Jump to content

Relee si sigurante Passat B6


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Salut,

Ca idee, incepi prin a verifica mufa de la maneta de comanda. Pe de alta parte incearca sa-ti aduci aminte daca ai umblat, de curind, pe la coloana de directie, capacele de protectie, etc... e posibil sa fi agatat firul si sa fie in scurt. Traseul pe care trebuie sa il verifici nu este prea lung (de la siguranta pina la butonul de comanda).

Bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema cu farurile:

- nu mai merge nici cornering-ul si nici leveling-ul, iar acum am observat ca nici stropitorile de far nu mai functioneaza

In prima faza s-a schimbat o siguranta care s-a ars instantaneu...

Aveti idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ca idee, incepi prin a verifica mufa de la maneta de comanda. Pe de alta parte incearca sa-ti aduci aminte daca ai umblat, de curind, pe la coloana de directie, capacele de protectie, etc... e posibil sa fi agatat firul si sa fie in scurt. Traseul pe care trebuie sa il verifici nu este prea lung (de la siguranta pina la butonul de comanda).

Bafta...

Faza este ca acum ceva timp am bagat-o pe tester si imi arata ceva eroare la cheie, coloana de directie. Un coleg de al nostru avea testerul si mi-a zis ca mi-a dar eroare cheia. Dar mi s-a intamplat de multe ori sa nu-mi porneasca la prima cheie, iainainte de a se arde siguranta, intr-o dimineata cand am pornit masina, pe langa faptul ca a pornit mai greu s-a auzit si un zgomot in podea, in zona motorului. Ma gandesc ca daca e ceva legat de coloana de directie, totul e posibil. In rest nu am avut ce umbla pe la capace. Ba din contra, saptamana ce a trecut, inainte sa se strice nu am pornit-o decat odata. Chiar ma gandeam ca de asta s-a stricat, ca nu am folosit-o cum trebuia! Multumesc, cred ca in weekend ma voi ocupa de ea. Sper sa-i dau de capat si sa nu stric mai mult pana ma edific cum sa desfac pe acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema cu farurile:

- nu mai merge nici cornering-ul si nici leveling-ul, iar acum am observat ca nici stropitorile de far nu mai functioneaza

In prima faza s-a schimbat o siguranta care s-a ars instantaneu...

Aveti idei?

Salut,

Faptul ca iti arde imediat siguranta, se datoreaza unui scurt-circuit, iar scurt-cicuitul poate fi pe traseu, ca si la Balkus2002, dar poate fi si in modulul care iti controleaza farurile. Cel mai bine ar fi sa verifici pentru ce este siguranta arsa si sa incerci sa faci rost de o schema electrica cu partea de faruri. Ai mai putea face ceva, daca stii unde este amplasat modulul care comanda farurile, ai putea sa-l scoti din circuit (sa decuplezi mufa) si sa verifici daca iti mai arde siguranta. Daca o arde, insemna ca scurt-circuitul este pe cabluri, daca nu, scurtcircuitul este in modul. Daca vrei, da-mi un PM cu WIN-ul masinii si numarul sigurantei si incerc sa-ti gasesc o schema in ELSAWIN. Deasemnea, specifica cind iti arde siguranta ( imediat cind o montezi, fara contact, cind pui contactul, cind pornesti motorul, cind aprinzi farurile, etc...).

Bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima concluzie:

- cei de la PBN (cand mi-au montat alarma) mi-au legat-o de OBD

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua!

Sper ca am dat replay intr-un topic care rezolva o mica problema pe care o am la passat B6

scurt: nu mai merg stergatoarele decit din cind in cind si atunci cind nu trebuie; de cind am probleme cu ele le mai incerc sa vad daca functioneaza;

am verificat siguranta S 22 la mine( sau asa reiese din manualul din acest topic); am verificat piulitele de strangere ale bratelor ;

