Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Am o intrebare.Nu stiu daca am postat bine dar...eu incerc.Zilele astea,cu gerul asta bateria a binevoit sa mi se descarce.As vrea sa o pun la redresor dar nu stiu daca e in regula sa dau jos bateria.Parca nu m-as duce in service pentru atata lucru.Intrebarea este:dupa remontarea bateriei trebuie introdus codul la radio?Acest cod nu l-am gasit nicaieri.In manual scrie intr-un loc nu nu este nevoie de cod iar mai jos da indicatii cum se introduce codul.Care o fi adevarul?De unde pot primi acel cod,eu am masina luata de noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu necesita cod radioul spun din experienta ,dar daca cere cod codul este 4 de zero asta stiu de la un electrician de la brady

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O dai jos o incarci 24 de ore minim si gata, nu are nici o treaba codul de la cd, nu va fi cerut decat daca pui cd pe alta masina sau pui altul cu cod.

Codul nu este 4 de 0 ...este generat pentru fiecare masina diferit, se afla de la dealer dupa serie de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu necesita cod radioul spun din experienta ,dar daca cere cod codul este 4 de zero asta stiu de la un electrician de la brady

Va rog sa nu mai oferiti informatii eronate sau neprobate pe forum. Unii cititori le-ar putea lua de bune si s-ar crea confuzii.

Solutia oferita de gabriel este cea corecta! Nu este nevoie de codul radio DECAT atunci cand se muta pe alta masina unitatea radiocd sau se monteaza alt radiocd pe masina in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa imi puna unde este pozitionat claxonul, care este siguranta de la el si cauza pentru care nu ar mai functiona asa, din senin? In manualul masinii apare pe schema de sigurante? E prea frig acum sa mai cobor la masina. :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 de obicei, ambele in spatele proiectoarelor, unu stanga unu dreapta...nr de la siguranta nu il stiu dar cred ca arata pe diagrama lor care este, banuiesc ca trebuie sa fie un semn cu o trompeta, numarul sigurantei si dimensiunea ei in Amperi trecuta acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit-o. Uitasem de panoul de sigurante de langa bateie. Siguranta este F5 si este de 20A.

Dar care ar fi problema cu el. Eu chiar nu il folosesc si fara el era sa lovesc un caine ametit. Inainte sa se defecteze nu a dat semne de oboseala.

Atat de jos sunt pozitionate? Inseamna ca le-am atins prin vre-un maldar de zapada si cand am incercat sa le folosesc s-au pus in scurt si a sarit siuranta.

Daca zici ca sunt doua inseamna ca e de la siguranta. Nu cred ca erau aia atat de ametiti sa le lege in serie la alimentare, care mai era rostul sa puna 2.

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si e buna sau nu e buna? ori sunt arse , ori a intrat apa in ele, asa se pun 2 unul baba si unul mos(popular).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara.

am si eu o intrebare referitoare la " unitatea de vacuum " - conform mecanicului.

este vb despre acea cutie neagra de langa baterie, cu multe furtunase in ea.de aprox 10.000 de km a inceput sa bazaie.este o urgenta ?

mecanicul a zis ceva de geometrie variabila....etc...turbina busita.

problema este ca ma costa aprox 850 lei, lei pe care nu ii am acum.

masina este o skoda o2 combi, 1.9 TDI , 110 cai ( sau 115- nu's sigur ), are 204.000 km la bord.

va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

la revedere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbata, nu cred ca se repara. FA o proba cu alta de la o masina OK, se schimba intr-un minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot cautat, dar nu am gasit nimic despre asta.... daca am gresit rog moderatorii sa mute postul...

pe octavia 2FL se poate monta senzor de lumini ulterior? am uitat sa bifez si optiunea asta, din pacate!

ma intereseaza senzorul pt a putea activa FH/CH.

multumesc anticipat pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice se poate monta ulterior. Intrebarea e daca se justifica banii pe care-i dai pe upgrade-uri...

Senzorul de lumini si ploaie la O2 se afla intre oglinda si parbriz.

Dintr-un foc deci ai nevoie de:

-parbriz

-senzor

-carcasa care vine peste senzor (nu stiu daca se potriveste fara oglinda antiorbire)

Pe langa asta trebuie sa tragi fire in centrala (care nu stiu daca trebuie schimbata) si sa o codezi corespunzator noii adaugiri.

Prin FH/CH inteleci comming home/leaving home? Daca da eu cred ca nu se justifica investitia de nici o culoare.

Nu stiu cum e la FL dar la modelul anterior se pot activa optiunile astea si fara senzor de lumina. Dezavantajul e ca vor functiona atat ziua cat si noaptea (pe mine unul nu m-ar deranja aspectul asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o functionalitate pe care eu o am. Nu cred ca am zis vreodata in 4 ani "ce bine ca o am" :).Poti trai fara ea , crede-ma. La cat costa sa o pui "after" , nu merita in nici un caz. Eu zic sa te mai gandesti. De banii aia poti sa-ti iei multe alte lucruri care chiar folosesc sau daca nu sa platesti casco cativa ani si tot sunt mai bine folositi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coming Home e buna in cazul in care uiti farurile aprinse. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, eu la masina mea am activat cele doua functii ( a facut-o Al Bundy ) cu vag-comul fara sa am senzori sau oglinzi heliocromate si merge fara probleme. Astfel am scapat si de problema cu luminile de zi pe care o tot vehiculeaza astia pe la stiri. Practic eu tin luminile aprinse din comutator si farurile se aprind cind pun contactul si se sting la 10 sau 15 secunde ( nu mai stiu la cit le-am reglat ) de la luarea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am citit pe forum, am inteles ca la modelele din 2010 nu se mai poate activa decat daca masina are senzor de lumini/ploaie.....

Modificat de marius_lox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, chiar de la cele din 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am fost din cei norocosi ! imi pare rau pentru voi... inseamna ca s-au facut hoti si cehii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masina din mai 2010, am activate DRL si cornering...din cate mi s-a spus la reprezentanta se pot activa si coming/leaving home, dar nu am dorit acest lucru.

nu am senzor de ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet: Nu se poate activa decat CH manual la o2FL fara senzor de lumina. LA cele cu senzor de lumina vin activate din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce zice Al. Merge doar coming home in modul manual, daca nu ai senzor de lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteti sa imi explicati, va rog, ce inseamna "ïn modul manual"?

multumesc.

Modificat de marius_lox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi amintesc, dupa ce se ia contactul si se scoate cheia din contact, fara a se deschide usa, se trage levierul lumini spre sofer - faza lunga - moment in care se aprind farurile. Dupa coborare si incuiere usi acestea raman aprinse in functie de setarea din MFD.

Modificat de maistru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!