Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Parca aia din spate se demonteaza la fel. Deci, cred ca da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate ca nu ai cum sa scoti cablul de la cleanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns . O sa ma duc la reprezentanta sa vad ce se poate face... eu nu ma risc sa stric ceva . Daca o strica ei o repara :)) . Un difuzor din ala mic cam cat costa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bec este pe proiector la Octavia 2 din 2008? H8 sau H11? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu functioneaza link-ul catre paginile anterioare in topicul asta. Raspunsese Aron in pag 136 post 2712 la aceeasi intrebare. S-ar parea ca merg amandoua.

Dar mai bine mergi cu becul in mana la magazin.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. De cand e frig am constat ca oglinzile sunt foarte reci (sticlele) si cred ca nu functioneaza incalzirea din oglinzi. Imi puteti spune cine a patit ce se arde si trebuie inlocuit ca sa mearga din nou rezistentele ? Este o siguranta ceva care se poate duce ?! Ma indoiesc ca e o chestie mecanica si au sarit papucii din ambele oglinzi...Vreun sfat ce sa verific/inlocuiesc ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu functioneaza link-ul catre paginile anterioare in topicul asta. Raspunsese Aron in pag 136 post 2712 la aceeasi intrebare. S-ar parea ca merg amandoua.

Dar mai bine mergi cu becul in mana la magazin.

Am dat search dar am gasit ambele variante.M-am uitat in cartea masinii si am gasit H8.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiO2 : Restul de comenzi (reglaj oglinzi stg-dr/sus-jos, ridicare/coborare geamuri, luminile/ledurile exterioare din oglinzi) functioneaza?

In principiu daca astea functioneaza, controller-ele usilor (J386 si J387)comunicand pe CAN-bus comanda incalzirea fiecarei oglinzi in parte,asta presupunand ca butonul(joystick-ul) aferent aflat pe usa soferului isi face datoria,sigurante ar fi doua , dar pe general (de aceea te-am intrebat in principal daca restul de comenzi functioneaza),si acestea sunt SG 12 (10 A) si SG 34 (20A) din cutia de sigurante din habitaclu,asa ca n-ar fi rau daca ai face o diagnoza sa vezi ce erori da..

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pr oglinzi porneste dezaburirea de pe luneta si da-le si pe ele pe dezaburire si vezi daca merg.

Se vad pe tester daca sunt arse.

Dupa cate stiu eu oglinzile nu sunt pe CAN ci pe LIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca butonul de la reglaj oglinzi e setat pe simbolul dezaburire, oglinzile se vor dezaburi doar la activarea dezaburirii lunetei?

in cazul acesta pot sa-l las pe perioada iernii setat pe acea pozitite, sa nu-l tot rotesc de pe 0 si inapoi (sa nu-l pazesc atata)

cand nu e activa dezaburirea pe luneta, sa nu se incinga rezistentele din oglinzi aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa,se dezaburesc doar daca sunt in "combinatie' cu dezaburirea hayon-ului, iar comunicatia este pe CAN

post-28492-0-02429100-1292266885_thumb.j

post-28492-0-19993700-1292266897_thumb.j

post-28492-0-02429100-1292266885_thumb.j

post-28492-0-19993700-1292266897_thumb.j

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este singurul mod de cablare sunt 2 modele( cel putin asa am intalnit), posibil sa nu fie lin la octavia 2 dar o gramada de marci au lin pe oglinzi sau comunicare lin intre calculatoarele usilor de spate si can pe usile de fata iar cele din fata sunt master pe cele de spate...nu am documentatie de o2 dar am desfacut g5 si era pe lin (banuiam ca e la fel)...si am comandat calculator de usa si sunt foarte multe tipuri.

Ideea e buna cu butonasul sa mearga decat pe butonul de dezaburire( de fapt asta era problema principala), se pot activa si invers sa mearga doar din buton dar eu cand le-am activat nu a mai mers spalatorul de faruri.

Aveam eroare incontinuu pe motorasul de la spritiera ...nu avea nimic dar nu am gasit nici pe vas care e problema de ce nu merg activate in combinatie cu far xenon si spalatoare far.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, sunt anumite echipari de la O2, la care comunicarea este simultana pe CAN Bus dar si prin LIN protocol cu controller-ele usilor, explicabil si de ce acelea din fata sunt MASTER ptr cele de pe spate, dar niciodata doar prin LIN (ma repet e vorba de door control unit J386-J389)

post-28492-0-80028400-1292272615_thumb.j

post-28492-0-80028400-1292272615_thumb.j

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa,se dezaburesc doar daca sunt in "combinatie' cu dezaburirea hayon-ului, iar comunicatia este pe CAN

NU e asa. Se incalzesc INDEPENDENT de dezaburire luneta si comunicatia intre module e pe LIN. Pe can e legat cu gateway.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Restul de comenzi (reglaj oglinzi stg-dr/sus-jos, ridicare/coborare geamuri, luminile/ledurile exterioare din oglinzi) functioneaza?

In principiu daca astea functioneaza, controller-ele usilor (J386 si J387)comunicand pe CAN-bus comanda incalzirea fiecarei oglinzi in parte,asta presupunand ca butonul(joystick-ul) aferent aflat pe usa soferului isi face datoria,sigurante ar fi doua , dar pe general (de aceea te-am intrebat in principal daca restul de comenzi functioneaza),si acestea sunt SG 12 (10 A) si SG 34 (20A) din cutia de sigurante din habitaclu,asa ca n-ar fi rau daca ai face o diagnoza sa vezi ce erori da..

