Jump to content

Golf 6 GTI


gg_e
 Share

Postare recomandată

Eu am vazut lucrurile altfel:

LSD - 1200 EUR

REMAP - 500 EUR

FRANE- 1400 EUR

Total peste 3000 EUR si tot nu e 4x4.

Am analizat multa vreme Edition 35 si eram cu banii in mana sa-l iau pe cel rosu, dar pentru cineva care vrea sa mai "umble" la masina si dupa achizitie, am considerat ca mai bine dau banii din prima pe R.

In caz contrar, clar varianta castigatoare e GTI-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar masina va fi de zi cu zi si probabil si un GTI e cam extrem avand in vedere ca am un bebe mic deja. :D JUG, cum e cu portbagajul? Eu stiam (tot de pe forum) ca din cauza diferentialului spate pt 4x4, podeaua portbagajului e mai ridicata cu cativa cm la golfurile cu 4x4 fata de cele cu tractiune fata si se pierde destul de mult din volum. Cam de la 350 la 250l. Banuiesc ca pe tine nu te-a afectat acest aspect, dar eram curios. Altfel eu sunt obisnuit cu portbagajul de Golf, Leonul meu fiind un Golf 5 cu alta caroserie.

Acum dupa ce am tot studiat discutiile de pe aria Golf 6 si am vazut prin ce a trecut Dreadfull cu accidentul sau relativ minor... Stau pe ganduri daca sau iau un Ed. 35 sau un GTI normal ar fi suficient. Diferenta la piese intre unul normal si unul editie speciala mi se pare absurda avand in vedere ca diferentele de design sunt mai mult decat minore.

Pentru viitor, un Ed. 35 ar fi mult mai indicat pt upgrade-uri, desi daca as face ceva in mod clar nu as merge asa departe precum Fusco sau alti colegi de forum care au construit adevarate rachete. Bravo lor, dar pe mine cred ca m-ar baga in divort asa ceva... :))

PS: Ma uitasem si la Skoda RS dar sotia vrea neaparat compacta, avand in vedere ca va conduce si ea masina si are o fobie fata de masinile mai lungi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut lucrurile altfel:

LSD - 1200 EUR

REMAP - 500 EUR

FRANE- 1400 EUR

Total peste 3000 EUR si tot nu e 4x4.

Am analizat multa vreme Edition 35 si eram cu banii in mana sa-l iau pe cel rosu, dar pentru cineva care vrea sa mai "umble" la masina si dupa achizitie, am considerat ca mai bine dau banii din prima pe R.

In caz contrar, clar varianta castigatoare e GTI-ul.

Un Edition 30/35 cu 3000e bagati in el (LSD, frane, remap) este mult peste un R20 stock si tot iti mai raman 3000e.

@TudorM: Nu te inseli: Volum, bancheta spate nerabatat/rabatat, l 350 / 1305 (4Motion: 275 / 1230). Mai multe detalii aici. Parerea mea este ca doar daca ai planuri de upgradeuri sau te atrage in mod special aerul de model aniversar merita Editionul 35-ul.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TudorM: Spatiul util(pentru bagaje exclusiv) e identic la R si Golful normal.

Am avut si eu temerea asta, dar te asigur ca sunt la fel. Am cumparat 2 Golf-uri simultan:1.2TSI si R-ul si asta am descoperit. Diferenta vine din spatiul de sub placaj, care la Golful normal e mai adanc, motiv pentru care incape roata de rezerva. La R nu exista spatiu si deci nici optiunea asta.

Avand in vedere ca bugetul iti permite, alege Edition 35. Cei 35 de cai nu schimba masina complet, iar DSG-ul o face 1.2 TSI in modul Drive(exagerez putin :) ). Aerul de editie speciala te va "unge" mai mult pe suflet, mai mult decat cei ~2000EUR extra. In plus, poate peste 1-2-3 ani cumperi o alta masina de familie si ramai cu asta, pe care o transformi in al doilea Fuscomobil.

@spb: Esti naiv sa crezi ca un LSD si un Stage 1 de ~300(310 pentru ED.35) de cai vor ridica un GTI peste R, sincer! Asta fara sa vorbesc despre plecarea de loc cu tractiune fata si asemenea cuplu...

