Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

modificarile pe care le-ai insiruit aici costa mult. Sincer nu stiu daca merita. Cred ca iesi mult mai scump decat daca le-ai fi luat din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine vinzi masina si iei alta care are dotarile mentionate de tine pentru ca ce vrei tu cost o gramda, plus ca trebui sa defaci mai toata masina (asta pentru cilmatronic). Deci modificarile pe care ai putea sa le realizezi relativ usor sunt inchidere centralizata cu telecomanda care daca vrei sa o faci OEM va trebui sa schimbi modulul de confort sau daca vrei AM (poate si mai ieftin, depinde de ce alarma alegi) pui o alarma care are functia asta, sa mai pui 4 difuzoare in spate iar este destul de usor si cam atat. Sa pui geamuri pe spate nu este extrem de greu da mai trebuie sa schimbi fetele de la usi si sa ai tot ce trebuie macarale, ECU-urile de la usile sapte ... iar climatronic-ul daca nu esti pasoniat sau nu vrei sa investesti o gramada de bani in masina nu merita ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MERITA CITIT Salutare , vreau sa va impartasesc o intamplare , lucrez in belgia am o skoda octavia , am fost in tara in vacanta mai exact iasi, la masina aveam o problema la geam stanga sofer ,scartia rau tare la urcare sau coborare si lumiile din portbagaj nu mai mergeau , am zis ca le voi repara acasa sa ma coste mai putin, am fost la reprezentanta skoda din iasi ,mi-am zis ca astia stiu foarte bine ce fac chiar daca m-ar costa oleac mai mult, la service o doamna de la receptie imi zice ca treaba asta dureaza cam 1 ora maxim 2 , peste juma de ora altu o inlocuieste si il intreb si pe el cam cat dureaza , ala imi zice cam 6 ore sau chiar maine ca cica ar fi dusa macaraua dar nici nu au deschis portiera macar, am predat masina si apoi am iesit afara si mam dus prin spate unde au garajele , acolo miam vazut masina si am vb cu baiatul ce urma sa o repare , ala mia zis ca sigur nu e uns mecanismul, am stat cu el pana a terminat , de acolo am plecat la electricieni , Acolo faza , problema era incuietoarea de pe portbagaj, are un intrerupator care vede cand ai deschis sau nu portbagajul.Colegu se uita prin hale ce masini are la reparat si imi propune sa ia incuietoarea de pe masina altuia sa mi-o puna mie si lu ala pe a mea stricata , a zis ca va trece in acte ca a gasit cablaj defect dar sa ii dau 50 lei, a zis ca normal mar fi costat vreo 250 lei ,am fost de acord si asa a facut.Mam dus la reprezentanta ca acolo chipurile ca nu se fac magarii dar ce sa vad.Naspa rau , nu imi mai las nici o data masina la garaj la reparatii fara sa fiu de fata . Mare grija de cei ce isi lasa masina , cine stie cate piese schimba baietii sa isi faca un ciubuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow si eu care credeam ca nu se fac astfel de manlarii intr-o reprezentanta Skoda din Romania, chair ma contraziceam cu un prieten care imi povestea ce se intampla prin repezentantele Dacia si eu ziceam ca nu are cum sa fie asa si la Skoda. Sunt curios ce ii zic celui caruia i-au pus piesa defecta de la tine. Ar fi bine daca ar fi chiar printre noi pentru ca e inadmisibil ce se intampla ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

de asta nu-mi las masina nesupravegheata nici macar la revizie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca din cauza celor ca tine se intampla ce se intampla in reprezentante! Cum te simti acuma ca altcineva trebuie sa dea 250 de lei in locul tau pentru o problema pe care nu a avut-o cand a intrat in service? Cum te-ai fi simtit tu in locul celui pagubit de unul ca tine?

Scuza-ma, dar nu sunt de acord cu fapta ta. Scuze si de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

budihaci , in locul tau nu mai scriam in acest topic; si tu esti ca mecanicul ala ! Si eu cand ma duc in reprezentanta stau cu ochii pe masina ;am auzit cazuri in care s-au schimbat piese dar nu la Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am si eu o intrebare,doua...oare de ce mi se incing discurile si jantele(aliaj) dupa schimbul de placute fata si lichid frana?nu sunt bine aerisite sau de ce?colac peste pupaza am si consum cu 2 l mai mare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e evident ce se intampla, palcutele de frana sunt in contact permanent cu discurile, chiar daca nu ai apasat pedala de frana. Sa iti spun de ce se intampla asta nu stiu, da mai multe detalii ce placute de frana ai pus si unde le-ai pus ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

posibil ca la montarea placutelor noi sa nu fii depresat bine etrierele si masina sa mearga partial infranata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placute blocate/semiblocate in etrier, cursa doar partiala a pistoanelor/cilindrilor si nu completa,cursiva pe toata distanta.