Nimik tot asa cind vor ele merg

Ma poate ajuta cineva

Nu de alta dar vine timpul rece si o sa am mari probleme

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cmarius2010 ai verificat daca nu cumva ai blocat vreun ax la unul din cele doua stergatoare?Cel mai usor poti verifica miscand de bratul stergatorului drept usor in sus jos si sa te uiti in acelasi timp la celalalt brat al stergatorului stang sa vezi daca se misca.Daca cel de al doilea brat nu copiaza miscarea bratului actionat de tine,se poate trage concluzia ca vreun ax ar fi gripat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am verificat; cred , ca idee mi-am cam dat seama ce se intimpla; e vb de umiditatea din aer cind e mica merg stergatoarele cind este umiditate crescuta nu----sigur un contact imperfect---faza e ca nu prea stiu pe unde sa ma uit; am sunat la vreo 2 service-uri si mi-au zis ca e un contact iperfect dar ca ei nu au timp de verificat asa ceva ca nu prea le iese nimik.... asa ca nu-mi ramine decit sa merg la vw Focsani sa o controleze aia;

multumesc oricum

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cmarius2010 daca ai putina vointa poti verifica singur mufa care intra la motorasul stergatorului de parbriz ca nu este greu deloc.Ridici capota motorului iar in apropierea parbrizului zaresti o grila de plastic formata din doua parti si din care ies cele doua stergatoare.E prinsa si in marginea ramei parbrizului.Pe tine te intereseaza sa te uiti sub grila de pe partea soferului ca acolo se afla motorasul.Scoti trei sau patru cleme metalice dupa care dai acel cheder care etanseaza cu capota,intr-o parte.Se ridica usor acea jumatate de grila si poti vedea motorasul stergatorului cat si mufa acestuia care trebuie verificata.Ideal ar fi sa poti sa scoti si bratul stegatorului ca sa ai loc usor,dar nu-i obligatoriu.Tot sub acea grila verifica sa fie strans acel fir care vine de la motoras la masa masinii prins de un surub.Daca nu este de acolo atunci te indrepti spre acea masca de plastic care se afla deasupra pedalelor de frana,ambreiaj....Se desfac vreo 7 sau 8 suruburi cu ajutorul unor torx-uri(un fel de imbus dar cu 6 colturi in forma de stea).Sub acea masca de la pedalier se afla mai multe mufe care ar trebui verificate daca sunt impinse in locasul lor.Daca umbli vezi ca pe acea masca de la pedalier ramane prinsa mufa de diagnoza a masinii(obd ll) si sa ai grija sa nu tragi de acele fire ale acesteia.Din cauza drumurilor e posibil sa se deranjeze acele mufe si sa nu faca contact cum trebuie.Eu o asemenea problema am intampinat la B6 si am rezolvat-o umbland acolo unde ti-am spus si tie.Bineinteles ca eu gasisem si un ax al stergatorului blocat dar la tine se pare ca nu-i aceasta problema mecanica ci una de contact imperfect.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Ascultati si va minunati!

Am facut ceea ce mi-a spus colegul mai sus. Nu am reusit. Merg la un service. Cel mai bun electrician din oras. o verifica. masina nu are probleme cu nimik. Mi-a zis ca aici se termina meseria.....lui. Cica sa merg la cineva care are Vag com si sa resetez IC-ul. Ca cica are o setare pentru stergatoare functie de temperatura...... :Driver:

Apropo imi merg stergatoarele doar cind afaa sunt sub 9 grade. Nu stiu ce sa mai cred.

Pina la urma tot la reprezentanta cred ca ajung ca vine iarna si nu am chef de mistouri...

Revin cu explicatii cind o sa rezolv problema

Multam oricum! :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza intai si vezi daca apare ceva. Controlerul din motorasul de stergatoare comunica cu Centrala electrica pe protocol LIN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am promis ca revin

Am fost la Focsani la Scorpion. Au facut diagnoza, atat electrica cat si mecanica.

rezultat: motoras defect + bucse discuri capete de bara..etc total piese de schimbat 3700. Norocul meu ca nu aveau piesele pe stoc. Am mers acasa. Un coleg mi-a zis ca pentru motoras cunoaste pe cineva de la Dacia Service Tg Ocna; OK am zis merita incercat. Si a meritat Defectul: un carbune blocat si cate lipituri refacute la paralelogram.Atat.. restul pieselor de schimbat le-am achizitionat de pe net total 700 lei. manopera 150.

