Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Iti dau dreptate....dupa doua ore de bajbait cu inbusul de 3 pe la acel surub, m-am lasat pagubas....rezultate total aleatorii....cand vroia cand nu vroia...dupa doua -trei actionari de clapeta se deregla totul...nu mai vedea contact intrerupt fara lera ci vreo 187 de ohmi....bagam lera...infinit... :D asa ca :) ...Cred ca nu voi scapa de demontat corpul clapetei....Chiar nu stie nimeni ce trebuie sa faca acel surub de sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot am o problema la relanti , trepideaza putin , sta normal , iar mai tremura , iar mai e pornirea dimineata , intro zi am pornit cu mufa de la senzor temperatura si s-a dus la 3.000 si dupa oscila la 2000 . 2100 , ceva genu , am bagat mufa si si-a revenit la relantiul ei , dar cu tot cu mufa pusa tot se ridica la 3000 dimineata si seara.

poate la relanti sa fie si de la buji , alte idei pentru tremurat si rpm dimineata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate regla (pe cale mecanica) relantiul la o turatie superioara ? Ma refer in jurul plajei de 800-850 rpm...A mea sta in jurul a 700-750, cu oscilatii intre aceste valori.Demarajul este destul de anemic, avansul fiind reglat la 6' (stroboscop ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut din nou....Pana la urma am demontat corpul clapetei, curatat si apoi am reglat tija motorasului de relanti cu ajutorul lerei de 0.5....Toate bune si frumoase, doar ca am constatat ca am comis-o.... :P ...In avantul meu tehnic de mare mecanic, mana a luat-o inaintea creierului si am desfacut si surubul limitator ce stabileste pozitia initiala a clapetei :D ....Am constatat cu stupoare ca acea clapeta se poate roti si in sens invers fara a se bloca in vreun fel in peretii corpului clapetei (cum e la carb-ul de Dacie )....Intrebare : care este pozitia initiala de montaj a clapetei (grade, mm...) fara a fi atinsa de tija motorasului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Chiar nu stie nimeni unghiul initial de deschidere al clapetei, fara ca aceasta sa fie actionata de tija motorasului ? Eventual masurat la un corp de clapeta nou, fara motorasul montat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am lovit de problema asta. Desfaci motorasul de relanti si pui saibe intre el si carburator, apoi faci reglajul de 0.5mm (e o improvizatie, dar merge). Sigur te descurci.

Ideea ar fi ca nu prea are sens nici un reglaj pana nu se verifica in prealabil daca motorul trage aer fals, cum ar fi furtun servofrana, flansa carburator, etc.

Zicea undeva CVA G3 de asta, dar atunci nu i-am dat prea multa atentie...avea dreptate. Avand in vedere ca masinile astea au minim 10 ani trebuie sa iei in calcul ca tot ce inseamna bucsaraie si furtune din cauciuc pe masina incepe sa imbatraneasca, sa se inmoaie, sa se rupa. De aici apar probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat duminica din targ un corp de injectie complet, l-am montat pe masina si tot nu imi merge motorasul de ralanti.Eu l-am reglat (motorasul) din acel surub pana cand s-a inchis contactul.Nu am folosit lera, ca in documentul atasat de colegul forumist mai sus.Nici la vag-com nu raspunde motorasul,iar de fiecare data cand scanez (fie ca fac adaptarea,fie ca sterg eroarea) imi apare urmatorul mesaj:

"00282 - Throttle Position Actuator (V60): Implausible Signal"

Possible Symptoms

Idle Speed too high

Idle Speed Regulation in Limp Mode

Possible Causes

Throttle Position Actuator (V60) jammed

Wiring/Connectors from/to Throttle Position Actuator (V60) faulty

Possible Solutions

Check Throttle Position Actuator (V60)

Am verificat continuitatea firelor si sunt ok, motorasul functioneaza la sursa de 6 volti (conform schemei de reglaj) si totusi nu pot scapa de eroare.Mai mult, cand incerc sa sterg eroarea mi se blocheaza Vag-comul ,de trebuie sa iau contactul si sa-l repun pentru a continua sa folosesc programul.

O sa incerc sa reglez conform schemei (cu lera) dar daca nici asa nu vrea se poate totusi sa fie defect ECU ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mac ia scoate borna de la baterie. Minusul, vreo 5 minute... Si vezi dupa daca mai face.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Mai mult, cand incerc sa sterg eroarea mi se blocheaza Vag-comul ,de trebuie sa iau contactul si sa-l repun pentru a continua sa folosesc programul.

Sterge eroarea doar cu contactul pus si motorul oprit. Eu doar asa am reusit sa sterg eroarea 00282 la cineva.

Si inca ceva important pentru toti ceia care au motorul 1.6 ABU: manualul de service (original, de fabrica) prezinta 2 interpretari la codul de eroare 00282. De ce? Nu stiu. E ciudat si s-ar putea sa va induca in eroare. Cealalta interpretare e legata de eroarea la "vehicle speed sensor"- G68 parca, dar din experienta va spun ca de fapt se refera la "Throttle Position Actuator (V60)".

