Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

3C0 905 861 H codul modulului de la reprez Skoda si VW Sud Constanta pret 414 ron(tva inclus).

Manopera in jur de 250 ron. Le-am spus direct ce are sa nu mai dau bani si pe constatare sa-mi zica acelasi lucru, ca nu se deblocheaza volanul .

Acum problema e ca dureaza cam mult sa aduca piesa max 3 saptamani.Si pana atunci nu mai scot cheia din contact, sa vad cum ma descurc bine ca bag masina in garaj .

O sa fie cam greu prin oras ,daca scot cheia ma chinui si 15min sa o pornesc si ma tem sa nu ma lase de tot si sa raman cu ea pe undeva , asa ca mai bine las cheia in contact.

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge cumva dezactivat din VagCom Imobilizatorul Mecanic ? Am gasit instructiunile astea :

; adaptation

;

;---------------------------------------------------

;

;

A050,0,Immobilizer (Vehicle Data learning)

A050,1,Status

A050,5,Immobilizer (Vehicle Data learning)

A050,6,Please enter the Immobilizer PIN/SKC of the Instrument Cluster (OLD PIN/SKC).

A050,7,After that the Learning Process is being initiated the new Engine Control

A050,8,Module adopts the Vehicle-Identification-Number (VIN) and Immobilizer

A050,9,Identification (IMMO-ID) of the Vehicle (from the OLD Instrument Cluster).

A050,10,Once the Adaptation is done switch the Ignition OFF for about 2 Minutes.

;

A091,0,Immobilizer Status

A091,5,Immobilizer Status (Read Only)

A091,6,0 = Immobilizer not matched (NEW)

A091,7,1 = Immobilizer disabled

A091,8,4 = Immobilizer matched (System OK)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@fflorynn Ai incercat din vag-com sa dezactivezi motorasul ? Daca nu zi-mi ce si cum si incerc eu ca am interfata.

Merci.

Sarbatori fericite 'yall !

Sa nu mai aveti probleme cu volanasul in noul an ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu vreo 3 saptamani de cand mi-am schimbat modulul de blocare, n-am mai avut nici o problema de at. Acum se schimba si la reprezentanta de la BC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va recomand cu caldura Elcar Gid Buzau !

Am schimbat azi modulul de blocaj volan (J763) = 6 mil !!!

In bucuresti la mitocan 9-12 mil (vb la doua reprezentante) la borsche nici nu am avut curajul sa sun !

Mergeti cu incredere acolo si intrebati de Cornel, e un specialist pe asa ceva si nu numai.

In primul rand mi-a placut la oamenii astia ca stiu sa si vorbeasca cu clientul, ceea ce in alta parte nu prea gasesti.

Durata 3 ore, munca foarte multa, pret foarte mic.

Au dat jos toata coloana de volan din caseta de directie, deci va dati seama cat e de munca ...

Ideea e ca trebuie sa mergeti la un reprezentant VW deoarece codarea se va face numai on-line prin sistemul GEKO de la serverele VW din Germania.

Garantie 2 ani !

Eu am fost multumit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine astazi s-a aprins martorul cu Volanul galben, si ramane permanent aprins.

Sa fie servodirectia (scadere presiune) sau e inceputul defectului cu Coloana de Directie? A aparut azi din senin, si am pornit masina de peste 10 ori, si tot ramane martorul cu volanul galben aprins.

Alt martor nu este aprins, doar cel cu volan galben. Volanul se decupleaza, nu am probleme in acest sens (se uaude clar si se simte), nu am probleme in acest sens. O fi de la reglarea unghiului de servo??? Parca volanul se invarte mai greu ca de obicei...

Poate sa fie de la baterie, in cazul in care e pe duca? Bateria are 2 ani si 2 luni si a fost verificata la reprezentanta la inceputul lui ian.2011, si a fost OK la toate testele. Dar cine stie, cu frigurile din iarna asta. :frigbaitata:

Pls help ce sa fac, ce naiba are?

