Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Problema asta o am si eu la motor, lafel au avut-o si posesorii celebrului motor ALH de 90Cp de pe Skoda, VW etc. Pe role se depune o mizerie care se lipeste efectiv de role. Unii rezolva problema partial fie prin curatarea rolelor, fie prin inlocuire. Ei bine, zgomotul este produs atunci cand trece zona curelei unde este cusatura peste rolele murdare. Nu-i bai, nu se intampla nimic doar ca exista acel zgomot tampit in special dimineata la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles! Merci frumos, ma gandeam ca trebuie sa ma pregatesc si de un schimb distributie ( acum in ianuarie am itp, casco si asigurarea obligastorie de achitat, daca mai era si distributia o b...eam de tot :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu ca musca in lapte, dar Blitz mi-a atras atentia prin afirmatia sa si as vrea sa il rog sa imi confirme ca am inteles bine: cureaua de distributie are capetele unite printr-o cusatura? Adica nu e toata dintr-o bucata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanele si aribag-urile sunt identice la toate modelele fabia/octavia/superb/yeti. Se demonteaza/monteaza la fel, indiferent ca e 4 spite plastic sau 3 spite piele. Volanul in 3 spite costa 760 la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu intrebarea mea si anume: ce siguranta trebuie scoasa si de unde, pentru ca motorul sa nu mai porneasca, sa nu afecteze alte sisteme (alarma , inchidere etc) si sa nu-mi apara erori. Daca este F14 din tabloul de la compartimentul motor sau alta siguranta astept pareri.

Masina este Octavia FL 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si 14 scos, sau poti lua releul , cel de langa surubul central de prindere, tot din acea cutie cu sigurante din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi instalez urmatorul dispozitiv in compartimentul motor:

http://www.kemo-electronic.de/en/Car/Modules/M180-Anti-marten-device-splash-proof-IP-65.php

si in instructiuni zice asa:

Note! In most of the cars the „terminal 15“ is returned automatically

from positive to „earth“ when switching off the motor. If this is the case

with your car, then do not connect the minus-wire of the marten defence

to earth but to „terminal 15“. Then the „marten defence“ will be switched on automatically when parking the car.

The marten device shall be connected at „terminal 15“ of your car so

that it will only be put into operation when the car is parked.

Intrebari:

- ce inseamna "terminalul 15" si unde il gasesc?

- cum e la Octavia? Isi schimba polaritatea din plus in minus la oprirea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ai pus link de la un device si NOTA e de la altul.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de schimbarea polaritatii, ci un terminal care are tensiune (plus) fara cheie in contact si nu are tensiune cind pui contactul ... sigur exista asa ceva la masina dar in mod sigur are legatura cu calculatorul, pe care il poti zapaci...

Asa ca eu as lua un plus prin contact (deci cu contactul pus), cu care as alimenta un releu simplu, care la rindul lui sa alimenteze generatorul, astfel nemaicomplicindu-ma cu gasirea acelui plus care apare la scoaterea cheii din contact...

post-58507-0-34917700-1323368344_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E invers, nu are tensiune fara cheie in contact si are cand bagi cheia. Si releul sa fie cu contacte normal inchis.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al, si link-ul si textul e de la acelasi device. Mie asta imi deschide cand dau click pe datasheet.

Acuma revenind la schema, chiar daca releul e cu contacte "normal inchis" deci nu consuma cand masina e oprita si generatorul pornit parca tot mi se pare o complicatie inutila.

Trebuie sa fie o metoda sa alimentezi generatorul cand masina e oprita si sa nu zapacesti calculatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul in 3 spite costa 760 la reprezentanta.

Hmmm, am fost la o reprezentanta si pretul e cam 1500 lei. O sa vad exact ce imi place si pe ce sa dau banii.

PP Desi aci il vad http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/volan-piele-3-spite-superb

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa fie 1500 lei. Te duci exact cu codul FBA800001 si daca iti zic ca e 1500 schimba de urgenta reprezentanta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al, si link-ul si textul e de la acelasi device. Mie asta imi deschide cand dau click pe datasheet.

Acuma revenind la schema, chiar daca releul e cu contacte "normal inchis" deci nu consuma cand masina e oprita si generatorul pornit parca tot mi se pare o complicatie inutila.

Trebuie sa fie o metoda sa alimentezi generatorul cand masina e oprita si sa nu zapacesti calculatorul.

Cine a vazut ca e si un datasheet acolo ? :icon_cheesygrin:

E cel mai bine cu releu.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti am si eu o problema, defapt am avut si mi-e frica sa nu o am din nou. In urma cu ceva timp am montat pe masina(octavia 2, 2004, 1.9 tdi) un kit xenon aftermarket(http://automuzica.shopmania.biz/cumpara/kit-xenon-philips-licenta-can-bus-1302170) si dupa vreo doua luni cand am aprins farurile surpriza au plecat stergatoarele la viteza maxima. Stergatoarele nu s-au oprit pana nu am dat jos borna de la baterie, dupa care am constatat ca s-a ars motorasul de la stergatoare (am uitat sa precizez ca un bec tot facea figuri nu se aprindea tot timpul). Am gasit pe un forum din Anglia niste baieti care au patit la fel. Unul dintre ei avea un golf din 2004 a zis ca si-a cumparat un motoras cred ca de la dezmembrari numai ca motorasul era de pe un golf din 2007, l-a montat pe masina a montat din nou kitul xenon si a zis ca nu a mai avut probleme. Acum eu nu stiu ce sa fac, si eu am cumparat un motoras din 2008 de la dezmembrari dar nu stiu ce sa fac cu xenoanele sa le mai pun sau nu, voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renunta la ele, asta e sfatul meu. Risti sa arzi si integratele din centrala electrica si senzorul de ;lumina/ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E invers, nu are tensiune fara cheie in contact si are cand bagi cheia. Si releul sa fie cu contacte normal inchis.

Cristi, ai dreptate, i-am desenat o schema corecta si pe vorbe am scris pe dos... am imbatrinit prea tare ?!

Septimiule draga, e cea mai simpla si sigura metoda de a alimenta generatorul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai bani experimenteaza , ca sa stim si noi daca si ce putem face la masinile noastre, de ce anume sa ne ferim ....

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De kit-urile de xenon proaste..... care sunt foarte multe.... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot vrei xenon, barim ia-ti kiturile originale, cu tot cu faruri cu lupa si gata .... evident e tot o solutie de compromis... dar in niciun caz nu se compara cu chinezariile astea de-ti ard motorasele la stergatoare ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema, cand e foarte frig in masina, de regula cand plec dimineata devreme, am un zornait asa in zona gurilor de ventilatie din centru, mai precis cand se produc vibratii de la mers se misca lamelele alea care selecteaza directia sus-jos a aerului. Intrebarea mea este cam cat ar costa sa schimb bucata aia si daca se poate fara a da bordul jos. Daca o schimb rezolv problema sau risc sa faca la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia se scoate foarte usor, traganmd de ea in sus dintr-un colt, din stanga sau dreapta de deasupra casetofonului. Doar ca pretul acelei chestii cu guri de ventilatie este de 90 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!