Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

ordinea este FAG sau SKF ,SNR,FEBI samd

Odata cu vara mi-a mai aparut o problema la masina. La relanti, cand e scoasa din viteza, motorul are un "rontait" mai puternic. Este un zgomot asemanator dar ceva mai puternic si cu o vibratie mai puternica a motorului. Nu este ceva exagerat dar nu este acelasi sunet cu care m-am obisnuit. Zgomotul dispare cand apas ambreajul pe loc sau in mers cand este cuplata cutia de viteze. Are cineva idee de ce se manifesta motorul asa? Volantul, rulmentul de presiune, ambreajul ...

Cand apesi ambreiajul se decupleaza complet cutia de viteze inteleg ca atunci nu mai ai zgomote inseamna ca problema este din cutie.Verifica nivelul uleiului din cutie sau daca mai este :).Daca nu se rezolva asa atunci trebuie desfacuta cutia de viteze :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

am un coleg cu 1.9 TSI PD si de ceva vreme are un zgomot si vibratie in zona motorului, dipare cand calca ambreiajul...a fost diagnosticat cu volant defecta.

acum urmeaza sa schimbe volant cu intreg kit-ul ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asa se manifesta, fara nici o avertizare? Pana sa vina temperaturile astea nu prezenta nici un semn.

Cum se poate proteja volant, ce stil de mers sa adopt si pana in ce punct se poate merge cu ea asa fara sa pun in pericol si alte elemente ale masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Nu ştiu cum se poate proteja un volant, dar cred că

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ordinea este FAG sau SKF ,SNR,FEBI samd

ms de raspuns @ovidiubi ;) intre timp m-am mai documentat si eu si sunt mai mult ca sigur ca o sa aleg FAG,ca au si preturi bune iar din ce am vazut la ei pe site si prin brosuri electronice,se vede ca sunt firma serioasa :icon_thumright: atata tot ca am scapat de o problema,si anume sa gasasesc un producator bun,ca am si dat de o alta problema,sa gasesc rulmentul bun :D in catalogul lor pt masina mea imi da doua coduri de rulmeti si nu stiu care e cel bun,cu 3 post-30503-0-77747900-1309800521_thumb.jsau cu 4 post-30503-0-47857700-1309800518_thumb.jsuruburi? :( ...in caz ca e nevoie am si poze colorpost-30503-0-59019600-1309800862_thumb.j post-30503-0-32319300-1309800866_thumb.j :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-al pe cel cu 3 gauri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie luat dupa seria de caroserie sau trebuie luat dupa ce vezi ce ai pe masina pus.Sa mers o buna perioada cu ele la montaj in paralel.FAG e piesa de prim montaj la AUDI-VW,posibil si SKODA-SEAT.

Cee cu 3 gauri se foloseste cu preponderenta la DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iontab la tine cum zic si colegii e sigur volantul bimasic e o problema destul comuna. Ce poti sa faci ca sa protejezi volantul: Sa pleci usor de pe loc si in mers cand schimbi vitezele sa nu ai nici un soc, adica sa nici nu zici ca ai schimbat viteza doar zgomotul motorului sa se schimbe (indiferent ca schimbi in sus sau in jos). Ideea e sa comprimi cat mai putin arcurile volantului bimasic si cu, ce am spus mai sus asta faci ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-al pe cel cu 3 gauri
@andrei_221 eu il iau pe cel cu 3,da ai vazut ce zice colegu @GABIVVX:
Cel cu 3 gauri se foloseste cu preponderenta la DSG.
iar eu nu am dsg sau tiptronic,ci manuala.

