Jump to content

Golf 6 GTI


gg_e
 Share

Postare recomandată

victoriancu22

Am trimis un mail in germ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne tii la curent cu ce si cum ai rezolvat cu masina macar sa stim la ce ne putem astepta....bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt praf cei de la Nord. Cei din service sunt incompetenti, iar cei de la vanzari sunt niste "pretiosi" de parca ei construiesc masinile si le proiecteaza. Nu obtii niciun discount sau max 2%.

Scuze de off-topic, dar sunt patit si eu cu acest service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Cat aveti consumul la ralanti cu ac la maxim? Am impresia ca trage greu de compresor ca la mine e 1,6

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Incredibil din nou: ma suna azi pe la 5 ca e gata masina, cand ma duc nu doar ca nu era gata, dar mi-au stricat si sezorul de temperatura, afara erau 37grade , pe bord arata 22, masina a ramas la ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omg :))) la anu in feb face si masina mea 2 ani , iese din garantie si tre sa fac si eu revizia , poate incep si la mine sa se strice toate asa una dupa alta :) ce am negociat la achizitionare le dau dupa garantie ....?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa huk...atata timp cat nu o duci DSG si o recuperezi manuala.....e inca ok :))

gluma gluma...dar victor...chiar imi pare rau pentru ce ai patit....fa o plangere....da-i in judecata reclama-i.....indiferent...nu e normal.....si sincer nu conteaza ce masina conduci....daca e noua sau second hand....nu e logic.... sa fie angajati niste incapabili, sa platesti niste preturi derizorii si problemele sa persiste ba chiar sa apara altele noi...e inadmisibil...dar in tara noastra se poate intampla orice...pacat de numele VW (oricum se intampla si la case mai mari) e bine ca ne pui la curent, macar sa stim de ce service-uri sa ne ferim.....mi-e teama ca o sa trebuiasca sa ii fac si eu acus prima revizie...si chiar nu imi doresc sa plec cu alte piese..uzate/defecte...sau cu probleme pe care nici nu le aveam..:(

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul cu ac la maxim cand e foarte cald in masina, am 1,4 iar dupa ce se apropie de temperatura setata scade si consumu cam la 1,1 asta la relani. Mai conteaza putin si benzina. Am obeservat ca la anumita benzina e mai mica valoarea cam o cu 0,1-0,2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

La mine nu scade sub 1,6 este clar ca merge impiedicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

porsche sustin ca e normal 1,6 si ca masina nu are nimic, sa vin sa o iau. Vi se pare normal? Va multumesc, ma gandesc ca am luat-o eu pe aratura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa gasesti o masina cu acelasi motor pe la ei p acolo. sa compari rezultatele. poate vazand cu ochii lor, se razgandesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Au zis ca nu are legatura, sora mea are una la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cu ac dat drumu maxim 1.5 cand dau la maxim ventilatorul si 1.2-1.3 cand merg cu 2-3 trepte de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Ramane constant la 1,5 cand e la maxim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am fost atent. Maine o sa ma uit si iti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Si cu apa la 90, merci mult

Desi ideea este buna, poate ma ajuta 2-3 colegi sa vina cu mine la ei, fac cinste si platesc costurile de deplasare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz ca a durat atat.

M-am uitat cu apa la 90c la temp de 16 grade si ventilatorul dat la maxim 1.6%. la 22 de grade ventilatorul dat pe 3 viteze variaza in tre 1.2-.1.3%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Multumesc foarte mult, ce benzina pui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petrom 99. M-am uitat si azi. Afara erau 32grade am dat maxim ventilatia si 16 grade pe climatronic. Acum am vazut ca a ramas la 1.4% nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu la mine. Motorul era la 90 de grade, afara erau 20 de grade si benzina este OMV 100. Cu AC la maxim, consumul era de 1.4 litri/ora. Cu AC pornit si setat pe 3 liniute, consumul era de 1.3 litri/ora. Cu AC pornit la minim, consumul era de 1.2 litri/ora. Cu AC oprit, consumul era de 0.8-0.9 litri/ora.

Alta data imi arata si consum de 1.6 litri/ora cu AC la maxim si cu aceiasi benzina. Nu stiu in functie de ce difera.

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune atmosferica, temperatura exterioara, temperatura interioara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, mai ales pt colegii care au DSG: la voi se aude un sunet metalic, care isi face simtita prezenta preponderent in modul D, care daca depasesti 3000 rpm se aude mai slab? Nu pot sa-mi dau seama de unde vine (motor, transmisie, evacuare). Precizez faptul ca masina merge perfect, doar ca nu stiu cat de ok este acest sunet. Este un sunt asemanator unor pietricele care stau in avacuare, ca sa va exemplific cat de cat sunetul ;)

Poate reuseste si colegul care are GTI DSG negru, cu Vwforum inscriptionat pe luneta, sa-mi dea un raspuns :P Am vazut masina astazi in parcare la Mall Baneasa, dar nu-i mai retin nr de inmatriculare.

