Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

mac23, stiu ce inseamna TBA si am facut-o de f. multe ori, insa niciodata la un motor ABU, ABS (mai vechi) sau ABD. Acestea nu au nimic de adaptat, la acestea ECU nu invata nimic. La AEA este alta poveste... La alte motoare se pot sterge date invatate de ECU referitoare la EGR, lambda sau clapeta, insa aici nu este cazul

Despre ce manual vorbesti? Poti pune un printscreen sa ne lamurim la ce se refera? Nu bag mana in foc ca am dreptate, insa pana acum eu nu am reusit sa fac nimic.. si am incercat de cateva ori in plus am citit si parerea altora (inclusiv RossTech) care, in mare, spuneau acelasi lucru

Sarbatori fericite si tie!

Paul, cum spuneam pozele alea sunt excelente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Post #9

LE-AM LUAT DE PE VW FORUM SECTIUNEA PERFORMANCE & TEHNICAL

IAR PARTEA CU CARTOGRAMELE SI MODUL DE CORECTIE A INJECTIEI LE-AM LUAT DINTR-UN MATERIAL LEGAT DE INJECTIA MONO-MOTRONIC BOSCH FUNCTIONARE-DEPISTARE-REMEDIERE(UN FEL SERVICE CART)

am pus prima pagina cu manualul sisincer ceea ce am postat mai sus e ceea ce am inteles eu din acest manual

Membru Senior

Posts: 4.102

Joined: 11-February 04

Member No.: 544

Oraş: Bucureşti

Maşina: Audi A4 B6 2002 1.8T

- (optional, cred) opresti toti consumatorii

- opresti motorul

- deconectezi bateria (atentie la codul cass)

- astepti cateva sec

- reconectezi bateria

- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas

- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)

- (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.

- (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti

- gata!

Se face la 90C

1. te rog sa nu mai dai quote la mesajul anterior

2. te rog sa nu mai abuzezi de scierea cu majuscule

3. citeste regulamentul

post-30655-1229042952_thumb.jpg

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mac23, multumesc pentru lamuriri, pentru mine este clar

1. Nu mai cita colegi daca nu intelegi exact despre ce discuta. Banuiesc ca era vorba despre s_c acolo. In postul acela vorbea despre masina sa anterioara, un A4 de 1,6 l din 98-99. Sigur nu-i pusese un motor ABU pe ea...

2. De regula manualele gen Etzold sunt mai generice. VW are ZECI de motoare mai mult sau mai putin diferite. Ma indoiesc ca este dezbatut fiecare caz in parte. Te rugasem sa postezi un citat din manual unde se vorbea despre adaptarea clapetei pentru motorul tau, nu coperta manualului

3. Adaptarea clapetei se face acolo unde clapeta este motorizata. Motoarele dupa 1996 au un modul de comanda al clapetei (J338), nu au motoras de ralanti (cum ii spune in manualul tau). Am postat mai sus cum se face adaptarea si verificarea modulului

4. Daca tu ai facut adaptarea aia tinand motorul la 6000 rot/min si-ti merge motorul si mai bine de atunci... iti doresc multi Km fara probleme.

Imi amintesc ca acum cativa ani am ctit pe undeva ca Uwe (parintele VAG-COM) spunea ca singura metoda de realizare a TBA este cu VAG-COM. Metoda cu contactul verifica doar functionalitatea motorizarii clapetei. Nu mai am timp sa caut detalii asa ca trebuia luata cu rezerve...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat motorasul de relanti pt ca nu functiona si dimineata trebuia sa o tin accelerata pana se incalzea,am pus un motoras nou si surpriza tot nu functioneaza,l-am dat jos si l-am pus pe alt golf si acolo bineanteles functiona,l-am pus si pe cel care a fost pe masina si acela functiona,senzorul de temperat l-am schimbat si pe ala si chiar nu mai stiu ce sa-i fac.