Multumesc tuturor pentru ajutor :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am incercat sa localizez ,,Relay carrier 2,, pt. a vedea releul J788 (479) - Drive train CAN bus isolation relay dar, nu am reusit sa gasesc nimic. Stie cineva unde este releul J788 (479)?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In documentul atasat il gasesti la pagina 44. Respectivul releu este situat in partea stanga, sub bord (Relay positions under left dash panel (relay carrier 2) A - Drive train CAN bus isolation relay- J788 (479))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt. nr. releului. Eu cautam releul J713 (478) second battery charging circuit relay (de la WEBASTO).

Inainte de a posta am citit documentul de la pagina 44. Masina mea nu are Relay carrier 2 in partea stg sub bord, deoarece numai pt. J713 cred ca producatorul a considerat ca nu era necesar.

Avand in vedere ca masina nu are Relay carrier 2, stie cineva unde ar putea fi dispus releul J713 (478) second battery charging circuit relay. O fi dispus in apropierea WEBASTO-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat ca zici ca nu ai relay carrier 2. Releul J788 ar trebui sa-l ai acolo. Langa webasto nu cred sa fie - din cate imi aduc aminte nu am vazut asa ceva pe acolo cand am demontat bara fata - la mine, unitatea webasto (nu e din cea programabila) este dispusa in partea dreapta fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt. nr. releului. Eu cautam releul J713 (478) second battery charging circuit relay (de la WEBASTO).

Inainte de a posta am citit documentul de la pagina 44. Masina mea nu are Relay carrier 2 in partea stg sub bord, deoarece numai pt. J713 cred ca producatorul a considerat ca nu era necesar.

Avand in vedere ca masina nu are Relay carrier 2, stie cineva unde ar putea fi dispus releul J713 (478) second battery charging circuit relay. O fi dispus in apropierea WEBASTO-ului?

DAr masina ta are second battery ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are a doua baterie in spate in compartimentul din stanga (este pt. incalzirea auxiliara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema...incalzire in scaune, nu functioneaza la sofer...

Aveti idee care ar fi sigurantele...ca dupa manual, ar fi 37stg, 27dr, 39dr...dar nu exista decat 37stg...in celelalte 2 pozitii nu sunt sigurante, nici macar contacte...

Si poate stie cineva cum se desface capacul de la plafoniera fata, ca am butonul ala cu 3 pozitii sarit din locas si actioneaza pe baza de chef...

Multumesc !

Salut, am aceeasi problema ca si tine, incalzirea scaun sofer nu merge pe cand incalzirea la scaunul din dreapta merge. Cum ai rezolvat-o?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Gasesti detalii in aria noastra aici....dar pentru mai multe lamuriri gasesti in aria de golf si bora aici.

Aceeasi problema o am si eu (doar spatarul de la scaunul soferului se incalzeste)....dar cred ca o las asa :blah:...mi se pare mai practic sa se incalzeasca doar spatarul ....

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, am si eu urmatoarea problema. La pranz cand am plecat cu masina, am observat pe calculatorul de bord ca arata patru linii in loc de km la autonomie, iar manometrul nivelului de combustibil este pe zero, desi masina stiu ca avea de dimineata cand am venit de la lucru o autonomie de 800 de km si aproximativ 3/4 din rezervor plin. Nu stiu daca am postat unde trebuie, dar cred ca poate fi o problema de sigurante, imi puteti spune care este siguranta plutitorului din rezervor.

PS. in rest bordul functioneaza normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, imi poate spune si mie cineva unde se afla siguranta de la bricheta la un passat b6 din 2007?Din toate 3 nu imi merge nici macar una...Multumesc anticipat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

E asa greu sa citesti documentul din primul post?

post-2440-0-39009500-1295452361_thumb.jp

post-2440-0-37900800-1295452367_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva unde se afla siguranta de la pompa de alimentare si releul daca are, la un passat b6 2tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!