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TudorM- GTI poate fi bland si folosit ca o masina de zi cu zi fara probleme...merge ca un 1.2 tsi bara la bara prin traficul aglomerat din Bucuresti, dar poate sa mearga si cu 240 km/h atunci cand "e nevoie".Portbagajul este suficient de mare chiar daca ai un bebelus, bagajele o sa iti intre fara probleme, iar daca alegi suspensia adaptiva...in modul confort, masina se simte ca un golf "normal" cu toate ca jantele de 18" o fac mai rigida...Cutia DSG o recomand cu cea mai mare caldura, in primul rand ca e foarte comod si simplu de condus ca orice alta masina automata, avantajele vazandu-le dupa primii km parcursi, aici ma refer la usurinta si rapiditatea cu care se face schimbarea treptelor, modul sport si padelele de dupa volan facundu-te sa te simti un mic Stig pe un drum virajat de munte si nu numai (eu am comandat masina fara sa fac drive-test, dar daca nu esti sigur pe tine...si iti face cu ochiul si alta masina ar fi bine sa faci)...Cat despre alegerea dintre ed 35 si un GTI normal...tine de gusturi... :) daca ar fi sa aleg acum cred ca as opta pentru modelul aniversar doar asa...sa stiu ca e mai "diferit"...dar GTI-ul normal parca aduce mai a "clean look" (tapiteria de stofa in carouri ca la primul GTI, jantele Detroit)...nu stiu pare mai "clasic" :) acuma ramane tu sa alegi ce iti place....indiferent de alegere nu cred ca vei fi dezamagit.

Cat despre R20 nu cred ca se poate pune problema de comparare cu GTI....o masina cu tractiune integrala va fi tot timpul peste una cu tractiune fata....aici ma refer la demaraj, stabilitate in curbe si/sau pe suprafete ude/inghetate/zapada, dar toate au un cost ;)

toate bune!

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa generez o polemica dar ma amuzati cu aura de super masini pt integrale. Scirocco R are multe circuite in care pune timpi mai buni decat Golf R plus mai rapid la 200, pe reprize etc. si asta fara stage I si LSD. Faceti voi calculele cum merge un edition 35 cu 300+cp si LSD...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are rost sa vorbim de hibrizi tunati, si cum ar merge nush ce FWD daca ii pui Biturbo si motor de gallardo.... pentru ca stiu golf 1 modificat FWD care bate Porsche 911 carrera 4 pe circuit....Scirocco R e mai sport, mai usor (1289 kg fata de 1466 kg R20) intradevar face 200 km/h mai repede cu 2 secunde, insa R20 e mai rapid de la 0-100 km/h si cred ca pentru baietii care isi iau asemenea masini sa faca liniute in oras....e mai important (sfertul de mila il fac amandoua la fel 13.8 sec respectiv 13.5 sec) :) e vorba de handling, de comportament, de cum se tine masina pe sosea si de trait cu ea zi de zi nu doar de performanta, nu esti zilnic pe circuit...si nu faci curse cu ea nu stiu cat de des..pentru ca asa am putea vorbi de tuning si pe R20....(vezi masina lui Teff)

:icon_thumright:

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru sfaturi si informatii.

O intrebare pentru cei cu aceasta optiune: merita suspensia adaptiva? Sunt diferente mai mult sau mai putin notabile intre Sport si Comfort? Eu n-am fost niciodata un mare fan al trapei asa ca ma gandesc sa investesc aceeasi bani in suspensie. Daca merita... :)

Ma gandesc ca daca o iau, va sta 99% din timp pe Comfort si atunci iarasi nu stiu daca isi merita pretul aditional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si eu merg tot cam 99% pe confort...suspensia setata in modul asta o face mai "moale" si mai confortabila decat cu suspensia standard (oricum e mai rigida decat la un golf normal mai ales daca bifezi pe lista de optionale si jantele pe 18")....pe normal ...devine standard iar modul sport o transforma....o face mai rigida, cursa telescopului fiind mai scurta , masina devenind mult mai stabila in curbe..

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum intrebarea de baza (stiu ca tu ai si la Cayenne), ti-ai mai lua optiunea asta acum ca ai apucat sa faci ceva km cu suspensia adaptiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricand as alege optiunea asta, o am si pe golf si pe Touareg si isi face toti banii, si eu o tin la golf 90% din timp pe confort pe cand la Touareg e tot timpul pe sport(nu e asa rigida ca golful pe sport). E o optiune 2 intr-unu, practic ai 2 masini dintr-un buton.

