Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

unii se plictisesc pe acasa si...duc lumea in eroare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca fiecare spune ce crede.. nu cred ca cineva e rau intetionat aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi,Paizisc.Am sa verific senz de temp.Am 3 senzori unul nou si doua vechi,unul al masini celalalt imprumutat.Am pus ohmetru pe toti ,dar nu indica mai mult de 190 ohm si cu motorul cald si cu el rece.Am observat ,cand merge la ralanti imi scade putin turatia si cand lovesc putin motorasul pas cu pas se tureaza inapoi.Sa fie defect nu cred, ca mai am unul si tot asa face.

Modificat de tita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti mufa de la senz. de la clapeta? e mufa cu 4 picioruse undeva un dreapta clapetei e la mine, sunt 3 mufe acolo 1 de la ecu, 1 e de la motoras si 1 de la acel senzor... vezi ca mai sus am pus o poza si v@sy mi-a scris fiecare mufa ce e...

legat de problema mea semnalata mai sus (ultima :| )... se pare ca apare mai ales cand sunt in panta sau cand e mai cald motorul parca.... azi mi s-a inecat si a murit pe o panta de toata frumusetea...ce e interesant e ca pot sa o pornesc inapoi si daca accelerez se "desfunda" cumva :icon_cheesygrin:... contactele le-am verificat deja.... sa fie oare de la filtrul de benzina? pompa de benzina e noua....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoateti mufele alea (cu motorul pornit) ramaneti cu niste erori in ecu, de toata frumusetea. Luati pe cineva langa voi cu vag com sa stearga erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rtanase.......tati daca vrei te duc eu la un baiat, insa..........nu garantez pentru el, cum nu garantez pentru nimeni, pentru ca si eu il caut pe acel "flacau" din 2008 noiembrie, de cand am luat masina si nu-l gasesc!

carpaci si bagatori de seama, da sunt peste tot, ca si ala de care m-am luat de doua ori aici pe forumm ca dupa el m-am luat mai demult sa vad nu stiu ce si am schimbat de bou bujii si capac delco, care erau bune

uite daca vrei, ne rugam de luccyca, ca ii merg mainile, stie cate ceva, il si cinstim si iti desface si tie, cum desface la el, la masina, corpul clapetei si motorasul si ti-l curata (ii gasesti postul mai sus)

tita : nu te lua dupa mine, ia si alte pareri, sa nu dai banii de geaba pe el si sa imi umpli frigiderul pentru paste pe urma!

scrie-mi daca poti pe mess id paizisc

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti..iar am patit in panta aceeasi faza...a murit motorul. pur si simplu nu se mai tureaza...nu tremura, nu se ineaca...ci doar nu se mai tureaza... POMPA DE BENZINA E SCHIMBATA NOUA... sa fie filtru? dar sa se manifeste doar in panta :D?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bdorub : cand nu se mai tureaza, o pornesti la rece si moare, sta la relanti si .........nu ai pedala...............se tureaza, insa de geaba, ca o face incet sau minim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imediat dupa ce imi face chestia asta o pot porni fara probleme. se pare ca dupa schimbarea pompei in curbe mai stranse sau panta mai mare imi face chestia asta... doar cand am undeva la 10-12 l benzina in rezervor ramasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imediat dupa ce imi face chestia asta o pot porni fara probleme. se pare ca dupa schimbarea pompei in curbe mai stranse sau panta mai mare imi face chestia asta... doar cand am undeva la 10-12 l benzina in rezervor ramasa.

si io am vreo 2 luni de cand am schimbat pompa de benzina si cand mai am vreo 10 l benzina si plec mai tare de pe loc sau in curba nu se mai tureaza 1 2 sec

Modificat de vwgolf_trei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai indicat ar fi sa verifici presiunea din sistemul de alimentare, in acest fel vei sti daca ai montat pompaok sau daca ea este in parametri.La relanti presiunea este de 0.8 - 1.2 bar, iar dupa cca 5 minute de la oprirea motorului trebuie sa fie minim 0.5 bar.

La un prieten i-am schimbat pompa (250 ron -made in italia) si la el dimineata trebuie sa o porneasca de 2 ori ca sa mearga motorul iar cand are benzina putina si la el se intampla acelasi fenomen. Inclin sa cred ca e ceva cu pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi facea si mie probleme motorasul. Initial nu mi se pastra relantiul (murea motorul ) iar in mers cand luam de pe acceleratie se frana usor , am pus-o pe tester si mi-a descoperit doua defecte cu cauza la motoras. Am gazit unul nou, Bosch la 4 milioane undeva in BV, am schimbat si totul e perfect. La mana a doua e riscant si tot ce am gasit a fost doar cu carburator si cam la acelasi pret (3 mil jumate). Motorasul influenteaza si consumul de benzina , am avut cam 0,5 l la 100 km in plus , la 4 luni cat am mers cu el asa defect, dar si motorul este mai solicitat, uleiul etc. Din ce am mai auzit la G3 se defecteaza destul de des motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai indicat ar fi sa verifici presiunea din sistemul de alimentare, in acest fel vei sti daca ai montat pompaok sau daca ea este in parametri.La relanti presiunea este de 0.8 - 1.2 bar, iar dupa cca 5 minute de la oprirea motorului trebuie sa fie minim 0.5 bar.

