Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Am sunat azi la Skoda timisoara si mi s-a spus ca Magnatec e mult inferior calitativ ca si SLX Professional.Chestia e ca in rahatul asta de oras nu gasesc SLX;luni ajung prin Timisoara,ati vazut careva prin vreun magazin Castrol SLX Professional 5w 30?

poti sa-l comanzi de pe net, nu neapart din magazinele din timisoara, iti vine acasa cu ramburs.

oferte sunt destule.

provbabil ca eu asa voi face, imi voi cumpara toate consumabilele inainte, la service voi plati doar manopera...am inteles ca in service consumabilele au preturi ceva mai ridicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu cateva posturi scriam ca am o problema si am crezut ca o rezolv, dar m-am inselat. Scrisesem ca lamela de la dezaburire a fost lipita cu Bison ( NU Bison Electro), iar pe deasupra a fost data pentru a face contact cu o pasta eletroconductoare de culoare maro, sa dezlipit la a 3 utilizare.

Au fost 4 incercari esuate de a o lipi, am mers la alt service unde am incercat o pasta noua, nici ei nu au mai folosit-o , nici o speranta. Sa folosit si acea pasta SaBasto care a pus un coleg link, o prostie. La mine cu acea pasta nu avea continuitate, am mers la primul service si am dat cu pasta de culoare maro, azi cand sa fac proba luneta functiona, dar doar 30 sec. si sa desprins iar piciorul.

O luneta noua e 780ron, o groaza de bani si pe criza asta :).

Din ce am dedus am nevoie de un adeziv rezistent la temperatura cam peste 300 grade, si pe urma sa dau cu pasta conductoare, dar cand a functionat de 3 ori, luneta sa incins foarte tare pe verso in dreptul piciorusului , nu puteam tine mana ma frigeam, daca erau afara -15grade cred ca se spargea, oare de ce?

Nu mai stiu cum sa procedez :D, am sunat si la Porsche Bucuresti Service ca raspuns ce l-am primit - se inlocuieste luneta. Atasez poze: prima e cu prima lipitura, a doua cu lipitura de la service-ul al 2lea, iar a 3 e cu piciorusul bun din partea dreapta a lunete.

post-18532-1286033579_thumb.jpgpost-18532-1286033587_thumb.jpg post-18532-1286033600_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad in poza a 3-a ca e cositorit .... incearca sa cureti bine zona unde era lipita din fabrica, sa aplici mult flux lichid si sa-l cositoresti din nou ... sau poti sa incerci cu pasta de lipit componente SMD, numai ca iti trebuie un pistol cu aer cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai umblat la oglinda ai rezolvat-o cumva ....cred ca e timpul sa rezolvi si luneta la fel...sper sa nu o iei si pe laterale cu vreo pprostie... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, crede-ma ca nu mi-am dorit sa mi se intample :)), sper sa nu fi pocit cu lateralele , ca saptamana viitoare montez boxele spate daca imi ajung in tara.

Ketex - iti multumesc de sfat, primul lucru incercat a fost cu pistolul de lipit si cu fludur, nu a prins deloc fludur, al doilea lucru a fost cu un fel de ciocan care cositoresti burlane ceva de genul, nu am avut succes. Nu stiu care e pasta de lipit componente SMD, dar caut pe net.

Daca cineva a avut o problema asemanatoare sau a auzit de un caz rezolvat , rog sa posteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu de de ajuns pistol de lipit si fludor ... trebuie neaparat sa ai si flux lichid(no clean), ar fi bun si sacaz, dar nu ai cum sa-l aplici, de aceea am zis flux lichid, altfel nu o sa-ti prinda lipitura. Iar... daca ai pistolul de 40w iti trebuie un fludor de max 0.5mm altfel nu o sa-l topeasca suficient, deci lipitura proasta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija sa nu rezolvi de tot geamul. In Ploiesti e un nene care repara parbrize. Are o pasta speciala pentru asa ceva, nu topeste nimic sau nu incalzeste geamul in vreun fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de cati biti are centrala, si de varianta de bord ,da ...

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire in legatura cu uleiul de motor pus de constructor. Eu stiam ca e Shell dar pe buson apare sigla Castrol ... :) . Cum e pana la urma?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aron , tempomatul merge dar becul nu se aprinde?

Atunci ai nevoie de o versiune mai noua de ceasuri...nu se poate face nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tempomatul merge, dar becul ioc. Ledul este, simbolul pe cadranul ceasului este, dar atat. Pentru asta nu o sa schimb ceasurile, dar daca se paote as vrea sa se aprinda.

Modificat de Aron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut stie cineva cum pot scoate lichidul de spalare al parbrizului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ce vrei sa-l scoti ?!

sau speli parbrizul pina se goleste, sau dai jos roata fata dreapta, dai jos aparatoarea de sub aripa ( pasajul rotii ) si ai acces la vas, scoti pompa din vas si curge astfel lichidul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai doua modalitati mai simple. Ridici capota, scoti furtunasul care alimenteaza duzele de pe capota chiar inainte de prima duza. Bagi capatul intr-un pet . Si tii apasata "stropitoarea " de pe fata . Atentie la cursa stergatorului cu capota ridicata.

