Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

ECU poate insemna si Electronic Control Unit - ECU poate fi denumit orice calculator/centrala/modul care "gandeste" ceva pe baza unor intrari si da un output pe baza acestora.

Dar am observat ca pe forum se foloseste denumirea vag (eu fiind obisnuit cu cea generica - le spun la toate ecu-uri) si am sa folosesc si eu aceleasi denumiri ca sa nu induc in eroare.

In fine, nu asta e important...

Cred ca mai degraba caut pe la dezmembrari variante, decat pe ebay. Presupun ca nu exista decat un singur tip de centrala cu codarile pentru variantele de echipare!

Pentru moment uitasem ca merg si de la golf/audi/passat.

Multumesc Gabriel!

Modificat de kluand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista mai multe terminatii si nu toate sunt compatibile. Nu cred ca mege cea de Passat b6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ars unul dintre claxoane, banuiesc ca cel de joase, la reprezentanta costa 190 ron, unde as putea gasi ceva mai acceptabil (cumva Hella sunt?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine am vazut 2 skoda pe cheiul dambovitei la dezmembrarii (aproape de Glina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claxoanele sunt bosch. si am eu 2 bitonale noi.. iti dau pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU poate insemna si Electronic Control Unit - ECU poate fi denumit orice calculator/centrala/modul care "gandeste" ceva pe baza unor intrari si da un output pe baza acestora.

Dar am observat ca pe forum se foloseste denumirea vag (eu fiind obisnuit cu cea generica - le spun la toate ecu-uri) si am sa folosesc si eu aceleasi denumiri ca sa nu induc in eroare.

In fine, nu asta e important...

Cred ca mai degraba caut pe la dezmembrari variante, decat pe ebay. Presupun ca nu exista decat un singur tip de centrala cu codarile pentru variantele de echipare!

Pentru moment uitasem ca merg si de la golf/audi/passat.

Multumesc Gabriel!

iti urez succes in operatiunea pe care vrei sa o faci.

daca iti reuseste sa nu uiti sa ne postezi si noua preturi, dificultati pe care le-ai intalnit in montarea centralei etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare are ceva dacă depășesc cu vreo 5-700 km a 3-a revizie? A ieșit din garanție...

I-am mai completat cu ulei, dar acum chiar n-am bani și mai am un drum lung de făcut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e o tragedie - uleiul nu isi pierde brusc din calitati. bine ar fi fost inainte de a completa sa verifici calitatea uleiului...

drumurile lungi sunt benefice motorului (mersul constant), dar incearca sa nu depasesti 1000 de km.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și cum aș putea verifica calitatea uleiului? M-am g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

iei intre degete o picatura de ulei de pe joja si vei simti frecandu-ti degetele daca mai are proprietati de gresare sau nu.

uleiurile se inegresc toate, deci culoarea e irelevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca nu mai are? depinde de foarte multe chestii , de la temperatura la combustibil, uzura motor, etc, uleiul ala e garantat peste 15k sigur asa ca stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masinuta,dar inainte de toate va rog sa ma scuzati daca am postat unde nu trebuie.Deci,am o skoda octavia 1.9 tdi,2007.BXE,si astazi am gasit niste pete de ulei in vasul de expansiune,am verificat nivelul de ulei si este normal,temperatura nu creste mai mult de 90 de grade.M-am gandit ca poate sa fie garnitura de chiulasa dar nu se vede nivelul uleiului crescut su nici culoare lui nu este schimbata,ce ar putea fi si cum sa curat instalatia de racire?.Va multumesc!CU RESPECT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi ca uleiul e racit cu lichid de racire in radiatorul (defapt mini radiator) care se afla imediat sub filtrul de ulei, verifica mai intai pe ala sa nu ai un por in el ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si oil cooler-ul are garnitura cu care se etanseaza pe corpul filtrului de ulei ,dar si corpul filtrului pe blocul motor, nu e rau de verificat...

1.pdf

2.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa le iau prin eliminare sa vad care este de vina,mecanicii la care am fost spun ca 99% ar fi din racitorul de ulei(termoflot).Cel mai greu o sa fie sa curat instalatia de racire,ca o sa iasa ceva vreme ulei in vasul de expansiune.Va multumesc frumos pentru raspunsuri.Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ars unul dintre claxoane, banuiesc ca cel de joase, la reprezentanta costa 190 ron, unde as putea gasi ceva mai acceptabil (cumva Hella sunt?)

am dat azi claxonul jos intr-adevar sunt Bosch ramane sa caut pe la dezmebrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua...

O intrebare legata de comutarea intre trip si numarul total de km (fara MAXIDOT).

Intrebarea este aceeasi cu cea a lui ot26 din data de 28mar2008

"este posibil ca pe afisajul din centru sa ramina nr. total de km. si nu "trip"(in prezent trebuie sa modific la fiecare pornire din "trip" in nr. total de km.).

A fost dat un raspuns de catre garfield tot la 28mar2008

"masina pornita...ai afisat TRIP,opresti masina...afiseaza nr total km...apesi odata butonul apare iar TRIP,apesi iar si afiseaza nr de km...pornesti masina si asa ramane!"

Corect. Problema este ca asa ramane pana la urmatoarea pornire a masinii cand trebuie reluata procedura...

Este posibil sa fi gresit ceva la o chestiune asa de banala?

Masina pornita - afisat trip - oprire motor fara sa scot cheia din contact - se afiseaza nr total km - apasare buton - apare trip - apasare inca odata - apar km - pornire motor.

Va mutumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine nu merge... probabil e vorba de controllere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...multumesc de raspuns...daca mai sunt si alte pareri le asteptam cu placere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu acum 5 minute dar nu mi-a iesit . Mare tampenie computerul asta de bord :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proabil ca nu merg cele dintr-o/dupa o anumita perioada de fabricatie.

masina mea e MY2008, produsa la finele lui 2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva solutia cum se poate lipi o clema de la dezaburire daca s-a dezlipit. S-a incercat cu pistolul de lipit cu fludur si nu s-a reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa incerci la geamuri, ori au ei solutie de lipit ori stiu cum... eu ti-am zis ca nu merge cu pistolul ca am incercat pe geam de dacie si sigur nu era diferit la material

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la doua service-uri care se ocupa cu montaj parbrize, nu au -_-, am fost la 4 magazine de electronice, nimik :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!