Jump to content

Golf 6 GTI


gg_e
 Share

Postare recomandată

Am citit in mai multe randuri asta

Se pare totusi ca ca au gresit putin la proiectarea acelei valve pentru turbinele K03 puse pe 2.0TSI si astfel face mai multa galagie decat ar trebui.

si de aceea am scris asta...

Tot ce am spus pana acum a fost verificat in ETKA. Altceva, spb, nu stiu exact. Poti sa imi spui si niste coduri motor pt platformele (din vechi) care au primit IHI? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am ETKA. Motoarele 2008 de GTI 5, cele de A3 2.0T 2008 (quattro s-tronic ca si reper) si cele de inceput de Scirocco (2.0 TSI 200cp) ar trebui sa fie in cazul de mai sus. Se poate totusi sa ma insel si sa fi primit doar distributia pe lant, nu si turbina IHI.

De asemenea vad ca wikipedia indica si motoarele "2.0 R4 16v TSI/TFSI 132-155kW (EA888) Manufacturing commenced March 2008" cu turbo K03 cand e bine cunoscut faptul ca GTI6 are IHI. Sunt acolo listate "VW/Audi non-valvelift variants" si o parte din ele sunt 200cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

urmeaza primul schimb de 15 000 km...am completat 500 de grame Castrol Edge 0 W40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate careva sa ma ajute cu un VIN de GTi? Sau direct cu codurile pentru praguri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb aici din cauza ca sunt mai mult colegi cu 2.0 TSI. La voi se aude distributia? Adica face un sunet de lant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb aici din cauza ca sunt mai mult colegi cu 2.0 TSI. La voi se aude distributia? Adica face un sunet de lant?

bineinteles ca se aude:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu aud nici un sunet de lant....am si un bmw cu distributia pe lant si nu se aude.....nush ce auziti voi....doar nu-i bicicleta :P

am inteles ca daca se aude un "clantzanit" sau se aude acel sunet specific....e cam gata...si trebuie schimbat.....dar distributia pe lant se schimba la 1 milion de km....cel putin nu stiu pe nimeni sa o fi schimbat...daca auziti sunete care nu se auzeau inainte sau vi se pare ca sunt ciudate...interesati-va sa nu aveti probleme...

toate bune!

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude ca orice distributie pe lant, e mai zgomotoasa decat cea pe curea:) corad0 cand ne vedem o sa vezi ca se aud la fel:)) un sunet specific:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf gti ed.35 are acelas motor de pe golf R, difera doar softul

robi_zet, poti sa detaliezi un pic? Ar insemna ca putem resofta acest motor si sa avem un Scirocco R in 4 usi? Ar fi super... :)

Scuze, ca intreb dupa atat timp de la postul initial. Acum am recitit thread-ul.

Sunt interesat de un Ed. 35 si de aceea intreb. Sper sa gasesc undeva un GTI cu DSG pt test-drive. Mereu cand intreb imi ofera in schimb un 1.4 manual pentru test-drive, ce-o fi in capul lor? :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este doar diferenta de soft intre GTi ed35 si R, au aceeasi turbina k04. Il poti duce la 270cp, ajunge un R cu tractiune fata :lol:

Pe GTi-ul simplu este k03

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum eram fostele 2.0 tfsi, (cupra, s3, gti ed30) Toate din soft faceam 300+cp nu? Asa este si cu ed35

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stiu, dar din ce spui tu, cu o resoftare cu softul din fabrica de pe R si motorul merge la adevarata lui capacitate. Fara sa fie un resoft cu un soft facut de altcineva cum e cazul unui tuning. Adica fara sa-l duci la mai mult de 270cp cat are R-ul.

Sigur si restul componentelor motorului sunt la fel, pistoane, cilindri, biele, chiulasa etc?

Este disponibil cumva softul din fabrica de pe R si se poate pune relativ usor pe alt motor (gen cel Ed. 35)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de pe Edition 35 este acelasi cu cel de pe R, adica EA113. Internele sunt, bineinteles, identice.

Cat despre softul de pe R, sanse minime sa dai de el. Poate doar sa "convingi" pe vreun dealer(a se citi angajat) sa iti inlocuiasca "hartile". Presupun ca te gandesti la garantie cand analizezi aceasta varianta, caci altfel un Stage 1 de la Revo, de exemplu, e mult mai avantajos. In orice caz, modificarea e tot modificare, fie ea facuta de "dealer", deci garantia pica.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior. Citeste Regulamentul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au urmarit modelul aplicat pt Edition 30 - S3 - Cupra - Cupra R doar intercoolerul ar trebui sa difere, in rest fiind identice motoarele. Diferenta de 2100e poate parea mare pt doar 25 de cai dar daca iei in calcul potentialul si blazonul de model aniversar este chilipirul secolului :)

Later: in plus Ed. 35 are in standard farurile cu xenon care la GTI-ul normal erau 1000e+. Devine suspect de ieftin :)

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cat timp va mai fi disponibil la vanzare Ed. 35?

