Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Trebuie vazut ce-ti apare la o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o mai am si eu, dar numai iarna...

Dupa un timp... 5 min, 1 h, 1 zi se sting...

Am fost la servive am scanat-o nu apare nici un fel de eroare

Daca te duci si iti spali rotile senzorii se sting... am ajuns la concluzia ca este din cauza mizeriei/zapezii care se aduna la roata.

Ai ESP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi cat am mers cu ea pana acum nu am mai avut nici o problema, o sa trec tot astazi pe la un tester... probabil sa fie un senzor devina :),

loghy: am ASR pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca afli ceva scrie si aici.

Acum imi dau seama ca tu ai si martorul de ABS, care la mine nu ramane aprins.

Eu am doar martorul cu masinuta care derapeaza, care nu am reusit sa aflu daca este ASR-ul sau ESP-ul... :unsure:

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cum sa aflu codul pentru o unitate Bolero daca nu stiu masina pe care a fost?

Pe forum pe-aici am vazut ca trebuie si seria de sasiu a masinii pe care a venit..dar din pacate pe aia n-o am si nici nu cred ca pot face rost de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la reprezentanta - cu masina in a carei echipare originala a venit unitatea - nu e posibil, in cazul tau....sau decodata - mers la cineva care ii citeste codul din dump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA reprezentanta, se obtine codul si pe baza seriei de 14 caractere de pe lateralul aparatului. nu e nevoie de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ti-l furnizeaza, daca nu faci dovada ca esti posesorul masini si dupa ce verifica ca echipamentul a venit de fabrica pe masina a carui posesor esti ?

Ca eu am incercat la MFD-ul meu (pe care l-am avut inainte) si nu au vrut.... se facea numai in conditiile de mai sus.

Altfel, s-ar furniza codurile la toate furaciunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie da. Depinde si pe cine cunosti pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un fel e de inteles de ce nu ti-l da oricum,dar e pacat ca numai pe baza de "relatii" se pot rezolva unele probleme.

Oricum,exagerand putin, daca stai sa-l furi,poti sa mai dai o tura dupa sa iei seria de sasiu din parbriz. :)) Deci faptul ca ai seria de sasiu nu garanteaza ca nu e furat aparatul.

Modificat de Aanndrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca afli ceva scrie si aici.

Acum imi dau seama ca tu ai si martorul de ABS, care la mine nu ramane aprins.

Eu am doar martorul cu masinuta care derapeaza, care nu am reusit sa aflu daca este ASR-ul sau ESP-ul... :unsure:

Am fost si am pus-o pe tester si mi-a gasit aceasta eroare.

00287 ABS Speed Sensor rear right-G44 Short Circuit

In concluzie este de la un senzor pe dreapta spate din cauza la mizerie,gheata etc. si de aici apar cei doi martori ABS si ASR in bord, va trebui sa-l schimb ca sincer ma deranjeaza ca nu functioneaza cele 2 sisteme vremea asta, plus ca este si deranjat sa vad acei martori in bord. :)

PS: de vreo 2-3 zile nu s-au mai aprins deloc.

Modificat de Vullpee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-mi spui si mie daca mai apare eroarea dupa ce schimbi senzorul si cat te costa toata distractia... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

imi poate spune si mie cineva ceva de masina asta:

Skoda octavia 2, 1.9 TDI, 105 cp,din 2009 cu seria TMBBS21Z58C010688.

