Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

Preventiv posteaza eroarea de pe engine si immobilizer.Am avut baterii descarcate pe passat-uri  si nu dadeau eroare de steering column lock defective

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, posibil.... cel mai bine rezolva problema cu bateria, sterge erorile si vedem daca reapare problema in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus astazi testerul. Toate erorile tineau de golirea bateriei. TOATE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo, e ok atunci - banuiesc ca le-ai sters.... daca in ceva timp imi mai apare mesajul legate de coloana, atunci sa scanezi sa vedem daca e o problema sau nu.

 

Pana atunci, drum intins !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va prezint si eu mai jos situatia cu care m-am confruntat, oarecum similara cu cele intalnite anterior (dupa ce am citit tot topicul, pare sa fie din pct-ul meu de vedere, SPER, varianta cea mai simpla a problemei)

 

Sambata inainte cu 100m de a ajunge la destinatie se aprinde volan rosu insotit de mesaj "steering column defective" - fara LOCK din cate imi amintesc ! Virez stanga si parchez la destinatie. Incerc sa repornesc si apar volan rosu +spirala galbena si in 2 sec intrerupe motorul. Reincerc de cateva ori, incui, descui, contact, pornire, etc, si identic-oprire.

 

Iau o platforma ca eram la mam naibii la tara (merge butonul deblocare frana, merge sa virez rotile cu contactul pus, etc). Intre timp cel cu platforma imi recomanda un baiat la Braila care se pricepe. Ajungem imi face scanare, etc., sterge eroarea si masina porneste fara pb; dar imi spune ca nu identifica de unde vine pb si ca normal nu poate sa-mi dea nici o garantie ca nu va reaparea. Ulterior mai fac 300km cu multiple porniri/opriri fara pb.

 

Acum intrebarea este: sa merg PREVENTIV la PBN sa solicit schimbare blocator sa scap "doar" cu aprox. 800 ron (in speranta ca doar acesta e de vina nu si modulul de confort ?) Nu vreau sa arunc banii aiurea, dar gandul ca poate sa "moara" iar oricand undeva nu-i prea placut :(

 

PS. Mentionez ca pornirea o fac intotdeauna punand contact 1,2, astept stingere indicatori, rotile drepte. La coloana volan nu s-a umblat niciodata la directie, fiind primul proprietar, NU AM AVUT ANTERIOR NICI UN mesaj de eroare !

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era important sa vedem exact eroarea stocata.

 

in cele mai multe cazuri, de vina este contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pb a reaparut dupa 1 sapt. Bag cheia in contact volan rosu steering column block defective. Adica blocat roti si imposibilit de a mai porni motorul. Am incercat deconectare borna - baterie/nimic. Acu asteptam platforma si mergem la pbn ca stam relativ aproape. Poate scap "doar" cu imobilizatorul :(

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa vezi daca e cumva de la baterie? Mai ales daca bateria e veche. Nu de alta, dar scapi mai ieftin plus ca bateria te lasa pe frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria nu pare sa aiba pb, are 3.5 ani varta silver, etc, vdm dupa constatare ce inseamna eroarea si cum poate si remediata.

Bateria nu pare sa aiba pb, are 3.5 ani varta silver, etc, vdm dupa constatare ce inseamna eroarea si cum poate si remediata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai posibilitatea, incearca o alimentare de la alta masina. Daca dupa ce legi cablurile constati ca porneste, ai gasit problema. Astfel, scutesti banii cu platforma si constatarea. Merita incercarea. Eu m-am lovit de problema si am rezolvat prin incarcarea bateriei, ulterior schimband bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pb a reaparut dupa 1 sapt. Bag cheia in contact volan rosu steering column block defective. Adica blocat roti si imposibilit de a mai porni motorul. Am incercat deconectare borna - baterie/nimic. Acu asteptam platforma si mergem la pbn ca stam relativ aproape. Poate scap "doar" cu imobilizatorul :(

 

banuiesc ca ai vrut sa zic ca poate scapi doar cu contactul .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ceea ce nu-mi doream : trebuie schimbat blocator de coloana si modulul de confort (...sau cum se numesc ele) adica varianta scumpa de aprox. 3,200 ron :(

 

Acum nu stiu daca e chiar necesar sch ambelor sau din comoditate (am citit in paginile anterioare ca nu se poate face "matching" intre component in f de gravitate pb).

 

 

... mai ramane pompa de ulei ca sa bifam aproape toate "bubele frecvente" ale modelului (+injectoare-sch pe culanta, pompa motorina, motoras etrier), sau poate am fost norocos fata de alti colegi doar cu astea ... :)

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din nou au sters erorile fara sa le salveze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catanexus

In functie de eroare modulul se poate repara. Probleme la B6 mai sunt.....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: calculatorul de confort nu prea este pe stoc nici in Austria, nici in Ungaria, se mai verifica pe unde s-ar putea gasi !

 

F ciudat, de ce este necesara inlocuirea calc conf. cand din pct meu de vedere toate celelalte functii ale masini merg fara pb ? :( Poate colegii mai tehnici ne-ar putea lamuri cum vine asta. Sau ee sch preventiv deoarece exista riscul ca noul blocator/imobilizator sa nu fie compatibil cu calc conf vechi ? (... cel putin eu asa am inteles din niste postari anterioare).

