Jump to content

Golf 6 GTI


gg_e
 Share

Postare recomandată

variatorul de la distributie este problema, se pare ca este destul de des intalnita la tsi, azi am comandat piesele 4200ron si mai consta cam 900manopera la pbn. Masina a iesit din garantie recent, asa ca daca sesizati zgomote ciudate la pornire mergeti peste dealer

Ce usor dau baietii verdicte de mii de euro...trebuie inlocuita piesa x sau y... Daca era in garantie totul ar fi fost perfect, probabil erai anuntat ca ti se pare tie si asa fac toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf gti ed.35 are acelas motor de pe golf R, difera doar softul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kustom_kulture_addict

eu am ajuns aproape la 15.000 si pana la 13.000 de km am completat 1 litru castrol 5w30 (edge).este uleiul recomandat atat pentru service normal cat si de tip long life.grija mare la nivelul lichidului de racire. masina nu se primeste cu el la nivel iar turbina are racire si pe apa! .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am ajuns aproape la 15.000 si pana la 13.000 de km am completat 1 litru castrol 5w30 (edge).este uleiul recomandat atat pentru service normal cat si de tip long life.grija mare la nivelul lichidului de racire. masina nu se primeste cu el la nivel iar turbina are racire si pe apa! .

cum ti-ai dat seama ca trebuie sa completezi? pe joja? sau s-a aprins vreun bec in bord? ai pus direct un litru? sau ai completat in etape?

nivelul de lichid de racire la mine e le nivel...mi-e teama totusi cu uleiul...vreau sa fie ...la nivel....si dupa joja nu prea inteleg...cat si daca mai trebuie sa completez....

la porsche te anunta in computeru de bord nivel scazut de ulei si stiu ca trebuie sa completez direct un litru...

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la tine trebuie sa existe un senzor de nivel...babuinul are asa ceva,se aprinde in maxidot si scrie check oil level.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@victoriancu22

eu nu prea mai inteleg nimic, poate ma lamuriti voi. in alt topic se spune ca zgomotul facut la pornirile in mediu cald, dupa un repaos de 3-4 ore este normal. la colegul victoriancu22 situatia a degenerat si a avut un defect major in final. nu sunt aceleasi simptome? la mine face asa la fiecare pornire dupa o pauza de cateva ore, daca afara au fost mai mult de 15-17 grade...

imi cer scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Treci pe la mine si te lamuresc eu daca e acelasi lucru ca la mine, daca e ca la mine in 2-3 luni va face si in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kustom_kulture_addict

sigur ca exista senzor la nivelul de ulei numai ca acela se aprinde cand deja ii groasa gluma. atunci e prea tarziu. parcheaza masina pe o suprafata dreapta si dimineata verifica nivelul la rece. optim ar fi undeva pe zona hasurata.daca tinde mult inspre minim completeaza tot cu 100 de ml ,verificand constant cu joja.intre minim si maxim este aproape un litru.mie mi s-a aprins intr-o seara martorul de check oil iar uleiul era mult sub minim.am oprit masina si am umblat cu un prieten (cu masina lui) dupa non stop de piese auto duminica noaptea.de atunci verific nivelul cam odata pe saptamana.bazandu-ma pe experienta proprie verifica ori de cate ori simti ca ai luat-o razna la volan(mers mult si/sau foarte repede. :Driver:

Modificat de kustom_kulture_addict
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ar fi o imbecilitate din partea VW sa te anunte cand "e prea tarziu"?!

Martorul de ulei se aprinde in doua culori/trepte ca mai orice martor de pe bord: galben (mai poti circula) si rosu (chiar trebuie sa opresti masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kustom_kulture_addict

de acord cu tine insa eu personal nu circul cu masina stiind ca ii lipseste aprox. un litru de ulei. utopic vorbind verificarea uleiului ar trebui sa se faca la intervale regulate pentru a nu supune masina la eforturi inutile. recomand bazandu-ma pe experienta mea sa existe tot timpul un litru de ulei in portbagaj cu specificatiile corecte. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, mai ales pt colegii care au DSG: la voi se aude un sunet metalic, care isi face simtita prezenta preponderent in modul D, care daca depasesti 3000 rpm se aude mai slab? Nu pot sa-mi dau seama de unde vine (motor, transmisie, evacuare). Precizez faptul ca masina merge perfect, doar ca nu stiu cat de ok este acest sunet. Este un sunt asemanator unor pietricele care stau in avacuare, ca sa va exemplific cat de cat sunetul ;)

Poate reuseste si colegul care are GTI DSG negru, cu Vwforum inscriptionat pe luneta, sa-mi dea un raspuns :P Am vazut masina astazi in parcare la Mall Baneasa, dar nu-i mai retin nr de inmatriculare.

Salut.

Sunt curios daca posesorii de G6 GTI de la noi au si ei problema de mai sus, relatata si de Andrei acuma mai bine de 1 an de zile. Doar intre 2.200-2.300 ture si 3.000 ture, mai ales in treptele de viteza superioare si la accelerari nu foarte puternice, se aude un zgomot metalic ca si cum ar vibra ceva si ar intra in rezonanta. Zgomotul nu este puternice, de cele mai multe ori chiar este acoperit daca radioul functioneaza.

Din cate am citit, acest zgomot este prezent cam la toate masinile echipate cu motor 2.0 TSI (VW, Seat, Skoda), fabricate in 2009/2010 si indiferent de tipul transmisiei sau de numarul de km pe care ii are parcursi masina. Am citit despre aceasta problema pe multe forumuri din afara si am gasit-o prezenta pe mai toate continentele (Australia, America de Nord, Europa).

