Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

Va multumesc pt sfaturi. Nu am reusit cu bruscatul asa ca m-am indreptat spre faimosul blocator de volan. Am dat jos coloana volan, apoi am dat jos blocatorul, l-am lasat pe deblocat iar asa am reusit sa am contact pt a debloca si franele si mai multe componente. Nu am reusit sa pornesc motorul deoarece pornea si se oprea... tipic probleme imobilizator. Ma bucur totusi ca am reusit sa duc masina trasa la atelier.

Acum am niste intrebari daca ma puteti ajuta in continuare cu pareri. De ce imi blocheaza imobilizatorul ? Codul blocatorului este 3C0905861G. In caz ca as schimba cu unul de la sh cu acelasi cod, ar mai fi nevoie de adaptare. Am citit  niste pareri ca se schimba doar impreuna cu modulul de confort si se adapteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti pune sh.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ce variante ar fi si ce implica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citit cod Pin din confort sau Ecu si adaptat blocator nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu necesita modul confort nou? doar adaptare cu cod pin?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Trebuie desfacut modul confort, scos eeprom de pe placa, citit cu programator, decriptat si aflat codul pin. Lipit eeprom la loc

2. Demontat vechiul ELV si montat ELV - blocator numai nou original

3. Adaptare cu cod pin, cu vcds sau odis.

4. Cine are acces online server vag, cum am si eu, sare peste pas 1 si 3. Doar 2 dupa care cu Odis original + acces online, se codeaza noul ELV.

 

Teoretic nu ai de ce sa inlocuiesti modulul confort,  numai daca este defect, se inlocuieste,  se poate monta si adapta unul SH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt ajutorul acordat. Revin dupa o noua zi. Am reusit pornirea motorului dupa stergerea codurilor de eroare din 01 Eng electronics: U0212 Lost comunication with Steering column control module, P0513 Incorect inobilizer key. In 25 nu aveam nici o eroare.

Acum pb e ca au ramas in bord aprinsi martorii de la ESP si volanul galben. In 03 Brake electronics aveam :0778 SAS no signal /Communication si 0778 SAS No or incorect BS/ Adaptation.

In 44 aveam: 00778 SAS no signal/comunication, 00566 Steering assistance operation/ implausible signal, 00778 SAS no or incorect BS/Adaptatio, 02546Steering limit stop No or  incorect BS/Adaptation

In 42 Drivers door el. avream: 00466 Steering column electronic Control module - No signal/comunication

In 52 Passengers door : 00466

In 46 aveam: 00466

Am reusit sa fac o adaptare a lui G85,in campul 1 BS aveam ok, amfacut si pt steering limit stop.Dupa cateva incercari mi s-au stins martorii volan si esp inbord.

Dupa ce am facut vreo 50 metri  martorii s-au aprins din nou.

Acum am urmatoareleerori:

In 44. 00566 Steering asistanceo peration/implausible signal,  00778 SAS no or incorect BS/adaptation

In 03. 0778 SAS no signal/comunication, 0778 SAS no or incorect BS/Adaptation

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine e SAS ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Steering Angle Sensor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira/G85.

Mergi putin cu masina  pe drum drept,vireaza pe loc stg/dreapta cap cursa,si se sting becurile/dispar erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers, apoi am virat pe loc stg/dr cap cursa s-au stins, aveam valori pt G85 cand viram, m-am bucurat insa prea devreme. Am mers din nou in proba iar dupa vreo 30-50 de metri cand am ambalat-o de pe loc s-au aprins din nou, apoi nu ammai reusit sa-i sting, din nou nu aveam valori in Mb pt G85 iar erorile sunt cele mentionate mai sus. Incerc maine din nou,suspectez vreun cintact imperfect pe undeva. Daca mai aveti idei sunt binevenite si va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza calc coloana si inspecteaza conectorii. Umezeala....oxidare....ceva are. Monteaza la lox,repeta procedura. Grija la spira! Nu invarti de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Încep sa primesc și eu tot mai des eroarea la pornire. Am câteva întrebări sper sa nu deranjez ca poate unele s-au repetat. Din ce am citit este vorba de blocator volan și trebuie comandat nou original (trebuie sa fie exact codul meu?). 

Adaptarea se face cu vcds, dar nu am înțeles exact pentru citirea codului pin este necesara demontarea modulului de confort sau cine are interfața necesară îl poate fi citit și prin obd? 

Este necesara actualizarea modulului de confort dacă înlocuiesc doar blocator-ul? 

IMG_20240219_111152_509478224259758.jpg

IMG_20240219_111136_509535597273811.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ELV nou, original, se comanda dupa seria sasiu.

Nu te ajuta obd, trebuie dat jos confortul, desfacut, scos eeprom, citit, decriptat si aflat pinul.

Cine are Vas/Odis original si acces online server VAG si Geko cu licenta,  poate sa faca via obd, adaptarea (cum am eu). Inlocuiesc Elv ul si codez online.

Altfel...procedura de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă că în zona mea ar fi de preferat să-l înlocuiesc în reprezentantă ca să nu desfac confortul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Posibil sa fie si pe acolo colegi care se ocupa..si au sculele necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual dacă puteți să-mi sugerați pe cineva în Mureș sau județele limitrofe. Mulțumesc 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, mauagariciu said:

Înseamnă că în zona mea ar fi de preferat să-l înlocuiesc în reprezentantă ca să nu desfac confortul 

Nu. Trebuie sa cauti un service care are Vas/odis original si acces online, in zona ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar ajuta cu ceva pe viitor dacă am PIN-ul sau trebuie strict pentru imobilizator? Întreb în sensul ca dacă pe viitor voi mai avea nevoie de el și pentru adaptări pe alte calculatoare atunci merită decodat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are nicio legatura. Este doar pt imobilizator 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru informații. Nu aveți nici un colaborator în zona Mureș? 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasim in zona ta. Da-mi maine mesaj si iti trimit contact 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/11/2024 at 7:39 AM, spido said:

Ai verificat alimentari...masa? Can-uri..?

Cum ai facut BS G85 ?

Multumesc de raspuns. Am dus masina la 2 electricieni si nu ii da nimeni de cap. Am ramas cu ea in strada. Nu a mai pus contactu nici cu slujbe. A tras alt plus la calculatoru de coloana dar g85 nu tine setarile. Ai vreo recomandare unde sa merg in Tm sau apropiere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala are 2 alimentari. Una permanenta si una pe contact. Verificate ambele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca al2 mecanic a reusit. Trebuia facut doar stop limit. Numai sunt erori. Totul e in regula. Multumesc

Modificat de Askamp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!