O cauza importanta poate fi de la placute neconforme montate fortat in etrier (ma refer la dimensiunea exacta ptr fiecare marime a discurilor pe care le are masina, si pe care multi o ignora,ex monteaza placute ptr discuri de 260 mm la 255).

Mergi fuguta sa dea jos roata/rotile si sa verifice ce a facut nenea Gigel acolo , ca sa nu te pomenesti ca vei schimba si vreun rulment a carui ungere s-a dus de la caldura degajata de frecarea complet inutila care duce la temperaturi mari.Schimbarea lichidului nu ar trebui sa dea asemenea simptom...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de raspunsuri la toti.acuma sa o iau in ordine,sa va raspund si sa va mai dau detalii.

@adrian001 de apasat,am apasat pedala,ca am facut ceva drumuri in week-end dar nu de mai multe ori ca deobicei.placutele sunt ate si le-am montat la reprezentanta skoda din deva.

@octavia owner se poate sa nu le fi depresat,nu ma pricep.ciudat e ca si discurile si jantele de pe spate se incing (aproape) la fel de tare ca cele de pe fata,chiar daca in spate nu am schimbat nimic.

@radioman placutele le-am comandat eu,dar sper ca nu le-am luat gresit,pt ca inainte am intrebat codul lor,acela dupa vin-ul,masinii pe topicul colegului @Kostas.

poveste mai lunga e:vineri 29.07 la prima ora am fost de am schimbat rulment roata fata pe stanga fagpost-30503-0-01703300-1312276432_thumb.j,placute frana fata ate post-30503-0-22386500-1312276433_thumb.jsi lichid de frana tot atepost-30503-0-05100600-1312276434_thumb.j.

vineri seara am facut aproximativ 50 km cu masina,drum in care am sesizat ca e putin cam mare consumul.in week-end am facut un drum de 100 km dus si inca 100 km intors si am consumat beznina de 100 lei adica aproape 18 l :blink: ieri dupa inca un drum de 35 km in care am avut consum de 9 l am zis sa verific discurile si erau fierbinti.m-am intors direct la skoda unde deja erau fierbinti bine dupa 70 km.mi le-au mai aerisit si atata.am plecat iar la drum,am mai facut 80 km extern si parca parca nu mai erau asa incinse,dar totusi calde bine,nu puteam tine mana pe ele.

raspunsul primit de le mecanic a fost ca totul e in regula si sa folosesc mai putin frana :unsure: de parca dupa schimbul de placute si lichid,mi-as fi schimbat stilul de conducere :screwy:

:offtopic: alt raspuns primit de la un 'bagator' de seama de pe acolo,ca nu stiu exact ce functie ocupa,a fost ca masina e in regula si discurile + jantele se incing din cauza traficului :ceuameni:

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu verifici singur daca ai vreo roata franata? Ridici masina pe cric (e de preferat elevator), o lasi scoasa din viteza, si se simte la mana daca e franata sau nu (rotesti de ea). Dupa schimb, dureaza putin pana se aseaza placutele, dar in niciun caz nu trebuie sa incinga roata.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si fara a ridica masina se poate observa daca "se scurge' la mici pante,fara prea mare efort, dar desigur cel mai bine este sa verifice care roata blocheaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...@adrian001 de apasat,am apasat pedala,ca am facut ceva drumuri in week-end dar nu de mai multe ori ca deobicei.placutele sunt ate si le-am montat la reprezentanta skoda din deva...

