Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Salutare, as vrea sa va intreb cateva lucruri, in special pe cei cu 1,6 MPI: in primul rand, venind de la munte duminica aceasta, am sesizat ca in partea din spate a masinii, pe "tunelul" central de pe podeaua masinii, cat si in partea stanga, mocheta era incinsa, frigea practic. Este normal? Vi s-a mai intamplat? In al doilea rand, anvelopa stanga spate era de asemenea foarte incinsa, insa nu si discul de frana. Fata de celelalte roti avea o temperatura mai mare, sesizabila. Masina are aproxomativ 7000 de km, si sunt ingrijorat ca nu cumva sa fie ceva in neregula. Ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma sfatuiti sa fac?

Sa stai linistit :blink: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu inca cateva intrebari(sper sa nu fie mici probleme din ce am constat pana acum):

- astazi in mers de vreo 2-3 ori (odata eram chiar stationat la semafor) au pornit singure stergatoarele si au dat o tura (mentionez ca am senzor de ploaie) nu era nimic in dreptul lui era f uscat totul nici o insecta strivita nimic. Asa aiurea e senzorul asta implementat ?! Are vreo legatura cu sensibilitatea setata (stiu ca se poate seta parca e un comutator deasupraparghiei de stergatoare? A mai avut cineva problema asta? Mi-a pornit in acelasi timp si sergatorul spate (asta banuiesc ca e normal fiind comandate in paralel de senzor nu ?) Problema e de ec a intrat in balarii....e frustrant daca imi mai face asa se rezolva cu sensibilitatea sau pur si simplu asta ii e implementarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, volanul cu comenzi pentru telefon nu mai are mute :(

Si eu sunt curios de explicatia "atat de fireasca", mai ales tinand cont ca toate radiocd-urile care le-am avut pana acum au avut buton de Mute/Att...

La Passat am comenzi pe volan si nu are mute pt radio... Deci... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la octavia 2 radio streamu standard nu are buton de mute,dar am observat ca daca iti iei volan cu comenzi radio ai acel buton.

Modificat de Shellshock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiO2 in mod clar nu este enormal ce a facut,chiar urat din partea ei mai ales ca probabil parbrizul mai avea si ceva parf si in mod cert nu a dat cu apa inainte.Eu am folosit o perioda un pasat cu senzor de ploaie si de lumini si nu am intalnit faza asta decat cand veneau aurolacii la semafor si se bagau in seama.E cam anormal sa faca asa,sper sa nu imi para rau ca am comandat acest senzor,dar o sa vad in 3 sapt. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de volanul multifunctional? ca butoane exista pe el si ce face fiecare? (Mentionez ca masina e comandata si cu Pilot Automat) In afara de butoane audio am si butoane pt pilotul automat? ce functii au cele audio si ce functii au cele pt pilotul automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pilotul automat nu are legatura cu volanul! este doar parghia de semnalizare(putin modificata fata de cea normala)

Pe volan ai 8 butoane: 2 volum +/-,2 inainte inapoi(posturi radio sau mel de pe cd),2 derulare rapida (cd) sau cautare frecventa(radio),1-mute,1 iluminare taste

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pilotul automat nu are legatura cu volanul! este doar parghia de semnalizare(putin modificata fata de cea normala)

Pe volan ai 8 butoane: 2 volum +/1,2 inainte inapoi(posturi radio sau mel de pe cd),2 derulare rapida (cd) sau cautare frecventa(radio),1-mute,1 iluminare taste

ala de iluminare taste mi se pare o prostie.. ar trebuie sa fie tot timpul luminate... asa.. iar in ceea ce priveste pilotul automat, la Octavia 1 (pe care o am de 2 ani) am volan multifuntional.. butoanele din dreapta sunt pt audio iar cele din stanga pt pilot automat... unul pt setarea vitezei, altul pt marirea vitezei (nu tre sa mai apesi pe pedala.. .accelerezi din buton - ceea ce mi se pare super tare) si altul pt micsorarea vitezei (tot asa.. tre sa apesi doar pe buton)...