La un prieten i-am schimbat pompa (250 ron -made in italia) si la el dimineata trebuie sa o porneasca de 2 ori ca sa mearga motorul iar cand are benzina putina si la el se intampla acelasi fenomen. Inclin sa cred ca e ceva cu pompa.

salut,si mie dimineata trebuie sa dau de doua-trei ori la automat ca sa porneasca ,am vazut cand am benzina putina sub 10 litri atunci face mai des porneste si se opreste si la cald nu are treaba,am tot o pompa made in italia schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mac23 , nu duce lumea in eroare , cu motorul oprit daca nu ai 0,5 bar cum spui, nu e de vina pompa de alimentare...la motoarele pe benzina ,trebuie ca instalatia (acea MEMBRANA ) de langa injector sa tina presiunea la pornire... , daca membrana este buna se mai poate si regla ...(PROBLEMA E SA NU FIE MEMBRANA IMBATRANITA SAU FISURATA ) daca e fisurata atunci necesita o a doua cheie-trei , sa bage pompa sa amorseze din nou circuitul , sa ajunga in injector..E SCUMPA O POMPA...ea se verifica numai cand e alimentata..

vwgolf trei : problema ta nu poate fi neaparat de la pompa , daca nu este reglata..., avans ...sau bujiile cu probleme... (PAREREA MEA) adica da in nas...nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ultima pagina nu am inteles nimic.

paizisc,daca tot ai gasit pe luccyca si te ajuta...rezolvati problema si puneti solutia aici,daca vreti.nu isi au rost batjocura si limbajul de mahala.suntem pe un forum.si daca nu iti place ce iti recomanda unul - altul, citeste in manual si fa ceva,sau mergi la un service. a te da shmecher pe aici nu isi are rostul....e pacat sa stricam forumu asta...

respect

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reconditionez ... motorase pascu cu pas (daca nu e dusa partea electronica la cei cu 6 pini )GRATIS .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

de cateva saptamani ,am o problema , cand schimb viteza 1, sa zicem la 2000 , turatia nu scade imediat , se ridica putin si scade ulterior .asa se intampla si la viteza a 2 a ... a 3 a poate ... dupa merge normal ... mai sta iar face la fel ..

ce problema ar fi ?

prin decembrie am desfacut toata admisia , curatat tot,

e posibil sa aibe legatura capacu de delcou , si la delcou mai e un senzor ceva . ala ?

vre-un condens ceva ?

sau buji ? fise ? motorasu pas cu pas ?

cablu de acceleratie nu ramane blocat , lam verific ,am uns sa fiu sigur ca nu va fi cablu....

va rog ajutati-ma .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea,

revin dupa ceva vreme deoarece am fost plecat... legat de prob. mele enumerate mai sus... se pare ca dupa ce am schimbat filtru de benzina si nu am mai lasat sa imi scada benzina in rezevor sub 10-15l problema muritului motorului in mers nu a mai aparut - nici macar in panta etc... (deci cred ca pompa fie nue montata corect si sub o anumita cantitate de benzina in rezervor prinde aer - fie s-a intalmplat ceva cu plutitorul si nu imi mai indica bine...) INSA am o alta problema.... dupa ce motorul se incalzeste relantiul scade undeva la 500-600 ture si motorul parca nu mai merge rotund, ezita la acceleratie la turatii mici insa nu la turatii mari... bujiile sunt noi!... la rece merge perfect si relantiul este foarte stabil si trage motorul! inca o chestie ce am observat este ca flueira ceva in spate cand accelerez... initial am crezut ca este de la toba de esapament... insa acum.... :D

Modificat de bdorub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu relatiul...cand se incalzeste motorul am variatii de relantii fara sa apas nici o pedala , daca stau pe loc , intre 800-1200,se tureaza singura pe loc,apoi revine,asta la interval de cateva secunde. Am avut probleme si cu relatiul la pornire,statea la 1800-2000 de ture ceva timp,dar s-a remediat singura problema,nu mai face,acum a ramas doar asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o resetare a clapetei de acceleratie cu VAG-COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce imi bag nasul sa fac o curatare de clapeta...o sa incerc si o resetare cu VAG-ul , dar sa gasesc pe cineva prin zona care are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie nici o resetare cu VAG-ul, se poate face o resetare clasica, si are acelasi efect, cel putin la masina mea (cod motor AFT) si la masina unui prieten (cod motor ABU) a mers fara probleme. In primul rand sa-ti faci curaj sa cureti clapeta de acceleratie, dar trebuie mare atentie ce desfaci pe acolo si cum pui la loc, nu de alta, dar prietenul meu a desfacut singur si a curatat pe acolo, iar cand a pus la loc, a pus o "saiba" invers (cea sub forma de triunghi prinsa in 3 suruburi, care tine capacul de la pompita de benzina de langa injector) si baga benzina, imediat ce punea contactul, pana a iesit si pe filtrul de aer...

Concluzie (ca e mai scurta): dupa ce desfaci si cureti clapeta cu atentie, ii faci o resetare clasica a clapetei (care stiu ca e descrisa pe aici pe undeva, iar daca nu o gasesti...te ajut eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de sfat...cand gasesc timp in weekend o sa fac o curatare de clapeta si apoi o resetare,intradevar am vazut pe aici pe topic descrierea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o problema in care v-as ruga sa ma ajutati daca se poate.

Motorasul de relanti (pas cu pas) nu functioneaza desi l-am schimbat. Cand pun contactul se aude ca merge, insa nu impinge clapeta si motorul sta sa moara la relanti.

La o testare cu VAG COM mi-a dat urmatoarele erori:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3A0 907 311 A

Component: 1,8l R4 MONO 1.2.3 DGC

Coding: PMC 01

3 Faults Found:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

27-00 - Implausible Signal

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

03-00 - No Signal

Am schimbat senzorul de temperatura apa, am curatat clapeta de acceleratie si s-au remediat doua dintre erori, insa acel motoras tot nu functioneaza.

La ultima testare imi apare urmatoarea eroare:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3A0 907 311 A

Component: 1,8l R4 MONO 1.2.3 DGC

Coding: PMC 01

1 Fault Found:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

27-00 - Implausible Signal

Readiness: N/A

Orice sugestie este binevenita.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!