Trebuie luat dupa seria de caroserie

am serie si tot ce trebuie,in cartea de identitate a vehicului,doar ca nu am etka unde sa caut codul exact :( iar pe un site cu piese auto,desi am bagat toate datele de identificare ale masinii,la rezultat nu imi da doar un rulment,ci tot pe amandoipost-30503-0-53262300-1309865480_thumb.j poate ca nu ma pricep eu prea mult la mecanica,dar imi vine greu sa cred ca cel cu 3 suruburi s-ar potrivi in locul celui cu 4 sau invers :blink: Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iontab la tine cum zic si colegii e sigur volantul bimasic e o problema destul comuna. Ce poti sa faci ca sa protejezi volantul: Sa pleci usor de pe loc si in mers cand schimbi vitezele sa nu ai nici un soc, adica sa nici nu zici ca ai schimbat viteza doar zgomotul motorului sa se schimbe (indiferent ca schimbi in sus sau in jos). Ideea e sa comprimi cat mai putin arcurile volantului bimasic si cu, ce am spus mai sus asta faci ...

Asta inseamna fara orice fel de frana de motor, pe care eu o folosesc din plin(nu sare de 3000rpm cand schimb in treapta inerioara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poti sa faci rev match pentru a nu pune stres pe volant cand faci frana de motor. Rev match inseamna ca in timp ce esti cu ambreiajul calcat pentru a schimba in noua treapta sa ridici turatia motorului (prin apasarea acceleratiei) pana la turatia pe care o vei avea in treapta respectiva. Daca faci asta corect poti sa ridici ambreiajul instant si sa nu simti nici cel mai mic soc, dar ca sa stapanesti bine tehnica asta iti va trebui muuuult antrenament ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat de repede se ridica turatia motorului cu ambreajul calcat sa speram ca porti un 39-40 altfel nu vad cum ai reusi sa faci asa ceva ;)) Interesanta tehnica o sa incerc si eu sa vad daca reusesc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata chestia de care vorbim noi e ceva foarte fin, sunteul si vibratia cred ca ar fi insesizabile pentru cineva care nu e obisnuit cu motorul. Eu ma gandeam ca si vremea ar putea avea anumite influente asupra fenomenului. Zgomotul si vibratiile au aparut exact cu venirea temperaturilor de +20 grade si sunt 99% ca se vor diminua dupa trecerea verii. Momentan nu ma hazardez la schimbarea volantei pentru ca ambreajul functioneaza perfect, pot sa plec si cu a 5-a de pe loc. Mai am pana cand imi va vibra toata masinade la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pro_niger crede-ma ca se poate executa impecabil tehnica asta dupa ce ai putina (defapt mai multa) experinta. Poti sa apesi repid aceleratia si tare dupa care sa ii dai drumu (sa o spritui mai clar) si sa ajungi la turatia dortia forte repede. Cat de mult apesi acelreatia si cand ii dai drumu asta o vei simti cu timpul poti incerca pe loc apsand acelereatia si vazand cam la ce turatia se duce. Cand o sa iti iasa zici ca ai DSG poti schimba treptele exterem de rapid si lin dupa care poti trece la urmatoarea tehnica Heel and Toe adica sa apesti toate trei pedalele in acelasi timp ambreiajul cu piciorul stang, frana cu varful de la dreptul si accleratia cu calcaiul de la dreptul. Ideea e cand te apropii de o curba vrei sa franezi si sa sincornizezi turatia motorului cu cea a transmisiei pentru retrogradare. Tehnica asta e foarta periculos de invatat pe drumurile publice pentru a poate sa iti scape piciorul de pe frana deoarece aceleratia la OII e mult mai in spate ca frana asa ca mai bine va antrenati pe undeva pe unde nu e circulatie.