As vrea sa stiu daca are sau nu ESP, ce tip de motor are si cam ce s-a facut la ea la reprezentanta in perioada asta, deoarece proprietarul zice ca toate reviziile sunt facute la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa la o prima vedere dupa seria de sasiu iti pot spune ca e produsa in 2008 si nu in 2009, e facuta in Slovacia si daca e 1.9 TDI din 2008 sigur este BXE ... ;)

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bord se aprind becurile/comenzile care sunt montate pe masina si care functioneaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gonzale_s, cel mai bine mergi la o reprezentanta skoda si le dai acolo codul masinii . Ei (daca sunt oameni de treaba) ar trebui sa iti spuna tot istoricul masinii daca a fost in service autorizat VAG . Cu ESP-ul iti dai seama daca are acum pe zapada ... virezi brusc si daca se aprinde in bord un bec portocaliiu cu o masina si simti ca se redreseaza masina inseamna ca are ESP daca nu se intampla nimic atnci are doar ASR .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are ESP are si butonul putin mai jos de climatronic, deasupra scrumierei.

Restul dotarilor le poti afla de la cei care au ETKA, iar istoricul, asa cum spunea si octavia 4ever, numai de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum scot si eu umiditatea din masina pe vremea asta pentru ca nu circul in fiecare zi si saraca a stat vreo 4 zile in frig si zapada si ieri cind a trebui sa ma duc la cumparaturi si gemurile pe interior erau inghetate precum si ventilatorul care nu a vrut sa porneasca ,ca sa o dezghet am duso la un mall in parcarea subterana, a pornit ventilatorul dupa vreo 4 ore .

mentionez ca am curata apa de pe presuri care sa scurs de pe incaltari si tot degeaba .

o intrebare, stie cineva daca climatronicul masini are si functie de dezumidificare

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare, stie cineva daca climatronicul masini are si functie de dezumidificare

DA !

Pe timp de iarna se recomanda cuplarea AC pentru eliminarea umiditatii din habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as fi zis invers, la temperaturi sub 5 grade nu functioneaza compresorul si implicit nu ai nici functia de dezumidificare.

Apropo, discutia asta ar putea continua sau muta aici

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as fi zis invers, la temperaturi sub 5 grade nu functioneaza compresorul si implicit nu ai nici functia de dezumidificare.

Eu am citat din Manualul de Utilizare ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde anume, eu am gasit la pagina 128 urmatoarea precizare:

Description of Climatronic system

The cooling operates only if the following conditions are met:

• engine running,

• outside temperature above +2 °C,

• the ECON button is not pressed

If the cooling system is switched on, the temperature and air humidity drops in the vehicle. The wellbeing of the occupants of the car is enhanced as a result of this particularly at high outside temperatures and a high air humidity. The system prevents the windows misting up during the cold season of the year.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La FL nu exista butonul ECON, asa ca in citatul dat de tine, la ultimul punct scrie: AC activat.

Apoi, dupa cateva pagini, este o avertizare explicita: "Porniti Climatronic cand observati ca geamurile incep sa se abureasca."

Deci, se intelege ca sub +2C, climatronicul functioneaza avand doar rolul de dezumidificare.

Am mai remarcat ca, la actionarea climatronicului (butonul AUTO), intotdeauna se aprinde si butonul AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum scot si eu umiditatea din masina pe vremea asta pentru ca nu circul in fiecare zi si saraca a stat vreo 4 zile in frig si zapada si ieri cind a trebui sa ma duc la cumparaturi si gemurile pe interior erau inghetate precum si ventilatorul care nu a vrut sa porneasca ,ca sa o dezghet am duso la un mall in parcarea subterana, a pornit ventilatorul dupa vreo 4 ore .

mentionez ca am curata apa de pe presuri care sa scurs de pe incaltari si tot degeaba .

o intrebare, stie cineva daca climatronicul masini are si functie de dezumidificare

Poti folosi o solutie de la ceresit, este prin mai toate magazinele, e un recipient care absoarbe apa din atmosfera.

Si de ce nu desfaci ventilatorul, sa-l sufli cu aer comprimat, sa-l speli cu spray degresant si apoi gresat cu WD40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut all :) unde imi pot verifica turbina (daca e ancrasata, uzata samd) ca la reprezentanta nu cred ca se ocupa cu asa ceva (demontat turbina, curatat si diagnostic daca pot face un tuning la 135cp)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!