Astept ceva sugestii

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe masina de pe care l-ai luat functiona, inseamna ca nu e reglajul facut (s-a discutat mai sus) sau ai ceva probleme pe instalatia electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut motorasul si am observat ca lamelele care fac contact in tija care se deplaseaza sunt varza. Are cineva din greseala tija cu lamelele in stare buna sau vreo idee despre vreo improvizatie pana gasesc sistemul complet la dezmembrari? ( este vorba de regulatorul cu 4 contacte, 2 pentru motoras si 2 pentru contact).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un pistol de lipit, incearca sa incarci cu cositor poate il faci sa mearga pana iti ei altu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca poate gasesti pe la dezmembrari un regulator de Dacia Nova sau Dacie pe injectie. Se pare ca e acelasi dispozitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel cele de dacia au 6 pini,parca asa imi aduc eu aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu stiti injectorul de la motoarele 1.4 e acelasi cu injectorul de la 1.6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi arabel de raspuns . vreau sa incerc un transplant :P inainte sa merg sa imi desfaca supapele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema de cateva zile...cand pornesc dimineata pe frig motorul sta pt 2-3 secunde la 500-600 de ture apoi urca la 1000-1100 de ture.Vreau sa mentionez ca inainte cand porneam statea de la inceput la 1500 de ture si scadea treptat.Sa inteleg ca nu imi mai funtioneaza socul automat?Vreau sa precizez ca termostatul ii blocat pe deschis si asta de cateva saptamani.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa si tu o scanare cu vag com sa vedem ce eroare ai, o problema asemanatoare am si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer mii de scuze ca dau reply asa, sunt nou aici asa ca sper sa intelegeti . Am luat de putina vreme un golf 3 din 94 motor de 1391 cmc benzina. am observat ca imi face probleme cand e frig afara la pornire pana se incalzeste siu pe langa asta consuma ENOOORM, ex am facut in oras 49 de km cu 10 litri . am dus-o la tester a dat eroare de sonda lambda si ceva senzor de temperatura . am schimbat aceste piese + fisele la bujii dar tot asa face. daca ii dau cheie dimineata nu imi urca turatia mai mult de 1000 - 1100 si dupa cateva secunde se stabilizeaza la 900 . dar parca ar merge in 3 pistoane pana se incalzeste. pb e ca si dupa ce am schimbat piesele astea are aceleasi simptome. asa ca sunt deschis la sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca trebuie incercata si varianta inlocuirii senzorului de temperatura a aerului de pe corpul injectorului. Ma gandesc ca la pornire trebuie sa urce la 1200rot/min si dupa un anumit timp sa scada treptat. Si a mea a inceput sa manifeste acelasi simptom: scaderea rapida a turatiei la pornirea la rece. Am postat in sectiunea DIY un link cu rezolvarea acestei probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ionut hoza:

buziije, ai umblat la ele? verifica-le si daca e cazul schimbale. un consum crescut se poate datora si bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam si eu o problema asemanatoare la masina din semnatura, si s a rezolvat dupa o curatare cu o solutie de contacte, cel putin pana acum, sper sa nu inceapa iar sa faca figuri :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ionut hoza:

buziije, ai umblat la ele? verifica-le si daca e cazul schimbale. un consum crescut se poate datora si bujiilor.

am schimbat si bujiile si fisele de la bujii, parerea mea de incepator este ca s-ar putea ca cel la care i-am dat sa imi schimbe sonda lambda sa nu o fi montat corespunzator. se poare asa ceva? mentionez ca sonda existenta pe masina nu avea mufa la capar ci 4 fire iar cea care am cumparat-o avea mufa, sa fii incurcat firele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am avut si eu acum 2 saptamani o intamplare. Dupa 60 de km de mers cu masina cand am intrat intr-un oras cand am calcat ambreajul si frana sa opresc la un semafor mi-a scazut relanti-ul la 400-500 de ture dar nu tremura sa moara , a stat cam 3-4 secunde si a urcat usurel la 800-900 de ture dar nu a depasit 900 de ture. La urmatoarea intersectie la fel. Dupa ce am iesit din acel oras am mai condus 40 de km si nu a mai facut. Am schibat corpul de clapeta cu tot cu injector. Sa fi fost de acolo ? Am fost cu ea la cineva sa mi-o puna pe VAG COM si am primit o lamurire de am dat pe spate :" La motorul asta nu se prea pune testerul. Poate e de la clapeta.". Astept un raspuns. Va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

In legatura cu ce ti s-a zis vis-a-vis de tester.

La masina ta nu ai mufa obd2 pentru ca e din 1992 si la acea vreme VW nu punea acest tip, ci 2 conectoare simple, asa cum vezi in imaginea atasata.

Ma gandesc ca respectivul mecanic nu a avut adaptor de la OBD2 la tipul tau de mufa si a scos acea scuza.

post-29846-1233079908_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaderea relantiului se mai datoreaza si sistemului vacuumatic de la frana. incearca cu motorul pornt inn relanti sa apesi frana in mod repetat sa vezi daca iti face la fel. de altfel e posibil sa fie si de la motorasul care refleaza relantiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!