Modificat de kadettro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TudorM mmmm buna intrebare :P ce sa zic.....diferenta dintre modurile de setare este sesizabila insa nu e o diferenta de la cer la pamant.....eu am bifat-o cu gandul ca o sa fie mai confortabila decat suspensia standard...sincer cred ca am apasat pe butonul ala de 3 ori de cand am masina :) a ramas setata in confort cea mai mare parte...avand in vedere ca platesc un leasing si o optiune in plus sau in minus nu face o diferenta sesizabila la rata lunara nu ma deranjeaza....daca isi merita banii? da...daca o folosesti... :P nu stiu ce sa zic.....am bifat optiunea de media in-usb si ascult muzica de pe stick.... nu am bagat nici un cd in cd changer niciodata...sta degeaba :P...la fel si mufa auxiliara pentru ipod nu am folosit-o niciodata.....Trapa mi-am dorit-o ca da bine pe masina....dar....am folosit-o foarte rar.... :) Cred ca singura optiune care si-a meritat toti banii a fost cutia de viteze DSG.

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi permiteti, eu zic ca suspensia adaptiva inseamna mult mai mult decat cele 3 setari: confort, normal sau sport.

Uitati aici (faceti abstractie de sintagma GTI din text):

"Add to this the fact that the GTI VI gets Dynamic Chassis Control (DCC), allowing the shocks to continuously react to the road conditions and driver’s inputs to provide the best suspension for that moment. The shocks will even adjust according to acceleration, braking and steering inputs to stiffen the suspension in fractions of a second, reducing pitch and roll in the chassis."

si sursa: http://www.autoguide.com/auto-news/tag/dynamic-chassis-control

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de pe Golf 6 R este cel vechi de pe Golf 5 GTI, cod EA113 cu ceva modificari si cu turbina K04.

Motorul de pe ed. 35 este acelasi motor detunat.

Motorul de pe Golf 6 GTI e un motor diferit, care a fost preluat de la Audi, cod EA888. Sunt mai multe diferente fata de modelul precedent, printre care optimizari pentru emisii si consum si distributia pe lant.

Cei de la VW au motivat alegerea lui EA113 pentru Golf R prin faptul ca acesta se preta mai bine la modificarile dorite. Pe de alta parte, timpul de dezvoltare si costurile cred ca au fost mai mici, fiind deja implementat pe S3, sa nu uitam pragmatismul economic al celor de la VW.

Ca urmare, sunt curios ce bloc se va retine pentru urmatoare generatie, poate EA888 tunat mai sus pe GTI si in fine EA888 modificat, cu K04 pe R? :)

Portbagajul nu se masoara cu locul pentru toata de rezerva, R chiar are fata de GTI 75 litri de portbagaj in minus la spatiu util. In functie de stilul de mers, AWD este un avantaj pe suprafete ude si iarna, cu pretul unei greutati mai mare si cheltuieli de intretinere (consum, Haldex). Personal, cel putin pentru puteri sub 300 de cai, nu consider AWD un avantaj pe uscat, chiar (de multe ori) contrariul.

DCC e mai mult decat controlul amortizoarelor, pentru mine raspunsul diferit al pedalei de acceleratie si mai ales al directiei a fost de asemenea foarte important.

Eu am ales GTI-ul simplu: in primul rand ca cel mai bun all arounder (inclusiv pentru un bebe de 4 luni :) ), am vrut neaparat platforma asta (inainte sa scoate VW noua platforma minune MQB care merge la mii de modelele si costa bineinteles putin, deci "ieftin si bun"), mi s-a parut intr-adevar cumva "mai clasic" chiar si decat ed. 35. Prefer jantele Detroit (cele de pe ed. 35 mi se par putin "cheap BBS wanne be"), nu ma intereseaza xenon si alte beculete si am preferat noul motor, deci pentru mine diferenta de bani nu se justifica. As fi vrut altceva de la un edition 35: acelasi excelent all arounder cu mai multa pasiune "mecanica" (diferential mecanic, ESP decuplabil complet, frane/suspensie optimizate, poate greutate mai mica, etc.)

P.S. ce imi place mult, e schimbatorul de la ed. 35 :)

Modificat de konti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Dimineata ma duc sa dau comanda de un GTI, asa ca am mare nevoie de sfatul vostru!

Intrebarea mea este daca sa merg pe varianta clasica sau pe ed 35?

Diferenta de pret, e nespectaculoasa!!!

