motor, il are si un pretenas de`al meu, pe un Golf 6 Highline cu DGS 7..si timp de 6000 KM totul este ok!

Cu siguranta 2.0 CR - 140 CP o sa fie pe urmatoarea mea masina...cel putin aici sunt de acord cu voi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai zis-o. 1.9 tdi si 1.6 mpi sunt depasite tehnologic (erau depasite si cand inca le vindea vw).

conceptual vorbind, motorul cu ardere interna este depasit. deplasezi 1000 kg de tabla ca sa transporti un pasager de 70kg.

dar fiindca nu avem de ales si inca mai este titei in sol, macar sa ne bucuram de niste motoare mai acatarii.

vad acum ca se scot motoare de 1l supraalimentate care dau 100 cp si 19o Nm.

astept cu nerabdare motorul in 2 colindri in V cu consum mediu de 3 la mia de Km :)

on topic, nu as cumpara benzina sub 1.4. ideal ar fi 1.8. iar dieselul de 1.9 este inca o legenda vie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca a scos FIAT ceva cu racire pe aer, in aceasi tema, cu cilindri putini..etc;

E drept, am mari semne de intrebare cu privire la fiabilitatea, de la tot ce vine de la FIAT..insa asta este alta discutie;

Personal nu as lua asa ceva, decat daca as merge cu ea, numai prin oras!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

twin air nu inseamna ca e racit pe aer. racirea pe aer e depasita pt performantele si restrictiile actuale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze..nu te contrazic, deoarece, recunosc, am citit decat titlul de la motor;

Am o oarecare fobie sa nu citesc tot ceea ce vine din partea FIAT..din motive pur subiective (am si un FIAT) - nu ma intereseaza!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

un DIY pentru schimbare cablu deschidere capota are cineva ? sau macar niste idei . Mecanicul meu e plecat pana saptamana viitoare din tara si m-as baga eu sa-l schimb , nu am chef sa le dau la reprezentanta 60-70 ron pentru manopera de 30 de minute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce părere aveți despre masinuta asta?

Deși depășește un pic bugetul meu, mă cam bate un g

Modificat de claudiu1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce părere aveți despre masinuta asta?

Am remarcat ca are nr. de BZ, revizie la BV iar vanzatorul e din CJ ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....si revizia e făcută la Brașov. Cam ciudat...

Totuși, omul zice ca e primul proprietar

Modificat de claudiu1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

nu conteaza unde e facuta revizia important este ca e facuta la reprezentanta.

te duci la reprezentanta skoda ca sa vezi istoricul masini si ca sa vezi daca e unicul proprietar te uiti pe cartea de identitate a masini.

oricum are un pret bun la dotarile care le are .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare - daca am gresit locul , scuze - pentru Octavia 2 MY 2008 ,cu PDG, se pot inlocui numai bucsele de la bara stabilizatoare sau trebuie schimbata integral. La Top Speed mi-au spus ca pentru acest model ( cautat dupa seria de sasiu ) nu exista bucsele separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din etka si eu tot la concluzia asta am ajuns. Dar n-am auzit pe nimeni care sa fi avut problema cu bucsele de la bara stabilizatoare pana acum. De obicei pica bucsele mari de la bascula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai cautat la top speed la service?...Nu cred ca sunt bucsele de la bara dar asa este nu prea se schimba separat cu toate ca exista si se poate , de obicei de vina sunt bieletele antiruliu, joc in tija telescopului sau ce zicea colegul mai sus dar alea sunt vizibile cu ochiul liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce riscuri exista din partea mea ca si cumpărător daca actualul proprietar nu este trecut in carte ci are doar un contract de v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiu Exista riscul sa alergi mult si bine dupa proprietarul de fapt. Daca te-ai hotarat asupra masinii, nu dai banu' pana nu vezi toate actele in brate.

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

@claudiu1981 ai zis ca e primul proprietar,deci daca nu e pe cartea de identitate a masini e samsar a luato la un pret si acu o vinde cred , deci tu trebuie sa faci actele cu propritarul real al masinii.

deci trebuie sa te uti la detalii asupra actelor de provenienta a masini si sa verifici masina inainte sa o iei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de răspunsuri, mi se pare si mie cam dubios, cred ca o sa mai caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Întrebare, întrebătoare.

Ce cheie se potrivește la întinzătorul curelei multicanal, penrtu a acționa pârghia și a elibera cureaua?

Mulțumesc cu anticipație!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o cheie fixa de 10 sau 11 parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare că nu e nici 10, nici 11 și nici fixă. Am executat o operațiune de filaj cu o oglindă și am observat că este doar o gaură în care se introduce o scula specială pe are apoi o poți propti pe pintenul întinzătorului. Sau, pur și simplu, ar merge agățată o inelară în pinten și apoi se apasă cu nădejde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!