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai GTI ed 30 cat a fost disponibil?

deja am vazut 2 ed35 in buc...unu rosu si unu gri graphit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stiam, nu va mai intrebam... :P

Adica acum sunt destul de pornit sa prind un test-drive undeva cu un GTi cu DSG si desi sunt convins ca imi va placea la nebunie masina oricum, pe urma sa ma duc sa dau comanda de un Ed. 35. Si ma gandesc sa nu raman cu buza umflata, pana ma intorc in tara sa nu mai fie disponibil. :)

Cat despre culori, oscilez intre gri carbon si albastrul acela mai inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu Edition 30 a fost introdus la finele lui 2006 si scos din productie in 2008. Deci un an de zile - doi o sa il tot tina...

Gri carbon este geniala culoarea dar in Romania nu mi-as lua-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai comanda-l de acum, sa fii sigur! :)

Lasand gluma la o parte, macar pana la sfarsitul anului va fi disponibil. Personal, cred ca se va putea comanda timp de un an si, avand in vedere ca a fost lansat la Worthersee in iunie, ai timp destul.

Iti recomand totusi sa largesti bugetul un pic si sa alegi un R20, eventual manual. Diferenta nu e chiar atat de mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre culoare ai dreptate spb, masina actuala e neagra si e chinul de pe lume in Bucuresti. E f frumoasa cateva ore dupa spalat si pe urma admiri tot un fel de gri carbon pana la urmatoarea. :D

JUG, acum ca m-am hotarat intr-un final (ma tot gandesc de cateva luni) m-as duce si l-as comanda, dar nu sunt in tara. :P Cat despre un R20 nu e cazul desi buget ar fi. Sunt proaspat si f mandru posesor de fetita de 2 luni si cu un copil mic vine si foarte mult bagaj aditional. Iar un R20 are portbagajul redus din cauza tractiunii integrale (cel putin eu asa stiu ca e cazul pt toate Golfurile cu 4motion). Sa zic mersi ca sotiei nu-i plac absolut deloc suv-urile si vrea tot o compacta, asa ca Tiguan-ul a picat repede. :)

PS: Studiam si posibilitatea unui Tiguan 2.0 TSI DSG cu jante pe 19"... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-are legatura caroseria de GTI cu R20....portbagajul e identic..volumul fiind de 350 de litri, cu bancheta rabatata marindu-se la 1305 litri.. sincer...mie mi-a ajuns in excursiile/calatoriile pe care le-am facut vara asta.....au incaput doar in portbagaj 2 trolere mari si rucsaci pe langa....plus ca mai ai si bancheta din spate...loc la picioare etc iar daca rabatezi bancheta....ai spatiu arhi suficient (in cazu in care nu duci pasageri in spate).....daca tot vrei portbagaj mare si o masina cat de cat sportiva la pret ok....ai putea sa te uiti la Skoda Octavia RS (break in cazu in care chiar ai nevoie de spatiu foarte mult).Diferenta de pret intre GTI si R20 e totusi sesizabila...cel putin cand am configurat eu masina.....cu optionalele pe care le-am vrut un R20 ma ajungea 47 000 eur ddp...Poate merita pentru unii acea diferenta daca stai sa te gandesti ca primesti 60 de cai in plus si o tractiune integrala....insa mie personal mi s-a parut un pret prea piperat pentru un Golf :)

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si la editia anterioara de gti (mk5), gti ul 6 si gti ul ed35 vor fi scoase din productie cu cateva luni inainte de lansarea golfului 7 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect ce spune corad0, R20 este o masina superba dar cand ma uit la pret, cel putin pt mine nu se justifica diferenta plus ca consuma mai mult ca GTI, asta in care iti doresti masina sa fie de zi cu zi. si chiar daca R este fara doar si poate peste GTI, sa nu uitam ca istoria este facuta de GTI, nu de R :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta Edition 35 - R20 la echipare standard este de aproximativ 6000e (26k - 32k). O valiza de bani pt ceea ce inseamna in esenta un haldex si niste frane in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!