Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

este, pentru ca senzorul are 4 pini dintre care doi trimit info in bord si ceilalti doi la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus-o pe tester in iarna pentru ca am avut o problema asemenatoare. Nu isi tinea relantiul. Mi.a spus tester-manul ca trebuie sa schimb clapeta cu tot cu motoras. Tot ansamblul. Am tot cautat la dezmembrari dar fara rezultat. Intr-o zi, mi-am luat inima in dinti si am demontat corpul injectorului cu tot cu clapeta. Am curatat flansa, am batut un pic in motorasul pas cu pas si am pus-o la loc. Aceleasi simptome le-a avut. Relantiul il tineam din acceleratie. M-am eenervat si i-am dat forja. A doua zi mergea struna. Din cate am inteles, clapeta se poate regla si in acest mod. Prin forjare. Pe tester nu am mai pus-o ca sa vad daca mai are erorile respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se autoregleaza in timpul mersului.Nu este necesar 6000/ redline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te gandi ca i-am dat pana ii taia banzina :)) 4.500 - 5000 maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu acest motoras. La relanti, cand motorul este rece, turomentrul oscileaza intre 600-700, uneori daca nu o tin din acceleratie moare. Cand motorul este cald, turmetrul oscileaza intre 8-900. In tot acest timp motorul nu merge deloc rotund. Am observat daca daca scot mufa motorasului de relanti motorul merge foarte rotund si sta undeva la 900-1000. Cand bag mufa iar face urat .... Ce as putea sa ii fac? Mai functioneaza, nu mai functioneaza, trebuie curatat?

ps. : daca scot mufa de la senzorul de temperatura a apei, creste turatia .... undeva in 2000 si ramane acolo.

Orice parere, idee sau sfat este binevenit !

Va salut, cu respect !

Am scos mufa de la motorasul de relanti si motorul merge mult mai rotund. La 90 grade sta cam la 1000-1100 turatii. Ma gandesc sa mai micsorez putin avansul sa stea la ~800.

E posibil sa apara alte probleme daca am scos acea mufa?

Cum se demonteaza acel motoras de relanti ? ce unelte imi trebuie?

ps: din cate am observat oricum nu se misca, fiidca am tinut degetul usor pe el, am scos si mufa de la senzorul de temperatura a apei, masina se tureaza dar el tot nu se misca ... nu imi explic dc se intampla asta. Cand bag mufa la loc in regulatorul de relanti turatia scade si socileaza grav ...

Modificat de Radu Ionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul de temperatura si pune mufa de la clapeta la loc, vezi ca asa o sa se comporte altfel. Turatia de relanti nu poate fi modificata decat daca ii bagi aer fals artificial dupa clapeta sau strangi cablul de acceleratie mai tare. Ambele variante nu sunt ok si o sa consume mai mult. Asteptam cu rezultate la ce ai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut acest lucru, motorul se tureaza putin si oscileaza intre 800-900, cu mufa senzorului de temperatura oscileaza intre 600-800 si nu merge deloc rotund....

vorbind de aer fals, am atasat o poza:

Unde am incercuit cu rosu, am observat ca se afla o clapeta blocat pe deschis cu un nit (cred k este o improvizatie facuta de vreun "mester".)

Unde am pus sageata albastra, nu trebuia sa se mai afla nimic ? Nici un furtun ceva? am observat daca daca pun mana si blochez acel cap motorul se tureaza rau.

Celalalt furtun din galerie este corect pus ?

post-82249-0-97080600-1333370929_thumb.j

Modificat de Radu Ionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa si cu mufa de la clapeta pusa la loc motorul ar trebui sa functioneze turat undeva la 1100-1200 rpm pentru ca merge ca si cum ar fi rece. Tu cred ca ai senzorul de temperatura decedat. Ce ai inconjurat cu rosu ar trebui sa fie axul de la clapeta de directionare aer cald-rece in functie de temperatura exterioara. Unde ai pus sageata albastra trebuia sa mai ai un element ca in foto atasata.

post-53719-0-04827100-1333372753_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca atunci cand am scos mufa senzorului de temperatura si cu mufa de la regulatorul de relanti pusa la loc, motorul statea la doar 800-900.

Pentru a da regulator de relanti jos, trebuie sa dau toata clapeta de acceleratie ? ca am vazut ca nu prea am loc sa umblu la el ... As vrea sa il dau jos, si sa il curat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie data jos. Din experienta iti spun ca nu ai cum sa il cueti. Cel putin la mine motorasul este capsulat. Am incercat sa il desfac dar am renuntat la idee. Da totusi corpul clapetei jos ca este usor si apoi curata flansa aia de dedesubtul corpului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti creste consumul daca mergi cu mufa scoasa si nu iti indica temperatura apei ceea ce e riscant.

In legatura cu relantiul chiar nu stiu ce ar putea avea. Baietii, daca se pricep te vor sfatui mai bine. Sunt cativa pe aici care chiar au habar. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa si cu mufa de la clapeta pusa la loc motorul ar trebui sa functioneze turat undeva la 1100-1200 rpm pentru ca merge ca si cum ar fi rece. Tu cred ca ai senzorul de temperatura decedat. Ce ai inconjurat cu rosu ar trebui sa fie axul de la clapeta de directionare aer cald-rece in functie de temperatura exterioara. Unde ai pus sageata albastra trebuia sa mai ai un element ca in foto atasata.

