Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Eu zic ca va sti masina daca ii bifezi tu xenon cu vag comul si xenonul este din china....inca nu am vazut octavia 2 cu stergatoare arse sau alt calculator asta cu facelift, probabil ca in scurt timp o sa vedem aici :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia prefacelift din 2006 nu a avut probleme, in schimb la cea cu FL pot aparea probleme.

cum asa?

din cate aud, becul normal are consum de 55W, xenonul are consum de 35W

+ ca in setarile vag-com am optiunea de bifat xenon.

Nu e vorba de puterea consumata, ci de influenta tensiunii mari necesare aprinderii xenonului, am gasit 2 centrale la care s-a dus partyea de semnalizare si avea becul de semnal aprins chiar si dupa ce lua contactul.

Folositi cu incredetre OEM care sunt de 4300K.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Urmeaza a 4-a revizie, am aproape 4 ani cu masina. Daca primele le-am facut la 11-15.000 km, anul asta n-am facut decat 6000... Mai pot merge cu uleiul asta? Sau daca a facut un an e bine sa-l schimb? I-am completat 1 litru pe parcurs. Filtru de aer e curat, cel de habitaclu la fel. Nu stiu ala de motorina si de ulei cum o fi...

Deci, e bine sa fac revizia sau mai pot sta linistit, cat timp?

Masina are 45.000 km acum, placutele de frana se tin inca ok, nu cred ca trebuie schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, eu cred ca mai poti astepta pana la urmatorul schimb, macar pana la 10.000 km; acum, depinde de fiecare daca tine neaparat sa schimbe un ulei care nu are prea multi km la fix un an, sau daca mai merge cu el pana la un anumit nr de km ... nu zic sa stai pana la 15000 si sa-l schimbi la 2 ani, dar nici la 6000 intr-un an ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am reusit performanta sa crap putin mascarea aceea de plastic din dreptul boxei de la usa spate dreapta :D ar fi vreo sansa sa gasesc sa comand piesa separat,sau doar cu fata de usa cu tot? :( post-30503-0-12199000-1315249338_thumb.j post-30503-0-80088800-1315249511_thumb.j post-30503-0-22917700-1315249341_thumb.j

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru atata eu nu as schimba, pune o picatura de adeziv si e ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, ar trebui sa iei fata de usa cu totul.

Dar, dupa cum zicea si colegul de mai sus, o dai frumos jos, o lipesti, iar de cei 300 euro cat ar fi costat distractia, bagi combustibil si pleci la plimbare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar ajuta enorm daca ar avea cineva scheme electrice pt Octi 2 (Fl sau nu) intre Centrala Electrica si faruri.

Mai exact deaca exista jonctiuni/sigurante/relee pt faza lunga si DRL in mod expres dar si celelalte becuri sau firele pleca din centralina direct in mufa farului.

Multumesc anticipat................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU exista, si spun e exact pentru ce vrei ca e o maaare diferenta intre o2 pre si post facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc un circuit facut inteligent(fara erori bec ars) intre DRL si Hi beam. Daca am firele ambelor becuri undeva pe sig sau relee , ar fi mai usor.

Mersi de reply.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca vrea sa foloseasca faza lunga pe post de drl,scazandu-i intensitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa-mi spuna exact ce vrea si pentru ce masina si o sa-i dau schemele si solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt masina mea, Octavia Fl 2010. 1.4tsi si intr-adevar vreau sa unesc circuitul DRL cu cel de HI BEAM la un nivel scazut de intensitate. De asemenea trebuie sa studiez si faptul ca e posibil sa raporteze bec ars pe faza lunga. Scheme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa distrugi centrala electrica unind cele 2 circuite ?

PAna la urma ce vrei sa obtii? DRL pe lunga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am incercat si eu la octavia mea 2008. Centrala electrica poate sa varieze intensitatea pe faza lunga - am facut treaba asta - , insa doar in corelare cu alte setari care ameteau de tot functionarea luminilor. Deci teoretic functioneaza din codarea lunga, dar nu cum vrem noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa fac prin modificari hard sa am drl pe faza lunga. Si chiar sa fie safe pt centralina, doar ca mai dureaza, daca nu fac rost de schema o sa caut fir cu fir si in 2-3 luni o sa fie functional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Am studiat putin problema si vad ca din Centrala J519 firele sunt direct in mufa farului T10c.

Trebuie sa ma gandesc unde voi intrerupe firele ca masina sa fie fara modificari. Cred ca modificarile le voi face in faruri pt ca am 2 faruri cumparate second.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu am inteles ce vrei tu sa faci.

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrea sa aiba DRL pe faza lunga, la intensitate scazuta. Pt asta vrea sa foloseasca firele de la DRL din proiectoare si sa le foloseasca ca si comanda pentru un circuit care sa ii alimenteze becurile de faza lunga si sa nu aiba nici erori de bec ars si farurile sa functioneze normal in continuare (ceva gen diode, rezistente pt intensitate scauzta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va intreb si eu ceva. Pe masinile cu immo5 exista alta posibilitate de codare pentru o cheie noua decat in reprezentanta? Am pierdut o cheie si e enorm pretul pe care mi-l cer la reprezentanta sa-mi faca alta. (cheie briceag - 3 butoane - octavia 2 - 2007)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A reparat cineva CAN GATEWAY la Octavia. Mi s-a ars si asi vrea sa-l repar sau tre s-a iau unu nou. Fiti atenti ce mufa VAG cumparati pentru scanare si de la cine, de la o scanare cu o mufa replica mi sa ars :(. Astept sfaturi si sugestii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit modul Can gateway la dezmembrari dar au seriile 1k0 907 530 L si P al meu de pe masina fiind K. La reprezentanta mia zis ca am nevoie de Q, S, AD.

Intrebare, stiti cumva daca seriile L si P sunt bune pentru mine? presupun ca e in functie de echiparea masini.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!