Deci se pare ca O1 sta mai bine la capitolul asta decat O2 care nu are decat butoanele de pe maneta aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

butoanele de cruise control fac acelasi lucru, doar ca sunt dispuse altfel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

butoanele de cruise control fac acelasi lucru, doar ca sunt dispuse altfel...

sunt dispuse pe maneta aia de semnalizare nu? oricum mi se par mult mai comode pe volan aceste butoane :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mie mi se pare asezarea mai ergonomicape parghia de semnalizare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde cum te obisnuiesti, mie mi se par mai ok tot pe parghia de semnalizare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu inca cateva intrebari(sper sa nu fie mici probleme din ce am constat pana acum):

- astazi in mers de vreo 2-3 ori (odata eram chiar stationat la semafor) au pornit singure stergatoarele si au dat o tura (mentionez ca am senzor de ploaie) nu era nimic in dreptul lui era f uscat totul nici o insecta strivita nimic. Asa aiurea e senzorul asta implementat ?! Are vreo legatura cu sensibilitatea setata (stiu ca se poate seta parca e un comutator deasupraparghiei de stergatoare? A mai avut cineva problema asta? Mi-a pornit in acelasi timp si sergatorul spate (asta banuiesc ca e normal fiind comandate in paralel de senzor nu ?) Problema e de ec a intrat in balarii....e frustrant daca imi mai face asa se rezolva cu sensibilitatea sau pur si simplu asta ii e implementarea?

Daca citeai cuminte si atent, avem aici un topic care trateaza problema senzorului de ploaie. Exista mai multe modele, unele mai bune, altele mai proaste. Probabil ca nu stii ce cod are, dar poti sa te uiti la el si sa ne spui cum are dispusi senzorii: daca sunt grupati toti la mijloc ai sanse sa ai unul prost, daca sunt doar pe extremitati ai sanse sa ai unul bun :offtopic:

Cat despre tempomat pe maneta sau volan... am vazut multe dispuneri (de la butoane pe volan , maneta de semnalizare pana la o manetica extra undeva in dreapta volanului (auris)) si pot sa spun ca e pur si simplu chestie de obisnuinta. Si Mercedes E-Klasse il are pe maneta si nu au userii nici o problema cu el :)

Sunt destul de greu de manevrat butoanele de pe volanul de O2 (si pozitionate prea sus) asa ca eu ma bucur mult ca tempomatul e pe maneta, unde deja "il simt" fara sa ma mai uit...

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Are cineva idee daca si unde pot gasi undeva avariile de la Skoda Octavia II pe net?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca "avariile" inseamna intrerupatorul pentru luminile de avarii (hazard lights),mai bine il cumperi de la augsburg sau magazinele de piese ale dealer-ilor decat sa-l comanzi de pe internet!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze Garfield,

Eu nu sunt in Bucuresti iar carte tehnica a masinii este acasa.Cind am spus avarii ma refeream la semnificatia martorilor de bord care te anunta de exemplu ca ai un bec ars, etc.Ma gindeam ca le pot gasi pe internet pe undeva ca si semnficatii.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si eu imi cer scuze!! intelesesem altceva :rolleyes: !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare scurta: O II in echiparea Elegance are parbriz atermic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In configurator spune, "geamuri cu protectie termica"; nu cred ca se refera doar la cele laterale. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. toate geamurile au, inclusiv parbrizul. Si ca sa iti dai seama usor daca au sau nu, cele cu protectie termica la Skoda au o tenta verzuie. Celelalte sunt clare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am priceput. Ma intrebam cum se descurca detectorul de radar prin geamurile astea. Stie careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2: Senzorul meu de ploaie nu a pornit niciodata fara motiv. Eu il tin mereu la sensibilitate minima. Cand "simte" apa, actioneaza prompt. Al tau ca si al meu este model nou, deci cu senzorii la extremitati.

Butonul de iluminare (ON/OFF) de pe volanul multifunctional este util.

Cei care nu au ales comenzi pt. telefon pe volanul multifunctional au in schimb mai multe comenzi pt. audio. In nici un caz nu sunt comenzi pt. tempomat pe volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RVM i-am redus deja sensibilitatea (era in dreapta de tot se pare care e maximul) . Astept sa vedem daca il mai apuca nebunenile am si eu o intrebare legate de Maxi Dot. Adresata mai ales celor cu MY 2008. Si anume:

- in manualul masinii este un meniu central numit "Vechicle status" La mine nu exista. Apare doar cand ai erori sau e permanent?!

- am unele optiuni care parca nu le-am gasit in carte (sau poate n-am fost eu extrem de atent nu dati cu pietre:D) ceva de genul sper sa-mi amintesc exact : sa deshcizi din telecomanda doar usa soferului sau toate odata, sa se inchida geamurile automat daca ploua, ceva cu "ATA" nu stiu ce care nu stiu ce este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Vechicle status" La mine nu exista. Apare doar cand ai erori sau e permanent?!

doar cand sunt erori

am unele optiuni care parca nu le-am gasit in carte

eu, la MY2007, le-am gasit in addendum.

ceva cu "ATA" nu stiu ce care nu stiu ce este...

ATA confirm - avertizare sonora la activarea alarmei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!