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si metoda cu borna bateriei dar tot nu am reusit sa ii dau de cap Astazi am desfacut ecu si conform cu schema electrica din manualul de reparatii am verificat continuitatea firelor si totul este ok.Am pornit masina cu ecu desfacut,am masurat eventuala tensiune ce ar trebui sa puna in miscare V60 dar nu am depistat nici o tensiune.Am incercat si reglajul cu lera,dar la diagnosticare,in acest caz,imi apar erori legate de potentiometru si contac ralanti - dar nu si V60.In plus masina este si instabila cu un astfel de reglaj.Singura optiune care imi ramane este sa caut un alt ECU sa vad daca problema persista.Oricum am osbservat ceva ciudat: masina este din 93, dar Ecu este din 1995, semn ca ceva s-a intamplat cu cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit pe aici.si am si eu aceasi problema,sper in weekend sa o rezolv,o sa incep cu filtrul de benzina :)

am atasat un link ce contine filmuletul realizat de mine sa vedeti cum se comporta la mine... imi cer scuze pentru calitatea imaginii..dar este filmat seara si cu telefonul mobil... :(

http://www.fileshare.ro/1788127641.62

Modificat de ak-extreme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am reusit sa cumpar un calculator ptr golfuletul meu.De cum l-am pus, masina a prins viata.Daca pana acum aveam mereu stocata eroarea 00282, legata de motorasul de ralanti, era de fapt bulit calculatorul care avea arsa iesirea pentru motoras cred.Sunt un om fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intreb si aici, poate in sfarsit ma ajuta cineva

tremura la relanti, care variaza putin intre 870 si 900rot/min, la cald

se opreste in mers, sau la relanti stationand la vreun semafor, iar in mers sau cand opresc si scot din viteze, acul turometrului, coboara pana la 650-700rot/min, revenind usor, peste o secunda de stat acolo, la turatia mentionata mai sus

adaug, ca de la 90km/h nu mai trage ca inainte si se aude un fluierat slab ciudat din zona motorului

initial, din cauza acestor probleme, am schimbat capac delco, bujii si s-au verificat clapeta acceleratie, fisele bujii, injector, motoras relanti, senzol hall, bobina inductie, sonda lambda, contacte electrice, etc etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme numai la cald sau si cu motorul rece? Inteleg ca ai probleme si in sarcina si la ralanti, corect?

Ai enumerat acolo cea mai mare parte a motorului, daca mai adaugi ECU si senzorul de temperatura nu prea ai ce sa mai verifici. Intrebarea mea este, cum ai verificat toate alea? In special clapeta, injectorul,motorasul si sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme numai la cald sau si cu motorul rece? Inteleg ca ai probleme si in sarcina si la ralanti, corect?

Ai enumerat acolo cea mai mare parte a motorului, daca mai adaugi ECU si senzorul de temperatura nu prea ai ce sa mai verifici. Intrebarea mea este, cum ai verificat toate alea? In special clapeta, injectorul,motorasul si sonda lambda.

pai la srvice, ca eu nu imi bag mainile in asa ceva

deci..............aceste probleme sunt, da si la cald si la rece

ps: bag mana in foc, ca toata magaria asta este de la ceva ff simplu, avand in vedere ca porneste usor la rece si cald, are compresie buna, demaraj, etc (mai putin la viteze mari)

insa la cine sa ma duc sa o consulte?

Modificat de paizisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme numai la cald sau si cu motorul rece? Inteleg ca ai probleme si in sarcina si la ralanti, corect?

Ai enumerat acolo cea mai mare parte a motorului, daca mai adaugi ECU si senzorul de temperatura nu prea ai ce sa mai verifici. Intrebarea mea este, cum ai verificat toate alea? In special clapeta, injectorul,motorasul si sonda lambda.

asa o fi norocul meu................

sa nu am pricep, sa nu am scule si sa ajung numai la mecanici batuti in cap, care isi bat joc de mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paizisc, imi pare rau dar nu merge asa.

Insiri o gramada de componente despre care spui cu certitudine ca au fost verificate. Cand te intreb cum anume au fost, zici ca nu stii.

Cauti cu disperare sfaturi pe forum, cand ti se dau, zici ca nu te pricepi si ca nu ai scule.

Eu zic ca ai doua variante:

- te duci la un mecanic "bun". Habar n-am aici, daramite in Bucursti

- faci rost de documentatie si te apuci usor-usor sa ti-o verifici pe baza ei si a experientei noastre

ar mai fi si o a treia: poate se prinde unul din colegi la vreo intalnire

Intelege ca nu este asa usor de diagnosticat o problema din fata calculatorului. Daca cauti idei si le obtii e musai sa-ti sufleci mainile si sa te apuci de treaba, altfel doar bajbaim si noi odata cu tine

Aici nu prea merg formule magice gen: sesam deschide-te

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

u te supara ca deranjez iar, vad ca ai acelasi model de motor ca Tantza mea, nu vrei sa vb pe mess sau chiar telefonic sa iti povestesc eu ce si cum iar tu sa ma intrebi ce vrei sa afli, iar tu sa-ti dai cu parerea, ce ar trebui sa controlez si eu promit ca cel tarziu a doua zi, ma duc la mecanic si-l bat pana face ce-i zic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

initial, din cauza acestor probleme, am schimbat capac delco, bujii si s-au verificat clapeta acceleratie, fisele bujii, injector, motoras relanti, senzol hall, bobina inductie, sonda lambda, contacte electrice, etc etc
pai.macar tu nu ai scimbat jumatate de masina ca mine..................

Pana la urma ce ai schimbat si ce ai verificat, ca eu nu mai inteleg nimic? Ai scris in 10 topic-uri si foarte greu de urmarit problema ta. Deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am rezolvat nimic, ca nu ma pricep sau mi-0e frica sa ma bag acolo, sa nu stric mai rau

Este a treia oara cand te atentionez pentru qoute inutil.

Foloseste Fast reply fara a da quote inainte.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!