 

Estimare cost cu discount pt toata operatiunea aprox.2700-2800 RON, timp de asteptare: nelimitat, Bucurie: nepretuita !!!

 

 

Off topic: un amic mi-a spus ca a primit invitatie de la importator pt sch calc confort la un Mitsu Outlander de prin 2008, deci la japonezi se poate inlocuire pe banii lor :( la VW ar fi prea mult...

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vrei sa ghicim ce problema ai daca nu postezi eroarea ??? Mergi pe mana celor de la vw si inlocuieste tot.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc o situatie asemanatoare-inlocuire modul confort la b6-la o masina ce s-a dus la avia/brady. De curiozitate, tu unde ai fost? Explicatia a fost ca nu se pot imperechea cheile online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara blocatorul(ELV) de la ei si cauta un coleg sa te ajute sa-l adaptezi pe masina.Daca nu ai eroare 00003 stocata pe adresa 25 atunci nu are rost sa schimbi si confortul. Daca totusi trebuie schimbat, cauta unu sh pe net si o rezolvi mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le e mai usor si convenabil, sa ii schimbe tot.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le e mai usor, pt ca aia stiu mai bine. Doar sunt meseriasi.

 

Noi aici pe forum doar ne dam cu parerea la o potentiala problema expusa de un potential pagubit. Spun asta pentru ca acest potential pagubit nu ne ofera mai multe detalii: nu expune erorile si refuza sa incarce o baterie. Pentru 2 operatiuni ce ar dura cateva minute ar putea sa plateasca 3200 RON, in loc de cativa lei o diagnoza si eventual 300-400 baterie noua (daca se dovedeste ca asta e cauza). In schimb, el sustine ca stie sigur ca nu e de vina bateria, insa e foarte bucuros ca beneficiaza de un discount de 10%. Ma intreb de ce mai pierde timpu sa posteze mesaje pe forum.

 

PS Am niste prieteni la service ce au ras de mine cand am venit cu aceeasi eroare in bord si eram disperat ca citisem pe internet ca e posibil sa scot din buzunar si 1000 euro. "Uite ma, e de la baterie, stai linistit. Daca mai face, schimba bateria ca si asa vine frigu". Si frigu a venit. Nu mai aveam curent in baterie nici cat sa deblochez usile. Noroc cu "cheia secreta" ca sa pot intra in masina :)

 

Dar daca oamenii nu vor sa inteleaga, sa plateasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o regula ceea ce expui tu. Posibil sa mearga. Asta e rolul forumului-sa impartasim rezolvari la diferite probleme cu care ne confruntam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu spun ca schimbarea bateriei este garantat o rezolvare a problemei, insa poti testa daca problema poate fi rezolvata imprumutand 2 cabluri si putin curent de la alta masina.

 

Apoi, Florin a cerut in mod repetat sa fie afisate erorile. Daca omu refuza, e alegerea lui. Doar ca un bec aprins in bord il poate costa 2800 lei fara sa stie sigur daca a platit pretul corect pt o rezolvare.

 

Si eu am intrat pe acest forum pentru a alege informatii din experienta altora si la randul meu sa expun pataniile mele pentru a ajuta pe altii. Crezi ca era mai simplu sa vin sa spun ca am platit 1000 euro pt a rezolva o problema ce se putea rezolva prin incarcarea bateriei? A fost mai simplu sa citesc vreo 2-3 ore si sa gasesc o informatie ce mi-a dat o mica sansa sa scap fara cheltuiala majora. Si am scapat foarte usor. Aveam cabluri de alimentare in portbagaj si o a 2-a masina parcata langa. Nu m-am panicat sa chem platforma si apoi sa scriu pe forum ce am patit. M-am documentat.

 

Sper ca cele expuse de mine sa-l faca totusi sa incarce bateria. Promit sa ii cer scuze daca nu am avut dreptate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu pb... nu am avut ce eroare sa postez deoarece masina e imobilizata la Pbn :(, nici nu am mai scris, deoarece abia ieri a venit "calculatorul de confort").

 

Astazi urma sa o ridic si surpriza: e o pb deoarece cand s-a incercat "scrierea/citirea" componentele noi (imobilizator+calculator) pare sa existe undeva o eroare/incompatibilitate !!!

 

Mi-au propus sa incerce si schimbarea yalelor etc, si iar sa faca acest "matching". Mecanicul mi-a zis ca nu s-a mai intalnit cu chestia asta din 2005 cand a aparut modelul !!! Astept sa-mi refaca cotatia de pret si sa vdm daca avem mai mult succes asa... Au zis ca au incercat si cu un "soft/protocol" mai vech, dar fara success. Momentan nu se poate pune nici macar contact la masina.

 

PS.: o faza si mai tare, consilierul service imi comunica (.... dar nu e sigur daca a inteles bine de la mecanic :() ca exista riscul sa trebuiasca comadat iar calculator conf+imobilizator noi ca vezi Doamne daca codarea nu a reusit, astea nu ar mai fi putea fi refolosite  !!!

 

Pentru colegii tehnici sa-mi ierte exprimarea dar eu cam asta am inteles... Acum nu stiu cum ar putea fi facuta aceasta reparatie asa mai "ad-hoc" cand cei de la Pbn imi spun ca codarea se face cu server VW, etc. Poate exista si solutii alternative si sunt doar eu ghinionist, dar inca mai sper ca cei de la Pbn o pot rezolva, vdm.

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!