Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

La FL nu exista butonul ECON

Da, dar el nu are FL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La FL nu exista butonul ECON

Da, dar el nu are FL

Ideea e ca pentru dezumidificare trebuie activat AC.

Banuiesc ca la modelele dinainte de FL, asta se face cu "ECON dezactivat".

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un filtru de polen ok(recent schimbat si eventual si cu carbune activ pentru combaterea bacteriilor) climatizarea, chiar si fara AC pornit face fata umiditatii. Doar ca dureaza ceva mai mult timp pana se usuca de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu chiar am belele cu asta, fac drumuri scurte..abia apuca sa se incalzeasca si ajung la destinatie...eh va zic sincer ca cel putn de doua zile am mai multa gheata pe interiorul parbrizului decat pe dinafara, si e nasol ca nici nu pot da cu racleta :) asa ca stau de ma plictisesc pana se dezgheata parbrizul pe interior..mai ales ca nu imi merge nici aux-heating ala. deci e belea cu deumidificarea, cel putin pentru mine... concluzia ar fi ca trebuie sa mergi multicel cu ea ca sa poata deumidifica aerul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat recent un set de faruri cu lupa pentru becuri halogen H7/H1. Evident ca mi-am pus problema sa incerc sa pun o instalatie de Xenon. Dupa ce m-am documentat o vreme am vazut ca apar tot felul de probleme din cauza balasturilor care pot merge chiar pana la arderea ECU. Ma intereseaza daca pentru becuri Xenon HID H7 pot folosi(adapta) balasturi originale (Hella, Osram, Philips) care echipeaza auto cu Xenon din fabrica si daca cineva a facut asta cum se procedeaza.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca poti, cele oem merg cu d1s, d1r, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca tipul de bec este diferit. Pe mine ma interesa daca pot folosi balasturile folosite pe instalatiile originale pe becuri Xenon soclu H7/H1, adica daca exista adaptoare sau altceva care sa-mi permita chestia asta. Merci pentru feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am inceput sa am urmatoarea problema:

Cand opresc motorul (deci cheia revine la pozitia zero), se aprind automat lanternele fata si pozitiile spate - chiar daca butonul de lumini este pe pozitia 'stins'. Se sting singure dupa aprox 30sec, sau daca armez alarma. Daca ies din masina in timp ce sunt aprinse sunt avertizat sonor (semnalul pentru faruri aprinse).

Acelasi lucru se intampla cand dezarmez alarma - se aprind becurile si se sting dupa 30 sec sau dupa ce pornesc motorul.

Seamana a functii 'coming home', 'leaving home', dar eu nu stiu sa fi avut masina asa ceva din fabrica. In MAXI DOT nu gasesc optiuni referitoare la asta.

Va rog un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interogheaza canalele din adaptari de pe centrala electrica. Acolo vezi daca sunt active CH si LH.

Cu toate ca, daca sunt active, NU trebuie sa te avertizeze cand sunt aprinse si opresti masina si ai usa deschisa.

@ Cretul: Nu poti. Cele OEM ridica pana la 80V (din ce-mi aduc aminte) si restul o face balastul in care e fixat becul.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat recent un set de faruri cu lupa pentru becuri halogen H7/H1. Evident ca mi-am pus problema sa incerc sa pun o instalatie de Xenon. Dupa ce m-am documentat o vreme am vazut ca apar tot felul de probleme din cauza balasturilor care pot merge chiar pana la arderea ECU. Ma intereseaza daca pentru becuri Xenon HID H7 pot folosi(adapta) balasturi originale (Hella, Osram, Philips) care echipeaza auto cu Xenon din fabrica si daca cineva a facut asta cum se procedeaza.

Multumesc anticipat.

Poti folosi balasturile de la unele oem dardaca le gasesti banuiesc ca le gasesti cu tot cu faruri, care mai e treaba sa pui separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca afli ceva scrie si aici.

Acum imi dau seama ca tu ai si martorul de ABS, care la mine nu ramane aprins.

Eu am doar martorul cu masinuta care derapeaza, care nu am reusit sa aflu daca este ASR-ul sau ESP-ul... :unsure:

Am fost si am pus-o pe tester si mi-a gasit aceasta eroare.

00287 ABS Speed Sensor rear right-G44 Short Circuit

In concluzie este de la un senzor pe dreapta spate din cauza la mizerie,gheata etc. si de aici apar cei doi martori ABS si ASR in bord, va trebui sa-l schimb ca sincer ma deranjeaza ca nu functioneaza cele 2 sisteme vremea asta, plus ca este si deranjat sa vad acei martori in bord. :)

PS: de vreo 2-3 zile nu s-au mai aprins deloc.

revin cu aceasta problema, am schimbat senzorul spate dreapta, iar apoi a fost pusa pe tester pentru a sterge eroarea... nu mai aparea nimic in bord apoi dupa ce am depasit 20km iar s-au aprins ambii martori, nu am mai avut timp sa stau... si am sa ma duc luni sau marti sa rezolv problema, tin sa mentionez ca la urma pe tester dadea aceeasi eroare. :( a mai patit-o cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e aceeasi eroare inseamna ca ai schimbat senzorul degeaba si ai un scurt pe firele dintre senzorul ABs si modulul ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

Am gasit o skoda octavia 2 http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C22818351.html si vreau sa stiu unde este cel mai bine sa o duc la o verificare amanuntita.