Din iulie 2011, conduc un GTI 6 ,DSG si sunt absolut extaziat de masina (dar fiind company car si eu cu demisia pe masa, intelegeti voi :( )

Ca si aspect, parca parca as tinde spre varianta normala ....

am citit in ultimele ore pe net , si vad ca parerile sunt impartite, iar tehnic/performante nu e mare diferenta intre cele 2.

De R nu se pune problema, ca nu ma incadrez in buget, ca vreau musai DSG si alte chestii optionale!

De asemenea, am inteles, neoficial, ca vopseaua standard nu e de cea mai buna calitate. Eu as inclina parca spre alb , (cel de acum fiind negru Pearl , si ma doare sufletul ca e "gri" fiind abia spalat de cateva ore), iar albul de "calitate" costa 1100 Euro extra! Merita!? Sa raman pe standard?

Partea ironica este ca si eu am bebe mic (ma rog are 10 luni acum, dar chiar ma gandeam oare cati cu copil pe vine, sau de 3 luni cat avea a mea fetita isi comanda GTI 6 ....)

Multumesc mult de ajutor!

Seara buna!

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vopseaua optionala nu te sfatuiesc sa o pui din mai multe motive....in Romania e foarte greu de intretinut orice fel de vopsea, pe orice fel de masina, drumurile proaste, bitumul si pietricelele care iti sar de la masinile din fata o sa iti dauneze barii si capotei, lacul se penetreaza foarte usor si o sa ai pete de la "caca" de pasare, sunt lucruri pe care nu ai cum sa le eviti, din polisat masina se remediaza, si/sau daca o zgarii oricum o faci pe casco, dar sa nu crezi ca daca bifezi o vopsea mai scumpa vei fi ferit de aceste impedimente...

Cat despre alegerea dintre ed 35 si normal cum am spus si un post mai sus cred ca tine de gusturi....ed 35 am inteles ca e mai predispus modificarilor....si daca iti plac elementele noi de design... (embleme, loook-ul scaunelor, jante, mi se pare mai bling bling) ...."GTI-ul normal parca aduce mai a "clean look" (tapiteria de stofa in carouri ca la primul GTI, jantele Detroit).. ramane tu sa alegi ce iti place....indiferent de alegere nu cred ca vei fi dezamagit."

Parerea mea e ca ai destul loc si pentru bebelus.... :P....doar sa nu-l "dai" foarte tare...ca va trebui sa schimbi scutecele des :P

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

M am decis sa raman tot pe GTI ul clasic, vorba ta , parca e "mai clean"!

Multumesc inca o data de sfat! Nu m am hotarat la culoare/vopsea inca, dar am inteles ca pot modifica inca 1 saptamana .... pana ce trece in productie!

Sper sa se incadreze in 3 luni.

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kilo,

Ai dat comanda si ti s-a specificat acest termen? Unde ai dat comanda si daca poti sa ne spui mai multe despre ce ti-ai ales? Sunt interesat si eu de detalii. Sunt inca plecat din tara si d-abia astept sa ma intorc sa fac un test-drive. Cel mai probabil voi ramane si eu la varianta clasica.

Din pacate pe site la ei am vazut ca la livrare imediata nu au decat editia speciala cu DSG si niciuna nu are navigatie, la care eu tin mortis. Deci va trebui sa dau si eu comanda.

La masina actuala (Seat Leon) am ales negru metalizat, care da foarte bine dar cum zici si tu devine f repede gri. Din paleta disponibila la GTI as alege doar albastrul inchis din cele metalizate, dar probabil voi ramane pe alb sau negru simplu.

Felicitari pt alegere si asteptare usoara... stiu ca la a mea mi-am ros unghiile de nerabdare chiar daca e un model foarte comun ca performante. :)

PS: Intr-adevar multi bebelusi GTI-sti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi au zis saptamana 4 a anului viitor, adica Ianuarie 2012. Mai am un coleg ce si a configurat si precomandat un Touareg si tot aceeasi termen i au zis. Dar am ramas surprins, ca de ieri nu mai iau comenzi de CC, asa ca daca va intereseaza grabiti va la stocuri , ca sa aveti de unde alege (scuze de offtopic).

Test drive, nu stiu daca se mai poate, cel putin azi...chiar m am uitat la PBV si nu aparea in lista. In alta parte, nu stiu...

