Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

apropo de spalare parbriz. Am am depistat ca nu imi mai merg stropitoarele. Am scos stergatoarele, am verificat furtunul (surprinzator este la locul lui, spun surprinzator pentru ca de ultima oara cand mi-au schimbat parbrizul la reprezentanta au avutr grija sa traga de furtun si mi-a cazut de vreo 3 ori de atunci). Am observat ca nu mai bazaie pompita. Am scos-o, am pus-o pe direct si functioneaza. Nu primeste curent, siguranta este buna, de unde poate fi buba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la siguranta sau de la setari ceva, sa nu fi umblat sa activezi ceva si ai dezactivat altceva, la mine cand activez oglinzile incalzite nu mai merge spalarea parbriz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba stă
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel : singurele modificari facute in centrala au fost DRL si al doilea stop de ceatza. Miercuri nu stropea, am coborat din masina si se auzea motorasu, am completat cu lichid, in continuare se auzea motorasu si nu stropea dar ciudat nici nu pierdea apa pe sub capota (asa cum facea cand ceda furtunul). Ieri am dat comanda de furtun (ferm convins ca e de la ala) dar azi dimineata m-am dus si am demontat, furtunul era la locul lui si SURPRIZA nu mai mergea motorasu. A urmat ceea ce am explicat in postul anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu primeste curent, siguranta este buna, de unde poate fi buba ?

Siguranta SC42 e buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma duc luni la electrician sa mai verific odata. Ciudat, se pare ca schema care se regasea la masina nu corespunde cu schema din manualul masinii.

Modificat de Joe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai verific-o tu, ce te mai duci la altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la siguranta. Am inlocuit-o si cu cea de rezerva din dotare i si nimic, am cumparat un set de sigurante noi, am incercat si cu cea noua si nimic :)

Ma duc maine sa imi fac programare la reprezentanta sa vedem ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu te intorci cu botu umflat, activeaza-le tu cu vagu si vezi sa nu fie din maneta sau ceva de genu... tre sa ai eroare pe undeva sau sa ai vreo mufa vreun fir intrerupt dar eu cred ca e simplu cu o lampa sa verifici sigurantele alea... bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pt. cei cu O2 FL: Ma confrunt cu urmatoarea situatie: inainte de a opri motorul, climatronicul este setat pe o anumita temperatura ( sa zicem 24 grade ). Opresc climatronicul si opresc si motorul; uneori mi se intampla ca dupa ce repornesc motorul, si pornesc climatronicul, temperatura sa fie resetata ( respectiv sa fie setata pe maxim rece si nu pe temperatura setata inainte de a opri motorul ). La fel se intampla si la voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla pana la un update de soft la climatronic. Deci fuguta la reprezentanta pentru update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu info. Am amanat pt moment sa ma duc la reprezentanta. Siguranta nu primeste curent, am pus-o pe direct si instalatia functioneaza normal. Este clar ca eroarea care am citit-o cu testerul obisnuit care l-am avut la indemana sambata genereaza totul. Se poate rezolva simplu banuiesc cu o resetare din VAG-COM. Intrebarea este daca cu VAG-COM-ul in afara ca se citeste eroarea pa care o puem reseta, ne putem da seama si ce a generat-o ? Banuiti de ce pompitza bazaia, avea lichid si totusi nu stropea (furtunul si restul fiind la locul lor, dovada fiind faptul ca acum pe direct functioneaza toata instalatia)? Mentionez ca nu am senzor de nivel pt lichid parbriz.

Are cineva schema electrica pentru instalatia de stropit parbrizul ? Masina are senzori de ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles nimic din explicatia ta. Tu inchizi capota cand dai de maneta sa speli parbrizul?

Cum adica suguranta nu primeste curent? Nu are tensiune pe nici un capat al ei?

Cum adica ai pus-o pe direct?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da capota e inchisa. dovada si faptul ca stergatoarele se invart dar nu stropeste.

foarte simplu. pun lampa si verific sigurnata, nu se aprinde nici cand trag de maneta. am luat un fir si am pus de la alimentarea unei sigurante de mai sus care are tensiune la borna (capatul) sigurantei cu pricina si BINGO , functioneaza toata instalatia. m-am facut inteles ? am eliminat astfel calculatorul care a taiat alimentarea pentru instalatia de spalare (avand o eroarea dupa cum spuneam). Insa nu e o solutie deloc ortodoxa, dar merge pana maine cand gasesc pe cineva cu VAG care nu numai sa imi reseteze eroarea dar sa imi poata spune ce a provocat-o . Sau ma duc la reprezentanta si platesc testerul ( precizandu-le si avand in acelasi timp dovada ca instalatia functioneaza ca sa nu ma trezesc cu cost de rezolvare vreo 500 lei pompa,duze etc.) .