Sau , daca ai stropitoare pe spate , bagi un furtunas pe motul din care se stropeste luneta si tii apasata stropitoarea spate , pana se goleste. Si eu fac asta in fiecare an de doua ori . O data cand vine iarna , ca sa nu inghete si o data primavara , cand scot lichidul de iarna, care este ceva mai "aditivat " si mai ataca vopseaua.

Si un edit. Stai asa ca numai a doua varianta este corecta. Prima era pentru Octavia 1. Am uitat la ca O 2 nu ai duze pe capota , dar este valabila indicatia cu mentiunea ca urmaresti furtunasul care iese din vasul dedicat lichidului de spalare si il scoti din mufa ( are un distribuitor de plastic care seamana cu o mufa ) . In rest , este valabil procedeul.

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai capota ridicata nu functioneaza sistemul, din cate stiu eu. Trebuie sa blochezi cu o surubelnita broasca, ca si cand capota e inchisa. Nu am incecat niciodata, dar e posilil ca bratele sa atinga de capota si sa o zgarii. Nu te sfatuiesc. Mai bine spala parbrizul in mers, pana termini lichidul (mai sigur).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a pus omu din greseala antigel. Am un prieten care la fel a facut. sterge apoi toata ziua la masina daca da pe geamuri.

Cel mai bine sa scoata furtunasele de la stropitoare si sa le puna intr-un bidon, apoi sa consume lichidul(asta daca am dreptate cu antigelul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut stie cineva cum pot scoate lichidul de spalare al parbrizului ?

sau scoti carenajul de la roata din dreapta si pe dedesubt ai acces lejer la rezervorul de lichid. scoti mufa de acolo si se goleste lejer si repede. carenajul are vreo 6 suruburi parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca a pus antigel si nu a dat inca la stropitoare, mai bine il scoate pe jos din bidon, decat sa impinga lichidul prin furtunase. Dar mai bine ne zice el de ce vrea sa scoata lichidul si apoi ne putem da cu parerea. :)

L.E. Joe, vezi ca s-a mai zis :P

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Double post..scuze

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a pus antigel mai bine il scoate actionand stropitoarele decat sa se mai chinuie sa demonteze ceva. Ar trebui totusi sa il scoata in mai multe etape sa nu se incalzeasca prea tare pompa (eu asa as face cel putin)

Stergatoarele nu merg cu capota deschisa.

Off topic: Eu am ramas la un moment dat fara nici un strop de lichid in vas si nu-mi mai functionau stergatoarele. Au inceput sa mearga imediat ce am pus lichid. A mai intalnit cineva fenomenul asta sau a fost o anomalie la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai capota ridicata nu functioneaza sistemul, din cate stiu eu. Trebuie sa blochezi cu o surubelnita broasca, ca si cand capota e inchisa. Nu am incecat niciodata, dar e posilil ca bratele sa atinga de capota si sa o zgarii. Nu te sfatuiesc. Mai bine spala parbrizul in mers, pana termini lichidul (mai sigur).

Dacă decuplezi mufa din faţă pe cablul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorin_balan, ai senzor de nivel la vasul pentru spalatorul de parbriz? Poate e ceva legat de el. Eu am pus senzor la vas, dar cand s-a aprins becul am completat mereu, nu am apucat sa merg mult cu ea asa ca sa vad.

@Aron, asa e cu mufa aia de la capota, dar nu e mai simplu ca omul sa termine lichidul prin functionare normala a instalatiei, decat sa demonteze tot felul de minuni pe la masina (daca nu e vorba de antigel sau alte asemenea minuni)?

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am dedus am nevoie de un adeziv rezistent la temperatura cam peste 300 grade, si pe urma sa dau cu pasta conductoare, dar cand a functionat de 3 ori, luneta sa incins foarte tare pe verso in dreptul piciorusului , nu puteam tine mana ma frigeam, daca erau afara -15grade cred ca se spargea, oare de ce?

Pentru ca pe acolo trece un curent destul de mare de cativa A, vreo 7-8 si folosind diferite solutii acolo apare o rezistenta care la trecerea curentului se incinge.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema care am vazut-o la masian mea este ca nu are scut. Are cineva un desen, plan de executie pentru un scut motor octavia? Am cautat, am gasit poze, am gasit si preturi(destul de mari pentru o bucata de metal) si nu prea sunt multumit de cele gasite. Am un unchi pensionar, tinichigiu 40 de ani si cred ca poate face asa ceva cu ochii inchisi. Ma gandeam sa il fac din tabla de aluminiu striata, care este destul de rezistenta si care nu o sa adauge greutate suplimentara compartimentului motor.

poate cineva sa imi dea o idee, sau macar un scut de O2 TDI 2.0 pentru cateva masuratori. Daca merge scutul respectiv presupun ca sunt multi membrii VWforum pe care ii pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!