Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Lucrurile stau cam asa: ceasurile de bord se "leaga" la calc motor prin comunicatie autentificata. Pt aceasta, calc motor si ceasurile trebuie sa stie un SKC (Secret Key Code).

Procedura de schimbare a ceasurilor e urmatoarea:

Se afla SKC de la ceasurile noi, si de la cele vechi. La cele noi - adica noi-noute, SKC e gol, si ceasurile sunt usor de adaptat.

Dupa aceea, se conecteaza ceasurile noi, si interfata se leaga la portul de diagnostic. Se incepe procedura de schimb prin furnizarea SKC vechi (ceasurile de pe masina); Se sterge codul vechi din ECU, si apoi se leaga ECU la "noile ceasuri" prin inscrierea noului SKC.

Probleme sunt:

1. Obtinerea SKC pt cele 2 ceasuri. In mod normal, reprezentanta obtine SKC numai pt cele de pe masina.

2. Daca ceasurile de pe masina sunt arse, e posibil sa nu poti citi SKC cu alta scula (Commander de ex).

3. Protocolul de adaptare - nu stiu daca VAS (echipamentul de fabrica) permite adaptarea unor ceasuri folosite. Daca ceasurile de schimb sunt noi, procesul e mai simplu si e descris clar in manualul de proceduri.

Nu stiu cum a rezolvat Gabriel, daca au folosit VAS sau Vag-Com, sau altceva, insa ce vreau sa spun e ca s-ar putea sa ai un pic de cautat pana gasesti pe cineva care sa poata face operatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina era fabricata pana in iunie 2006 atunci era mai simplu, se copia partea de IMMO din cele vechi in cele noi. Fiind din 2007 e mai complicat si cred ca doar la reprezentanta se poate face din ce stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pentru rabdarea de a raspunde si explica foarte amanuntit toate detaliile. Oricum o bagasem in service si am comandat unele noi dar imi era frica sa nu ma fi tepuit. Multumesc din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam cat te duce reparatia? peste 4000 lei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut 2005 cu 2008 si au mers doar cu vas-ul, pe vas ai optiune de schimbare de instrument cluster, dai acolo ruleaza programul si te pune sa pui pe rand cheile in contact pt programare.

Le faceam si cu vag com si comander daca as fi stiut vreun skc, dar nu a mers citit al meu si automat nici cel de 2008.

Partea proasta e ca am uitat sa trec km vechi in ceasurile astea care mi-au venit second cu 0 km.

Sa ai grija sa ti-i treaca si tie sa nu le lase cu 0 pt ca le pot trece doar pana cand implinesc 100 de km dupa nu mai pot ei cu vas-ul.

Ca ai luat ceasuri noi ce sa zic mi se pare o investitie mare, eu cand am luat ceasurile de RS am cautat si noi si noi am gasit la 2700ron la dealer.

Second undeva la 150 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam cat te duce reparatia? peste 4000 lei ?

4000 ron numai piesa....mi s-a spus ca pina intr-o 100 ron manopera plus platforma de transportat pina acolo...inca vreo 200...

sper sa fie printre putinele piese care cere activarea aceea speciala si sa-mi pot lua de acum SH.

Multumesc si tie Gabriel de informatii(foarte utile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stiu ca pentru Octavia 2 jantele de 16/6.5 au ET50. Daca vreau sa montez 16/7 ce ET ar trebuii sa aiba janta astfel incat sa respect indicatiile Skoda/VW.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr. 7J X 16 H2 - ET=37 anvelope 205/55R16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Vreau sa schimb radiatorul de apa este fisurat si cere antigel la 2-3 zile.In service pentru schimbare mi s-a spus ca trebuie data jos toata partea din fata cu faruri,spoiler o traversa si celelalte 2 radiatoare de AC si intercoolerul.Asta este modalitatea de schimbare sau este mai comod pt.mecanic.Odata dat jos AC-ul trebuie reancarcat?Multumesc P.S.masina este SKODA OCTAVIA 2 2.0-BKD.

Modificat de philip67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru manerele care scartaie, solutia este aplicarea unei pelicule subiri de silicon la imbinari. inainte de a pune capacul manerului la loc, asteptati sa se zvante puin siliconul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare problema care ma depaseste, si anume faptul ca motorul se intrerupe in mers si evident ca masina vibreaza tare,inainte intrerupea doar la rece, acum intrerupe si la 90 de grade, am pus laptop-ul pe ea si are o eroare,nu am idee de unde sa o apuc, nu sunt paralel cu masinile dar asta ma depaseste, va rog daca aveti sugestii sa mi le dati ca e buna orice sugestie.

eroaree este urmatoarea:

01305 - Databus for Infotainment

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 15

Reset counter: 168

Mileage: 89891 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:00:06

nu stiu daca intreruperea motorului se trage de la asta dar eu ma leg de orice acum, caut o reolvare de cel putin 2 luni si am obosit sincer.

Octavia 2 2.0 TDI 140 Hp Motor tip BKD.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 masini skoda octavia 2 FL si vreau sa stiu daca pot sa iau incalzirea in scaune de pe una si sa o pun pe cealalata si ce implica aceasta mutare...adica in afara de modulul de climatronic unde are butoanele pt incalzirea in scaune si scaunele ( care le schimb cu totul intre ele) mai trebuie ceva cabluri, module? Este complicat? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul e sub scaunul pasagerului, iar cablurile trrbuie trase de la scaune la climatronic si la panoul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare trebuie să schimb bujiile? Parcă acum de c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degraba voi fi in posesia unei Octavia II 1.9 TDI PD. Intrebarea mea este daca merita de montat incalzire scaune? avand in vedere ca iarna dieselul se incalzeste greu. (acum am un Opel benzina si cam la 5 km acul indica 90 grade la o temperatura de 3-4 grade afara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita cu varf si indesat sa-ti montezi incalzirea in scaune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta incalzire in scaune? Va referiti la "instalatia" clasica similara celei din fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate orice, acum depinde daca suporti costurile. OEM ar fi asa 4x70 euro cele 4 perne cu rezistente, modulul de sub scaun, mufe , cabluri si cel mai important climatronicul cu butoanele de incalzire

Sau mai ieftin un kit de incalzire unuversal (Baracuda vindea asa ceva) cu butoanele aferente montate pe undeva pe scaun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce trebuie sa apas sa verific cat mai am pana la revizie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa tii apasat pe butonul de pe instrument culster (cele din care reglezi ora) pana apare cat mai ai pana la revizie (in km si zile) asta cu motorul pornit.

LE: Vezi ca scrie sigur in manual, pe la inceput :)

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba difuzorul de inalte din usa dreapta spate fara se demontez fata de usa ? Imi baraie rau de tot si vreau sa-l schimb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!