Salut.

Sunt curios daca posesorii de G6 GTI de la noi au si ei problema de mai sus, relatata si de Andrei acuma mai bine de 1 an de zile. Doar intre 2.200-2.300 ture si 3.000 ture, mai ales in treptele de viteza superioare si la accelerari nu foarte puternice, se aude un zgomot metalic ca si cum ar vibra ceva si ar intra in rezonanta. Zgomotul nu este puternice, de cele mai multe ori chiar este acoperit daca radioul functioneaza.

Din cate am citit, acest zgomot este prezent cam la toate masinile echipate cu motor 2.0 TSI (VW, Seat, Skoda), fabricate in 2009/2010 si indiferent de tipul transmisiei sau de numarul de km pe care ii are parcursi masina. Am citit despre aceasta problema pe multe forumuri din afara si am gasit-o prezenta pe mai toate continentele (Australia, America de Nord, Europa).

Aici este un exemplu de forum unde se discuta problema (mai sunt alte zeci de locuri daca se da search pe google):

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=8045

Aici este un exemplu de forum unde se discuta depre solutia propusa de VW pentru rezolvarea problemei:

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=20401&highlight=wastegate

La motorul meu, identic cu cel de pe G6 GTI, zgomotul este prezent.

Din ce spun cei de la VW, problema ar fi wastegate-ul de la turbo care vibreaza intre anumite turatii si zgomotul este amplificat de catre downpipe. Mentionez ca din punct de vedere functional masina nu are absolut nimic, lucru confirmat si de oficialii VW in buletinele tehnice trimise catre dealeri. Se pare totusi ca ca au gresit putin la proiectarea acelei valve pentru turbinele K03 puse pe 2.0TSI si astfel face mai multa galagie decat ar trebui.

Ati experimentat ceva similar la G6 GTI?

Mersi

cu geamul deschis am auzit si eu acest zgomot metalic de care se povesteste.....cred ca este de la evacuare... nu se aude tare (cu geamurile inchise e insesizabil)...cred ca se auzea dintotdeauna.....eu m-am obisnuit...nu mi se pare deranjant...am citit pe forumuri de afara....se pare ca sunetul e prezent si la tiguan si la jetta....etc..daca ar fi o problema tehnica...masinile ar fi rechemate la service...

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i motiv de ingrijorare intradevar, am zis si eu asta in mesajul meu - ca nu este nici o problema mecanica. Am mentionat si concluzia celor de la VW, prezentata intr-un buletin tehnic trimis dealer-ilor: "problema ar fi wastegate-ul de la turbo care vibreaza intre anumite turatii si zgomotul este amplificat de catre downpipe". Deci valva respectiva este metalica si zgomotul pe care il face atunci cand se deschide/inchide este amplificat de evacuare. Explicat asa "coibaneste", cum am inteles-o eu. :lol:

Vestea buna este ca acest zgomot dispare dupa un numar mai mare de km. Probabil se uzeaza putin valva respectiva sau se fac ceva depuneri care atenueaza zgomotul. Eram doar curios daca este prezent simptomul si la noi, ca dincolo au toti. Acuma sunt convins ca exista si la noi, dar nu il aude toata lumea. :rolleyes: Unii au dus si masinile inapoi (daca nu au mintit pe forumuri - prin Australia parca) fiind nemultumiti ca acest sunet straniu este prezent de la km 0 ... fiecare cu toleranta lui la zgomot. :lol:

Exista si o metoda oficiala de a face o "reparatie". Se lipeste o greutate (clip) pe valva respectiva ca sa nu mai tzacane/vibreze la deschidere/inchidere (asa am inteles eu). Oricine poate merge la dealer, ii spune de buletinul respectiv si beneficiaza de acest fix. Mai multe detalii aici:

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=20401&highlight=wastegate

Mai trebuie gasita si problema pornirii la rece, cand timp de 1-2 secunde dupa pornire se mai aude un zgomot ciudat. Am observat ca este si acesta un simptom comun la motoarele 2.0 TSI (200 si 210 cai). Mai devreme sau mai tarziu, va aparea. Daca nu va degenera intr-o problema mecanica, atunci nu este un motiv de ingrijorare nici acesta.

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti

unde se poate vedea de unde provine acel zgomot de care vorbeste toata lumea.

Nu am citit tot acest topic insa: nu mai confundati motorul 2.0TFSI de 200cp cu cel 2.0TSI de 210/211cp. Sunt motoare diferite! In primul rand turbinele dunt diferite: pe vechi-ul dar inca actualul 2.0TFSI turbina este un Borgwarner k03 iar pe 2.0TSI este vorba despre un IHI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si 2.0 TSI 200cp care este acelasi cu cel de 210cp dar diferit de 2.0 TFSI. Ultimele GTI-uri 5, primele Scirocco au fost echipate cu 2.0 TSI 200cp (turbo IHI si distrbutie pe lant).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!