M-ai inteles gresit, ma refeream ca, chair daca nu apesi pedala de frana placutele de frana stau in contact cu discul/discurile adica exact ce spun si colegii mai sus. Fa ce zice KimDiesel si va trebui sa identifici destul de usor raota/rotile cu probleme ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca a prins aer in timpul schimbarii lichidului si nu s-a facut aerisirea cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal daca schimbarea lichidului sa facut prin vidare,e exclus.Daca ramane ceva aer pe instalatie nu prea mai ai frane.Posibil pistonasele din spate sa fi ramas intinse la maxim odata cu operatia de schimbare a lichidului.Oricum trebuia sa faci cateva frane mai energice dupa schimbarea placutelor si a lichidului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

GABIVVX la reprezentanta recomanda sa nu franezi TARE 100-200 de km pana se aseaza placutele . Suntem cam OFFTOPIC trebuia sa postam la FRANE OCTAVIA 2- probleme aparute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea placutelor este o perioada in care masina nu mai are frina la fel de eficienta, pina se pasuiesc placutele, dar poti frina cit si cum vrei, nu ai restrictii.

Faptul ca rotile merg partial infrinate dupa schimbul lichidului este clar simptom de aer in instalatie. Aerul, spre deosebire de lichid este compresibil, sta comprimat in etrier si atunci actioneaza ca un arc care tine impinsa placuta pe disc. Simultan cu asta si frina este mai slaba si pedala se duce mai jos decit de obicei .

Daca etrierii ar avea pistoanele blocate, lucru pe care l-ar realiza un ucenic in service si nu un mecanic , simptomele ar fi cam ca la aer in instalatie, fara pedala jos.

Un coleg iti spunea sa ridici masina pe cric si sa verifici fiecara roata... eu iti mai dau un sfat, dai roata jos si cu o surubelnita departezi o placuta de disc ( pur si simplu bagi surubelnita intre placuta si disc ca o pana ) . Daca la scoaterea surubelnitei placuta se misca un pic inapoi spre disc ai aer in etrier , daca nu, apesi usor pe pedala si placuta trebuie sa se lipeasca de etrier. Daca nu, si e nevoie sa apesi tare pe pedala ca sa misti placuta, etrierul este blocat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc din nou de indicatii si pt timpul acordat.scuze ca nu reusesc sa raspund si eu la fel de repede,dar sunt cu apartamentul in santier si nu prea am acces la calculator :(

@KimDiesel asta o sa si fac(maine sau poimaine,dupa ce imi pleaca mesterii din casa),o sa ridic masina pe cric si o sa ma uit la fiecare roata in parte.

@radioman daca stau bine sa ma gandesc,am facut ieri chestia asta(fara sa vreau) in fata blocului/scarii unde e foarte putin inclinat locul si pana sa trag frana de mana,s-a miscat singura masina jumate de metru.

@adrian001 ok,acuma am inteles.prima oara am citit in graba de pe mobil si am bagat la cap altceva.

@Al Bundy si eu cred asta,dar de la service imi zice toata lumea ca e in regula.

@GABIVVX nu s-a facut prin vidare schimbarea lichidului,ci prin metoda 'traditionala'.in cazul meu,cu aer pe intalatie nu e hiba ca nu am frane,ci ca prea am,de imi incing toate 4 jantele.

@octavia 4ever eu plecasem de la o intrebare,dar se pare ca ai dreptate,pana la urma am o problema.daca am fost si sunt off-topic,atunci rog in moderator sa mute totul in alta arie.

@lucian.1950 zici tu bine,nici de la reprezentanta nu mi-au zis sa franez mai mult dupa schimb sau sa nu prea franez,atata tot ca am fost eu mai precaut si am pastrat distante mai mari in trafic in primii 200-300 km.de pistoane blocate nu mi-a spus nimic mecanicul(nu ucenicul) atunci cand am mers sa mi le reverifice,dar in schimb de aer in instalatie a sutinut ca nu am parte.sfatul tau,cel cu departatul placutei,e bine venit,mai ales ca mi-am propus sa dau rotile jos sa verfic personal franele.

:offtopic: in urma consumului de 17-18 prin oras,am decis sa imi fac si o programare la timisoara la skoda,pt o constatare+remediere.de azi intr-o sapt sper sa scap de problema.

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Un prieten are două probleme la o Octavia II din 2007, 1.6 MPI:

1. De fiecare dată c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gasesti eroare niciunde e cam ciudat.

Trebuie sa gasesti undeva ceva de genul S contact...posibil contactul de vina(cam asta e boala lor)

Or fi borne slabe sau oxidate sau alectromotorul obosit si ia prea mult curent sau bateria veche ceva tot trebuie gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza un autoscan al masinii, cred ca vei gasi erori pe modulul 16 steering wheel, sau nu ai curent la unul din firele de la ceasuri.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!