Modificat de Joe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa fiu mai explicit iata si poze cu improvizatia

siguranta de jos albastra 15a e sig nr.42

nu am de gand sa o tin asa dar imi trebuie o dovada la reprezentanta ca instalatia functioneaza altfel hotii asta ma incarca tare, vorba colegului gabriel "ma intorc cu botu umflat" , si buzunaru gol :icon_thumright:

post-15616-1277139269_thumb.jpg

post-15616-1277139280_thumb.jpg

Modificat de Joe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce sta cateva ore masina in soare, in cat timp va baga aer rece climatronicul? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 sec - 1 minut

daca pleci de pe loc si deschizi sgeamurile o sa simti efectul de racire mai repede

Modificat de Joe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa fac! Las jos geamurile cand pornesc motorul, dar la inceput imi baga aer cald cam mult timp. Abia dupa cca. 3min incepe sa-mi bage aer rece :blink: :sick: Anul trecut parca baga mai repede aerul rece. Poate ma insel eu?! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel mi s-a intamplat si mie la inceputul caldurilor de anu asta. Am dat vina pe freon, dar defapt era de undeva de la o mufa. Du-te la un service sau pe la baieti cu feedback mai bun sa arunce o privire.

Modificat de Joe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu pe dinafara dar tu ai verificat siguranta aia cu capota inchisa si cu contactul pus sau nu?

Incearca sa vezi sigur daca nu cumva cineva a umblat la setari dar nu prea ai cum sa vezi acuma...of ia sa iti iei un vag com ca nu te putem ajuta deloc asa.

Dupa cate stiu eu schema de la o2 acolo pe unele ai curent pe contact pe unele dupa , tu acuma ai curent tot timpu sau cum?

Stiu ca daca motorasul ala merge greu la cateva rotiri se opreste si poate deaia nu vezi ca stropeste sau ca merge.

@ nick58 pune un test pe ea si vezi daca apare ceva la test, mufe nu cred ca sunt, daca erau mufe scoase rupte etc nu mai mergea deloc, asa e normal sa bage ceteodata e incinsa rau si poate ii ceri imposibilul....Bafta!

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 20-30secunde ajunge sub temperatura exterioara. In max 1 minut baga rece de-ti ingheata mana daca o tii in dreptul duzei. Cand pornesc AC nu raman pe loc, plec imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu pe dinafara dar tu ai verificat siguranta aia cu capota inchisa si cu contactul pus sau nu?

Incearca sa vezi sigur daca nu cumva cineva a umblat la setari dar nu prea ai cum sa vezi acuma...of ia sa iti iei un vag com ca nu te putem ajuta deloc asa.

Dupa cate stiu eu schema de la o2 acolo pe unele ai curent pe contact pe unele dupa , tu acuma ai curent tot timpu sau cum?

Stiu ca daca motorasul ala merge greu la cateva rotiri se opreste si poate deaia nu vezi ca stropeste sau ca merge.

Siguranta s-a verificat cu capota inchisa, cu contactul pus si de asemeni am tras si de maneta. Acuma dupa artificiul facut are curent pe ea si instalatia merge ca inainte.

Este clar ca motorasul a bazait si s-a oprit (l-am auzit cu urechile mele, ce e dubios este de ce nu stropea). Ma gandesc ca ai dreptate si o fi functionat sub parametrii iar computerul l-a decuplat.

Din pacate nu mi-am cumparat VAG-COM pt ca nu stapanesc f bine problemele de electronica/electricitate si imi este teama sa nu prajesc ceva pe la instalatia electrica sau sa fac vreo setare de nu mai pleaca masina de pe loc ;)

Ma duc la 8 sa fac programare pt un tester si mai vedem dupaia ce se mai intampla.

Se pot verifica parametrii motorasului/pompei cu VAGCOM-ul ?

Modificat de Joe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca poti decat activare si dezactivare... mai bine vag com si setari stricate decat artificii cu fire si sigurante acolo.....;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu tine. Improvizatia am facut-o pentru ca, maine la 8.30 cand am programarea si imi preia masina sa ii arat Consilierului ca instalatia functioneaza (pentru a nu ma incarca degeaba cu fel de fel de piese). Dupa aceea scot firul si ii arat ca nu mai primeste curent, urmand ca ei sa ma lumineze dupa ce pun Tester-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!