Modificat de ECL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servo e electrica, deci nu are ce presiune sa scada. Dupa ce ai pornit-o aim mers cu masina? Posibil sa fi scazut tensiunea destul de mult si sa-si revina dupa ce poarcurgi 100 m (asa se face adaptarea servodirectiei ) DAca nu-si revine, fa o diagnoza si vezi ce probleme sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasisem pe undeva ca daca rotesc volanul maxim dreapta apoi maxim stanga si merg vreo cateva sute de metri isi revine, ca se regleaza servo. Am facut asta si am mers km fara nici un rezultat. la rotire a bipait cand am rotit spre stanga. Tind sa cred ca este ceva senzor, spuneau unii ca exista un senzor in forma de potcoava si ala poate sa faca fenomene de acest gen...?! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci trebuie sa faci o diagnioza, sa vezi ce eroare ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza ==> decalibrare senzor servodirectie. Rezolvare 40 min. (din soft) cost 200ron. Martorul nu mai apare iar volanul functioneaza OK, nu ca si la tractor, ca pana dimineata... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asa. Intr-o seara am stationat cam 2-3 minute cu motorul pornit si am uitat volanul bracat la stanga maxim. At n-a facut nimic insa peste vreo 2 ore cand am vrut sa plec cu masina s-a aprins martorul galben si orice faceam nu se mai stingea. Nu stiu daca chiar asa era sau doar impresia mea, dar volanul parea ca nu se comporta normal, parca dupa viraj nu revenea in pct 0 la fel de repede. Am gasit pe forumul golf 5 ca dupa pornire sa tin volanul in pozitia 0 4 secunde, dreapta maxim timp de 4 sec, stanga maxim 4 sec. Am facut asa si martorul s-a stins, volanul era iar normal. :D A si bipuit imediat cum am virat maxim dreapta pe urma si la stanga si s-a stins imediat.

Modificat de zacc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca domnul user numit Electricu are o solutie; mesaje vad ca nu mai primeste... cei care ati fost ajutati de dansul ce ati facut sa rezolvati problema? la mine este deja urgent sa rapar chestiunea (modulul de blocare volan care da acum erori zilnic). Multumiri!

Modificat de tudormara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca se remediaza la reprezentanta cu vreo 400 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A rezolvat cineva la reprezentanta din Craiova?

Daca da, ne poate spune cat a durat si cat a costat operatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
silverchair63

La Cardinal Motors din Constanta tocmai am facut eu si m-a costat fix 840RON. Piesa obisnuitul 405RON, restul manopera. Au incercat sa-mi bage pe gat si schimbarea contactului de cheie inca vreo 200RON, dar nu le-a mers. Cred ca totusi mi-au bagat in plus fata de cifrele mentionate aici (400RON piesa si 250 manopera), un "programat cheie" 60RON si "codat blocator" alte 60RON. Dupa intermitenta defectului si faptul ca VW n-a facut actiune inclin sa cred ca totusi alta e solutia decat schimbarea blocatorului, dar cand ajungi sa petreci si 10 minute sa pornesti masina cateodata nu mai ai incotro.

A, si la Cardinal Motors nici macar nu au mentionat de codarea si celei de a doua chei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Problema mea e putin diferita, nu am erori gen "steering lock motor" sau "Requirements for Locking the Steering Column Lock" ci doar eroarea asta pe Imobilizator si pe modulul confort:




Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.lbl
Control Module Part Number: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R
Component and/or Version: IMMO 042 0383
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 131071 1023 2097151
Additional Info: 3C0905861F ELV 026 0380
Additional Info: Geraet 2097151
1 Fault Found:

00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 110497 km
Time Indication: 0
Date: 2011.06.05
Time: 10:31:09

--------------------------------------------------------------------------------


Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb
Control Module Part Number: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R
Component and/or Version: KSG PQ46 ELV 042 0472
Software Coding: 18910A0001860E76300494157008CF0E707C00
Work Shop Code: WSC 00239 000 00000
Additional Info: 1K0951605C LIN BACKUP HORN H03 1301 NGS n.mounted
Additional Info: IRUE n.mounted
1 Fault Found:

00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 110497 km
Time Indication: 0
Date: 2011.06.05
Time: 10:31:09

daca nu le sterg, masina nu porneste. Din pacate, reapare dupa cateva zile (ore).

Intrebarea e defapt, daca nu se poate face un reflash, ma gandesc ca nu sunt defecte hardware.. din moment ce imediat ce sterg eroarea merge perfect.

