Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Mergind in drum spre un mecanic care zice lumea din oras ca se pricepe la reparat calculatoare, problema mea sa rezolvat din mers. Toate functiile care nu-mi mergeau si-au revenit, si anume lumini plafoniere, radioul, centralizata, iar nr de km ii arata corect, nu ca inainte( ERr410). Foarte straniu totul.

Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEci scrie mare, undeva: NU mai folositi clone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de becurile din farul de ceata.Am vazut ca sunt doua becuri dar numai unul singur functioneaza adica cel de ceata, celalalt nu se aprinde niciodata.De aceea vrea sa va intreb daca acel bec nu cumva se arpinde cand iei un viraj fie la stanga fie la dreapta cu mai putin de 40km/h nu stiu cum se numeste functia aceasta am vazut la unele modele din grupul VAG.Cred ca la mine ori nu e activata ori nu se poate activa ?As putea afla daca am aceasta functie fara sa ma duc la astia de la reprezentanta?

In cartea masinii am citit si doar atata imi scrie acolo" lumini de zi*" fara sa mai dea alte explicatii.Mersi mult.

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu urmatoarea problema: in urma unui incident in trafic, farul dreapta s-a deplasat usor spre exterior si a intrat putin sub aripa;

am dat farul jos, nu se vede nimic spart/rupt la el;

cum sa-l reglez ca sa revina la forma initiala?

atasat sunt 2 poze ale problemei

post-64321-0-36227900-1316425980_thumb.j

post-64321-0-09725600-1316425986_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum sta cred ca nu ti-a intrat bine in platoul lui, urmareste cu atentie cursa la montare (dupa ce bineinteles il demontezi), daca nu, vezi ca platoul de plastic pe care sta farul are 2 semicochilii cu scaturi care se pot regla, observa atent pozitia in care se regleaza din semicochilii si regleaza fin, farul trebuie sa se duca pana face "clanc" in clema pe care ti-am insemnat-o pe desen, succes!

post-28492-0-94939300-1316428220_thumb.j

post-28492-0-68830700-1316428225_thumb.j

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skorpyon_83 Le activezi cu VagCom-ul

BYTE 15 bit 6 bit 7 pe 1

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am pus un lichid de spalare parbriz Sonax diluat in instalatia de spalare parbriz+faruri si imi pateaza vopseaua :(( (as vrea sa-i reclam, credeti ca merge la OPC?) Vreau sa-l dau afara direct din instalatie nu pe parbriz. Stie cineva o metoda rapida avand in vedere ca instalatia e intortocheata rau si borcanul e la mama naibii? M-am gandit cu un furtun dar sunt 2 coturi de 90 grade chiar de la capat. Se poate demonta borcanul cumva rapid pe sub masina?

Multam mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Trebuie sa imi schimb bateria cu care a venit masina din semnatura, O2 BJB si as vrea sa iau una mai mare, de 80 Ah, 760 A. Credeti ca e ok, o sa faca fata alternatorul, tinand cont ca bateria de fabrica e mai mica un pic (75Ah parca)? Mai jos e si bateria pe care vreau sa o cumpar.

http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/premier/item/root/580180076

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm mare ce vrei tu sa pui, nu o sa te ajute cu nimic, un 74 Ah e suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are loc in locas si deferente de pret fata de cea de 75 Ah nu e mare ia de 80 Ah. Aleternatorul de la 1.9 TDI e un mic mostru si rezista lejez, curentul maxim pe care il poate debita alternatorul este de 145 de A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de 110 si intra fara carcase, deci sigur merge si cea de 80.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Imi puteti spune si mie cum se reseteaza mesajul de "service in" la Octavia 2 MY 2008, 1.9 TFI CU MAXIDOT ? A trecut 1 an si nu am nici 10.000 km as mai sta pana la 15.000 ca tot e iesita din garantie...Dar e destul de enervant mesajul, pot trai cu el dar parca ar fi mai bine fara :)

Multumesc anticipat, sper sa se poata face fara a VAG com sau alte chestii...

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine te duci in service si faci revizia daca tot ai facut un an si tot atunci iti reseteaza intervalul de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA my2008 nu se poate face fara VCDS. LA my2009 se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am MY08. Se poate si fara vag.

post-20693-0-01823600-1317618015_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Se poate pune hill hold control after market? E numai soft sau are si ceva hardware ca sa zic asa?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am MY08. Se poate si fara vag.

E bine de stiut si asta.

Salut

Se poate pune hill hold control after market? E numai soft sau are si ceva hardware ca sa zic asa?

Multumesc

Am vrut sa-mi pun si eu, dar nu se poate, este doar software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns. Nu inteleg insa daca e numai soft ar trebui sa mearga mai usor. Activezi optiunea si gata :D Sau nu avem ce sa activam? Adica nu avem software-ul pe care-l au cei cu HHC? Nu se poate face upgrade la versiunea lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine te duci in service si faci revizia daca tot ai facut un an si tot atunci iti reseteaza intervalul de service.

Cum dracu de nu mi-a dat asta prin cap cat se simplu era ! :)

Nervos o sa incerc pasii dati de tine, acum stau sa ma gandesc daca masina mea are acel buton sau la cele cu MAXIDOT nu este...nu-mi amintesc sa-l fi folosit vreodata si parca nu ar fi. M-ai facut curios dau o fuga pana la masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci reseteaza-ti intervalul de service de cate ori vrei fara sa schimbi uleiul, doar e masina ta, faci ce vrei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci reseteaza-ti intervalul de service de cate ori vrei fara sa schimbi uleiul, doar e masina ta, faci ce vrei...

Nu vreau sa intru in nici o polemica cu tine, dar ai dat un raspuns inadecvat la o intrebare clara.Ca ultim comentariu pe subiect poate te intrebi de ce anume masinile in Ro se comanda de catre Porsche toate cu interval fix de service si in Europa de Vest cu variabil si cum e mai fair. In schimb insa, Porsche Romania le comanda fara chestii elementare (gen avertizare nivel ulei, lichid parpriz inclusiv pe echiparile de varf ca sa fie cat mai ieftine) - vorbesc strict cum era acum 4-5 ani , nu stiu recent cum mai e situatia.

Nu se lasa libertate de alegere clientului, nu toti sunt taximestri sau fac naveta la 50 km de casa zilnic. Mie unul nu mi se pare corect ca dupa 1 an sa le dai bani la service daca tu ai 5000 km cu masina, ci mai degraba la 15000-20000 km (mai ales cand nu te mai pot conditiona cu pierderea garantiei).

Calculul e simplu in loc sa mergi de 3 ori in 3 ani mergi de 2 ori in 3 ani si sa ramai cu niste bani in buzunar. E drept ca masina se poate uza si stand pe loc , dar sa fim seriosi , 99% din uzura reala si in special consumabilele(ulei , filtre etc) se uzeaza cand se aduna km multi (in mers) si nu cu masina stand.

@Nervoss am incercat si din pacate nu merge :( MY2008, fabricata in vara lui 2007 insa, cu Maxidot, echipare Elegance

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!