Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Catalin Emilian

Am cumparat un spray de la wynn's pentru instalatia de aer conditionat.

-Este cineva care imi poate spune si mie unde trebuie sa dau si care este procedura?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

Nu scrie pe el cum se foloseste?

Din cate stiu eu sunt de doua feluri: unul caruia ii rupi capacul si pulverizeaza pana se termina si unul tip spray cu furtun care se bag in gurile de ventilatie.

Din cle 2 modele eu l-am folosit pe primul in felyl urmator:

-se porneste motorul

-se da drumul la AC cu ventilatorul la maxim si se apasa recircularea

-se rupe capacul spray-ului si se pozitioneaza langa pedale fix sub orificiile de aerisire de la picioare

-se iese afara din masina si se lasa sa mearga asa vreo 10 minute

-dupa ce se termina timpul se opreste motorul si se aeriseste masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus de ce a spus sorin, eu scot apoi filtrul de polen si il aspir daca nu se apropie data schimbarii lui si dau cu spreiul ala si in carcasa filtrului. Mai las apoi 1-2 minute sa actioneze, si pun filtrul la loc(sau altul nou daca e cazul). Apoi urmeaza sa aspiri masina, ies destul de multe mizerii din instalatie ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Asta este sprayul, cred ca se poate da in mai multe jeturi.

http://www.wynns.be/Product.aspx?p=30202&g=GRP_CONS_AIR

LE: Cred ca am inteles cum si unde se aplica. Se scoate filtrul de polen si se da cu jet in mijloc. In tot acest timp ventilatia este data la maxim si pe recirculare, temperatura pe low si Econ activat.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am si eu o intrebare , de ceva timp am observat ca nu imi mai merg luminile din portbagaj , becurile le-am verificat sunt bune ,sa fiu mai sigur am pus si alte becuri noi si tot nu mergea , am verificat toate sigurantele pt ca nu stiam daca au siguranta separat si toate sunt bune , Stie careva unde ar fi problema ? De ce nu se aprind ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil contact defect in broasca de la portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cum poate fi schimbata "emblema" Skoda de pe capota din fata? A mea s-a exfoliat si ar cam trebui schimbata.

Multumesc!

Modificat de stofarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat ambele embleme, la service ce-i drept, dar am fost de fata cand au facut operatia. In cazul meu au indoit marginile de aluminu ale emblemei inspre exterior (cu o surubelnita si cu grija sa nu atinga vopseaua sau grila) si apoi cu un patent au tras bine de ele pana s-au desprins. La cea de pe fata imi amintesc ca au demontat grila si au lucrat pe un banc de lucru. Am auzit si de alta metoda, respectiv cu un pistol cu aer cald, dar cel de la service mi-a zis ca poate sa afecteze vopseaua si s-ar putea sa aiba ceva dreptate.

Dupa ce ai desprins emblema veche, cureti bine locul de banda adeziva care a mai ramas, dai cu un degresant si dezlipesti folia care protejeaza banda dublu adeziva de pe emblema noua pe care o lipesti la locul ei.

Ai grija sa comanzi emblema care trebuie. Din cate stiu eu sunt diferite (fata - spate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Septimiu: multumesc pentru raspuns. Clar o sa prefer sa fac aceasta operatie in service :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i musai in service. Tocmai asta iti spuneam ca e destul de simplu si nu ai nevoie de unelte speciale. Eu le-am schimbat in service pentru ca le-am schimbat pe garantie (intra la garantia de 2 ani si nu la cea de 12 ani cat are caroseria).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , stie careva care este plusul de la un bec ? Vin doua fire unul in cuoare de maro si unul in culoare de verde cu o dunga mov, vreau sa conectez niste leduri la becul de la pozitie si imi trebuie plusul, stiti vreo modalitate cum as putea sa aflu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei un multimetru digital, scoti becul si cu pozitiile aprinse masori tensiunea in soclu. Daca iti arata cu minus inseamna ca - e la firul rosu de la multimetru si + la negru, daca iti indica tensiunea fara - in fata inseamna ca le-ai nimerit si + e la rosu, - la negru. Si asa identifici care e firul de plus. AI MARE GRIJA sa nu faci scurt cand masori cu multimetrul in soclu. Bafta!

PS. Eu am luat leduri cu dioda de protectie si daca le puneam invers, atat ca nu se aprindeau, in rest nu se intampla nimic. Si mai vezi ca s-ar putea sa primesti eroare de bac ars in bord dupa ce pui led-uri, vezi ca s-a mai discutat pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maro e intotdeauna masa (minus) la VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,imi cer scuze daca s-a mai discutat,eu desi am dar search n-am gasit,cum se dau jos aeratoarele,scrumiera si cadrul de la schimbatorul de viteze?Vreau sa le vopsesc.

Modificat de neo2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

Grila centrala se trage afara incepand din partea de jos (deschizi capacul scrumierei bagi degetele pe sub grila si tragi).

Plasticul de la baza schimbatorului se trage pur si simplu in sus incepand dinspre scrumiera. Dupa ce l-ai scos are niste cleme care il elibereaza de mansonul schimbatorului.

Scrumiera se desface din cele 2 suruburi torx care sunt sub plasticul schimbatorului si se trage afara. Vezi ca trebuie sa desfaci si mufa de la becul scrumierei.