Cred ca ar fi in folosul tuturor daca cineva ar explica legatura intre acest modul si cel de confort, cand intrii pe 25 - immo apare codul tot de la modulul confort:

post-12608-0-15080600-1307279438_thumb.j

Ce sa intelegem din poza urmatoare? Asta e motivul pentru care se defecteaza, sau pana la urma s-au desteptat cei de la VW si le produc in Romania sa nu mai fie probleme? :D

post-12608-0-03796200-1307279500_thumb.j

Stie cineva un numar de la customer care vw Romania, daca mai exista asa ceva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acum doua zile mi-a aparut si mie problema asta la passat-ul meu. In faza initiala, la pornire nu am vazut nici un mesaj de eroare, doar mi-a taiat alimentarea in primele 5-10 secunde, dar si-a revenit dupa ce am scos cheia si pornit din nou. Din cate imi amintesc aparuse si spirala galbena care palpaia.

Ieri mi-a aparut si mesajul "Steering column lock...", indicatorul de volan galben si bip-ul corespunzator. Eroarea nu persista, dispare in momentul cand scot cheia. De dimineata am pornit fara probleme, fara eroare in bord, dar ma astept sa apara din nou.

Incerc sa-mi achizitionez zilele astea o interfata de diagnoza (in ultimile 6 luni mi-am dat seama ca e bine sa am un vag-com la indemana) si sper sa vad exact care e problema... am sa revin cu detalii si eventual erorile din vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat modulul acum 3 zile la la Skoda ,au in Constanta si reprezentanta VW, piesa am cumparat-o mai demult , masina a stat vreo 5 luni , piesa 417 ron, manopera vreo 200 ron mai mult sau mai putin cu tot cu codat cheie si timp de lucru efectiv vreo 1,5 ore, simplu rapid ....am renuntat la Cardinal (au preturile mult mai mari si lucrarile lasa de dorit -LA VW SUD : Schimb distributie , modul volan , placute frana fata, lichid frana , verificare trenrulare fata/spate , investigatie A/C aeroterma ,verificare volant/ambreiaj , =TOTAL MANOPERA 850 RON !!!! ) .Astia de aici folosesc consumabile After Market, originale nu au si dureaza de la o luna in sus , eu am asteptat 2 luni sa-mi vina modulul.(Distrib Conti , placute Trw ,pompa apa Hepu , Lichid Ate, Modul OEM.)

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema inca persista, nu activ cel putin si nu foarte deranjant in prezent... tot ce trebuie sa fac e sa respect cu strictete si rabdare secventa de pornire in 3 pasi: pozitia 1 la cheie (card), astept sa se deblocheze volanul/ pozitia 2 - astept sa se stinga indicatorii din bord/ pozitia 3 - contact. Recunosc ca pana acum primul pas il saream, treceam direct la indicatori si preincalzire bujii, apoi contact motor, dar acum la cea mai mica abatere de la regula cu 3 pasi imi apare volanul galben in bord, beep-ul specific si immo-ul taie alimentarea. Sunt mult mai atent si la poztia volanului atunci cand parchez, adica reglez volanul astfel incat sa nu existe tensiune in coloana de directie iar rotile sa fie aliniate perfect si sa nu forteze steering lock-ul (grija mare mai ales la parcarea in panta).

Sper sa mearga asa si sa nu fie nevoie foarte curand de o noua reparatie si costurile implicite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi masina mi-a facut o noua bucurie.Incercand sa o pornesc am primit eraorea "Steering column defective" volan galben permenent aprins si spirala clipocind.

Dupa cateva minute si-a revenit.La urmatoarea repornire aceeasi eroare precedata si de o alta la frana de parcare.

La scanare am ramas cu apoximativ 8 erori :

1 : Engine :

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 3

Reset counter: 12

Mileage: 60131 km

2 : ABS :

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 6

Reset counter: 11

Mileage: 60131 km

3 : CENT ELECT :

02403 - Terminal 15 for Interior

006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100110

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 3

Reset counter: 52

Mileage: 60133 km

4 : IMMO :

02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 2

Reset counter: 52

Mileage: 60131 km

02818 - Steering Column Lock; Enabling for Electronic Ignition Lock

009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 3

Reset counter: 52

02811 - Control Module for Electronic Steering Column Lock (J764)

014 - Defective - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101110

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 5

Reset counter: 52

5 : PARK BRAKE :

00576 - Terminal 15

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 2

Reset counter: 52

Acum masina functioneaza normal.Eroarea am mai avut-o acum apoximativ 1 luna si pana azi nu a mai revenit.

Colegii care au patit asa ceva imi pot spune daca erorile provin doar din defectarea modului de blocare volan sau a altei piese ?

