Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

Buna ziua. Am urmatoarea problema:

Passat 2010 cod motor CBDC: daca merg drumuri mai lungi de 100 de km (niciodata in oras), dupa oprirea motorul, in momentul in care repornesc, incepe sa trepideze volanul (ca si cum si-ar cauta pozitia), se aude semnalul sonor de 3 ori, apoi martorul cu volanul se face rosu si raman fara servo. Misc de volan stanga dreapta, dupa care il las cu rotile drepte, opresc motorul il repornesc de vreo cateva ori si apoi isi revine. 

Eroarea este urmatoarea:

Address 44: Steering Assist        Labels: 5N1-909-144.clb

   Part No SW: 5N1 909 144 K    HW: 5N1 909 148 G

   Component: J500__APA-BS KL.147 0703  

   Revision: 1AH03256    Serial number: 00083060048202

   Coding: 0000258

   Shop #: WSC 05311 000 00000

   VCID: 3A7F36DB0CCF

 

1 Fault Found:

00003 - Control Module 

            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101100

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 10

                    Reset counter: 29

                    Mileage: 199620 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2003.14.30

                    Time: 18:17:19

 

             Freeze Frame:

                        Term 15 On

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    (no units): 3.0

                    Voltage: 12.40 V

Un sfat despre cum s-ar putea remedia/ce trebuie schimbat?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 18/5/2009 at 9:42 PM, criv said:

mai fratilor, hai sa va spun eu cum am terminat cu "steering column lock defective"

Ei bine, dupa ce imi aparea tot mai des, dupa ce incercam s-o pacalesc asteptand cu rabdare sa fac toti pasii de pornire...se pare ca tot facea figuri...Am mai vorbit si cu unul, si cu altul de pe la reprezentante, toti m-au speriat zicandu-mi "pune cam 1000 euro deoparte si se rezolva "...

Ei si, neavand ce pierde, am incercat sa iau eu personal problema "in dinti"... Si am desfacut coloana de directie, chiar de mai multe ori, am desfacut si modulul ala nenorocit ce deblochaza coloana, am desfacut tot ce se putea desface ...pana la cea mai mica piesuta. Chiar am luat de pe ebay un modul de asta, l-am schimbat cu cel de pe masina ( pastrand partea electronica cu circuitele)...degeaba...

Intr-un final am constatat ca modulul belea (J764), care tot facea probleme, functioneaza perfect daca nu e pus in pozitie normala pe coloana de directie si daca atarna in firele ce intrau in el...

Moment in care "mi-a picat fisa" ca s-ar putea ca firele sa fie de vina si nu modulele...

Si mi-am pus mintea si am desfacut mufa care intra in modulul cu pricina (J764) si ce credeti...

unul din fire era aproape complet rupt din mufa ce intra in modul... abia mai facea atingere...

Am inlocuit firul respectiv si...SURPRIZA!!!! Dupa ce am remontat totul .... nu a mai facut masina nici un fel de figuri...

Am deja peste o luna si cateva zeci de porniri (sau chiar sute) si nu mi-a mai aparut absolut deloc mesajul "steering column lock defective" si nu am mai avut probleme de natura asta deloc.

Daca ajungeam la reprezentanta, in mod sigur ma cheleau aia de bani, imi schimbau vreo 2 module si coloana de directie, dar nu cred ca ar fi umblat in mufa aia... Ma beleau de vreo 40-50 mil si apoi observau ca doar un cacatis de fir era de vina...

asta e...Daca vreti mai multe detalii, va ma scriu ...

Salut as vrea si eu sa ajung la acea mufa dar nu prea vad cam cum se desfac plasticele de sub volan si sub bord ,ai cumva o schema in care as putea vedea cum sa fac?iar o alta intrebare ar fi daca e simplu de desfacut mufa aia? .Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Fac referire la acest subiect. Am primit eroarea ieri (steering column defective) cu becul rosu. Masina porneste si in aceste conditii, dar dupa oprirea si repornirea motorului, eroarea dispare.

Mentionez ca "s-a umblat" la coloana directie, dar cel care a reparat-o invoca faptul ca la frig se intampla.

Singura solutie pare sa fie inlocuirea blocatorului volan, dar pare sa fie nevoie de codare.

Fac referire in special la F L O R I N daca ma poate ajuta cu un sfat sau oricine altcineva care a intampinat problema.

Masina este un VW Passat CC 2.0TDI CBBB (reglajul volanului este manual, nu electric).

Va multumesc!

Revin cu o mentiune: am inteles ca singura solutie pare sa fie inlocuirea componentelor (motoras, etc.)

Un alt mecanic spune ca poate sa inlocuiasca piesa si poate sa faca codarea "offline".

Ce imi recomandati? Schimbarea componentelor din piesa veche sau inlocuirea + codarea "offline"?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu treaba cu "la rece" tind sa cred ca e valida si la mine, a inceput in decembrie 2015 , a facut pana prin martie cand si cand pana s-a incalzit afara, iar de atunci pana zilele astea cand a fost frig nu a mai facut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, trebuie inlocuit blocatorul - depinde de frecventa cu care se repeta eroarea/defectul - si nervii posesorului - precum si riscul pe care ti-l asumi, de a ramane cu masina blocata, pe undeva.

Am auzit si de cazuri in care face doar la rece - recomand sa incercati cu  o alta baterie, poate voltajul prea mic va genereaza eroarea - am intalnit cazuri.

Da, la schimbarea ELV-ului, trebuie adaptat pe masina, ca sa porneasca. Se poate face, nu trebuie sa fie musai online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Voi merge sa schimb bateria inainte de a face vreo "operatie" la blocatorul coloana.