Aici este un exemplu de forum unde se discuta problema (mai sunt alte zeci de locuri daca se da search pe google):

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=8045

Aici este un exemplu de forum unde se discuta depre solutia propusa de VW pentru rezolvarea problemei:

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=20401&highlight=wastegate

La motorul meu, identic cu cel de pe G6 GTI, zgomotul este prezent.

Din ce spun cei de la VW, problema ar fi wastegate-ul de la turbo care vibreaza intre anumite turatii si zgomotul este amplificat de catre downpipe. Mentionez ca din punct de vedere functional masina nu are absolut nimic, lucru confirmat si de oficialii VW in buletinele tehnice trimise catre dealeri. Se pare totusi ca ca au gresit putin la proiectarea acelei valve pentru turbinele K03 puse pe 2.0TSI si astfel face mai multa galagie decat ar trebui.

Ati experimentat ceva similar la G6 GTI?

Mersi

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu face nici un fel de zgomot.....Inca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Esti norocos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude ca un diesel la pornire pentru cateva secunde

Problema asta o am si eu, a aparut dupa aproximativ un an de zile si se manifesta doar la pornire. De obicei doar la primele porniri, adica daca pornesti masina de 5-6 ori in decurs de 2-3 ore, zgmotul nu se mai aude la ultimele porniri. Timp de 1-2 secunde dupa pornire se aude un zgomot ca si cum s-ar mai invarti ceva pe acolo. La prima revizie mi-au spus ca pompa de ulei se afla montata mai jos la acest tip de motor si pana trage uleiul necesar se aude zgomotul respectiv.

Ceva asemanator s-a intamplat si la tine? Sa ma duc la delaer si sa-i spun sa se uite la variatorul de la distributie?

Mersi

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Masina mea e inca in service, au schimbat variatorul si facea la fel, acum au gasit un intinzator rupt, te tin la curent cand e gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si ti-au zis ca e variatorul si nush ce piese pe acolo...ai platit 1200 de euro reparatia si inca face asa? au constatat ca e un intinzator de 50 de euro?

io i-as da in judecata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

O sa-i dau in presa, nu doar pentru devizul umflat ci si pentru durata reparatiei, azi face 3 saptamani si tot nu e gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Dragi colegi, am vorbit la un post tv si sunt interesati pentru mediatizarea problemelor cu service auto, imi puteti da mail pe victoriancu22@yahoo.com sa adun un dosar cat mai gros

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Sunt curios daca posesorii de G6 GTI de la noi au si ei problema de mai sus, relatata si de Andrei acuma mai bine de 1 an de zile. Doar intre 2.200-2.300 ture si 3.000 ture, mai ales in treptele de viteza superioare si la accelerari nu foarte puternice, se aude un zgomot metalic ca si cum ar vibra ceva si ar intra in rezonanta. Zgomotul nu este puternice, de cele mai multe ori chiar este acoperit daca radioul functioneaza.

Din cate am citit, acest zgomot este prezent cam la toate masinile echipate cu motor 2.0 TSI (VW, Seat, Skoda), fabricate in 2009/2010 si indiferent de tipul transmisiei sau de numarul de km pe care ii are parcursi masina. Am citit despre aceasta problema pe multe forumuri din afara si am gasit-o prezenta pe mai toate continentele (Australia, America de Nord, Europa).

Aici este un exemplu de forum unde se discuta problema (mai sunt alte zeci de locuri daca se da search pe google):

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=8045

Aici este un exemplu de forum unde se discuta depre solutia propusa de VW pentru rezolvarea problemei:

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=20401&highlight=wastegate

La motorul meu, identic cu cel de pe G6 GTI, zgomotul este prezent.

Din ce spun cei de la VW, problema ar fi wastegate-ul de la turbo care vibreaza intre anumite turatii si zgomotul este amplificat de catre downpipe. Mentionez ca din punct de vedere functional masina nu are absolut nimic, lucru confirmat si de oficialii VW in buletinele tehnice trimise catre dealeri. Se pare totusi ca ca au gresit putin la proiectarea acelei valve pentru turbinele K03 puse pe 2.0TSI si astfel face mai multa galagie decat ar trebui.

Ati experimentat ceva similar la G6 GTI?

Mersi

Salut, eu am G6 1.4 80cp si mi se pare ca se aude un sunet cam la fel cu cel descris de tine, dar nu-mi dau seama daca asa trebuie sa faca sau e altceva, masina are 1 an si 32000 km. Cel mai tare se aude intr-a 2-a si a3-a, intr-a 4-a mai putin, dar cu cat o turez mai tare cu atat se aude mai tare, e un zgomot metalic, gen zdranganit si la fel insesizabil in trafic si cu radioul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La mine se aude putin acel sunet metalic(ca si cand freci 2 metale intre ele, insa sunetul e usor sesizabil nu e proeminent) despre care se tot vorbeste insa dupa 3000 ture apare. La partea cu uleiul la mine am 20.000 km si cand am facut schimbul la 12.000(prima revizie la 1 an nu a papat deloc). Si pana acum la fel nu a papat deloc ulei insa verific si eu din cand in cand pe joja. Unde parchez eu masina e loc drept zic eu si imi arata pe undeva la jumatea zonei hasurate (intre minim si maxim) de cand am facut schimbul nu s-a modificat si sper sa ramana la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victoriancu22

Vineri am luat masina, au reparat distributia, dar mi-au stricat aerul conditionat, nu am vazut atata incompetenta in viata mea, feriti-va de porsche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ti-au "cules" niste piese....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!