Am dat comanda la PBV1, ca acolo m au trimis noii angajatori. Celalalt GTI (luat de la PBN) mi a venit exact cum scria in sistem cand a intrat in productie, 20 iunie 2011. Partea buna e ca il mai tin vreo luna pe asta de acum, asa ca de ros unghi nu mai am decat vreo 1 luna jumate, ca 2 sapt sunt plecat in tarile calde.

Ca si optiuni am optat pt: DSG, Faruri, R510 cu Dynaudio(senzational sistemul), Cotiera, Pachet Confort (clima, scauze incalzite, senzori lumina/ploaie), Pachet Park Assist (senzori optici, si Park Assist - costa sub 50 Euro daca luai pachetul , impreuna cu R510 si care btw e super amuzant, desi in 3 luni l-am folosit 1 data in ziua cand am ridicat masina:) ) , Port USB/Mini Card, si vreo cateva detalii (kit roata rezerva, senzori presiune pneuri etc).

Am optat pt jantele de 17 Detroit (care din toate variantele disponibile mi se par cele mai faine, si sunt si standard) insa, deoarece o folosesc si ca masina de servici, si pe 18 erau un pic "agresive" pt tipul de job care il am.

Inca nu m am hotarat la suspensia adaptiva si culoare(dar aici cu siguranta ca o sa iau o culoare clasica GTI , daca tot sunt intr-un classic mood). Am promis ca le zic pana maine :) Am alt coleg cu Mk 5 cu trapa si , mie personal, nu imi place , La ed 35 , intr adevar parca merge..... Despre navigatie, eu personal nu am vrut, deoarece costa o caruta de bani, si face acelasi lucru ca un Garmin de 6-7 ori mai ieftin. Am un prieten cu un v6 Passat cu navigatie, si in 4 ani de cand are masina, a folosit mai mult google maps de pe telefon, decat navigatia...In plus, cand i au livrat o nici nu i au dat harta romaniei :)))) Ma rog, optiunea nu o folosesti numai pt gps, dar totusi e cam scumpa....

Btw, Au 2 GTI uri pe stoc, cu DSG, ca asta m a interesat. In Saptamana 43 (in curand) vine un GTI simplu gri cu cateva optiuni , dar nu mai stiu exact ce, si un ed 35 alb, in sapt 51, parca, mijl lui Decembrie, cu trapa, camera si 1-2 chestii minore, poti afla la Porsche.

Am stat mult pe ganduri, ce sa aleg, inclusiv la dealer, dar uitandu ma inca o data la ed 35, care exista in Showroom, mi am dat seama ca in afara de praguri, si log ourile cu 35 (care arata mai bine ca la 30), nu ma fascineaza nimic fata de clasic version. Mai mutl cu sigur ca nu as fi facut upgrade uri pe ed 35 , asa ca faptul ca era un motor nou, consum mai mic cu vreo 2L mixt, iar cel important feedback ul live de mers zi de zi prin Bucuresti cu GTI clasic mi au mai alinat din chinurile alegerii.

Daca mai ai nevoie de detalii, pls ask.

Seara buna,

Alex

Aaaa, ca tot suntem multi proaspeti tatici!

Chiar am cautat scaun de bebe, brandu it cu GTI. La dealeri nu au, pe net am gasit disponibil cu BMW si alte minuni.

I am luat caciula, tricou .... dar scaun nu am gasit! Am luat unul rosu tot, zici ca i Recaro .... dar tot trist sunt ....

Oricum cate chestii posibile exista cu GTI, te doare capu....

Modificat de kilo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum fiecare cu alegerile lui, dar eu as fi luat Edition 35. Diferenta de pret e foarte mica, mai ales ca Ed. 35 vine cu xenon si jante de 18" in standard. Deci modelul aniversar e la acelasi pret cu unul normal, d.p.m.d.v.

Oricum, nu mai conteaza acum, iti doresc sa vina la timp si sa te bucuri de ea. Nu-ti face griji in privinta suspensiei si a zgomotului, R-ul meu e foarte confortabil cu jante de 19", suspensie mai tare si o evacuare mai zgomotoasa. La tine cu 17" va fi limuzina, crede-ma.

Totodata, bani irositi pe suspensia adaptiva. Daca urmareai modul Confort al acesteia, inseamna ca nu iti trebuie GTI. Daca il urmareai pe cel Sport, nu e atat de sport cum ar trebui.

@TudorM: De ce vrei sa dai 1500EUR pe RNS510 cand poti da 600 pe acelasi lucru dupa? Foloseste diferenta pentru a lua Edition 35, mai degraba. Totodata, m-as uita mai atent la Carbon Grey. Arata foarte bine in realitate.