Mentionez ca mecanicul mi-a sugerat ca ar trebui o baterie cu voltaj mai mare la pornire (minim 75Ah), eu in prezent avand 540A cu 61Ah.

Multumesc frumos lui F l o r i n, dar si lui CosminBalan26

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este ok o baterie mai mare un pic, doar vezi sa iti incapa in suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

O voi masura si voi achizitiona una care sa incapa.

Va multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Revin cu referire la problema mentionata. Am fost sa verific bateria si eventualii consumatori.

Bateria este cea originala (din 2009) de cand a fost fabricata masina (Exid 540A 61Ah). A fost conectata la redresor si se pare ca turatia la relati nu la fluctueaza (ramane constant la 900rpm). Pe baterie exista un "rotund" care ar trebui sa fie galben in cazul bateriei defecte, si negru in cazul bateriei in stare buna. "Rotundul" pare sa fie negru, deci bateria ok.

Cu referire la topic, eroarea Streering Column Defective nu a mai aparut astazi dimineata, lucru fericit, insa nu vreau sa ma precipit cu decizia de a da vina pe baterie.

Electricianul mi-a sugerat sa nu o inlocuiesc, ci sa o mai verific zilele astea.

Va multumesc anticipat pentru timpul acordat!

Sper ca postarea sa fie folositoare si pentru altii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electricianul trebuia sa verifice bateria,alternatorul,incarcarea cu si fara consumatori, inainte sa  dea sugestii

Daca bateria e ok ,Streering Column Defective o sa apara ,din ce in ce mai des pana repari/inlocuiesti modului

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

A verificat bateria (a pus aparatul pentru voltaj-ok), alternatorul (accelerand, incalzirea in scaune si alti conumatori-incarca bateria, deci ok). Dupa a pus un redresor pentru baterie sa se incarce (aproximativ 30 minute). De asemenea, dupa a scos o borna, cu usile blocate si capota lasata si a conectat un aparat la o borna. Parea sa fie o tensiune normala (am inteles ca maximum este 60A, in cazul meu in jur de 6A).

Mentionez ca s-a umblat la blocatorul coloana (reparat-nu stiu exact ce operatiuni).

Ce imi sugerezi? Crezi ca nu ar fi o posibilitate sa fi fost bateria descarcata si la pornire sa nu dea suficienti amperi astfel incat sa apara Steering Column Defective?

Mentionez ca masina nu se opreste la aparitia "Steering Column Defective", doar emite un "bip" continuu si martorul rosu. Dupa oprirea si repornirea motorului, acest lucru nu se mai repeta.

O sa postez daca eroarea revine-nu s-a mai intamplat azi.

Multumesc pentru postare!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la pagina 24 am postat patania mea, rezolvata cu o baterie noua. Tot pe acolo recomandam unui coleg ceea ce iti recomand si tie: ai nevoie de baterie noua! Colegul o tine una si buna ca in service i-au recomandat diverse solutii, le-a si platit, ca dupa cateva luni sa revina sa spuna ca a rezolvat schimband bateria.

Problema apare in general in perioada friguroasa, pt ca bateria e solicitata mai mult la pornire.

Masina e din 2009. E cam veche. La baterie ma refer :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Passat CC 2009 said:

Salutare.

Revin cu referire la problema mentionata. Am fost sa verific bateria si eventualii consumatori.

Bateria este cea originala (din 2009) de cand a fost fabricata masina (Exid 540A 61Ah). A fost conectata la redresor si se pare ca turatia la relati nu la fluctueaza (ramane constant la 900rpm). Pe baterie exista un "rotund" care ar trebui sa fie galben in cazul bateriei defecte, si negru in cazul bateriei in stare buna. "Rotundul" pare sa fie negru, deci bateria ok.

Cu referire la topic, eroarea Streering Column Defective nu a mai aparut astazi dimineata, lucru fericit, insa nu vreau sa ma precipit cu decizia de a da vina pe baterie.

Electricianul mi-a sugerat sa nu o inlocuiesc, ci sa o mai verific zilele astea.

Va multumesc anticipat pentru timpul acordat!

Sper ca postarea sa fie folositoare si pentru altii.

 

daca e din 2009 bateria, mai mult ca sigur o sa ai nevoie de inlocuire, cat de curand.

Pusa pe redresor 30 minute, nu ajuta cu nimic.

La ELV nu prea ai ce sa repari - deci ori inlocuit....ori sunt doar vorbe, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de codul erorii se poate repara,am facute de 2-3 ani fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de blocator vorbeam - si ce s-a dus la el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e din cauza bateriei pe eroare ne specivica tensiunea care e sub 12v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, te referi la schimbarea releelor/switch-urilor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Incerc sa fac o scanare azi si revin cu codul erorii. Nu stiu exact la ce s-a umblat cu privire la blocator, doar stiu ca o operatiune de lipire (nu vorbesc in necunostiinta de cauza). La oprirea motorului, volanul nu se mai blocheaza.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, elv ul tau oricum are probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Dupa testarea de azi, ce credeti: No fault codes. Ce sa mai cred? Are cineva o explicatie pentru asta?

Va multumesc!

Revin cu postarea, cu referire catre EEXCALADE sau F l o r i n, de unde sunteti? As putea/vrea sa fac o testare la cineva recomandat de voi, sau chiar voi daca va pricepeti.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca volanul nu se mai blocheaza si mesajul apare la scoaterea cheii atunci posibil sa nu stocheze eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Lămuriți ma și pe mine va rog! Valorile alea nu ar trebuie sa fie egale cu 0 în același timp? Care ar fi problema? Menționez ca am martorul volan aprins galben de câțiva ani. Am înțeles ca e defect martorul și se schimba cu caseta. În rest coloana merge bine.

Screenshot_20161024-094908.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!