La reprezentanta am un amic si am aflat tot istoricul de service si km sunt reali, dar problema este ca proprietarul de pe carte a vandut-o acum 2 saptamani unui tip cu care m-am intalnit astazi si care este samsar.

stau in cumpana daca sa o cumpar sau nu, iar in eventualitate in care optez pentru un DA, vreau sa verific cu atentie tot ce se poate ca sa nu ma pacalesc.

Ce ma sfatuiti?

Va multumesc anticipat pentru viitoarele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat recent un set de faruri cu lupa pentru becuri halogen H7/H1. Evident ca mi-am pus problema sa incerc sa pun o instalatie de Xenon. Dupa ce m-am documentat o vreme am vazut ca apar tot felul de probleme din cauza balasturilor care pot merge chiar pana la arderea ECU. Ma intereseaza daca pentru becuri Xenon HID H7 pot folosi(adapta) balasturi originale (Hella, Osram, Philips) care echipeaza auto cu Xenon din fabrica si daca cineva a facut asta cum se procedeaza.

Multumesc anticipat.

Poti folosi balasturile de la unele oem dardaca le gasesti banuiesc ca le gasesti cu tot cu faruri, care mai e treaba sa pui separat?

Se gasesc de vanzare si balasturi OEM fara faruri sau alte componente din instalatie...e adevarat costa cam 200 RON bucata..dar pentru linistea mea as da banii astia daca as sti ca se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gonzale_S- masina pare ok din fotografii, singura problema pe care am observat-o eu e la farul de partea soferului care mi se pare un pic ridicat fata de bara, insa poate e din cauza unghiului. Problema este ca majoritatea masinilor ajung pe mana samsarilor. Dar daca istoricul il ai, km sunt reali, nu vad de ce sa iti faci griji. Masina in schimb nu are ESP cum se specifica in anunt ci ASR si nu are xenon(cel putin nu OEM) si geamuri electrice doar pe fata. Bine...asta poate fi de la exces de zel la bifatul casutelor de pe site. Mergi si verifica alinierea elementelor de caroserie, acorda atentie stalpilor, pragurilor, lonjeroanelor, dar repet- daca proprietarul de pe carte are istoricul la zi si km sunt ai ei, ma indoiesc ca ar fi fost facuta acordeon pe vreun stalp sau ca samsarul ar fi luat ceva dupa ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina e pocnită în stânga, se vede din avion. Farul și proiectorul din stânga sunt noi, perfect transparente...cele din dreapta... nu prea. Lufturile dintre coltul aripilor și capota, la intersecția cu farul sunt vădit nesimetrice. Cel putin asa apare în poze.E posibil ca live totul sa fie ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e aceeasi eroare inseamna ca ai schimbat senzorul degeaba si ai un scurt pe firele dintre senzorul ABs si modulul ABS.

luni sau marti o sa ma duc inapoi sa vad cum se va rezolva, sper sa fie decat un scurt la acele fire si nu altceva mai mult :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot inclin sa cred ca este din cauza mizeriei.

Dupa cum am zis la mine se aprinde numai iarna, numai dupa ce ninge sau este viscol, iar daca spal rotile nu se mai aprinde.

Si niciodata nu a ramas eroarea stocata (la scanare nu am avut erori)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la scanare mi-a dat aceeasi eroare la roata dreapta spate, sper ca maine-poimaine sa rezolv problema. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

Am gasit o skoda octavia 2 http://www.autovit.r...-C22818351.html si vreau sa stiu unde este cel mai bine sa o duc la o verificare amanuntita.

du-o la dealerul tau de la skoda si fa-i un test de diagnoza si o verificare pe partea de tinichigerie.

daca masina e buna, incearca sa negociezi spre 10000-10500.

oricum, samsarul nu o lasa sub pretul sub care a luat-o plus cibucul lui eventual.

ca idee, o masina aproape identica (2008, aprox 20000 km) a fost cumparata exact acum un an cu 11000 euro. asta a ta fiind 2009 cu 30000 km, este cam in acelasi pret.

si nu, masina nu e lovita. uita-te la parbriz ca e la fe de "matuit" in dreptul pasagerului si "clar" la sofer. e vorba de unghi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

Am gasit o skoda octavia 2 http://www.autovit.r...-C22818351.html si vreau sa stiu unde este cel mai bine sa o duc la o verificare amanuntita.

si nu, masina nu e lovita. uita-te la parbriz ca e la fe de "matuit" in dreptul pasagerului si "clar" la sofer. e vorba de unghi.

Totusi, in poza, farul din stanga are in partea de jos un luft mai mare decat cel din dreapta. Vazand masina pe viu s-ar clarifica acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A furat-o bine.... pe drepta - aripa fata e mai deschisa la culoare. Pe stanga - doar usa fata pastreaza culoarea initiala (ca restul partii dreapta). Si pozele sunt facute la reprezentanta...sa de-a bine... sa nu vezi ca masina e cocosata.

Eu as cauta alta, cel putin la banii astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tema pentru acasa: dusterul este lovit sau nu?!

observati diferentele notabile intre grila si faruri :)post-14156-0-85794500-1329685802_thumb.j

eu zic ca cel mai bine este sa o verifici la skoda. atentie, la dealer, nu la nea costica la garaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia de mai sus nu are ESP cum scrie in descriere.. si cheia mea la 90.000km arata mai bine decat cea din poza si da,a fost troznita si piesele nu se mai aseaza..si e si scumpa si sta si cam turata la relanti :)

Modificat de B_U_T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!