Gurile de ventilatie centrale se scot facand parghie cu o surubelnita sau ceva asemanator. Au cate o clema in stanga si in dreapta daca nu ma insel. Daca vri sa le vopsesti trebuie sa le dezmembrezi insa bucatica cu bucatica si asta nu iti poate explica nimeni pe forum cum se face pentru ca e un proces destul de complex si migalos.

Gurile de ventilatie laterale se scot facand parghie cu 2 surubelnite sau ceva asemanator. Au cate 4 cleme fiecare care trebuie apasate pentru a se elibera. Si aici e destul de migalos si e posibil sa zgarii plasticul daca nu esti atent. Ca idee la cea din stanga a durat 20 de minute sa o scot si la cea din dreapta (dupa ce intelesesem mecanismul) 2 minute. Si astea trebuie demontate bucatica cu bucatica pentru vopsire dar sunt mult mai usor de desfacut decat cele centrale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , miam cumparat 2 proiectoare cu leduri sau nu stiu cum sa le numesc , le-am instalat in bord dar nu stiu cum sa le conectez si unde , eu ma gandeam sa le conectez la becul de la pozitie , credeti ca este o idee buna ? A istalat careva , rog sa imi dea si mie niste sfaturi , nu vreau sa fac vreo gafa , Multam frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stie cineva solutia: de cate ori ploua, imi intra apa in usi si sta acolo! Nu e multa, dar e... si numai bine nu face. Daca deschid usile, curge prin gaurile de scurgere de sub usa. Nu se vede nimic in neregula la chedere sau pe langa geam. Oricum era cam repede, pt ca masina are doi ani. Multumesc

Modificat de vowa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grila centrala se trage afara incepand...

Multumesc de raspuns Sorin Balan.Cel mai tare ma sperie cea centrala care se continua cu un spatiu de depozitare.Daca poti sa-mi dai ceva sfaturi,la ce sa fiu mai atent as fi foarte recunoscator :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

De scos e foarte simplu. Are daca nu ma insel 2 cleme in fartea din fata (stanga si dreapta). Bagi o surubelnita si faci parghie sa o didici in sus. De demontat pentru vopsire chiar nu cred ca am cum sa-ti explic cum se face in asa fel incat sa ma fac inteles (nici pe forum, nici telefonic).

Ideea e ca e compusa din 3 piese principale (dintre care doar 2 sunt la vedere si trebuie vopsite) si anume capacul care se deschide, partea care contine butoanele si partea de jos (gaura de depozitare si canalele pentru aer.

Cred ca vei intampina dificultati doar la separarea partii cu butoanele si gurile de ventilatie de partea care vine in jos. Daca o sa studiezi cu atentie ansamblul iti vei da seama pana la urma cum trebuie procedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de o opinie.

Ieri am lasat masina cu luminiile de avarie pornite + radio. Pentru aproximativ 1 1/4 ore. Cand m-am intors nu a vrut sa porneasca nici moarta, problema parea de la baterie. Am luat curent de la cineva si a pornit instant. Varsta bateriei aproape 4 ani. Ce parere aveti e normal sa se descarce asa repede la varsta asta ? Ar trebui schimbata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se inchide Stream-ul singur dupa 30 de minute. Tu l-ai gasit mergand dupa mai bine de o ora?

Nu stiu exact cat trebuie sa tina o baterie. Si eu am 3 ani si 9 luni, dar nu am semne ca e pe duca, desi obisnuiesc sa mai ascult muzica la curte si las pornit Stream-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se incide dupa fix 59 min si 59 de sec orice (in afara de faruri, avarii, si bricheta), daca nu am cheia in contact. Daca nu a mai pornit dupa 1 ora si ceva cu radio pornit + avarii inseamna ca ai avut bateria terminata, la cald pornea instant sau se chinuia putin ?. Dupa min 5 ore (chiar 10) ore cu, ce consumatori ai avut tu ar trebui sa poti sa pornesti masina lejer, am asculatat odata la radio(CD) timp de 4 ore cu volumul la 30 si masina a pornit la sfert si asta cand bateria originala avea 4-5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiO2 Daca tu ai folosit masina preponderent in oras(In calvarul din bucuresti) si nici nu ai menajat-o(adica mergi cu dezaburire luneta, oglinzi, AC si mai faci si drumuri scurte), eu zic ca e suficient cat te-a tinut.

Ai putea s-o revigorezi cu un redresor si s-o mai duci (poate) pana in iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e cazul sa iau alta...Nu mi-a facut niciodata vreo problema de pornire pana acum , pleca la sfert de cheie cum se spune. Eu folosesc masina destul de rar (nu zilnic) si am inteles de la unii ca si asta i-ar scurta viata bateriei, acum nu stiu ce sa zic dar mi-e frica sa mai plec la drum lung. Oricum nu mai plec fara clestisorii de pornire in portabagaj :) Stie cineva ce model imi trebuie pentru O2 ca am vazut ca are un format special pentru a intra la fix in compartimentul dedicat bateriei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, e format standard. In mod normal iti trebuie de 70 sau 74 Ah dar e mai bine daca verifici tu singurel pe bateria veche. Repet, formatul este standard, deci nu este cazul sa iti faci griji inutile vis-a-vis de potrivirea in locas.

Cat despre vechea baterie, cum zicea si cineva mai sus, mai poate fi oarecum salvata macar peste vara dar pentru iarna e bine sa iei noua.

Cu un redresor destept se poate face o evaluare a ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!