Aveti ideee cat costa manopera la dealerii VW din bucuresti si mai exact ce include ?

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa revin cu o parere zic eu avizata, tinand cont ca ma lupt cu aceasta eroare de aprox o luna :lol:

Pentru a putea diagnostica corect aceasta problema, este obligatoriu sa aveti scanarea si erorile.

Sunt 2 mari categorii, prima pentru erorile:

02861 - Electronic Steering Column Lock (Implausible Signal / Check Sum Error)

02818 - Electronic Steering Column Lock Enabling for Electronic Ignition Lock (Open or Short to Ground)

02811 - Electronic Steering Column Lock Control Module (J764) (Faulty / Defective)

indica o problema la modulul de blocare coloana volan, care de cele mai multe ori trebuie inlocuit. Am citit foarte mult despre aceasta problema, am desfacut si modulul meu, si va spun ca nu are rost sa va jucati cu viata nimanui, sa incercati sa-l reparati... poate sari in mers!!

A doua "categorie" de problema este eroarea pe care am avut-o eu, din pacate este intr-un procent de 5% din cazurile cand apare acest mesaj de eroare "steering column lock defective" si anume modulul de confort / immo defect. Spun asa pentru ca, la Passat 3C, immobilizatorul este inclus in modulul de confort, si nu in bord!

eroarea este cea postata anterior de mine:

00003 - Control Module

014 - Defective

pe modulul 46 confort si 25 immo. Masina nu mai porneste pana cand nu stergeti eroarea de pe immo. Incepe cu o frecventa de odata la 2-3 zile, iar in ultimul timp ajunsese sa dea si de 10 ori pe zi! Nu e o problema totusi daca nu opriti motorul...

Rezolvarea propusa de fabrica e costisitoare, nu se poate inlocui decat modulul de confort/immo, ci trebuie schimbat si blocatorul de coloana, pentru ca numai asa permite VAS-ul recodarea! Cost total: 1500 lei modulul confort, 400 lei blocatorul, 400 lei manopera. Horror.. din fericire exista solutia mult mai simpla si mai ieftina, un modul confort cu acelasi cod de pe ebay (eu am gasit cu 150 lei cu tot cu transport) dar trebuie copiat (mutat) un cip / memorie EEPROM din cel vechi in cel nou, unde sunt stocate datele criptate din immo. Eu am facut aceasta operatie la colegul voinea razvan, si a iesit ca din fabrica, si a mers perfect din prima incercare!

Imi pare rau ca am fost primul care a trebuit sa treaca prin asta, deoarece eu initial am schimbat modulul de blocare coloana volan la Tess Brasov, si eroarea mi-a reaparut a 2-a zi!! O bila alba pentru ei ca l-au avut pe stoc, si l-au schimbat cu 700 lei cu manopera si TVA, dar o mare bila neagra pentru faptul ca nu si-au asumat nicio raspundere atunci cand au vazut ca nu asta era cauza la mine, pe motiv ca ei nu au facut diagnosticarea, si ca eu pe raspunderea mea le-am cerut sa imi schimbe acest modul! (cand am ajuns la ei, aveam erorile sterse, pentru ca altfel masina nu pornea)

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca erorile puse de mine tin doar de modulul de blocare volan ? Ideea este ca mie din cate am observat imi deblocheaza volanul dar nu imi da voie sa pornesc masina cand primesc eroarea. Ce implica mai exact manopera de schimbare modul,ca si operatiuni ?

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la tine da eroarea cu volan galben din cate am citit, la mine era rosu.. si la tine e intermitent, deci de asta uneori merge.

Manopera: demontat volan, airbag, plastice sub volan, demontat coloana volan, desfacere bolturi blocator coloana cu o tubulara speciala, montat blocator nou cu suruburi speciale (se rupe capul la strangere si devin un fel de nituri) si montat totul la loc, si adaptare cu VAS online. Aceasta adaptare merge doar cu blocator nou. In jur de 2 ore de munca efectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!Aceeasi problema am avut-o si eu si am rezolvat-o saptamana trecuta cu schimbat modulul de deblocare volan.Costuri: 395 ron piesa , 200 ron manopera in service autorizat si cu resoftat cele 2 chei.Total 595 ron

Modificat de Jargy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este necesara readaptarea cheilor.. iar modulul la brasov este 407 lei cu TVA inclus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!