Merge absolut tot OK, butonul e ca nou, nu a fost "frecat" sta in 90% din timp pe pozitia de incalzire.Sa inteleg ca nu au o singuranta indivuala incalzirile din onglinzi deci daca merge restul OK nu poate fi o siguranta sarita?! Sunteti siguri de treaba cu merge "doar cu dezaburirea activata"? Zic asta pentru ca inainte din cate imi amintesc, mergeam pe frig 5-10 grade afara ploaie, si oglinzile evaporau o parte din apa (deci banuiesc ca se incalzeau) si sigur nu mergea dezaburirea.Pe de alta parte nu scrie nimic in manual ca functia de incalzire oglinzi ar fi conditionata de un SI logic cu butonul de dezaburire. In manual insa scrie ca la peste 20 grade afara se dezactiveaza singura incalzirea din oglinzi, deci ma gandesc ca daca butonul e in pozitia de INCALZIRE ACTIVA, ar trebui sa incalzeaza tot timpul, mai putin cand sunt peste 20 de grade afara...ceea ce dupa mintea mea ar fi INDEPENDENT daca e sau nu apasata dezaburirea luneta...Acum ma gandesc ca poate este deoarece o las cu lunile pe incalzire si merge si cand sunt intre 0 si 20 grade afara poate sa fie de la asta ? Ce ar fi putut sa se strice daca operarea asta nu a fost inteleapta, nu este o rezistenta chioara la urma urmei comandata de un releu ?! E asa mare inginerie incalzirea asta ?

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au siguranta separata de incalzire, functioneaza independent de luneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok atunci care e explicatia de nu se incalzesc decat daca apas dezaburirea?

Maine sigur o sa masor sa vad diferenta de tensiune pe fire...deci pana la urma si la skoda e ca la g5 si ca la bmw, mercedes si asa mai departe oglinzile comunica pe 1 wire Lin.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se incalzesc (ce-i drept, doar stanga) fara sa apas dezaburirea lunetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific, in la model 2009 comunicatie e LIN intre Front si rear si CAN intre front si confort. PAna in mai 2006 nu exista LIN intre usi si confort, doar pe sirena, senzori de interior, stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa,se dezaburesc doar daca sunt in "combinatie' cu dezaburirea hayon-ului, iar comunicatia este pe CAN

NU e asa. Se incalzesc INDEPENDENT de dezaburire luneta si comunicatia intre module e pe LIN. Pe can e legat cu gateway.

La asta m-am referit si eu cand am zis ca ele comunica prin CAN cu gateway(am postat si foto, dar am uitat sa fac precizarea de gateway), iar la mine nu se incalzesc oglinzile fara sa activez dezaburirea spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific, in la model 2009 comunicatie e LIN intre Front si rear si CAN intre front si confort. PAna in mai 2006 nu exista LIN intre usi si confort, doar pe sirena, senzori de interior, stergatoare.

Scuze dar LIN, CAN si alte cele nu-mi zic nimic. La modelul facelift cum functioneza? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INdependent de luneta, se incalzesc cannd butonul de reglaj e pe dezaburire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='radioman' timestamp='1292216328' post='1462

Restul de comenzi (reglaj oglinzi stg-dr/

Merge absolut tot OK, butonul e ca nou, nu a fost "frecat" sta in 90% din timp pe pozitia de incalzire.

Rezistentele incalzire oglinzi (integrate in geamurile de oglinda) sint arse/intrerupte electric datorita faptului ca butonul sta tot timpul pe incalzire oglinzi. S-au incalzit destul atunci cind nu ai avut nevoie de acest lucru iar acum numai functioneaza :( . Conditile de activare incalzire oglinzi sint: buton comutat pe incalzire, temperatura ext mai mica de 20 grade C si autoturismul sa se afle in mers (cu autoturismul in stationare nu este comandata incalzirea oglinzilor )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E randul meu sa rectific(nesuportand inexactitatea imi fac mea culpa): traiam cu si perpetuam o eroare: de 2 ani si jumatate de cand am actuala O2,aveam un gest reflex dobandit de la vechiul Golan, continuand si la masina de servici a sotiei(care este aceiasi masina autohtona) ,si care nu incalzeste oglinzile decat daca cuplezi si dezaburirea spate...

Am studiat documentatia electrica a O2 pe care o am,iar astazi dimineata pe fulguiala care inca continua din Constanta am avut ocazia sa dezghet oglinzile fara sa cuplez dezaburirea hayon-ului! :blush:

Sustin restul afirmatiilor mele anterioare argumentate de documentatia postata ,(colegii Al Bundy si Elena33 au sintetizat bine anterior,fac completarea ca eu am stat pe loc cu motorul pornit si s-au dezghetat )si multumesc ptr intelegere.. :emthup:

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ar fi in mers ar fi o explicatie dar nu cred pt ca nu ar fi logic sa inceapa dezghetarea dupa ce plec cu masina, atunci de ce se mai dezgheata, vreau sa dau cu spatele si nu vad in oglinzi... ce rost are sa inceapa dupa ce se invaerte roata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!