Off: De aia iubesc eu cutiile manuale si nu imi voi lua niciodata o cutie automata (sper totusi sa nu fiu nevoit) pentru ca e o arta sa schimbi perfect vitzele care o castigi in destul de mult timp, evident ca nici eu nu sunt atat de bun si mai e loc garla de imbunatatiri dar de fiecare data cand reusesc un schimb de asta atat de lin si rapid (de ex din treapta V in III sau din IV - II) imi ridica un zambet pe buze ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barcea_mare..lasa o serie de caroserie si maine iti spun ce rulment iti trebuie.Sau posteaza la aria,coduri si piese oem cu seria de caroserie si te ajuta un coleg pana maine.Oricum sper ca nu te apuci sa schimbi singur rulmentul sau pe branci la bordura.Identificarea pe care vrei tu sa o faci e ineficienta in cazul de fata :blah: .Cel mai sigur dupa seria de caroserie si varianta care nu da gres niciodata ..vizualizarea piesei inainte de schimbare :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,daca poti sa ma ajuti tu,o sa iti trimit pe pm seria,sa nu 'poluez' topicul.nu,nu o sa schimb nimic,ci o sa merg la reprezentanta pt treaba asta ;) atat tot ca vreau sa comand eu piesele(rulment,placute frana si lichid frana) de pe internet si sa merg cu ele sa mi le schimbe.de la ultima postare am sunat si la 2 magazine online unde dupa ce le-am dat toate datele masinii,tot nu au reusit sa imi dea un raspuns convingator 100%.de atunci am tot facut cautari pe net unde am gasit si o diferenta intre dimensiunile rulmentilor post-30503-0-90111700-1309891192_thumb.j post-30503-0-56703500-1309891197_thumb.j si am reusit de mi-am instalat etka 7,am facut si poze post-30503-0-79712200-1309891403_thumb.j post-30503-0-78354700-1309891812_thumb.j post-30503-0-56955700-1309891813_thumb.j dar imi prind urechiile in 1ZE-urile,1ZC-urile,1ZF-urile,1ZM-urile alea :wacko:

:offtopic: daca nu ploua azi toata ziua,dadeam roata jos si in mod sigur ma edificam care rulment trebuie.

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barcea_mare ..masina e fabricatie 18.08.2008 si codul rulmentului este 1k0498621 si pe FAG 713 6107 70 =IN JUR DE 450 LEI.Rulmentul este cel cu 3 gauri ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de raspuns!la ora la care ai scris,eram plecat din localitate si nu aveam net sa verific forumul,dar cum am avut putin timp liber(pana am asteptat pe cineva) am dat jos roata si am facut poze :D am gasit un surub in stanga sub planetarapost-30503-0-73747000-1309961165_thumb.j,pe al doilea in dreapta post-30503-0-07481200-1309961165_thumb.jiar inca doua nu prea le-am zarit pe acolo...doar am banuit ca al treilea post-30503-0-18698600-1309961164_thumb.j ar fi bagat invers in butuc,din fata si nu din spate ca celelalte.am montat roata la loc,cu convingerea ca nu is 4 suruburi ci 3,dar doar pe presupunerea mea oricum nu cumparam rulmentu :) acuma ca am toate datele de la tine,negru pe alb,pot sa avansez si eu cu comanda propriu-zisa a pieselor ;) suma stimelor @GABIVVX :salut:

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum trebuie sa arate capacul de motor la 1.6 MPI, si daca trebuie sa vina pe motor din fabrica sau se achizitioneaza separat? Daca este cineva amabil sa ataseze si o poza, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa trebuie sa arate post-30503-0-55103100-1309970705_thumb.j.mie unul mi-a venit din fabrica in 2008 cand am luat masina de noua din reprezentanta.

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

cum asa, nu vin toate cu capac? la 1.6 MPI ma refer.

eu ma-ntreb asa din curiozitate, cum o fi prins capacul meu la 1.6 TDI ca la o vizita in service nu am fost pe faza cand mecanicul a smuls cumva capacul, am prins doar sfarsitul miscarii, pare-se ca nu e prins in suruburi.

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e vb de noul tour,nu de cea cu facelift.fara suruburi si la mine :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata super, trebuie sa-mi achizitionez si eu unul. Eu cand am luat-o din reprezentanta O 2 FL, nu a avut capac. Ciudat ca nu l-am vazut pe lista de optionale altfel imi luam. Parca nu e complet motorul fara capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

si un capac de-asta e optional??? cat poate sa valoreze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata super pt ca poza e de cand avea masina doar 200 km :blah: ...acuma arata altfel :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!