P.S: @kilo: La care alb de 1100 EUR te referi, cel din paleta Individual? Perlat?

Scaun GTI exista/ a existat(spuneau ca e Lim. Ed.). Insista cu cautarile si vei gasi unul disponibil:

post-1691-0-10996700-1318456746_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

cf configurator se numeste Oryxwhite Perleffekt.

mersi de scaun si sfaturi!

din pacate scanul trimis de tine, mi e bun peste vreo 2 ani, ca sunt in fct de varste!

Modificat de kilo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar diferenta de pret este foarte mica daca ne uitam la echiparea care vine cu fiecare varianta. Asta si face alegerea atat de dificila. :) Dar totusi cred ca motorul mai nou si cu distributie pe lant este mai ok pt viitor, mai ales daca nu intentionez sa il modific in vreun fel. Plus ca totusi diferenta de putere mi se pare prea mica si e mai mica decat cea dintre GTI V si GTI Ed 30. Daca editia 35 ar fi avut 245-250cp ar fi fost mult mai atragator dpdv al performantelor, dar probabil ar fi atacat prea mult din vanzarile de R (Golf sau Scirocco).

Jug, la ce te referi prin 600e mai tarziu? Banuiesc ca la o navigatie 3rd party. Am asa ceva acum si e enervant sa ai ceva atarnand de parbriz, trebuie mereu sa o iei cu tine din masina din cauza ca traim intr-o lume tare simpatica si mai ai si cablu de alimentare care-ti atarna peste bord. O navigatie OEM mi se pare mult mai eleganta, fiind integrata cum trebuie in sistemele masinii. Si in gama asta de pret, sa zicem ca 900e nu e chiar o mare tragedie cand dai oricum peste 30k pe masina. :)

PS: Da si Carbon Grey e o optiune, arata f bine culoarea. Cred ca sunt niste poze cu ceva pagini inainte chiar pe topicul acesta cu un GTI cu culoarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, exista anumite guri care vorbesc despre potentialele probleme ale vechiului motor EA113, dar totul tine de noroc. Am vazut crapand si unul si altul, deci...

Diferenta de putere e mica, ce-i drept, dar potentialul e mult diferit(Stage 1 270-270CP vs Stage 1 310 CP).

Cat despre navigatie, se gasesc pe forum o gramada de RNS510 SH(in fapt arata ca noi, ca doar nu le cari in buzunar ca pe mobil) la 600EUR. E acelasi lucru, dar cu aprox.1000EUR mai ieftin. Plus ca dai si RCD210-310-510 la schimb si iese si mai ieftin.

Eu raman la ideea ca in timp o editie limitata iti aduce mai multa emotie si, de ce nu, valoare crescuta sau stabila la revanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca folosesti navigatia foarte rar....sincer...nu cred ca merita bifata (iti scoti banii cam greu pe ea)....plus ca ...o navigatie updatata pe care o montezi in geam este mult mai precisa...la masinile precedente am avut navigatie oem...si m-au dezamagit (cel putin la bmw...)....(hartile cam nedetaliate, indica tot timpul ruta cea mai scurta si te baga prin sate sau stradute..timpul ajungerii la destinatie marindu-se...etc)

Suspensia adaptiva nu e revolutionara, dar e ca si cum ai avea 2 masini.....una foarte sport (dar care nu ma atrage mai deloc....in primu rand nu avem drumuri, iar pe circuit nu cred ca o sa ajung prea curand) si una normala.....dar nu cred ca ar trebui sa o bifezi...mai ales ca ai jantele standard de 17 si confortul o sa fie peste medie.Eu am bifat-o pentru ca am rotile de 18" si vroiam sa compensez confortul...oricum merg tot timpul cu ea in modul confort...(abia astept sa pun rotile de 16" de iarna sa vad diferenta:P

Si mie imi place modelul standard de GTI desi am stat si in ed 35 care exprima ceva de genul "uita-te la mine!!!" mai ales in varianta cu rotile pe 19", parca gtiul normal e mai sobru, mai subtil, motorul e cu distributie pe lant si la cel standard, iar cusaturile rosii prezente peste tot ii dau o nota distinctiva si comemoreaza inventatorul de segment al gamei...

good choice!

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce dimensiune de jante de tabla intra pe golf 6 gti? 16" 6J sau 16" 6.5 J?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!