Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Stimate coleg , iti recomand sa nu pui manufactura. Uite aici :

http://www.scut-motor.ro/

...niste colegi de pe alt forum au cumparat si au fost multumiti de produs pentru Octavia II . Scutul nu se face dintr-o bucata de tabla pe genunche. Are niste nervuri si o anumita compozitie pentru rezistenta maxima , precum si flexibilitate. In plus , risti sa te trezesti cu el prin masina daca ti se desprinde si iti perforeaza podul.

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri

am scos lichidul actionand stropitoarele aveam de vara in ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Stiu ca exact asa a procedat un coleg de forum, parca pentru un golf4, si il afcuse din tabla dar nu am mai urmarit postul sa vad ce s-a mai intamplat. Nu cred ca se atat de slaba tabla aceea doar ca in poza scutului mai apareau si niste fante de aer care erau greu de facut.

In functie de bani o sa incerc sa il cumpar pe original dar vroiam ceva rapid si ieftin pentru ca maine-poimaine ninge si mi-e cam urat sa merg cu tot motorul prin zapada.

2.Legat de lichidul de parbriz, deja trebuie schimbat cel de vara cu cel de iarna? Au aparut in comert cele de iarna? Eh, macar asa aflu si eu daca am montat senzor de lichid. :icon_thumright:

3. Tot la acest subiect, cum se regleaza derectia jetului de apa din duzele respective? La viteza bateau bine dar prin Bucuresti am vazut si eu ca una bate perfect peste masina si cealalta bate un pic prea jos. Cumva tot ca la dacie, cu un ac subtire si tras de ele ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le poti regla si cu mana sau cu o surubelnita. Ai nevoie de putina finete totusi pentru ca sunt destul de sensibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai rabdare. Eu oricat m-am chinuit, nu am reusit. Si chiar daca le reglam sa bata cum vroiam eu atunci cand masina statea pe loc, se strica tot cand le foloseam la viteza. Asa ca, trebuie sa te gandesti cand le folosesti, in mers, sau in stationare, si sa le reglezi in conformitate. Perdeaua de stropi e asa fina, incat la viteza bate mai jos decat ai reglat duzele in stationare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am nevoie si afara si prin Bucuresti la 30 km/h, ideea e sa nimereasca parbrizul. Pe autostrada la 120km/h am vazut ca bate starmb dar nu ma gandeam ca e compelt peste masina, iar ieri am vazut ca una bate jos, langa stergator iar cealalta rateaza complet masina. Tocmai d-asta am si stergatorul de la sofer stricat si lasa pete de apa pe parbriz. la golf bateau foarte bine prin oras si afara tin minte ca udau putin mai jos dar apa o imprastia stergatorul si inertia. Cred ca setarea ideala e pentru oras, afara pot sa reduc viteza la 50-60km/h sa sterg parbrizul si sa lec iar, dar prin localitate nu am ce sa mai fac.

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai se regleaza cu mana, dupa gust. De fapt cu doua degete. Ridici sau cobori "[cenzurat]" aia orizontala, pana bat unde vrei tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate scoate nuca de la schimbator fara sa desfac mansonul cu tot cu suport? Are un joc de cativa mm drepta-stanga si as vrea sa o fixez mai bine dar imi e teama sa nu rup ceva, mai ales nu stiu cum pot sa o fixez/lipesc sa stea perfect. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu nu se poate.

Trebuie sa desfaci mansonul si sub el e un fel de colier care tine nuca de tija.

Fara sa-l desfaci se poate inlocui numai ornamentul de pe nuca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

de ceva timp la masinutza mea au incetut sa imi scartaie fata de usa am incercuit ceea ce provoaca zgomot

poza

post-77702-1286907774_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine scartaie manerul ala ... In alta ordine de idei , recunosc ca n-am stat sa caut , daca-mi poate spune cineva ce tipuri de becuri imi trebuie pentru :

faza scurta

proiector

frana

pentru Octavia 2 1.9TDi 2007.

Multumesc in avans !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fază scurtă H7, fază lungă H1, proiector H8, dar merge şi H11, fr

Modificat de Stefan_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

H11 in loc de H8? Chiar se potrivesc? Din pozele gasite pe net nu vad diferente de forma sau pozitie a filamentului insa nu exista riscul topirii/afumarii oglinzii proiectorului? Deoarece am vazut H11 de la 55W in sus.

Studentul, vezi ca mai aveai si un topic aici http://vwforum.ro/index.php?showto...uri+proiectoare poate te ajuta.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la octavia 2 pe frina sint becuri para 21/4w ( dublu filament cu baionetele decalate, nu diametral opuse )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot pune si cu baionetele diametral opuse daca se pileste una din ele. Functioneaza fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot pune si cu baionetele diametral opuse daca se pileste una din ele. Functioneaza fara nici o problema.

Sint de acord, si eu am facut treaba asta, numai ca trebuie inlocuite becurile din ambele lampi, ca sa se vada la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin ajutor va rog

cititi postul meu mai sus :D

Mihai, la miner daca dai capacul minerului jos , vezi in spatele lui suruburile de prindere pe masina. Ornamentul orizontal este prins doar de fata de usa, deci nu-mi dau seama ce ar zornai acolo...

Sfatul meu este sa dai fata de usa jos, sa vezi daca galagia o face ea sau usa din spatele ei. Din cite tin minte gasesti pe forum destule indicatii cum dai jos fata de usa, daca nu o sa-ti dau eu paginile din elsa cu operatia asta.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema si sper ca cineva dintre voi sa ma poata ajuta. De 2 saptamani am constatat niste zgomote care se aud in permanenta in partea dreapta a bordului, in spatele torpedoului . Aceste zgomote apar de la punerea contactului, deci chiar si cu motorul oprit tot se aud. Sper ca ma veti putea ajuta. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am si eu o intrebare , stie careva cum se demonteaza cotiera fata la octavia 2 ? a demontat-o careva ? niste poze ar fi de mare ajutor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi sunt sigur ca s-a mai discutat, vin si eu cu o intrebare:

In poza atasata, am incercuit un butuc din acela orb. Am un prieten care are o problema cu el, in sensul ca nu mai sta fix, daca vrei il poti scoate doar tragand de el. Cum as putea sa-l fixez la loc?

post-20693-1287379126_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In lateralul portierei ai o gaura prin care se vede un surub cu torx de 25, trebuie strans, asta daca mai are acea tablita care tine capacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!