Elementele 8,9 si 12 eu nu le am ... ce poate afecta lipsa acestora?

8 si 9 cred k pot sa le improvizez .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 nu e problema, dar 8 si 9 sunt pentru actionat clapeta aia care comuta pe aer la temperatura de afara si aer incalzit de evacuare. Daca acea clapeta este blocata pe admisie aer la temperatura exterioara o sa se incalzeasca mai greu motorul iarna, daca e blocata pe admisie aer incalzit nu o sa fie ok la vara cand va fi cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, la masina din semnatura am soc manual cand temp ajunge la 90 de grade o perioada sta relantiul intre 900 si 1000 iar daca merg mai mult cu masina(vara mai ales) relantiul scade la 900 si e cam enervant pt ca, cam tremura masina, as vrea sa reglez relantiul sa stea tot timpul intre 900 si 1000 cu toate ca daca fac asta o sa stea relantiul la 1000 banuiesc, asadar cum se regleaza relantiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal am si eu un golf 3 1.6 aea si am probleme cu relanti,imi intrerupe dar nu e o intrerupere constanta,ce ar putea fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprinderea...

Bobina, fise, bujii, capac delcou, luleaua din delcou. Capacul delcoului daca are microfisuri se umezeste pe interior si de aici vin intreruperile. Incearca sa il scoti. Daca iese usor poate sa faca condens si la imbinatura cu delcoul. Eu cand l-am pus pe cel nou a intrat fest. si de atunci au disparut si problemele cu datul in nas :)

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o "mica" problema: oscileaza relantiul cu motorul cald.

Nu sta fix la 800 cum statea. urca pe la 900-950, ramane asa, ii mai dau un shpritz (cat s-o urc la ~2000), si apoi revine normal la 800 si sta asa cateva min, de multe ori chiar asa ramane alteori iar urca.

Si inca un lucru ciudat, accelerez (2-3-4 mii ture, nu cont) si apoi o scot din viteza, si in momentul in care ar trebui sa cada "pe relanti" nu mai cade pe 800, cade pe 400-500 tremura un pic, apoi urca normal la 800.

cam asta e povestea :) Ce ar putea fi?

Merci.

Modificat de Parias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta o aveam eu in toamna.

Am inceput prin a ma documenta de pe forum. Dupa indelungi cautari si intrebari puse fara un raspuns cert, am dat peste un baiat, mare domn, lupo_bv, care mi-a raspuns la orice intrebare si mi-a cautat documentatia necesara rezolvarii problemei mele.

Trebuie sa specifici ce tip de motor ai (ce cod) ca sa iti pot pune aici niste materiale de informare cu privire la relanti. Ca daca incepi sa le schimbi pe bajbaite bagi banii fara rost.

Cauzele problemei tale ar putea fi: clapeta de acceleratie dereglata, motoras pas cu pas, corpul injectorului, bobina sa nu aibe o scanteie continua, senzorul de caldura galerie admisie (daca ai).

Cel mai bine fa-i o diagnoza ca iti va "spune" exact cauza. Scrii pe o foaie erorile pe care ti le-a dat si vom gasi o rezolvare.

Bafta.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult. ai dreptate.

am:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (short to ground).

si

00526 - Lambda O2 sensor (short to ground).

tre' sa ma pun pe verificat :)

sper asta sa fie cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la sonda lambda si vezi daca mai face probleme. Daca isi revine atunci trebuie sa schimbi sonda lambda. Si curata clapeta de acceleratie dupa care sa ii faci o readaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda am schimbat-o acum 3-4 luni. nu cred ca e de vina ea propriu zis, un fir atinge la "- "undeva, sau a intrat apa pe la mufa, cine stie (asa din ce imi zice eroarea de vag).

clapeta chiar aveam de gand sa o curat.

ansamblul ala cu motorasul e o problema, l-am mai desfacut de vreo 2 ori in trecut, curatat, deblocat actuatorul ala mic de pozitie, totul perfect ,dar dupa 3-4 luni iar facea figuri. merita luat unul din dezmembrari? nou e cam scump :)

Modificat de Parias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nou stiu ca e cateva milioane. Dar mi se pare ca tu ai mufa cu 4 pini. Daca e asa se potriveste cel de dacie nova. Care nou costa in jur de 150 ron....

Pe mine ma batea gandul sa il cumpar din dezmembrari cu tot cu corp injector si clapeta ca din pacate la motorul meu de 1.6 mufa are 6 pini si nu merge cel de dacie. Asa ca decizia itiapartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. E in jur de 350-400 (original Bosch). Cu 4 pini este mufa intr-adevar.

Temporar s-a rezolvat. L-am demonatat, desfacut, curatat, degresat, etc... Era cam umed pe acolo.

Acum e ok aparent, in 15 min cat am tinut motorul, nu a mai coborat sub 800 dupa accelerari, nu (prea) mai oscileaza, pare totul absolut normal.

Merci pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!